Hee allemaal, Vriend is afgelopen nacht aangekomen in Peru, hij smste me eerst om half drie wakker dat hij was aangekomen (moest hij ook doen van mij, dus was prima) Daarna nog een keer om kwart voor vijf dat hij nu aan het welkomsdrankje in de bar zat.... bedankt schat... ik sliep net weer lekker! En daarna ook eigenlijk niet meer kunnen slapen.... Dus vanavond maar lekker vroeg op bed! Karagoz: Hier wordt er ook flink geshopt als de kinderbijslag binnen is Wordt een mooi dekentje hoor! Balen dat de ramen niet doorgingen... Het is ook zulk irritant weer! Waardeloos dat ze de rest van je collega´s niet heeft ingelicht zeg! Nou voel jij je weer schuldig! Niet leuk! Tari: Das knap waardeloos van de huisarts Chaneef: Jammer dat je zijn gezicht niet zo goed gezien hebt! Wat is nou het verschil tussen een 3d en 4d echo eigenlijk? Senta: Wat een aso buren zeg!! Pffff niet leuk! Leane: Wat een mooi ledikantje Kriskras: Was gisteravond en vandaag bij mijn ouders, dus vanavond voor het eerst alleen... wel even slikken maar gelukkig is mijn zoontje een engeltje momenteel! Hoop dat hij dat nog even twee weken gaat vasthouden Kriskras: Rustig aan meid!!
Dag meiden, was ik ook weer eens Leane, wat fijn om te lezen dat het goed gaat! Ineens heb je dan toch een hele andere zwangerschap. Wat ziet het kamertje er al echt en lief uit!!! Hier gaat alles prima. Het tweede trimester is echt fijner dan het eerste! Ik heb het streven om met 30 weken het kamertje klaar te hebben. De vorige keer moest ik plots met 34 weken complete bedrust houden. Het gaat mijn geen tweede keer overkomen dat anderen het kamertje afstylen.
Nee ik mocht niet gratis terug komen wel korting gehad omdat 4d weinig nut had en somige foto ja vind het niet bezonder het is volgens mij dat ze maar wat foto mee moest geven anders beter van niet haha Oja en de buik omvang was ook normaal terwijl met 20 wk echo 2 weken voorliep waardoor ik nu iedere keer suiker moet prikken pff terwijl het nu wel goed is wat zouden jullie doen
Chaneef, jammer dat je niet zulke mooie foto's heb gekregen. Wortel gelukkig heb je dan nog even. Wij zijn voor ons doen ook laat met het kamertje, maar even een klus dipje. Blike je man is dus goed aan gekomen, nu lekker op tijd naar bed. Senta lekkere buren zeg. Aso's.jij ligt er dus ook op tijd in.
@karagoz, pff je kan bezig blijven! Goed dat je gewoon weg bent gegaan. @girly, foto!! Ben benieuwd. @Blike, fijn dat hij veilig aangekomen is. @chaneef, jammer dat jullie zijn gezicht niet goed gezien hebben.. @leane, fijn dat het goes gaat! Babykamer al ver klaar zo te zien?? @kriskras, rustig aan doen dus! @wortel, ik wil ook t liefst rond de 30weken klaar zijn. En dan staat mijn vluchtkoffertje ook klaar een 2e keer hou je rekening met andere dingen vind ik. Zeker als het niet is gegaan zoals het 'hoort' Hier lekker al in bed. Lag al op de bank te slapen hihi Baby is gedraaid denk ik.. Is opeens heel druk! Genieten dus!!
Goeiemorgen dames! Heb vannacht zoooo lekker geslapen haha, was toch wel lekker om het hele bed voor me alleen te hebben Vandaag even de kerstboom opzetten, die hebben mijn schoonouders gisteren voor mij meegenomen, zo lief!
goedemorgen meiden ook wij gaan vandaag de kerstboom opzetten en in elkaar zetten. ik heb lekker geslapen tot dat me dochter om 7 uur naar boven kwam mama nijntje is wakker (wij hebben sinds kort een slaaptrainer) dus die ga ik weer een half uur later zetten hopelijk gaat dat helpen haha ook was onze dochter gisteren van boven naar beneden op de trap gevallen ze had gelukkig niks op een bult op haar hoofd en blauwe plekken
Vandaag heb ik me ziek gemeld. Ik wil graag werken en heb mijn best gedaan maar ik trek het niet meer. Gister door de drukte en de stress continu harde buiken gehad dat ik niet kon slapen, ze deden zo pijn. De verloskundige net gebelt en die vindt het niet verstandig om te werken omdat ik nog steeds harde buiken heb.
@chaneef.... gelukkig viel het mee zeg. Kleine kinderen en de trap ben er doods bang voor. Mijn jongste is met loopauto en al van de trap gevallen. Zijn wenkbrauw lag open. 10 hechtingen verder en een week een hele dikke oog. Voel me nog schuldig....
@karagoz, goed dat je naar je lichaam luisterd! @chaneef, dat os schrikken! Gelukkig heeft ze niks. Wij zijn ook bezig met de kerstboom... Rot werk al die takken uit elkaar halen! Ben ttrouwens erg duizelig n draaierig. Voel me verder goed, maar geen idee waardoor het komt.
