Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

@tiramisu, ik maak hem altijd zonder alcohol meestal maak ik hem voor schoonfamilie daar drinken de dames allemaal niet. Maar nu voor mijn familie, ik heb een heerlijk recept waar wat minder ei in zit, en we maken zulke klein porties dat ik de koffie en het ei voor lief neem, (in de wetenschap dat het ei alleen mij ziek kan maken en geen invloed op de kleine meid heeft) ik maak porties van die kleine glaasjes die ik laag voor laag vul.

@menu gisteren even flink boos gemaakt en dat heeft geholpen mijn tante heeft even haar mond ook open getrokken er zijn nu wat dingen geschrapt op de rosbief na, maar nu kan ik tenminste ook lekker meesnoepen.

@tari en kriskras wat zijn lammetjes? Ja ik zie alleen schapen voor mij nu. is het iets met schapen?

@tari mooi het is niet mijn stijl dat geef ik toe maar ik houd er wel van als iets zo opgeknapt wordt dat vind ik altijd erg mooi.
    Enne ik heb toen mijn commode gepimpt met porseleinen knoppen van de home deco center erg mooi en goedkoop

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lammetjes, ja jonge schapen.

Fijn dat je tante achter je staat zodat het nu aangepast is. Moet voor iedereen leuk zijn toch.

3. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
  4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Leuk kriskras!

5. senta

senta Niet meer actief

Ow jullie bedoelen een muziekmobiel?

@tari schattig setje!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mag ik even vloeken?

Krijg ik net mijn rooster sta ik dus met 1 collega ipv 2 collega's waar ik om heb gevraagd.... bel ik haar op dat we dit niet hebben afgesproken verdraaid ze mijn woorden van ons vorige afspraak dat we dit niet hadden afgesproken...

ik had aangegeven dat het te zwaar word voor me met 1 collega... dan moet ik maar naar de dagdienst gaan... Ja hallo dat is nog zwaarder dan een avonddienst... ik heb donderdag een afspraak met haar dus ik ga niet meer zo aardig doen... echt ben zo boos

7. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Sorry meiden verwaarloos jullie beetje.
    Erg druk hier. Peutertje die jarig is geweest. T huisje. Dreumesje ziek. Nu ik ook zwaar verkouden voel me vaatdoekkie. Maar vind zo lullig te reageren op maar 1 iemand en dan reageer ik niet. Vink zo jammer dus ga nh wel lekker reageren op wie t me even nu lukt.

Karagoz jeetje wat snap ik dat je daar boos van word! Terrecht en belachelijk dat ze nu doet alsof ze niet zoj weten. Kom op je hebt nog gesprek met haar gehad!! Sterkte want dit brengt alleen maar onrust in je lijf. En die kun je niet gebruiken.

Senta jeetje meis dit is echt zo verschrikelijk k** !! Belachelijk dat de arts t niet goed heeft gecontroleerd zeg!! Zit je mooi mee. Sterkte meis!

Kamertje: tja hier is t wachten tot t huis af is. Wil zooo graag kamertje af hebben!

Uhm dat is t dan voor deze zeef hihi

Oh ja vanochtend 3d gehad. Helaas werkte ons meisje niet zo fijn mee. Maar wel mooie plaatjes uit gekregen.
    Zo fijn haar weer te zien en grappig ok tegelijkertijd te voelen en zien :D
    Moppie ligt al 5 weken lang met haar koppie naar beneden. Ik denk dat ze net als haar kleinste grote broer lekker zo blijft liggen tot ze eruit komt :D zou heullll fijn zijn! Hihi
    Oh ja we begonnen de echo toen had ze haar voet derieus tegen haar gezicht staan.... Dat is dus geen gezicht ;) haha

8. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Senta, shit zeg. Wat slordig , zeker bij een zwangere.. ik hoop dat t mee valt, t roesje enzo.

Mamavant, bah, lekker rustig aan doen dus. Leuk de echo, maar heb je t gezichtje helemaal niet gezien?

Tari, pff, slapen! Erg he als t niet wil..

Ik blijf moe he, en zo, n honger snachts.. slaap bagger, kan niet lang op een heup liggen en nu gaat mn rug zeer doen als ik op mn rug lig..grr. ben er klaar mee.

Karagoz, kom voor jezelf op. En anders ziek melden ja.
    Bij mij op t werk gaat t ook niet vanzelf, ben er ook een beetje klaar mee eerlijk gezegd. T enige wat ik steeds denk nu is: ze zzullen me wel een zeur vinden..

9. senta

senta Niet meer actief

@karagoz wat een drama op het werk bij jou, anders eens aangeven dat je graag met de bedrijfsarts om de tafel wilt zitten, meestal gaan er dan ineens lampjes bij ze branden.

@mamavan t wat fijn dat ze met d'r hoofd lekker naar beneden ligt, hier helaas een kleine meid die niet zo van op d'r kop liggen houd. Hopelijk draait ze nog bijtijds.

@muntje wat een drama nachten heb jij dan, mij helpt het als ik extreem moe naar bed ga nog even wandelen ofzo dan kruip ik er lekker diep in en slaap ik veel beter.

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat kletsen jullie!!! Even wat ik nog heb onthouden..

@tari, fijn dat de baby weer van zich heeft laten horen!
    En mooi die commode.
    @karagoz, pfff erg hoor! Ik zou zeggen gewoon ziekmelden!!!
    @Senta, het zit je niet mee zeg! Hopelijk valt t onderzoek mee en is het daarna gewoon klaar!
    @mamavant, beterschap!
    @kerst, hier eten we 1e kerstdag bij schoonouders, die maken dus ook iets wat ik mag/lust. 2e dag gaan we naar mijn zus, dan komen mijn andere zussen, moeder en neefjes en nichtjes ook. Altijd lekker druk en heel gezellig! Gewoon simpel gourmetten, want we zijn in totaal met een man of 19incl kids.
    @lammetje, lief!!!

Hier vannacht slecht geslapen. De baby was na een hele rustige dag gisteren extreem druk! Kon er gewoon niet van slapen. De hele dag is hij al super druk! Alsof hij wil zeggen van hé je moet je geen zorgen maken. Heerlijk gevoel!!
    Vanavond ff naar de blokker, daar is 15% korting op alles en ik moet nog sinterklaas kado's halen. Zal blij zijn als dat voorbij is, vind kerst veel gezelliger!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Morgen ga ik de arbo arts bellen kijken wat hij gaat zeggen... Die achterlijke trut komt er nog wel eens achter als je mij in de maling gaat nemen

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta wat erg! Je zou toch verwachten dat ze zeker in jouw situatie alles hadden uitgesloten en gecontroleerd... Ontzettend balen zeg! Hoop dat je snel geholpen mag worden en nu dan eindelijk mag gaan opknappen.
    Had het nog even aan mijn vriendin gevraagd, maar het waren idd niet haar nieren, maar haar lever die minder begon te werken en waardoor ze dus jeuk kreeg.

Tari, wat gaaf dat je daar je commode in ziet! Ik moest goed kijken en toen zag ik er ook zeker wat moois in! De knopjes zou ik ook zo laten als ze nog mooi zijn. Heel gaaf!

Dekentje, Bij de eerste hebben wij dus wel zo'n belachelijk bedrag betaald. Later heb ik er nog meer gekocht en die vond ik zeker zo leuk, ookal was de prijs vele malen minder:p

Luiertas Lief! Super leuk! Twijfel alleen wel of ik hem niet snel zat zal zijn... Ik ben zo slecht in kiezen!:)

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ha dames!

Sorry, ben al een tijdje niet geweest...
    Hier al een paar dagen niet lekker, keelpijn, en heel erg verkouden...
    Verder heb ik gisteren te horen gekregen dat een directe collega van mij een rughernia heeft... dus de eerste zes weken waarschijnlijk niet kan werken... wordt dus dubbel zo druk voor mij... Niet leuk! Helemaal niet omdat mijn vriend volgende week voor drie weken naar Peru moet voor zijn werk :( Gaan hele zware weken worden en zie er nu al tegenop!

Speen:
    Mijn zoontje heeft deze alleen bij het slapen. En als wij dan 'savonds op bed gaan halen we de speen bij hem uit de mond. Denk dat we hem nog een jaartje gaan laten houden en dan misschien rond zijn derde verjaardag gaan afbouwen.

