Hihi man zijn collega had een zoontje staat op nummer 2 heeft er een zoontje bij gekregen staat op nummer 1 moest wel lachen hij had het vandaag gezien op een lijstje die die bij de aangifte had gekregen, mijn man zei al, jullie hebben over 6 jaar kinderfeestjes met 10 kinderen met 2 namen! Ik zou er niet wakker van liggen
Senta dan zou ik voor je rust kiezen en haar nemen. Met de controle komt het wel goed. Ziet ze wel vaker
Senta, ik denk ook dat je het moet doen. De controles zijn inderdaad hetgeen ik het meest tegenop zou zien. Aan de andere kant. Iedere onderkant is hetzelfde en ook weer anders. Het is haar beroep. Daar moet ze ook naar handelen en netjes mee kunnen omgaan. Over de borstvoeding zou ik me echt niet druk maken. Dat is echt iets heel natuurlijks en ook weer iets technisch. Ze rukken en plukken tot het kind goed aan hapt. Namen.... mijn man zijn beste vriend heeft de kat dezelfde naam gegeven als wij aan ons zoontje wilden geven (en ook hebben gedaan). Hun hond heeft de naam gekregen van de meisjesnaam die ik heel graag aan een meisje zou geven. Wij moesten zo lachen toen ze de naam van de hond vertelden, dat we maar even uitleg hebben gegeven. Zij weten dus als enige de meisjesnaam die ik op 1 heb staan.
Haha bij de kat waren we aardig in shock. Leuke naam... voor een kat Op de één of andere manier had ik al een voorgevoel bij de hond. Nu hebben ze nog een kat en voor de gein roepen wij al dat als het een jongetje is, we hem straks de naam van hun tweede kat geven
@Senta, doen! Als het jou meer rust geeft zou ik het doen. Je moet zeker de eerste week kunnen genieten en met je baby bezig Zijn zonder je druk te maken om andere dingen. En hahahahaik zie t al helemaal voor me, al die kids met dezelfde namen @wortel, haha das ook toevallig zeg! Ik vond een meisjesnaam ook leuk, alleen had mijn schoonzus een kat die zo heet Hier is de baby nog steeds mega druk! Ben benieuwd of dat ie er morgen moe van is Morgen naar de vk, mn moeder gaat deze x gezellig mee!
Moro succes bij de vk. Was jij het met dikkie dik? Bij de stumpel hebben ze nu ook wel babyspullen van dikkie dik oa een nachtlampje. Blike jij had toch een 3d echo gehad? Wat een boef die kleine meid. Hebben jullie haar gezichtje wel gezien? Gisteren weer terug naar de fysjo geweest. Gisternacht zat mijn bekken zo verkeerd. Nu nieuwe tips en nog dikkere kussen er tussen s nachts en een hele volgorde voor het omdraaien en bed uitkomen. Maar vannacht jippie pijn vrij! Nou bijna. Maar gisteren ook weinig gedaan. Ze zei wel dat ik het behoorlijk had en ik mag niet te veel doen, ik beweeg al genoeg vond ze. Autorijden mag ik alleen nket meer, tenminste zoveel mogelijk beperken, want ja manlief kan nog steeds geen autorijden. Dus weinig keus. Gisteren lopend boodschappen gedaan en dat ging aardig goed. Ze vond ook dat ik goed op mijn houding lette dus daar lag het niet aan maar aan de ontspanning van de nachten.
Muntje hoe was jou nacht meis? Zo vermoeiend dat slechte slapen, bij jou komt het door je maag toch? Misschien het hoofdeind iets omhoog? Karagoz, lekker dat rooster. Je wil zo graag en dan doen ze het je zo moeilijk maken, jammer hoor. Succes met weer een gesprek meis.
Goedemorgen meiden... vannacht goed geslapen maar ik heb nog zo slaap... vanmiddag terug mijn bed in hoor... Gisteravond lag ik op de bank en ik kreeg een aantal pijnlijke harde buiken... ik ging toen maar weer zitten en het was over. Net kreeg ik er weer 2 en heb toch maar de vk gebelt. Het kan zijn dat ik een blaasontsteking heb maar het kan ook oor de stress van mijn werk zijn. Om 11 uur heb ik een afspraak om mijn urine te controleren... straks de arbo bellen, heb het net al gedaan maar hij was er nog niet...
