Ik tel de uren. De aanvallen volgen elkaar zo kort op. Sorry kan ook echt niet reageren. Wirdt gillend gek.
@senta. Gelukkig wel gevonden wat er aan de hand is, maar wat balen dat je nu weer onder het mes moet. Stelletje amateurs denk ik dan meteen :S Maar nu hopen dat het helpt en je waardes direct goed zijn! Mijn plannen zijn lekker rustig dit weekend. Gister bioscoop gepakt. Straks wat visite en morgen een verjaardag. Vanaf volgende week vollop drukte met sinterklaas, verjaardagen, huwelijken, kerst... jeuj Vandaag alle bekleding van de kinderwagen, maxi cosi ed aan het wassen en schoonmaken. Nesteldrang ofzo haha
Senta : wat vervelend zeg weer zoveel aanvallen. Hoop dat het minder gaat worden. Moro: Gezellig hoor maar snap dat het druk is. Wij vieren het donderdagavond met mijn ouders en volgende week zaterdag met mijn schoonouders. Karagoz: Wat goed dat je alles besproken hebt met de arbo en dat je een mailtje gestuurd hebt. En wat betreft extra werken omdat er niemand anders beschikbaar is herken ik helemaal. Deed ik tot voor mijn zwangerschap ook. Nu doe ik het niet meer want ik trek het niet meer. Hier net met mijn vader de oude vloerbedekking eruit gehaald en de ondervloer ook. Nu wordt morgen het laminaat gelegd dus het komt nu wel heel dichtbij. Hierna is het een kwestie van gordijnrails en gordijnen ophangen, lamp ophangen, lichtknopje en stopcontact bevestigen. Accessoires en meubels overzetten en een kastje in elkaar zetten. En daarna heerlijk aan de babykamer beginnen. Heb er zo`n zin in. Damian is nu bij mijn schoonouders. Die belde gisteravond op of ze misschien vandaag een dagje Damian mochten hebben. Verder nu lekker op de bank rustig aandoen. Maar o o o als ik rondkijk is er een kleine bom ontploft in de woonkamer. Helaas geen idee waar ik de energie vandaan moet halen.
Meiden moet mijn ei even kwijt. Heb gewoon veel te veel gedaan vandaag. Stom stom stom natuurlijk. Mijn rug doet gewoon zo'n pijn kan geen 5 minuten in zelfde positie zitten of liggen. Ga zo dus lekker in bad denk ik en naar bed. Hoe is het verder met iedereen?
@Senta, ik mag echt hopen voor je dat deze ellende snel voorbij is!!! @karagoz, pfff ik vind t knap dat je toch extra gaat werken! @girly, morgen dus een rustdag voor jou! Niet teveel doen hoor! Ik denk nu heel makkelijk wat vandaag niet komt, dat komt morgen wel. Hier gaat t goed, wel heel moe. Gisteravond on half10 naar bed gegaan en om half7 wakker. Kon niet meer slapen. En dat terwijl mn meisje tot 9uur sliep! Vanmiddag heb ik weer een uur geslapen en nu ben ik weer moe. Doe dus ook alleen t hoognodige in huis. Ga mezelf niet meer dwingen iets te doen. Dan gebeurd t maar niet hoor! Ik denk nu echt vooral aan mezelf en dat geeft me een goed gevoel! Al irriteer ik me wel aan de was haha maar dat komt wel als ik een dag meer energie heb.
Moro: doe mijn best hoor om rustig aan te doen. Maar denk dat het ook gewoon de dagen achter elkaar zijn. Ik bedoel 3 dagen werken donderdag uitgebreid onse slaapkamer vrijdag ruim 2 muren geverfd en vandaag de deurpost geverfd en die vloer met pap eruit gehaald. O ja en deze week ook iets van 6 wassen gedraaid. Ik liep dus ook mega achter. Morgen idd zoveel mogelijk rust. Alleen nog even gauw naar c1000 had geen puf meer vanavond voor boodschappen. Maar wel vervelend dat je zo snel moe bent zeg.
