Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta meid, wat een ellende. Ik ga voor je duimen vanmiddag. Laat je daar maar goed verzorgen meid. Straks hopen dat de kleine nog een tijd bij mama mag blijven zodat je ook nog van je zwangerschap kan genieten.

Muntje 9 kg vind ik nog netjes hoor, merk dat de kilo's ook wat harder gaan.

Karagoz even ontspannen vandaag meis. Een slechte nacht hakt er altijd in.

Vandaag de kast inrichten en onze gordijnen inkorten en ophangen. Word wat eindelijk.

2. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    senta veel sterkte vandaag

nou ik kan niet wachten als wij met het kamertje kunnen beginnen pff lijkt echt lang te duren voor dat man lief kan beginnen hij is nu gelukkig klaar met klussen bij iemand anders hopelijk krijgen we daar het geld snel van zodat wij ook verder kunnen.

denk je van je zorgverzekering af te zijn alles geregeld te hebben hebben ze die van mijn man aangepast in plaats die van mij wordt er toch niet goed van. en ook maar even de kdv vandaag aangepast voor volgend jaar dat heb ik ook weer eens gedaan.

morgen is ook mijn man jarig hij wilt het niet vieren nou dan heeft hij pech zonder dat hij het weet komt er visite hij denkt dat alleen zijn moeder even een bakje komt doen ik denk dat ik iets van 15 man uitgenodigd heb:p

hier de box ik denk dat hij in mijn verlof neer gezet wordt

3. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    hoi dames!

@senta: heel veel sterkte. We denken aan je...

@karagoz: mooie buik!

Ik ben weer lekker thuis. Gister verjaardag gehad en maar even ouderwets bij ouders blijven slapen :) Ik heb vandaag wat stalen van stof binnen gekregen voor de babykamer, wordt nog moeilijk kiezen maar zo leuk!

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Leuk kriskras, voor gordijnen enzo?

Senta hoe is het gegaan?

Vanmiddag controle vk. Alles was goed en extra naar de beeb geluisterd. Sterke hartslagje. Hij ligt in stuit maar wat dieper in het bekken. Het kan verklaren waarom hij wat rustiger is. Ze legde uit sat zijn beentjes languit liggen en eem beetje klem in het bekken liggen waardoor hij ze minder goed kan bewegen. Maar mocht ik weer twijfelen of hij is weer heel erg rustig mag ik bellen
    Nu over 2.5 week controle.

5. senta

senta Niet meer actief

Mag ik juichen. De ingreep is gelukt. Ik ben zo blij en onze kleine meid doet het perfect. De alvleesklier ontsteking lijkt mee te vallen. Woensdag of donderdag mag ik naar huis. Helaas dan pas thanks voor de positieve gedachten en hetvduimen draaien.

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ggoed nieuws Senta! Hopelijk nu alleen nog goed nieuws!

Hier vaag nieuws van mn Werk... Hebben vd week opeens info bijeenkomst omdat t dus niet geweldig gaat schijnbaar... Pfff dag bonus! En geen idee waar t verder over kan gaan, ben benieuwd! Lekker zo voor de feestdagen.

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Senta wat geweldig nieuws

Moro wat voor werk doe je dan

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: je mag absoluut juichen. Wat fijn dat het goed ging zeg. En idd nu alleen maar hopen op goed nieuws.

Moro: idd dat net voor de kerst. Hopelijk valt het allemaal mee.

Hier: is d kleine rustig maar heb al een paar keer zo n trek gevoel onder in miijn buik net boven schaambot. Hoop dat het een groei spurt is.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jeeeeeeehhhh wat super meis!!! Meid wat zal je opgelucht zijn en wat een sterke meid in je buik. Je mag trots zijn op jullie beide. Hoe is het met de pijn?

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro he bah wat vervelend, ik hoop dat het nieuws niet al te slecht is.
    Hier trouwens sowieso geen kerstbonus. Vorige jaar ook niet gehad.

Girly, kan best een groeispurt zijn.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Chaneef alvast gefeliciteerd met je man! Leuk dat je toch wat voor hem geregeld heb. Veel plezier.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta... gelukkig meid!!! Geniet maar lekker met de rust... en die kleine in je buik!!!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Druk weekend gehad, boven bezig geweest met het kamertje zodat de vloer erin ligt voordat mijn vriend naar Peru vertrekt. Het is bijna af en dan kan ik volgende week mooi de meubeltjes in elkaar gaan zetten en de kamer gaan afstylen :)

Karagoz:
    Fijn dat het gesprek met de arbo-arts zo positief was :)
    Mooie buik heb je!!

