Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: ja dat hoop ik ook. Morgen een extra vrije dag dus dan ga ik bellen en regelen.
    Ik vind het bijna nog erger dat ik damian bij de gastouder weg moet halen dan dat mijn contract niet verlengd wordt. Klinkt stom maar ik heb nu wel duidelijkheid en dat geeft wel een beetje rust.

En bah maagzuur is ook geen pretje hoor.

2. senta

senta Niet meer actief

@karagoz. Veel succes vandaag hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.
    @tari werkgevers. Mijn oude baas ging mij vervolgens onderbrengen bij een ander bureau van bedrijfsartsen bleken vriendjes te zijn. Toen heb ik dus zelf uwv ingeschakeld. Was pas na 2 jaar trouwens. Maar toen ze met een voorstel kwamen voor uitkopen heb ik ja gezegd was er zo moe van. Heel veel gebeurd. Mijn man was er ook direct weg heeft nu een baas waar die het wel naar zijn zin heeft en die personeel met respect behandeld. Erg fijn maar blijft raar.

@girly wat vervelend. Al wel fijn dat je het nu toch weet. Werkte je er al lang?

@tari wat een schatjes die kids van jou.

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen,

heb goed geslapen gelukkig....

@tari, hij had er al 6 uit en een kies vanwege een ontsteking

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Tari, mooie foto van je kids, wat een haardossen zeg, wauw!

Karagoz, mooi, nog lekker kunnen slapen.

Girly, shit zeg. Volgens mij heb je gewoon recht op uitkering en verlof enzo..

Elke ochtend bij het ontbijt jeuken mn voeten :s irritant gedoe :p

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Tari:
    Wat een mooie kerstkaart, en wat een mooie kinderen heb je :)

Girly:
    Oh jeetje wat vervelend zeg.... :( Wat een domper net voor de feestdagen!

Karagoz:
    brrrr, ik kan me dat gevoel nog wel herinneren van die losse, wiebelende tanden! Vreeeeselijk vond ik het ;)

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ben ik weer... het gesprek ging goed. Ze zei gelijk al dat ze dit ook wilde voorstellen. Ik vroeg dit al 2 weken geleden maar oen kon het niet en nu in eens wel... maar goed... ik ga van 5 tot 9 uur in de avond werken...

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Klote zeg dat je je baan kwijt ben zo

Mijn dochter was vandaag ziek dus bij mijn schoonmoeder gebracht waardoor ik over de snelweg naar me werk moets ja hoor file dat was nog niet erg maar omdat de kleine vanaf het begin van de file in me blaas bleef schoppen dacht ik nou dat wordt zo een natte broek maar viel mee

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    karagoz:
    Fijn! Hopelijk houden ze zich nu ook eens aan de afspraken en bellen ze je niet steeds weer op of je extra wil werken.

Chaneef:
    Beterschap met je dochtertje, haha hier heb ik het gevoel soms ook dat ik ineens moet plassen als ze tegen mijn blaas aan schopt.

Vanmorgen bezig geweest met de kledingkast van mijn zoontje in elkaar aan het zetten, een ikea kast dus dan weet je het wel ;) Nu even een stukje fruit eten en dan ga ik wel weer verder als zoontje op bed ligt... hij probeert mee te helpen, maar echt handig is dat niet :)

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Als ze bellen voor extra diensten dan doe ik dat niet. Je bent het niet verplicht natuurlijk. En veel succes met je kast altijd een rot werk

10. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @tari: mooie echo en wat een mooie kinderen!

@karagoz: senta heeft idd gelijk, alleen op staande voet ontslag vanwege werkweigering ivm zwangerschap ligt wat gecompliceerder. Kan wel, maar dan legt de werknemer zich er vaak bij neer ipv er werk van te maken. Maar goed, zo is het niet. Leidinggevende gaat mee met het advies van de bedrijfsarts, fijn!

@girly: jeetje wat een ontzettend rot nieuws. Ik heb nu ook ww en krijg straks gewoon WAZO uitkering (verlof). Dit is 100% van je dagloon. WW is de eerste 2 maanden 75% en daarna 70%. Op de website van het UWV kun je inloggen en kun je alvast een eerste inschatting maken van hoe lang je recht op ww hebt. Mogelijk krijg je eerst een paar weken ww en loopt dit daarna door in WAZO (wel even zelf op tijd aangeven, vier weken voordat het verlof moet ingaan via telefoon naar UWV). Als je geen WW rechten hebt heb je wel recht op WAZO binnen 10 weken na einde contract (of einde WW mocht dit van toepassing zijn).
    Heel veel sterkte...

