Mijn man vindt een kerstboom vreselijk, dus ik heb het huis maar gewoon wat gezelliger aangekleed haha. Vannacht eindelijk weer lekker bijgeslapen, kleine is weer stuk drukker iig.
Kerstboom: geen ruimte dus voor mij hoeft het niet maar manlief wilt hem heel graag dus hij komt er ergens wel voor de kerst denk ik. Hier: eindelijk op de decoratie op de muren na is damian zijn kamer af en hij slaapt er vannacht voor het eerst in. Foto's zet ik er straks op. Ben nu echt helemaal kapot. Maar resultaat mag er zijn.
Ik heb zo'n zere buik vandaag, het steekt gewoon. Denk dat het de banden zijn maar doet zo zeer. De meeste pijn zit voornamelijk aan de linkerzijkant. Gestopt met de boom daardoor, dus die staat alleen met lichtjes.
Karagoz, wat jammer dat je op deze manier moet stoppen met werken... Maar goed dat je aan jezelf en je kleine meisje denkt. Girly, ben erg benieuwd naar de foto's! Tari, wat naar dat je buik zo zeer doet! Al een warme pittenzak/kruik erop geprobeerd? All, zoontje lief gaat het doorslapen na 2,5 jaar eindelijk een beetje doorkrijgen! Mag hopen dat de volgende sneller van begrip is Vanmorgen tikte de weegschaal al een kilootje meer aan dan ik gedacht had. Voor mij is het toenemen in gewicht begonnen. Nog maar 3 kilo, maar was vorige week nog maar 2... Ik voel de baby weinig en als ik hem voel dan vooral erg onderin. Woensdag naar de VK voor controle. Vanmorgen berekeningen gemaakt voor de kinderopvang. We gaan voor 2 kindjes straks maar 25,- meer betalen dan nu bij 1 kindje. Een fijne meevaller dus! Nu nog laten berekenen wat het gaat schelen als ik 1 dag ouderschapsverlof opneem. Aan de hand hiervan gaan we kijken hoe lang ik ouderschapsverlof op ga nemen.
@tari, het kan indd bandenpijn zijn... neem lekker een bad... dat verzacht misschien... @wortel... mijn kids sliepen rond 1 1/2 door... ik vond dat al lang duren... kleine meid is erg druk... heerlijk... maar ik krijg soms wel flinke schoppen zeg... niet normaal... voel dat mijn organen dan gewoon mee bewegen... hahaha
Kriskras: haha, ik ken echt niemand die een kerstboom Niet leuk vind! Ik ben er dol op Staat zo gezellig weer in huis. Girly: Ben ook benieuwd naar de foto's! En hoe het vannacht voor het eerst zal gaan op zijn nieuwe kamertje Kamertje: Heb net de plintjes in het nieuwe kamertje van Nick vast gekit, volgende week de meubeltjes in elkaar zetten en het mooi gaan aankleden. Dan in januari kan hij in zijn nieuwe kamertje slapen en kunnen we beginnen met de babykamer. Daar hoeft niet zoveel aan te gebeuren, alleen wat roze accenten hier en daar. Tari: Wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt, misschien heeft de kleine een groeispurt? idd een pittenzak of kruik is misschien wel lekker. Wortel: Jeetje, na 2,5 jaar pas... dat lijkt me echt heftig.... Pfff ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn, Nick sliep al met acht weken door dus ik heb daar echt heel veel geluk mee gehad. 25 euro valt inderdaad reuze mee, ik zal binnenkort ook eens even een proefberekening gaan maken.
Blike, wat klinkt dat stoer; plintjes kitten! Jij hebt zeker geluk gehad met 8 weken al doorslapen! Hier is het echt verschrikkelijk geweest. Uren hebben we met hem gelopen, gewiegd, gezongen en zelfs midden in de nacht tv gekeken... Soms vraag ik me nog af hoe we het hebben gered. Gelukkig is mijn man mijn rots in de branding. Ik heb zeer regelmatig op instorten gestaan. 2,5 jaar niet goed aan je nachtrust toekomen is zo ongeveer funest voor alles...
