Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @senta, fijn dat het menu nog een beetje aangepast is zeg! kun je ook lekker meedoen!en wat betreft je kraamzorg ik zou het doen zo kun je toch een beetje rust hebben na je bevalling ondanks dat het misschien de eerste keer best gênant is met onderzoek.. maar waarschijnlijk zal dat wel meevallen,is voor haar ook werk toch?!nou het wil echt niet bij jullie hé!!!! sterkte daar een hele dikke digitale knuffel en zet hem op!
    @karagoz, goed van je dat je met die dagen toch wilt gaan werken, zelfs nu het wat moeilijker gaat allemaal, je collega's mogen je dankbaar zijn!enne wat betreft je leidinggevende, voor wat hoort wat zou ik toch zeggen? en inderdaad anders de arbo arts erbij!
    @tari, gaaf zeg ben benieuwd hoe je commode er opgeknapt uitziet!ik was degene van de dikkie dik haha!kan ook niet anders met 2 rode poezen in huis haha
    @mamavanT, eerst rust en dan hier pas weer verder hé! mooi dat je genoten hebt van de echo!
    @blike, balen zeg!hopelijk gaat het je meevallen! voor mij zou dat inderdaad wel mijn keuze beïnvloeden van ons staan beide namen niet in de top 10 gelukkig (voor het geval dat we toch een meid krijgen 2 namen gehouden haha)
    ik zou nog wat foto's delen met jullie:
    mijn buik+ een stukje van onze babykamer:
    2013-11-25 10.49.26.jpg

2013-11-18 20.26.50.jpg

2. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @senta he wat een klote nieuws! heb je dan Hellp?
    Wat een enorm geworstel met je gezondheid en die van je dochter op dit moment. Ik hoop toch alsnog ook op goed nieuws voor je..

Net bij HA geweest. Toch even borst laten nakijken. Hij vindt het een gekke bult, maar even aankijken, kan hormonaal zijn. Bij meer klachten even terug. Ik heb verder geen bulten e.d. in mijn borst.

3. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda

4. senta

senta Niet meer actief

Het is geen helpp door mijn galblaas verwijdering en wat er nog zit is mijn lever geheel ontregeld.

We weten zelf ook niets meer dan dit mag gewoon naar huis. Motgen opnieuw bloedprikken en deze week de laatste gesprekken. En onderzoeken. Even afwachten.

5. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Oke.. hopelijk wordt je snel behandeld en functioneert je lever weer voldoende om je zwangerschap te voldragen! Beterschap en sterkte..

6. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Heel veel sterkte senta we gaan hier allemaal positief voor jullie denken die enegie heb je wel nodig op zulke momenten

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta wat heftig nieuws weer voor jullie. Ik hoop dat ze je kunnen heplen zodat jullie meisje wat langer mag blijven zitten. Onzeker zo voor jullie.

Mamavant had inderdaad de echo en marcia jij was van de dikkie dik. Pfff sorry meiden.
    Marcia wat ook leuk dat groen, lekker fris kleurtje. Ben benieuwd naar de rest!

Karagoz, goed zo een afspraakmet de arboarts. Jammer dat je tot vrijdag moet wachten, ik hoop dat hij achter je staat meid.

Kriskras, goed dat je even na hebt laten kijken. Heb je er veel last van?

Hier vandaag een mijlpaal gehaald, manlief en ik zijn even samennaar een babyzaak geweest. Oke hij komt dronken de auto uit maar even samen met de kleine bezig. Meteen een mooie aanbieding van een maxi cosi pebble. Deze gekocht dus die is binnen. Die wij hadden was meer dan 11 jaar oud.
    En een leuk nachtlampje van een lieveheersbeestje, is het symbool voor mijn vader. Op deze manier is hij er toch bij. Heb een lhb ook als tattoo.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta ontroerend je tekst onder je banner.......

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, haha die pop erin :D
    Fijn dat de fysio je goede tips meegeeft.
    @karagoz, goed dat je hebt gebeld. Hopelijk snapt hij je.
    @marcia, lekker fel kleurtje ;)
    @kriskras, vreemd sat de ha ook niet weet wat het is..
    @Senta, pfff ik duim voor jullie! Dat jullie meisje nog maar heel lang in je buik mag blijven! Sterkte!!!

Alles was weer goed bij de vk. Over 4 weken al de eerst groeiecho met 28wk en ddaarna met 32wk. De vk denkt dat de baby goed groeit. Hij voelt niet aan als een kleintje. Zelf denk ik ook dat alles goed is, dus gewoon lekker 2X extra kijken ;)
    Heb trouwens erg last van kramp in mn kuit 's nachts! De vk zei dat magnesiumtabletten kunnen helpen, dus die ga ik vd week eerst eens halen.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha moro mijn dochter moest het natuurlijk meteen uitproberen :)

12. senta

senta Niet meer actief

Thanks dat is hoe het nu voelt ik lig op bedmet een nieuwe Aanval

13. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Gatver senta wat eng allemaal.
    Sterkte meis!! Moet heel de tijd aan je denken.

