Aahhh hier net weer iets... Dochter ligt op bed, hele tijs aan t kletsen, zingen en spelen. Opeens BOEM!!! En gekrijs. Was ze met haar hoofd tegen de muur aan gevallen. Schrokken ons kapot! Gelukkig kon ze erna wel lachen. Nu is ze rustig gaan slapen.
Senta, wat een nachtmerrie is dit toch... Ik hoop van harte dat alles goed mag komen. Dan maar een rot zwangerschap waar je niet van kan genieten, maar laat jij en je meisje het alsjeblieft gaan redden!
dat had ik dus ook maar ik mocht niet naar de wc van verloskundige omdat ik bijna op het einde liep met ontsluiting en ze was bang dat ik o pde wc ging bevallen...
De kleine meid is lekker aan het schoppen... heb dat erg gemist het weekend en maandag... ik was zo druk en gestressd dat ze maar weinig aan het schoppen was..
Karagoz: Drie weken, hij is (hopelijk) nét voor de kerst weer terug... vind het ook wel eng hoor.... als er iets is dan duurt het minstens nog een dag voordat hij hier kan zijn op z'n vroegst!
kon hij het niet overlaten aan een collega? Hopelijk gaan de 3 wekn snel voor bij en is hij snel thuis
Nee, eigenlijk moest hij wel heen! Hij heeft er ook wel heel veel zin in en tsja... het is natuurlijk wel een prachtige kans voor hem Maar even drie weekjes doorbijten! en met al die kerstliedjes die nu al op de radio zijn is het zo kerst
Iemand die ik heb leren kennen op instragam gaat voor mijn kleine meid een deken haken... wit met roze bloemen... Ik zelf kan het niet en niemand die ik ken kan het maar ik wilde dit zo graag... de garen besteld ze online en ik heb har 25 euro voor gegeven... mooi prijs toch?
Tuurlijk aan de ene kant is dat ook zo... zo mooie kans krijg je niet elke dag... je bent alleen nu wel voorzichtiger omdat je zwanger bent
Dat is geen geld! Lijkt me onwijs veel werk. Wel heel gaaf dat je zoiets speciaal voor je kleintje laat maken!
Karagoz: Nee, vind het 25 euro prima... als je zo'n handgemaakt dekentje in de winkel moet kopen ben je echt wel duurder uit!
Ik vind zo mooi handgemaakte kleding en dekentjes... en ik wilde toch wel iets unieks voor onze kleine meid... en een gehaakt dekentje is zo mooi...
ik heb toch gekozen voor een ander patroontje voor het dekentje... Droomwieg, voor maatwerk wiegbekleding en meer moois voor je wiegje.Droomwieg maar wel in het roze en wit... deze vind ik eigenlijk veel mooier... wat vinden jullie?