Moro:
    Wij hebben ook een Alecto, prima ding! Bevalt super, hij ging vorig jaar kapot, hebben direct weer precies zo'n zelfde gekocht.

MamavanT:
    Dat is wel ideaal, dat alleen het scherm aanspringt als er geluid is, anders was ik ook steeds naar het schermpje aan het staren denk ik ;)

Muntje:
    Ja hoor, hier gaat zodra de kerstboom eruit is, de box er weer in :) Ideale opbergplek ook trouwens, voor al je gekochte babyspulletjes ;)

Tari:
    Wat lief van je zoontje :)

Senta:
    Wat fijn dat alles goed is gegaan zeg, wat een opluchting!! Nu lekker aansterken en dan fijn naar huis om te genieten van de rest van je zwangerschap!!!!

Moro:
    Hé bah! Dat is inderdaad niet leuk, net voor de feestdagen! Hopelijk valt het mee!

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik heb nog niets gehoord van mijn leidinggevende... morgen moet ik toch naar mijn werk voor een theorie toets en praktijktoets dus ik ga wel even langs haar... totaal geen zin in maar goed...

Even wachten tot mijn was klaar is en dan lekker vroeg naar bed... morgen vroeg op dan normaal. Schoonouders moet ik op halen want die passen op de kids en ik moet om half 9 op mijn werk zijn van wege de toetsen dus sta om 06.45 al naast mijn bed...

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Karagoz:
    Heerlijk even vroeg op bed! Ik kan dat niet.... ga dan net zolang liggen wachten tot mijn vriend ook op bed komt! Vind het zo ongezellig zonder hem... Zal Eind van de week wel beter zijn als hij weg is ;)
    Succes morgen bij je leidinggevende!

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik slaap sneller in als ik alleen in bed lig dan met mijn man naast me... we gaan dan zitten praten en andere dingen doen en dan wordt het laat en als ik te weinig heb geslapen ben ik niet te genieten in de ochtend hahaha

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    toen mijn man 10 dage naar turkije ging miste ik hem wel hoor... in de ochtend dan... zo gek

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Senta wat fijn!! We blijvenduimen....

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta Wat super!!!! Echt, wat een geweldig fijn nieuws!!
    Maar mijn duimen blijven draaien hoor! Je lichaam moet het nu allemaal goed oppakken na deze helse weken. Rustig genezen en dan voorzichtig aan gaan genieten!

Moro, oh bah dat is niet leuk zulk onbestendig nieuws...

Karagoz, hihi 06.45 uur vroeg???? Uitslaper!:D

All, mijn moeder heeft dan eindelijk de wiegbekleding van mij destijds gevonden! Maar of ik er nu heel gelukkig van word???
    Het is echt foute jaren 80 stof... Mijn man vond het ook niet echt wat, dus ik denk dat we voor het brocante witte stofje gaan wat er ook al jaren bij zit.;)

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nog wat leuks meegemaakt vandaag... ik had me aangemeld bij een kraamzorg en bij zilverenkruis stonden ze niet tussen de lijst... dus ik ben bang dat het niet vergoed wordt.

Ik had een email gestuurd dat ik me wilde afmelden en heb me aangemeld bij kraamzorg die wel in de lijst stond. Kreeg ik een mail van de oude kraamzorg dat ik annuleringskosten moest betalen...

Ik zei dat ik dat niet van plan ben omdat ik het ruim van te voren heb aangegeven dat ik me wilde afmelden en vond de kosten onzin... Dus weer terug een mail gekregen dat het voor de administratie is en dat het in de overeenkomst staat...

Ik stuur weer een email terug dat ik niets heb ondertekend en dat als mijn verzekering de kraamzorg zou vergoeden ik wel was gebleven en dat ik dus niets betaal... Blijkbaar werd ze moe van me dus heb niets meer gehoord hahahaa

Onzin zeg, geld groeit niet in me tuin, heb al genoeg aan de staat gegeven dus ik blijf niet aan de gang..

Deel Deze Pagina