Beetje vaag telefoongesprek gehad met die werkgever. De andere kandidaat zag er zelf van af en ze wilden met mij nog eens in gesprek. Aangegeven dat ik zwanger ben en als ze in januari starten ik niet lang meer werk tot mijn verlof. Ze belden me later terug dat ze het dan ook niet realistisch vinden. Had sowieso het idee dat ze misschien die ander wilden ipv mij dus prima zo... ga er geen werk van maken. NEXT
Blike wat goed dat alles weer goed was. Maar dat is al snel om de 3 weken. Ik moest nog om de 4. Kriskras, lastig is het ook een geschikt moment te vinden. Ik hoop het voor je meis. Senta weet ja al wat meer vandaag na alle onderzoeken. Sterkte meid. Dikke knuff. Ik heb vandaag toch gebruik gemaakt van het tel. Spreekuur van de vk. Ik blij de kleine erg rustig vinden. Het is zo minimaal voor mijn gevoel. Het kan zijn dat hij anders is gaan liggen. In overleg is mijn afspraak 2 dagen vervroegd. Ipv woensdag naar de maandag. Mocht er toch wat zijn dan kan ik door een hartfilmpje en niet pas laat inde avond. Mocht ik er toch niet grust bij zijn kan ik altijd het spoednr. Bellen. Vandaag tot 14.15 uur lekker alleen thuis en helemaal niets gedaan en zelfs 1, 5 uur op bed gelegen. Probeer meer rust te nemen zodat de kleine ook watmeer rust krijgt. Ik ben heel erg moe en mijn buik voelt hard, gespannen. Zal hij ook niet fijn vinden.
O dat is jammer meid. Maar goed dat je het gezegd hebt. Op zich wel fijn om te weten dat je ze eerst toch wilden voor nog een gesprek.
Kriskras: balen van de sollicitatie. Maar wel goed dat je het wel nog gezegd hebt. Tari: das minder dat je die kleine zo weinig voelt. Goed dat je gebeld hebt en dat je wat eereer kan. En idd neem je rust misschien dat dat ook helpt. Hier vandaag grote schoonmaak gehouden in onze slaapkamer. Pfff wat was dat nodig zeg. Vanwege alle stof die gemaakt werd iedere keer in de nieuwe slaapkamer van damian wilde ik ermee wachten tot het ergste gedaan was en dat was nu. Zondag alleen nog de vloer maar dat is dan te overzien. Maar heb geen rug meer over. Morgen doe ik alleen de 2 muren nog verven die nog een keer gedaan moeten worden en dan houd ik me verder rustig.
@tari, hier is het vanaf 24 weken om de 3 weken en dan na 31 weken om de 2 en de laatste maand elke week control. En voel je de kleine wat meer nu je rustiger hebt gedaan? @kriskras, jammer!! @girly, niet teveel doen hoor!!
Ik breek ff in (zit zelf bij een andere groep maart mama's) Zie dat je lever aan het stoppen is Mijn schoonmoeder heeft dat ook bij alle 3 haar kinderen. Ze heeft er bij de eerste tot de 34 weken gered, bij de 2de 36 en bij de 3de (mijn man) 38 weken. Na dat ze niet meer zwanger was is ze weer helemaal opgeknapt. Weet ff niet wat het precies was want mn man weet t niet. Hopelijk ben je snel bij de 27 weken! Nog heel eventjes maar. Zal voor je duimen! *breekt weer uit*
Moro: nee hoor zaterdag of sondqg heb ik sowieso een rust dag en verder niet teveel geplane dit weekend. Roosje: lief dat je een oppepper komt geven. We duimen en hopen voor senta dat het net zo gaat goed gaat als bij je schoonmoeder
@krikras, jammer dat het niet is gelukt met de sollicitatie... hopelijk e volgende keer wel... @tari... eng hoor als je je kleine minder voelt... het kan zijn dat hij is gedraaid en dat hij in de moederkoek schopt dat voel je dan niet... maar aangeven hoor, beter te vroeg dan te laat... @girly... succes meid, rustig aan doen hoor ... ben zo blij dat we niets meer hoeven te doen in huis...
