@ Moro, netjes zeg hoe dat gegaan is met je gewicht in je vorige zwangerschap!!! Dat lukt je vast wel nog een keer! Vandaag bij de intake ook een echo? Of dat nog niet? Mijn zus had bij de 1e ook zwangerschapsvergiftiging, bij de 2e niets. dus het hoeft niet denk ik... @ Zawjatu, gefeliciteerd! en gezellig dat je mee komt kletsen!
Vandaag geen echo, de vk doet dit niet zelf. 1aug heb ik weer een echo. Kan niet wachten! Al heb ik wel het idee dat t goed zit.
@waiting4amber.. Vandaag geen echo hoor 12 aug vroege echo. Vandaag wel de termijnecho en combinatie test echo gepland. kan niet wachten haha! Vannacht heel slecht geslapen vd hitte en ontzettend misselijk.. Nu nog, geen pretje!
@ Kriskas... oke, my bad, dacht dat je vandaag ook gelijk ging voor een echo! stom! Balen dat je zo misselijk bent. Ik verdraag de hitte ook slecht... word er helemaal horendol van... het is niet te harden op de bovenverdieping (en daar is m'n werkkamertje en moet me nog voorbereiden op m'n clienten van vanmiddag... bluh!) @ Moro... jammer... dus nog even geduld hebben... onze VK doet ze wel zelf...
Ja echt krom he. Normaal gesproken hard trainen om het plat te houden. hahahah en nu kan je niet wachten.
Zo herkenbaar! Kom maar op met die chippies!!! Heerlijk. Ik eet nu ook wel eens een paar van die zonnepitten. Ook lekker zout. Van chips kan ik ook zo ineens misselijk worden. Ik heb nu elke keer een meergranen stokbroodje. Lekker in de oven en een beetje gezouten roomboter erop. (gezellig in plakjes he) Is ook nog eens goed voor de poeperij. Verder heb ik gewoon zin in eten en maakt het vrij weinig uit wat. oke oke, fastfood vind ik helemaal het einde. hahaha maar ook daar word ik vaak halverwege een broodje misselijk van. Ik heb mezelf van de week gewogen bij mijn ouders en volgens mij weeg ik nog hetzelfde. Maar goed ik had mijzelf al heel lang niet gewogen (batterij van de weegschaal leeg, en geen motivatie om een nieuwe te kopen. hahaha)
wauwww wat prachtig nu wil ik oookkk we zijn even ver toch? Ik heb echt nog niets wanneer heb jij jouw eerste echo
@waiting4amber.. geen probleem Moeten het hier allemaal zien bij te houden van iedereen haha. Pff.. snap dat het voor je niet uit te houden is zo. Wij slapen ook onder het dak, geen pretje. Maar ach, klaag niet teveel..regen is ook niets! Maar na stofzuigen, poetsen, afwas en strijk is het wel even genoeg huishouden voor vandaag. Mn misselijkheid wordt er niet beter op. Eten vind ik al dagen niets, maar probeer normaal te eten. Vette dingen moet ik juist even niet aan denken.. maar snap wel dat anderen dat kunnen hebben!
Even testen of dit lukt vanaf mijn telefoon. Mijn echo van gisteren. Ik zal vanavond of morgen es alle reacties lezen en reageren. Jullie kletsen zo veel haha.
Ja hij is goed gelukt hoor het blijft een raar idee he dag er iets in je kan groeien pas als je het ziet denk je ja het is echt
goedemiddag dames! vanmorgen de eerste echo gehad, alles was dik in orde!!! het hartje kunnen zien en het is er eentje, zo verschrikkelijk blij en opgelucht pfff wat was ik zenuwachtig zeg!!!!ook voor manlief is het nu "echt!" haha wel een halve week terug gezet dus nu ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 16 maart! groetjes en een fijne dag! marcia
Marchia, volgens mij moet je dan gewoon een nieuwe maken. Snomie, wauw wat gaaf zo'n eerste echo. Genieten maar! Moro, hier gaat ook de tablet mee het vliegtuig in Nieuwe welkom en van harte gefeliciteerd! All, vandaag heb ik dan ook maar de stoute schoen aangetrokken en de verloskundige gebeld. In de week voor onze vakantie de intake en een paar dagen nadat we terug komen de termijnecho. Dan kunnen we het grote nieuws gaan vertellen en ik weet ook al helemaal hoe! Vanmorgen mijn hoogzwangere vriendin op de koffie gehad en wat is het lastig om je dan niet te verspreken...
Welkom zawjatu! IK ga zo ook de vk bellen om alvast een afspraak te maken. Vorige week was ik met vlagen misselijk maar gelukkig is dat afgezwakt. Verder weinig verandering nog in mijn eetpatroon. Probeer niets te snaaien. Ik ben de vorige keer door zwangerschapssuiker eerst heel veel aangekomen. In totaal 25 kilo. Toen moest ik op een bepaald ' dieet' waarbij ik extreem gezond en opde koolhydraten moest letten om te voorkomen dat ik insuline moest spuiten/pillen moest nemen. Resultaat na de bevalling: Weer normaal eten en enorm aangekomen/niet meer afvallen. Heeft best lang geduurd.. Na twee jaar zat ik eindelijk weer op mijn oude gewicht en nu weer zwanger. Ik heb de vorige zwangerschap 2 mnd in het ziekenhuis gelegen in totaal ivm zwangerschapsvergiftiging. Ze vertelden mij nu dat je wel een verhoogde kans hebt dat het weer gebeurd vergeleken alle mensen die zwanger zijn en de eerste zonder klachten zijn doorgekomen.. Zwangerschapsvergiftiging komt meer voor bij een eerste. Echter zijn de risico's niet hoger dan de kans er op bij een eerste zwangerschap. Gewoon het zelfde dus.
Eigenlijk zouden wij op 12 augustus de eerste echo hebben. Maar omdat mijn buik al zo gegroeid is en ik ook al wat urine verlies wil ze ons toch eerder zien. Dus nu hebben we aanstaande donderdag al een afspraak.
O,o, die hormoontjes zijn niet goed voor mij hoor. Ik ben helemaal fan van het boek achtstegroepers huilen niet. Omdat ik het heel erg mooi geschreven vind. Nu heb ik na veel nadenken de film die ik al 3 weken in huis heb gekeken. Ik kan je vertellen dat zijn weer heel wat zakdoekjes vol met tranen. Kan daar normaal al niet tegen maar nu helemaal niet. Toen kwam ook mijn beste vriendin al een cadeautje brengen. (die heeft geraden dat ik zwanger was en tegen haar lieg ik niet). Een heel lief rompertje. Ja hoor daar kwamen die waterlanders weer pffff. Hormonen sucks sometimes. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij hoor dat ze er zijn want dat betekent dat mijn kleine uk groeit en er zit maar ..... Sorry voor mijn klaagzang ik moest dit er gewoon ff uit hebben. Zal ook de warmte wel zijn.
Hey Moiss, ja ik heb ook ff een foto van mijn buik gedaan en vergeleken met die van jou valt die van mij idd mee. hahaha zet hem erbij hoop dat je het goed kan zien. Spiegel is een beetje beschadigd.