hopelijk werkt te arbo arts mee en komt hij met goed nieuws voor je hier was ik vroeg wakker want madam was hier half 6 wakker en weet je wat ze wou pepernoten pff
dat is vroeg op de ochtend met pepernoten... moet ik niet aan denken... laat me maar eerst goed wakker worden
Had het er gisteren met mijn vriend over, en we gaan toch de naam houden! We zijn er allebei zo weg van... Hij zat zelf vroeger ook met iemand in de klas die zo heette en hij heeft dit nooit een probleem gevonden. Senta: Ik zou het zeker doen! Geeft echt een stukje rust denk ik. Echt een voordeel dat je zoontje haar al kent! Wortel: haha, wat toevallig met die namen! Echt dezelfde smaak inderdaad! Tari: Nee, ik heb geen 3d echo gehad. Ze liet alleen een heel klein stukje 3d tijdens de 20-weken echo zien. Maar onze kleine meid lag met haar knie voor haar hoofd... Fijn dat je vannacht wat beter hebt geslapen, heb vorige zw ook bij een fysio gelopen ivm bekkenklachten. Nu gelukkig nog niet zoveel last van Karagoz: Succes met bellen van de arbo-arts! Hoop dat hij een beetje aan jou kant staat! En succes bij de VK! chaneef: haha, lekkere tijd om pepernoten te gaan eten
heb net gebeld... vrijdag wordt ik terug gebeld door de arboarts die over mijn afdeling gaat... dus moet nog even wachten
@namen... als de naam van de baby in de top 10 staat zou ik er geen probleem van maken... maar als het in mijn omgeving, familie en vriendinkring deze naam voorkomt dan zou ik een andere naam nemen... en de naam voor de baby komt nog helemaal niet voor in de familie en vrienden dus ik ben erg blij
ik heb ook de afspraak voor moren afgezegd... ik wil eerst met de arbo arts praten voor ik weer met haar gaat praten... Het geeft me alleen maar stress en zit er alleen maar aan te denken de hele dag... ook niet bepaald goed voor.. Ik heb haar niet gebeld maar een mail gestuurd. Ik wil haar niet aan de telefoon hebben nu... ze heeft een tik niet alle mails te lezen omdat ze te veel krijgt maar dat is haar probleem als ze die van mij niet leest...
Goedemorgen dames. Net bij VK op controle geweest. Alles weer prima. Ik stelde volgens mij wel veel vragen haha. Vooral over mijn vochtinname ben ik soms nog wat onzeker. Ik drink rond de 3 liter op een dag, maar soms toch nog wat pijn bij plassen en dat ik ineens weinig hoef. In de gaten houden dus. Verder heb ik een opgezette klier op mijn borst bij mijn tepel. Voor de BV is het geen probleem zei ze, maar even na laten kijken bij HA als het erger wordt. Iemand ervaring mee? @namen: wij hebben een naam die ergens rond de 60 staat geloof ik. Top tien ben ik zelf niet weg van, maar zou het ook niet zo snel doen. Maar ieder zo zijn eigen keuze @karagoz: goed dat je voor jezelf opkomt hoor! @senta: als jij je goed voelt bij haar als kraamhulp zou ik het ook doen. Het is bij iedereen onwennig natuurlijk, maar allemaal net zo professioneel.
Karagoz: Gelukkig ken ik nog niemand uit onze familie/vriendenkring die deze naam heeft, dus dat scheelt! Balen dat je nog tot vrijdag moet wachten, goed dat je inderdaad de afspraak van morgen hebt afgezegd. Zou ook eerst met de arbo-arts willen praten! Kriskras: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Vervelend van die opgezette klier, hier geen ervaring mee.. misschien zou je het aan de lactatiedeskundige hier op het forum kunnen vragen?
Net terug van de huisarts en heb dus indd blaasontsteking... Heb een kuurtje gekregen... @tari... gelukkig geeft je fysio goede advies maar als je straks gaat bevallen en je man kan niet niet rijden wie moet jouw dan naar het ziekenhuis brengen?
Meiden het wordt spannend. We gaan knokken voor de 27 weken. Het komt erop neer dat mijn lever aan het stoppen is. Morgen en overmorgen horen we meer dan zijn alle onderzoeken afgerond en gesprekken geweest
Senta: jezus Christus ( sorry voor de gelovigen onder ons) dat men je jiet. Zit je ook echt niet mee he. Is dit een gevolg van je galblaas? En nu moet je tot die tijd in het ziekenhuis blijven of niet. O jakkes zit hier met kippenvel. Zoveel vragen schieten door mijn hoofd zal ze niet stellen want je hebt waarschijnlijk genoeg aan jezelf en je gezin. Ik denk aan je duim voor je en al het andere wat ik maar verzinnen kan. Dikke digi knuffel. Sorry mensen ben wat afwezig de laatste paar dagen. Ga binnenkort zo uitgebreid mogelijk reageren. Wel alvast karagoz: wat goed dat je aan je zelf denkt en ook voor jezelf kiest. KKraamverzorgster: als zij goed voelt voor jou doen. En rust is die eerste week erg belangrijk. Hier is net als bij mij zoontje mij moeder mijn kraamverzorgster. Ik vindt het heerlijk maar meeste mensen moeten er niet aan denken.