Vanmiddag naar de verloskundige geweest... Ik ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was goed wel hoge pols maar is normaal... Ik heb gelijk alle punten van mijn geboorte plan door gegeven en ze heeft ze gelijk genoteerd. Woensdag had ik de vk gebeld vanwege krampen en zij was er vandaag. Ze was benieuwd wat de huisarts zei en ze had zelf ook het gevoel dat ik een blaasontsteking had. Ik vroeg ook waarom mijn buik kleiner is dan wat ik had bij de jongens ook al was het een 3e zwangerschap. Ze zei dat het nu een meisje en dat meisjes vaak wat kleiner zijn dan jongens...dus niets aan de hand... Ik had ook nog over mijn werk gepraat en ze zei dat ik met de arbo moest praten en als het niet werkt gewoon ziek moet melden...
Karagoz dat vermoed ik dus ook. Hopelijk kan ze het maandag vertellen hoe hij ligt. Dat ging de vorige keer niet. Kan wel de gespannen buik meer verklaren. Roosje wat lief van je. Zal senta zeker goed doen. Girly na het slapen wel even gevoeld maar de bewegingen zijn een stuk zachter. Maar toch wel even fijn en wat gerustgesteld. Lekker aan de schoonmaak. Verbouwen is leuk maar het geeft zoveel rotzooi en fijne stof. Kan hier straks ook alles grondig schoonmaken. Ik heb me vanmiddag op gegeven voor zwangerschapsyoga. Was dinsdag al begonnen maar ik mag er nog bij. Denk dat het wel even goed is wat extra ontspanning. Karagoz mijn dochter was juist de grootste en zwaarste van alle 3
Kriskras: Goed dat je het nog even gemeld hebt. Is ook wel logisch dat ze dan liever voor iemand anders gaan ja! Maar jammer is het natuurlijk wel Tari: Goed dat je daar even over gebeld hebt! En fijn dat je iets eerder langs mag komen. Lekker even rustig aan doen meid! En met een beetje geluk wordt je vanavond weer lekker in elkaar geschopt door je mannetje Girly: Jij bent goed bezig geweest zo te zien! Hier alleen nog het laatste van de overloop in het laminaat, dan de plinten er nog tegenaan en dan kan ik de meubeltjes in elkaar zetten voor de nieuwe kamer van mijn zoontje! Roosje: *zwaai* Karagoz: Ik heb nog nooit gehoord dat meisjes minder zwaar zijn dan jongens... en volgens mij klopt dat ook echt voor geen kant
@roosje allereerst thanks voor de lieve woorden. Vandaag dag van onderzoeken. En gesprekken. Wel veel duidelijkheid gekregen. De mri is goed gegaan was vreselijk gespannen maar het scheelde echt de open mri. Vanmiddag bij de gyn. Gewicht hetzelfde gebleven Bloeddruk prrfect ondanks alles 110/65 zo laag is die nog nooit geweest. Toen het gesprek. Het goede nieuws de baby heeft geen tot weinig hinder van mijn aanvallen mijn slechte waarden. Maar mijn leverwaarden zijn wel echt slecht. Daarom morgen alles afronden. En 99% zeker begin komende week nieuwe onderzoeken het kijkonderzoek. Dat gaat onder een roesje maar ligt eraan wat er uit de onderzoeken komt. Zit die vol met stenen wordt het toch een operatie en gaan ze de galweg verwijderen en er een kunstgalweg in zetten. maar goed dat weten we morgen allemaal. Pfff hopelijk goed nieuws
Jeetje Senta..fijn dat t goed is gegaan maar wat een spanning. Hopelijk word je pijn minder .. Op een of andere manier..
Jeetje Senta! Wat gaat dat spannend worden! Gelukkig doet jullie meisje het ondanks alles gewoon goed!
Meiden thanks de dag van de waarheid vandaag. Vanmiddag bij de maag darm lever arts. Ik houd jullie op de hoogte . Heel erg bedankt voor alle steun.
senta veel su6 vandaag ik verheug me er nu al op nog maar 9 weken werken en dan verlof vind me werk heel leuk alleen met de zwangerschap gewoon zwaar ben al blij dat ik nu halve dagen werk wie telt er nog meer mee oja er zit ook nog 1 week vakantie tussen
@senta, heel veel succes meid... ik mag ook over 9 weken met verlof... ik tel het ook af... vandaag gaat de arbo arts bellen dus ben benieuwd...