Ik heb wat met bloemetjes en vind de tweede erg druk, maar dat kan ook weer komen door de knallende kleuren. Maar volgens mij vind jij de tweede het mooist en dan moet je die gewoon doen!
Ik vind de eerste mooier, maar je moet kiezen welke JIJ het mooist vind @Blike, heftig 3 weken alleen! Hoop voor je sat ze om vliegen!
Ik neem natuurlijk niet zo veel kleurtjes. Wit met roze... @tari... zeker leuke site maar ook wel duur zeg
@kxlaragoz mooi dekentje. I love it. Komende week gaan wij de babykamer afmaken dan kan ik wat er ook gebeurd de boel zelf inrichten en wassen. Mijn moeder en opa komen ook helpen. Vanmorgen moet ik door de mri. Vanmiddag gyn en morgen echo en alle uitslagen. Ik hoop van harte dat ze het voor elkaar krijgen met een ercp onderzoek. Dan zal ik daarna wel extra in de gaten gehouden worden maar kan ik hopelijk genieten.
Zo jeetje je bent een avond niet online en er zijn gewoon 4 pagina's bij getypt. Pfffff. Probeer te reageren op alles maar dan in algemeen. Deken: mooi zeg en wat een werk moet dat zijn. Vk bezoek: blij dat alles weer goed is met iedereen. 3d echo: ik heb hem nooit gehad dus ik ken het alleen van foto's van andere. Zelf doen we het niet aangezien we met 30 weken een groeiecho krijgen. Senta: heel veel succes vandaag. Ga zowel vandaag als morgen (en de rest van de periode) heel hard voor je duimen. Kamertje: heb een foto van een babykamer gezien. Aparte kast en wow wat een fel kleurtje zeg. Kastje: wauw als die eenmaal oogeknapt is wordt dat vast een hele mooie commode. Hier een aantal dagen behoorlijke dip gehad vandaar niet veel online. Verder hoop ik vandaag nog wat t verven. En zondag wordt de vloer gelegd zodat we langzaam de spullen van damian kunnen verhuizen volgende week. (Althans dat ik de planning.
Goedemorgen... vannacht tot 2 uur goed geslapen en tot 5 uur denk ik wakker gelegen... Gister ochtend mijn medicatie voor maagzuur vergeten in te nemen dus vannacht was het raak hoor... kon er niet van slapen... veel melk en yoghurt ik gegeten om te kijken of het helpt maar na een uur hielp het nog niet dus maar medicatie ingenomen en toen pas kon ik slapen... De kleine meid was ook wakker dus die hield een disco in mijn buik... heerlijk maar kon er moeilijk van slapen
@karagoz. Wat vervelend zo'n nacht zeg. Ik heb gelukkig geen last van maagzuur, maar nachten wakker liggen vind ik verschrikkelijk. Hopelijk kun je vandaag wat rust pakken? @blike: ik doe het je niet na hoor drie weken alleen. Jij hebt er zelfs nog een kleine bij! Ik word al onrustig als mijn man 's nachts is stappen, vind alleen thuis zijn op de een of andere manier niet prettig. Vanmiddag 2e sollicitatiegesprek. Normaal gesproken ben ik niet zenuwachtig, maar nu moet ik vertellen dat ik zwanger ben. Het is iets moois, maar opeens zie ik op tegen een eventuele negatieve reactie en dus een afwijzing. Maar goed.... hormonen
Kriskras: Heel veel succes met het gesprek. Duim voor je. En ksan me voorstellen dat je het heel erg eng vind om te vertellen.
Kriskras succes meid, maar is het niet al zichtbaar dat je zwanger bent? Karagoz heerlijk nachtje maar niet heus.
Dank jullie wel! @Tari: vorige week had ik een wijd shirtje aan onder mijn colbert. Toen werd het niet opgemerkt volgens mij. Nu heb ik een truitje aan die 'flabbert' op mijn buik maar iets meer laat zien. Doe maar niet iets straks aan, staat meteen zo voor het blok als ik binnen kom haha.
Kriskras, spannend dan hoor. Hoe zullen ze reageren? Ik ga hard voor je duimen. Succes hoor, hoe laat mag je?
Senta: Mijn duimen draaien voor je!! Hopelijk een beetje positief nieuws vandaag!!! Karagoz: Hé bah, dat is niet leuk dat maagzuur!! Kriskras: Succes! Ben benieuwd!! Vanmorgen weer goedgekeurd bij de VK!! Nu mag ik om de drie weken op ctr komen.
Zo, net op gesprek geweest. Mezelf kunnen presenteren, maar heb er zelf een dubbel gevoel bij. Had ik bij het eerste gesprek al, maar ik vermoed dat het komt doordat ik erg met de zwangerschap in mn achterhoofd zit en daardoor al een soort van 'afgewezen' gevoel heb. Na het gesprek maakten ze even een rondje door het bedrijf en namen op de gang afscheid, dus met zoveel mensen om me heen niet van gekomen om te vermelden van de zwangerschap. Nu even afwachten of ik of de andere kandidaat is aangenomen en dan vermeld ik het wel. Als ze me willen en daarna toch niet meer is het discriminatie, maar ik ga me daar niet mee vermoeien om er werk van te maken. Als p&o'er (is mijn vakgebied) begrijp ik het zonder meer dat het nou niet echt praktisch is, en zeker niet nu ik bijna 6 maanden ben! Dilemma's Overigens is het geen onwil van mij of doe ik het alleen vanwege de sollicitatieplicht! Ik wil graag een nieuwe baan maar ben ook gewoon realistisch. Ik heb zelf ontslag genomen bij de vorige baan en bewust zwanger geworden dus ik wist wat me te wachten stond.
@kriskras, ben benieuwd... Wel spannend als jij t zal worden hoe ze dan gaan reageren! @karagoz, verschrikkelijk dat maagzuur! Ik heb t ook wel, maar red t nu prima met gaviscon. @Senta, hoe is het gegaan?? Wat is eigenlijk de bedoeling nu de komende weken? Proberen te rekken?? Ik hoop iig dat je ondanks alles nog wat kunt genieten en dat je meisje zo lang mogelijk in je buik kan blijven! @Blike, gaat snel he dat je al na 3 weken mag komen? Dat is geloof ik maar 2X en dan al om de 2 weken! Tijd vliegt! Ik ben even snel naar huis vanuit mn Werk.. De monteur van t alarm komt zo langs. Hopelijk duurt t allemaal niet te lang, zonde van mn vrije uren! Moet erna weer terug. Ze hebben ook iemand gevonden die mij gaat overnemen tijdens mijn verlof. Voor de kerstvakantie gaan we een keer kennismaken en daarna heb ik nog 2 weken om in te werken.. Ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken.