Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    aah wat mooi! Zo duidelijk hé?! Je kan er echt al een gezichtje in zien....
    Lijkt hij al een beetje op zijn broers en zus?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    muntje wat fijn dat je bekken wat beter gaan! Merk hier ook wat vooruitgang. Maar ik neem nu ook wel wat meer rust. dat zal vast schelen.

doe inmiddels ook wat yoga oefeningen die mogen als je zwanger bent, vind dat ook wel erg fijn en het idee dat het werkt.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    blike de echoscopiste vond hem op mijn dochter lijken. die heeft ook een fijn structuur in haar gezichtje.
    ik ben zo benieuwd nu, was het maar maart :D

Het grappige was dat als hij bewoog, het wel te zien was maar ik het niet voelde. Hij ligt met zijn rug aan de rechterkant en heeft links voldoende ruimte om te bewegen met zijn handjes en voetjes. en hij vind de placenta erg lief :)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Senta goed advies. zelf ook zoiets meegemaakt?

kriskras wat leuk ben benieuwd naar je kaartje. Wij willen van de week even langs de drukker. Eens kijken wat er tegenwoordig is. word wel tijd.
    Tevens even naar de prenatal ze hadden wat dingen in de aanbiedingen die ik wilde hebben, met korting is veel leuker shoppen.

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    even naar de kerstshoot foto's gekeken maar ik vind hem dezelfde kaaklijn hebben als Zefanja.

Ik kan die foto niet verkleinen anders kon ik het even laten zien.

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ben benieuwd Tari weet je zeker dat het een jongetje is ;) :p

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha ja ze liet heel duidelijk te zien! hihi zou toch wat zijn :D

8. senta

senta Niet meer actief

@tari ik heb bij mijn vorige zwangerschap en toen nog werkgever ook zoiets meegemaakt en dat is heel hoog opgelopen tot bijna aan het gerecht aan toe en ik had gelijk gekregen maar heb 2,5 jaar gevochten dat is het niet waard ik heb mij uiteindelijk uit laten kopen, maar het is verschrikkelijk vermoeiend, dat kan je beter voor zijn dan je erin mee te laten slepen. Iedere stap die ik zetten kreeg ik een controle extra op mijn dak mail van werkgever dat soort grapjes dat is het niet waard, ik heb daar toen veel van geleerd en op een gegeven moment duidelijkheid en toen was het ook goed, hopelijk kan ze er iets mee.

@tari mooie echo plaatjes zeg, hoe vonden de kids het? Hier zien wij trouwens een heel ander mondje dan onze zoon ik ben ook vreselijk nieuwsgierig hoe dit meisje eruit komt te zien.

@muntje, hier was onze zoon een kleintje ik heb nu in maat 50/56 ongeveer 7/8 rompers en wil er nog een paar bij, sommige vallen ook wat groter of juist kleiner.

@alle, hoeveel pakjes gaan jullie in het voren kopen? Ik kreeg trouwens heel veel kleine pakjes is dat ook herkenbaar? Kreeg alles tot aan maat 62?

@ girly wat een lief kamertje!

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wauw Tari, wat een prachtige foto's!!!!!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    vervelend Senta als werkgevers zo moeilijk doen. Wel herkenbaar, ik heb hiervoor bij de politie gewerkt en ben zelfs bedreigd door mijn chef-in. alle e-mails bewaard want ik deed niets meer mondeling. heb die email trouwens nog. In 2010 met eervol ontslag. Kon een rechtszaak starten en stond hier ook in mijn recht maar ik heb voor het hazenpad gekozen. Had hier geen zin meer in. Op een gegeven moment ben je het vechten zat.
    Daarom voel ik me nu ook schuldig naar mijn huidige werkgever. Zij zijn zo begripvol, nog nooit meegemaakt en ik merk dan ook dat ik hierin een rugzakje heb.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kerstkaart van mijn kids, alleen mijn dochter trekt net haar kin in :cool:
    Maar even ter vergelijkenis :D

kerstkaart-2.jpg

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey meiden wauw wauw wauw wat wordt er veel gekletst. Ik ben ruim driekwart van alles wat ik gelezen heb alwer vergeten maar dat komt omdat ik hier aardig overloop.

Wel hele mooie foto's gezien van echo. Heel bijzonder om te zien.

Sorry voor de rest wil ik dolgraag reageren maar ben op mentaal. De reden? Heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden. Die loopt op 12 januari af en dus is 8 januari alweer mijn laatste werkdag. Heel raar maar moet nu ook heel snel uitgaan zoeken hoe dat zit met het uwv en aanvragen ww en zwangerschapsverlof. Al met al iets te veel aan me hoofd. Onze man sliep vandaag wel na 2 en een half uur. En heeft niet meer zoveel gehuild. Ben gewoon gelijk naast hem gaan liggen.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    He girly meid wat vervelend. Had je het verwacht? Dat is ineens wel snel 8 jan. Sterkte en succes met regelen.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Misschien te heftig gereageert. Maar op een gegeven moment weet ik het ook niet meer. Dit is al 6 weken zo. Als 2 artsen al zeggen dat ik minder moet gaan werken moet er toch wel een belletje gaan rinkelen? Ik wacht het morgen wel af. Thnx voor de tips meid..

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Jeetje zit je niet op te wachten als je zwanger bent.. hoelijk krijg je gewoon ww en verlofgeld zou wat zijn zeg..

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta @tari.. lekkere werkgevers zeg... zwanger zijn is bijna een misdaad zeg. Gelukkig is het nu anders....
    @tari, moooie kids heb je zeg! Wees er maar trots op! En wat goede echo fotos zeg!!! So cute

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Op de bank in slaap gevallen. Dus maar de was opgehangen en naar bed gegaan. Maar nu klaar wakker.. 0.o

bij de oudste 2 losse tanden er uit gehaald. Maanden zitten ze los. Kind huilen voor de pijn maar 1 x zachtjes trekken en ze waren eruit. Hij verbaasd dat het geen pijn deed... haha

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Karagoz, dank je voor het compliment :)

Hihi 2 tegelijk dus, de 1e tanden? Wat worden ze dan groot he. Mijn dochter k8n ook niet wachten tot ze eruit waren. De nieuwe stonden er al achter dus E heeft een tijdje 6 voortanden gehad.

Voorlopig ben je nog wakker dus, hier zo lekker naar bed.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Verwacht: ja en nee. Klinkt gek maar wist dat het kdv niet lekker ging dus ja zat eraan te komen maar tot ë weken geleden kreeg ik nog te horen dat het wel goed zat. Helaas in die tussentijd een aantal ouders opgezegd waardoor mijn verlenging niet Door kon gaan. Dus vandaar de ja en nee

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, mooie echo zeg! En mooie kids!
    @karagoz, hopelijk luisteren ze nu op je werk
    @girly, jeetje dat is k*t!!! Hopelijk is alles met ww en verlofuitkering nog op tijd geregeld..

Hier heel veel last van maagzuur, bah!! Maar hé als dat alles is..

Deel Deze Pagina