Moro: ja ik doe rustig aan hoor. Zit lekker ond er r een dekentje op de bank. Mannetje kijkt voor een dagje lekker tv. Voor deze keer vind ik het niet erg. Slapen wil hij niet en al zou hij willen heeft het geen zin. Er is te veel herrie dus vanavond maar vroeg naar bedje toe. Doe jij ook rustig aan?! Ben zo blij dat ik niet hoef te strijken. Alleen overhemden van manlief als het nodig is en die draagt hij bijna nooit. Dus dat scheelt. En straks wat babyspullen. Maar dat is voor latere zorg. Lekker dat sinterklaas erop zit voor het weekend.
Ik heb er net een morfinepomp bij gekregen de pijn was zo heftig. De kleine is gecontroleerd. En alles is goed gelukkig. Hopelijj is t snel morgen kijk uit naar de ingreep gewoon. Ook al hoor ik dat het geen fijn onderzoek is.
Jeetje senta heftig meis. Hoop dat het extra pompje helpt. Wat fijn dat de kleine het goed doet. Hoop ook voor je dat het snel morgen is en als die ingreep helpt om van de pijn af te komen zou ik het er wel voor over hebben ook al is het niet fijn. Heel succes en dikke knuffel
Senta, vervelend zeg al die pijn! Maar gelukkig doet jullie meisje het dus goed. Ik hoop ook voor je dat het snel morgen is en dat daarna al die ellende voorbij is! Hier niks meer gedaan.. hihi de kleine meid ligt pas net op bed, dus ik ga alleen nog even snel stofzuigen. Heb geen zin meer om te strijken, morgen weer een dag!
Jeejr senta moet heel de tijd aan je denken vind zo erg voor je dat t zo loopt allemaal sterkte! Hoop zoooo dat je na morgen klachtenvrij bent en gewoon goed mag blijven gaan. Meisje moet toch echt nog even goed groeien hoor xx Hier nog steeds verkouden. Knap heeeeel langzaam op pff Over 2 weken inmeetdag huisje dus ik ben daardoor wel war in jubelstemming hihi. Komt hopelijk allemaal snel op ons af het verhuizen
Senta, aan de morfinepomp zelfs! Mag toch echt hopen dat de ingreep morgen gaat werken! En ook dat je er niet te lang op hoeft te wachten. Het zou zo fijn zijn om nog even te kunnen herstellen voor de bevalling. Hoop van harte dat alles goed mag gaan morgen. Sterkte! Karagoz en Girly, lekker even genieten! MamavanT, wat komt het nu ineens snel dichterbij! Super leuk! Heb je al helemaal in je hoofd wat er allemaal moet gebeuren en hoe je het wilt hebben?
hey meiden, even een vraagje.. Ben aan het kijken naar babyfoons, wil er een zonder camera (anders ga ik net zo'n idioot de hele dag naar dat schermpje staren). Er is zoveel keus dat ik het niet meer weet... Hebben nu een alecto, prima ding, maar er is in 3 jaar tijd veel veranderd volgens mij. Ik vind een nachtlampje handig, die gebruiken we nu nog. En temperatuur weergave. Meer gebruik ik eigenlijk niet. Iemand ideeën? Of welke hebben jullie en waarom?
Tja moroe dan heb je aan mij nietd hihi Ik heb een luv.ion gra.nd el.ite met scherm dus. Ik vind het juist fijn ze te kunnen zien. Merk dat ik daardoor makkelijker blijf zitten of liggen op moment dat ik ze hoor. Als ik alleen t geluid had gehoord had ik waarschijnlijk al 10 keer vaker op de kamertjes gestaan dan nu. Nu kan ik zien of ze blijven staan of dat ze alweer liggen terwijl ze huilen. En als er rare geluiden komen kan ik zien of dat alles goed gaat. Ik ben veeeels te snel bang dat er iets gebeurt en zou bij iedere geluidje weer allemaal scenarios bedenken wat t is... Ik kijk er niet continue naar, heb het scherm dan ook "scan" staan. Dat is zwart beeld en bijgeluid springt dan het wchermpje aan. Ik vind hem ideaal. Maar zonder scherm geen ervaring dit was voor mij meteen al iets wat mij een rustig gevoel kon geven als ik ze achter liet in hun bedjes...
Btw sorry telkens voor al die tikfouten. Ik schrijf alleen me via telefoon. Vandaar ook wat lastiger reageren als er veel reacties zijn
Babyfoon: kan je geen advies geven wij hebben er nooit een gehad. Wij hebben tijdens de verbouwing per ongeluk het raampje uit de deur van de babykamer getikt. Hangt nu een doek voor. Dus wij horen ze dan heel goed. Maar als ik moest kiezen zonder camera. Ben denk anders ook iemand die niet stopt met staren. Senta: heel veel succes en sterkte vandaag.