Senta meid veel succes. Ik hoop dat ze je al willen helpen. Girly vandaag even lekker niets doen. Iets te veel gedaan. Rustig aan meid. Moro lekker even je slaap pakken. Doe je goed. Hier gaat het al een paar dagen goed met mijn bekken. Mag zeker niet klagen. Alleen 2 dagen mega onderrugpijn, maar vond dat minder erg. De kleine sinds gisterochtend eindelijk wat meer actief. Denk dat ie wat is gaan draaien. Gisteren de sint inkopen gedaan, eij vieren het 5 dec. Samen met mijn broer en gezin en zijn schoonouders en mijn mam. Meteen de wieg opgehaald bij mijn moeder. Vandaag misschien even de kledingkast afmaken en inruimen. Maar zit i twijfel of dat of naar een kerstshoe of naar een babybeurs. Maar daar moet ik weer verder voor rijden. Keus genoeg vandaag
Karagoz wat fijn dat de arboarts achter je staat, vind je echt top dat je toch extra werkt ondanks alle strubbelingen. Top van je. Ja mer dat ze dat niet waarderen door rekening met je te houden.
Tari: idd keuze genoeg om te gaan doen vandaag. Hier idd een rustig dagje. Alleen de was en ff wat kleine boodschappen doen. Uk hier is met vlagen echt mega druk. Mijn hele buik gaat dan heen en weer. Gisteravond heeft hij zelfs de kat weg geschopt lol. Heerlijk genieten iscdat dan.
Jeetje senta. Heftig meis. Hopej dat de pijn nu wel weg of in ieder geval draaglijk is. Hopelijk wordt je morgen vroeg geholpen en dat de pijn dan weg is.
Goedemorgen @senta, heel veel sterkte en beterschap meid... ik hoop zo dat je het nog even kan volhouden met de kleine in je buik... dikke knuff!!! @tari... lekker druk bezig vandaag meid heerlijk!!!! Ik zou vandaag dus eigenlijk extra gaan werken maar dat is niet doorgegaan... Ik was vergeten dat mijn zoontje naar koran les gaat in het weekend dus heb gebeld dat ik niet kan komen. Mijn man zou dan anders met de fiets door de kou mijn oudste moeten brengen en de kleine moet dan achter op onder zitje dus dat zie ik niet zitten... Ik genie lekker van mijn vrije weekend en moet daarna weer 3 weekenden en de kerst werken... @tari... ik was ook van plan niet meer in te vallen als ze me helpen want het wordt niet door bepaalde collega's gewaardeerd. Ze zijn er wel blij mee natuurlijk maar mij zullen ze niet helpen als ik het nodig heb en door mijn leidinggevende al helemaal niet. Maar ja ik kan moeilijk "nee" zeggen en vind het dan sneu als mijn collega alleen staat op een afdeling... maar achteraf kreeg ik te horen dat er nog iemand kwam maar die stond niet op de lijst dus zo groot probleem was het niet... hahaha De mannen zijn gaan zwemmen en ik heb het huis schoongemaakt en opgeruimd... heerlijk... nu programma's terug kijken met een kop thee en wachten tot de mannen weer terug zijn... hopelijk voorlopig niet hahahaha
Karagoz: mooie buik hoor! Hier voelde damian wat warm dus ik getempt en had een uur geleden 38.2 hopen dat het niet meer oploopt. Voor hem en anders zien we het wel. Hij is in ieder geval heel vrolijk. Dat scheelt al. Hier de hele dag al als ik te snel opsta dat ik vet draaierig ben. Maar ja rustig aan doen. Heb net op mijn gemak deel van de woonkamer gedaan en ze zijn boven bezig met de vloer.
@girly, laat de boel lekker de boel en ristig aan doen! @senta, heel veel beterschap! @karagoz, lekker van je vrije weekend genieten! En mooie buik! @tari, fijn dat de kleine weer wat actiever is! Hier eindelijk even klaar met t sinterklaas gedoe! Gister op mijn werk, vandaag bij mn schoonmoeder op haar werk. Ze is zelf op vakantie dus ik moest wel.. Donderdagavond gaan we naar mijn zus en dan is het echt klaar! Dan kan de kerstboom weer opgetuigd worden Mijn man is werken, dus ik ga vanmiddag als de kleine op bed ligt even strijken en als ik nog zin over heb wat poetsen.