11. senta

senta Niet meer actief

#4731 senta, 10 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2013
    Ik wist het ook van het ontslag stukje maar dan werd het helemaal zo een lang verhaal. Feit blijft dat je nog altijd afhankelijk bent van de grillen van je werkgever. :(

Meiden Ik ben aan het genieten lekker wandelen met hond en kind baby meisje in mijn buik die lekker druk is. Nu even soepje eten past olijfjes erbij en dan lekker naar bed toe.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta, geniet er van meid!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, ai wat enorm rot dat je over een maand je baan kwijt bent! Kwam het geheel onverwachts of heb je het enigszins aan zien komen? Oh bah, onverwachts dus. Rot ook voor de werkgever, want je functioneren was het probleem niet. Echt balen dat de KDV’s leeglopen.
    Ik hoop dat je jezelf ertoe kan zetten ook na 8 januari lekker te blijven genieten en te vertrouwen op de toekomst.
    Sneu hè om je kind weg te halen van een leuk plekje...
    Mag ik vragen waarom je voor een gastouder hebt gekozen en niet voor het kDV? (ff nieuwsgierig, aangezien je zelf op een KDV werkt.

Tari, wat een mooie kinderen heb je! En dan nu weer een baby op komst! Geweldig zeg!!!

Moro, ook al is het maar maagzuur; ook dat kan knap vervelend zijn!

Karagoz, fijn dat jij nu ook eindelijk gehoord bent in je werk! Ik hoop dat je op deze manier nog even kan werken.

All, Riep ik laatst nog trots en blij dat ons zoontje na 2,5 jaar doorslaapt; nu kan ik wel janken na een aantal ernstig gebroken nachten...
    Vanmorgen moest ik hem heel zielig huilen op het KDV achterlaten. Zit in in de auto op weg naar mijn werk, begin ik ineens te huilen! Ik zal het maar op de hormonen houden.:)

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    zo ik zit eindelijk na mijn werk vandaag ben ik gelijk door gegaan om boodschappen te doen en lekker daarna naar huis om samen met me man te lunchen die vandaag vrij was omdat het lekker rustig was op het werk dus dacht hij dan kan ik beter met de babykamer aan de slag gaan nou dat heeft hij gedaan hoor

Bekijk bijlage 365198 Bekijk bijlage 365199

even 2 muurtjes neer gezet en kozijn en een muur gestuct.

ben er zo blij mee hoe ver we nu zijn dit had ik niet verwacht dat hij al zo veel gedaan had

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: ik zie de toekomst zeker gewoon nog heel positief in hoor. En komt allemaal ook helemaal goed. We hebben voor een gastouder gekozen omdat dat vlakbij ons huis was en op het moment dat we damian er naartoe brachten hadden alle kdv s die ons trokken een mega wachtlijst. En is ook goedkoper dan een kdv.

Chaneef: ziet er goed uit hoor!

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaneef wat een handige man heb jij! De mijne zou hier minstens een week mee bezig zijn en denk dan nog dat er iemand zou moeten komen...:) Knap!
    Fijn dat het zo voorspoedig gaat. Je kan al bijna gaan inrichten:D

Girly, ik vind je stoer!
    Zou zelf aardig in zak en as zitten geloof ik.
    Ah wachtlijsten bij jullie op het KDV destijds... En ja een GO is vele malen goedkoper. Toch hebben wij nu zitten rekenen en ondanks dat het duurder is, wiilen we toch voor het KDV blijven gaan.

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    hha zie nu net dat ik me verhaal nog geen eens af gemaakt had:p ik wou even zeggen dat ik ook een lamp voor in de kamer gekocht heb en ook een wieg die was in de aanbieding en kon ik niet laten staan

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @wortel, dat is balen meid van de gebroken nachten... ik hoop dat hij snel doorslaapt... en dan nog op die leeftijd zeg...
    @chaneef... zo he! ziet er goed uit zeg! Knap van je man!

19. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, geniet ervan!
    @wortel, heb je enig idee waarom hij slecht slaapt?
    @chaneef, schiet lekker op zeg, heerlijk!

Mijn man heeft vandaag t plafond en 1 muur van de zolderkamer geverfd :) morgen gaat hij de balken schuren en aflakken. Dan kunnen we hopelijk vrijdag de
    vloer leggen en zondag kan hij dan behangen. Ergens tussendoor gaat hij de voorzolder ook schilderen.
    Kan onze dochter rond de kerst in haar nieuwe Kamer slapen! Zal tegen die tijd een foto plaatsen

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Chaneef, foto van de wieg??? Ben gek op wiegjes!:D

Karagoz, hij heeft nog 3 maanden om te gaan doorslapen... heb er zo'n vreselijk hard hoofd in...

Deel Deze Pagina