Senta : sterkte. Laat t allemaal nut hebben hopelijk.. Even ego ; ik ben al 9 kilo aangekomen. Vind het zo hard gaan op t moment groei ook aardig vind ik zelf . Lees dat gemiddeld 12 kilo is. Nou dan mag ik wel vast op dieet .. En.. Mijn tiet lekt. Ook zo fijn. Eentje .. Babyfoon: wij hebben ook geen scherm, we hebben de nieuwe van avent geloof ik. Ziet er goed uit. Gister half 'uitgelachen ' door mn moeder . Ik begon over de box , als ik die er neerzet een tafeltje weg gaat.. Pff wij kochten de box pas na 6 maanden als de baby er al is .. Maar t is toch normaal dat ie er l van tevoren staat?
Mu tje de box hoeft niet perse van te voren te staan. In het begin kan de kleine ook lekker in de wagen liggen. Maar 6 mnd is ook wel weer erg laat. Ik twojfel dus of ik de box al neerzet. Ik moet waarschijnlijk mijn nele woonkamer omgooien voordat ding, tja huis was niet meer ingesteld op babies. Van het weekend even te veel gelopen, merkte dat vannacht wel maar niet zo erg als anders. Vandaag weer even wat rust maar wel wat leuks kunnen doen met de kids. Alleen manlief en in de auto is nog steeds een drama. Zo ziek word hij, het is net of hij gedronken heeft. Medicijnen werken niet dus vandaag weer de huisarts bellen.
Ik zet de box wel van te voren. Hebben ook ruimte zat, dus staat niet echt in de weg. Ik zet m ergens in februari denk ik. Hier een hele drukke baby! Heerlijk! Ik heb ttrouwens even op internet gekeken en vergeleken en ik denk dat we de babyfoon van avent gaan kopen. @Senta, heel veel succes vandaag!!
Senta meis heel veel succes vandaag. Ik hoop voor je dat het de laatste keer is. Want aan de morfine klinkt niet fijn. Dikke knuffel meis. Karagoz, lekker dan was er al een extra iemenad. Nu hopen dat die eens goed gelezen gaat worden, echt belachelijk daar. En niet meer extra werken hoor als ze bellen. Je hebt je goede kant laten zien meid! Mamavant, lastig he dat typen met de telefoon, ik heb dat ook al met de tablet. Ik kan niet met 2 vingers typen...... Babyfoon, hier nu eenvan philips. Gekregen van mijn broer. Zonder scherm. Je moet doen wat jou rust geeft. En wat wil je er aan uit geven. Hier weer wat babyspullen binnen. Een antieke luieremmer! Wat haakjes voor de babykamer en assecoires. Heerlijk, ik kan daar zo onwijs van genieten Mijn oudste zoon was ook even mee shoppen en die koos neel lief een blauw stoffen hartje met sterretjes uit. Natuurlijk heb ik die mee genomen, hij is vrij stil over de baby maar zo laat ie het toch merken hoe leuk hij het vind. Ook de naam voor zijn broertje vond hij erg mooi. ♡
Box: bij ons staat de box al een aantal weken maar dat kwam toevallig zo uit omdat we wat dingen in de woonkamer aan het aanpassen waren. En aangezien ik de wagen niet in de woonkamer wil hebben (staat dan echt heel vol ook zonder box) staat hij al. Karagoz: heel veel plezier met wat leuks doen. Wel balen van je man. Hier weer aan het werk.
@senta, heel veel beterschap meid, hopelijk valt de ingreep mee... dikke knuff! @tari, ze hadden me een half uur later gebeld dat er toch nog iemand was maar of ik toch nog kon komen voor de pillen en wonden. Dus ik vond het niet zo probleem. Tot mijn man zei dat mijn zoontje les had dus gelijk maar weer afgezegd... En lekker al dat shoppen voor de baby... ik kan niet wachten... nog een maandje en lekker veel uitgeven... heb er zin in... Vannacht niet zo lekker geslapen... was vaak wakker en kon moeilijk in slaap komen... vandaag lekker rustig aan doen in huis.. De box hebben we al in huis maar die moet opnieuw geverfd worden maar ik zit wel al in februari neer. Plek zat gelukkig
Goedemorgen meiden. Ik heb een best jasje uitgedaan. Maar het gaat aardig met de morfine. Lopen gaat niet zo best ben heel erg verzwakt. Gelukkig vanmiddag de ingreep. Jullie zijn toppers en beuren mij enorm op. Liefs
Senta rot zeg dat je zo verzwakt bent. Lekker rustig aan doen. Sterkte en succes vanmiddag!! Wordt nu wel eens tijd dat t betrr met je gaat!! Dikke knufff!! Karagoz balen van de slechte nacht! Indd lekker rustig aan dan maar. Hie rlaat naar bed dus ben aardig moe. Ook op een laag pitje dus. En box. Ja hier komt ie meteen in de kamer als we verhuizen sheelt weer naar zolder sjouwen en terug in maand tijd. Maarja dna ben ik waarshijnlijk toh al 37/38 weken whaha. Normaal zette we hem ook rond 35/36 weken neer. Gewoon omdat t leuk is en wat meer echt wordt
Net gehoord dat ik morgen waarschijnlijk niet naar huis mag. De alvleesklier kan zijn sappen niet meer kwijt dit gaat allemaal de lever in wat zorgt voor de helse pijn. De ercp moet vandaag plaatsvinden en gaat ook gebeuren. Hopelijk dan snel verbetering