Ja was even schrikken met me dochter maar zag al snel dat er niks aan de hand was op een bult na en een paar blauwe plekken na ik denk dat mijn man er meer van geschrokken is want hij blijft bij haar kijken of ze niks heeft en aan haar vragen van hoe en wat terwijl ik hier nuchter over ben Mijn dochter sliep ook pas door met 2 1/2 dus weet hoe je je voelt
Nou meiden, Onze man slaapt eindelijk. Het duurde even een behoorlijke tijd. Hij snapte er helemaal niets van. Als we vroegen gaan we slapen liep hij naar zijn oude kamer toe. elfs toen we zijn oude slaapkamer lieten zien wilde hij niet in zijn bedje liggen om te slapen. Uiteindelijk naast hem gaan liggen en is hij na een hele tijd rustig geworden en gaan slapen. Nu hopen dat hij door blijft slapen. Bij deze de foto`s van zijn kamer. Zoals al gezegd de muurdeco moet nog. Dit zijn de eerste 2.
Girly: Wat is het een leuk kamertje geworden! Nog knap dat hij zo snel is gaan slapen, ik vrees hier dat het een drama gaat worden, maar we zullen zien! Sliep hij ook al in een peuterbedje? of kwam hij helemaal vanaf zijn ledikantje: Wortel: haha, ja moet toch wat als de man des huizes er niet is hé?
Blike: nee hoor damian slaapt eigenlijk al bijna een jaar in een 1 persoonsbed. Zijn van ledikant gelijk doorgegaan naar 1 pers. bed. En ja achteraf viel het wel mee idd. Had een halve of hele nachtt van spoken gedacht. Maar de nacht is nog niet voorbij. We gaan het meemaken. En dank jullie wel voor de complimenten.
Jullie kletsen veel! En ik kan t allemaal niet onthouden... Zag een gezellig kamertje voorbij komen! En gelukkig sliep de kleine meid hier met 3mnd door. Nooit geen problemen gehad met slapen, gelukkig! Ik zou daar echt niet tegen kunnen hoor... Ik hoop dan ook dat deze baby ook zo goed gaat slapen @karagoz, jammer dat het zo moet maar ik snap je wel. Als je je elke keer druk moet maken of het allemaal wel goed geregeld is op je werk... Je bent duidelijk geweest in wat je verwacht van hun. Schijnbaar is dat te moeilijk. Lekker aan jezelf denken!!! Morgen al om half9 naar t cb met onze dochter. Moesten weer terug voor de ogentest. Hopelijk werkt ze nu wel mee. 's middags gaan we lekker shoppen voor de baby. De komende 2 weken gaat mijn man de nieuwe Kamer voor onze dochter afmaken. Dan kan ze er net voor de kerst gaan slapen hoop ik. Dan kan hij daarna de babykamer schilderen en behangen. Kan ik daar eindelijk aan de slag!
Even heel ego. Ik ben 27 weken!!!! Voelt als een mijpaal. Lief meisje blijf nog maar lekker doorgroeien bij mama. We redden het wel.
IK heb net mijn leidinggevende gebeld en toen ik vertelde dat ik me gister ziek had gemeld merkte ik gelijk dat ze er niet blij mee was. Ik vertelde dat ik liever niet meer wil komen werken omdat ik het niet trek en dat ik zaterdag en zondag zo veel harde buiken had. NU wilt ze dat ik op de dag een paar uur kom werken. Ik zei gelijk al dat dat echt niet minder zwaar is dan in de avond. Dan moet ik juist nog meer gaan doen. Toen vroeg ze of ik morgen kan komen werken. Ik heb gezegd dat dat niet kan omdat ik geen oppas heb voor mijn kinderen. Ik kan hooguit een uurtje komen. Dus morgen weer een gesprek met haar. Ik ga zo maar weer de arbo bellen want ik wil dit niet.
@karagoz. Vervelend zeg.. Hopelijk kom je eruit. @senta. Fijne mijlpaal, maar weet zeker dat jullie meid nog lekker blijft zitten! @kamertje: leuk geworden! Ik heb ineens allemaal zin om verder te gaan met de kamer. Behang moet echter nog binnen komen dus is nog afwachten...
Zometeen de kids uit school en dan door voor de pretecho! Zo onwijs zin in, even lekker met de kleine uk bezig zijn. Geniet momentje. Karagoz het houd niet op met je werk. Ik zou zeker weer de arboarts bellen en voet bij stuk houden nu. senta toch maar mooi gered meid! Kamertje leuk geworden, heerlijk dat ie toch zo goed geslapen heeft de 1e nacht.
@tari veel plezier meid!!!! Ben net terug van de bedrijfsarts. Ik ga 4 uurtjes per dienst werken. Ik ga geen zorg meer verlenen. Alleen medicatie, wondzorg, administratie, koken en de koffie verzorgen. Doet moet lukken denk ik zo. Over 3 weken terug komen en als ik nog veel harde buiken heb dan moet ik stoppen...