Chaneef: gelukkig valt het mee met je dochter. Was het niet schrikken.? Karagoz: heel goed meis. Maar wat vervelend zeg dat de gang van zaken zo moeten gaan op je werk. Zijn de harde buiken wel minder nu en heb je nog wel kunnen slapen? Blike: haha lekker he zo n groot bed voor jezelf. Hier net een kwartier wakker. Heerlijk geslapen en als het af is komen er zeker foto's. Ga zo beginnen met opruimen en dan is het wachten tot ik meubels kan verslepen. Ga straks ook wel de commode leeghalen.
Wij vieren geen kerst maar de sfeer en de lichtjes vind ik altijd wel gezellig bij andere mensen thuis... met moeite ben ik slaap gevallen. Ik ging net even stofzuigen en dweilen beneden maar toen werden de harde buiken weer pijnlijker dus dat was een slecht idee van mij. Ik moet nog de bedden luchten, ramen open doen, omkleden en de was doen maar ik wacht nog maar even daarmee. Gelukkig kan de oudste zelf douchen en omkleden...
Karagoz, meid goed dat je je ziek heb gemeld. Zo te lezen ging het gisteren al niet echt super. Jammer dat ze geen rekening met je houden terwijl je zo graag wilt. Vandaag even rustig aan doen meis. Haha hier ook vandaag de boom optuigen, geen takken vouwen maar een echte boom. Moest alleen wat verschuiven in de woonkamer. Pff de kleine ligt vandaag niet echt lekker, heel erg hoog en rechts tegen mij ribben maar of dit betekend dat hij toch gedraaid is, geen idee. Of de boef heeft een groeispurt gemaakt. Maar rechtop zitten is erg lastig de foto's gekregen van de kersthoot van mijn kids, wow zijn zo mooi geowrden. Vooral mijn oudste staat er zo mooi op. Hij zit er zo wijs en groot oud. Lekker ding hoor .
Chaneef, schrikken zeg van de trap. Maar gelukkig ko en ze er meestal goed vanaf. Maar pffff voor de mama's niet bevordelijk. Ik heb met mijn middelste heeeeeeeel vaak bij de HAP gezeten. Mag het nu afkloppen
Gister ging het indd niet zo lekker. Ik heb gister een bewoner onrust medicatie gegeven wat ze zonodig mocht zodat ze haar mond maar hield. Kon er echt niet meer tegen. Ik vind dat niet verantwoord. Morgen bel ik de leidinggevende en ik ga zeggen dat ik niet meer kom werken tot na mijn verlof in mei. Zal ze niet blij mee zijn maar zo werken wil ik ook niet. @tari... kan zijn dat hij gedraaid zit... die kleine boef... had ik laatst ook maar dan helemaal onder in, kon moeilijk bukken.. echte bomen zijn erg mooi en dan die geur! Heerlijk maar al die naalden op de grond.. je blijft stofzuigen denk ik... leuk he foto's van je kids, volgend jaar met 4 prachtige kinderen
Karagoz: groot gelijk hoor. En jammer dan dat se er niet boij mee gaan zijn. Is hun eigen schuld (mijn mening). En doe vandaag en morgen nou maar heel rustig aan. Het huishouden komt wel die wacht wel. Tari: wat leuk he. De kids op de foto met zo'n shoot. Hier is de laatste shoot in juni ofzo geweest ofzo. Al weer een hele tijd geleden. De volgende wordt met de kleine erbij.
Karagoz je hebt gelijk hoor. Je hebt de grens bereikt en terecht. Je hebt 100% gegeven tenkoste van jezelf. Wij hebben een nordman die vallen niet zo erg uit. Pas als ie de deur uitgaat. Is iets duurder maar het is de moeite waard. Vandaar dat we ze nu nog met hun 3tjes wilden. We willen ook een newborn shoot laten doen bij haar. Dat was er 6 jaar terug nog niet. Maar ik vind het zo mooi! Kost wat maar goed even sparen. Morgen weer boven verder, pff merk dat ik het zo gehad heb met klussen. Even een dip daarin. We waren in mei al met de woonkamer begonnen en nu onverwachts 2 boven etage.....maar goed even doorbijten het einde is in zicht.
Chaneef: Jeetje, had helemaal over het bericht van je dochtertje heen gelezen! Hoe is het nu met haar? Wat zul jij geschrokken zijn! Karagoz: Je hebt groot gelijk hoor! Hier valt het met de naalden meestal wel mee. Af en toe wat water geven wil wel eens helpen, we hebben sowieso altijd een boom met kluit, die blijven veel langer goed! Tari: Wat leuk! Een kerstshoot Kan me voorstellen dat je ff klaar bent met het klussen! Wat zal het straks lekker voelen als alles klaar is! Hier vanmorgen met zoontje de kerstboom opgetuigd. Wat ben ik blij dat we plastic ballen hebben haha, hij liet er nogal wat stuiteren!