24 weken:
    Nu net een paar dagen 24 weken... en het voelt inderdaad wel een beetje als een mijlpaal!

Leane:
    Gelukkig gaat het goed met je en je kleine man!

Senta:
    Ahhh nee, wat een rotnieuws zeg!! bah! bah! bah!!

Karagoz:
    Vind echt dat je je van je beste kant laat zien doordat je extra wil werken, zelfs in de weekenden! Belachelijk dat je leidinggevende jou niet wat meer tegemoed wil komen, echt waardeloos!

Tari:
    Dat wordt vast een hele mooie commode!! En wat een schattig eerste pakje heb je gekocht!

mamavanT:
    Nog gefeliciteerd met je zoontje!

Sorry voor de rest waar ik even niet op gereageerd heb!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zat even op namen te zoeken, en zie net dat de naam die wij voor ons meisje hebben uitgekozen wel erg hoog in de top 10 staat met namen die in 2013 aan kinderen zijn gegeven :( Dat vind ik toch wat minder.... Zou dat jullie keuze beïnvloeden?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hmm ja voor mij wel. Maar ik heb geen standaard namen. ;)

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Absoluut Blike!

Zo hadden wij bij de eerste Sophie, waren er helemaal weg van en ontdekten toen dat hij op nummer 1 stond! We zijn voor een andere naam gegaan, maar ben op de dag van vandaag blij dat we een jongen kregen (die naam waren we 100% zeker van en hoor je niet veel).

Nu is het zelfs zo dat we zodra we een naam in ons hoofd hebben eerst de SVB checken.:)
    Maar helaas bleek dat ook dit keer onze meisjesnaam in de top 10 voorkomt. Gelukkig hebben we meerdere opties en niet een echt Yes! dat is hem gevoel.

Aan de andere kant zouden we er ook lak aan moeten hebben. Wat boeit het ook (maar ik kan dan niet zo goed en je vroeg naar mijn mening:p)

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    haha ik zie nu dat onze naam ook in de top 10 staat:p maar we laten het hier bij want me man is niet makkelijk met zulke dingen en dan ben ik blij dat we er samen uit zijn

18. senta

senta Niet meer actief

@naam ik zie dat onze meidennaam ook in de top 20 staat maar ik kijk een beetje naar de kinderen in het dorp en daar ken ik er in de onderbouw nog niet 1 van. Dit is voor ons de naam, en wij zijn niet zo makkelijk dus gaan niet meer switchen.

Jongensnaam is wel uniek die van ons zoontje die hoor je bijna nooit.

@blike wat gaat het moeilijk worden voor jou, pittige tijden zo.

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij zou dat echt niets uitmaken... Als ik een naam mooi vind, dan ga ik niet veranderen omdat ie in de toP 10 staat. Onze dochter heeft niet echt een originele naam, heb ik nooit zo bij nagedacht. De naam die we nu hebben uitgekozen komt volgens mij wel regelmatig voor, maar ik ken niemand met die naam dan vind ik t al goed!

20. senta

senta Niet meer actief

Wat zouden jullie doen in mijn geval ik ben een controlfreak eerste klas nu zit ik met de kraamzorg ik kan dat moeilijk uit handen geven bij de eerste ook niet ben er nu bang voor terwijl ik mij graag goed op de baby en op de borstvoeding focussen en de rest de boel de boel laten.

Nu is er een oud collega/ vriendin van mij die kraamverzogster is en nog niet zo lang via het bureau werkt waar ik bij aangemeld ben, zij stelde voor bij mij te komen kramen.

Aan de ene kant denk ik is dat niet genant met controles als ik vaginaal mag bevallen en met de borstvoeding, anderzijds ik ken haar en zij is gek met beesten en kinderen en ik denk dat het voor mij een enorm rustpunt is en dat ik mijn zoontje veel beter los kan laten zij kent hem ook goed natuurlijk.

Mijn man zegt doen wat jij wilt, ik denk dat ik het moet doen, scheelt mij denk ik hoop onrust betreffende kleine man en de beesten.

Deel Deze Pagina