Hihi tari geeft niet was indd mijn meisje. Ze had allemaal navelstreng ook voor dr gezicht liggen. Maar dat konden ze allemaal mooi wegwerken en hebben we uiteindelijk toch nog wel mooie plaatjes meegekregen. Maar vond toch wel wat tegenvallen hoor... Had er meer van verwacht van t eindresultaat...

Pff voel me steeds slechter ipv beter en met weinig slaap een goeie combi maarja kan gelukkig rustig doen

Haha las iets van pepernoten in de ochtend hier ook 2 mannetjes die dat kunne eten dan haha. Als ze t in de schoen hebben gehad willen ze t meteen opeten haha. Gelukkig doen we er maar 4/5 in :p

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, meid het zit je niet mee he... ik hoop dat je zelfs verder dan de 27 weken mag halen... elke week is mooi meegenomen... Je bent gelukkig al over de 24 weken dus dat scheelt maar toch... meid echt leef met je en denk aan je hoor... dikke knuff!!

15. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah senta toch, we denkeen aan jullie. Wat een ellende zeg. Willen ze de bevalling opwekken met 27 weken? Wat moeilijk te bevatten zo, voor ons. Voor jou is het waarschijnlijk heel dubbel.

Tari, vannacht iets beter geslapen, had zelf een super zacht matras, poosje op medium geslapen en vannacht op n harde, t matras van me man. 2 paracetamollen erbij.
    Niet echt mn maag, maar zere bekken, kan er moeilijk op liggen en als ik nu op mn rug lig doet ie ook zeer, maar morgen weer therapeut.

Terwijl ik dit typ denk ik, zeikerd, denk is aan senta...

Maar tari, lopend boodschappen lopend doen is toch ook niks?

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @tari, mooie maxicosi zeg en volgens mij is die baby net zo groot als een echt... zo leuk...

@babykamer ik zag een deel van een kamer voorbij komen...aparte kast! de groene kleur had mijn oudste ook toen hij een baby was... toen vond ik het mooi maar nu is het te best wel fel

17. senta

senta Niet meer actief

Meiden jullie zijn zo lief voor mij. Ik wil gewoon nog genirten van de baby mijn buik lekket zwanger zijnn gewoon alles wat erbij hoort. Hopelijk lukken de onderzoeken en gaat alles makkelijk en kan ik dan eindelijk genieten. Daar kijk ik naar uit.

Nog 70 dagen dan is dit prinsesje dezelffe termijn als haar broer lijkt mij mooi.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Morgen een afspraak bij de vk. Ik wil een aantal punten bespreken voor het geboorte plan:

1. Ik wil graag een microlax als de weeën beginnen. Bij mijn jongste had ik veel ontlasting tijdens het persen en dat vond ik vreselijk! Ik schaamde me diep en vooral omdat mijn man er bij was. Oke ik werk zelf in de zorg en zie het bij andere mensen maar bij me zelf is het anders.

2. Als het mogelijk is wil ik graag onder de douche om de weeën op te vangen in het ziekenhuis. Bij de jongste heb ik er een half uur onder gestaan en amper de weeën gevoelt maar ze waren er wel.

3. Zodra de baby er is wil ik niet dat de navelstreng gelijk wordt doorgeknipt. Als de situatie het toelaat natuurlijk. Bij mijn jongste is dat ook niet gedaan en het is alleen maar goed voor de baby als die nog wat bloed en voedingsstoffen binnen krijgt voor het wordt door geknipt. Ik heb de navelstreng zelfs nog voelen kloppen. Zo mooi!

4. Ik wil in het ziekenhuis bevallen en 1 nachtje in het geboorte hotel blijven. Ik vind het eng om thuis te bevallen en als ik gelijk thuis kom dan ga ik gelijk bezig zijn in het huis en dat wil ik niet. Ik dwing me zelf om eerst een dag bij te komen in het geboorte hotel. Bij mijn oudste en jongste ben ik te snel opgestaan en geen rus genomen waardoor ik lang met rugklachten en bekkenklachten liep.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje geeft niets hoor meis. Ook jij mag even zeuren....ieder huisje heeft zijn kruisje.

Maar hier ook nu de matras van manlief maar deze is juist zachter. Maar nerken het van het niet echt lemker liggen, te lang op een zij doet zeer aan de heupen, omdraaien gaat slecht. Etc....
    Lopen gaat redelijk goed, mits ik goed op mijn houding let. Maar volgens mij haalt een bejaarde met rollator mij nog in. Maar met autorijden kan ik slecht mijn benen op tillen voor het koppelen en schakekelen. Steekt bij het schaambot. Het is een niet symmetrische handeling en lopen dan meer.

Mamavant wij hebben 9 dec. De 3d echo. Ik ben benieuwd of onze boef wel wat laat zien, maar net blijft afwachten.

Karagoz, thx ben er ook onwijs blij mee.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik hoop het zo voor je meid... dikke knuff!!!!

Deel Deze Pagina