Moro, nee eigenlijk niet. We weten niet waarom hij 's nachts wakker wordt. Maar hebben hem om eerlijk te zeggen ook verwend. Wij zijn kapot... Ons huwelijk heeft het regelmatig ernstig zwaar. Voor vannacht staat het matras weer klaar. Als hij komt gaat één van ons er maar naast slapen. Alles beter dan nog een nacht 3 keer je bed uit. Hij is ook wel ons zorgen kindje, teveel hersenvocht (waarbij scenario's werden voorgehouden dat we hem zouden verliezen), enorme spugerd geweest, 2 redressiehelmen, ziekenhuisopname met loeiende ambulance vanwege vermoeden hersenvliesontsteking, veel oorontstekingen gehad en ja dan is het je eerste...
@chaneef... mooie wieg... @moro... klein ventje toch... denk daar door dat hij niet alleen wilt slapen.. is heel moeilijk natuurlijk voor jullie maar misschien durft hij nog niet alleen slapen...
Super Chaneef! Je zou er zelfs nog een mooie tekst op kunnen plakken om hem te personaliseren, want volgens mij is het glad hout of niet?
Ik kan niet wachten om mijn wieg te halen. Als de kinderbijslag binnen gan we lekker shoppen en de wieg halen. Ik kijk er enorm naar uit. 3 januari is op een vrijdag en dan moet en zal ik gaan shoppen. Ook al is mijn man moe of wat dan ook ik MOET shoppen. Ik hou me al weken in en ik wil verder met de babykamer en de wieg wil ik ook al op onze slaapkamer zette... vreselijk als je moet wachten...
Karagoz, volgens mij bedoel je mijn zoontje. Helaas geen klein mannetje, formaat kleuter en dan nog maar 2,5 jaar... Heerlijk hoor dat uitkijken naar shoppen! Al helemaal een idee hoe je het allemaal wilt hebben?
ja ik bedoel je zoontje... oke hij is dan wel 2 1/2 jaar ( ik heb een zoontje van 3 en nu is hij nog de jongste en blijft nog wel even mijn kleine ventje) hij is nog wel een klein ventje zeker als het een zorgenkindje is
Ik wil er geen zuurstok kamer van maken. De meubels en muren zijn wit. Ik wil wel roze gaan gebruiken in de kamer maar niet te veel. Ik hou ook erg van wit dus ik ga dat combineren. Maar qua kleding mag het van mij niet roze genoeg. Niet te fel roze maar babyroze kleur. Heb na 2 jongens een meisje dus dat mag echt gezien worden. hahaha maar ik denk dat iedereen dat wel wilt
Iemand klaas vaakgezien vannacht? Stuur hem komende nacht dan even naar mij alsjeblieft. Ik heb Wakker gelegen van 2.00 tot 5.30 en om 6.00 kwam zoonlief er Al bij liggen. Grrrrrrrr
@wortel, tsja... Ergens snap ik best dat je op een gegeven moment maar een matras pakt. Je wil zelf ook slapen... Lastig als je niet echt weet waardoor hij wakker word. Ik hoop echt voor je dat hij snel door gaat slapen. @chaneef, lief wiegje!! @karagoz, nog even en het is januari, kun je helemaal los gaan! @Senta, hier ook 1 die wakker heeft gelegen... Van 10voor 5 tot kwart voor6 en toen ging een half uur later de wekker! Vanmiddag hopelijk even een dutje doen
Wortel: heftig meis hoop dat hij snrl doorslaapt. Wiegje: hij is leuk Senta: sorry heb hem gemist denk. Was zo moe dat ik op bed ben gaan liggen en heb mijn oge dicht gedaan en sliep dus kon hem niet doorsturen. Hopelijk worden de nachten beter en misschien dat je vandaag nog even kan slapen. Hier stap ik zo mijn auto in. Ga naar een werkplein. Iets van het uwv. Lijkt een beetje op uwv kantoor voor mensen die extra ondersteuning nodig hebben ofzo ivm werkzoeken en uitkeringen en dat soort dingen. Is goedkoper dan bellen. En hoop ook dat op dese manier meer blijft hangen en dat het duidelijker gaat worden want via de site blijven er nog te veel vragen over voor mij. Vanmiddag weer voor controle bij de vk. Ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen. Heb namelijk ee verschrikkelijke verslaving namelijk chocolade. Kan het de hele dag door eten.
Nou senta. Schud je de hand. Heb al bijna 3 weken zulke nachten en overdag naar v d rugpijn. Ga vanmiddag naar een andere therapeut. Hoop dat ie iets kan doen..
Ik heb vannacht op Internet zitten lezen dat het ook echt iets is van deze periode. Grrr En dan ben je zo moe irriteer je je aan alles. Enorm aan mijn man die wel slaapt. Heel gemeen. @girly succes op t werkplein @muntje hopelijk helpt de nieuwe therapeut. @wortel Hoe is de nacht gegaan?
Morgen dames, Gisteren even op ziekenbezoek geweest bij mijn collega, die is afgelopen zaterdag geopereerd aan een hernia. Gaat nog wel even duren, ze is er nog lang niet... Dus vrees dat het tot aan mijn verlof extra hard werken wordt.... Wortel: Hé wat vervelend dat hij toch nog niet doorslaapt... wat zal dat je opbreken! Zielig hé?!Mijn zoontje moet ook wel eens huilen als ik hem achterlaat op het KDV, vreselijk vind ik dat Jullie hebben ook wel veel meegemaakt zeg... arm kindje! Chaneef: Wauw! Dat heeft hij snel gedaan, ziet er goed uit hoor!! Leuk wiegje, dat is die van de prenatal toch? Senta: Bah, beroerde nacht gehad zie ik Girly: Succes, hopelijk kunnen ze wat voor je doen daar bij het UWV!
@chaneef: fijn dat de kamer zo opschiet! En de wieg heb ik ook gezien, leuk! @senta: hier ook brakke nachten. Kan gewoon echt mn draai niet vinden en klaarwakker. Zal wel oefenen zijn voor straks ofzo haha.
als ik naar bed ga heb ik moeite met draaien, dan doet het ook zeer maar in de ochtend geen enkel probleem... kan zelfs op mijn rug liggen maar in de avond echt niet... Ik baal enorm. Mijn nichtje gaat verloven met 2e kerst dag en ik moet werken van 5 tot 9 uur in de avond. Ruilen kan helaas niet omdat ik al in de ziektewet zit. Vrij nemen ook niet. De datum van de verloving verschuiven kan ook niet omdat de bruidegom in een restaurant werkt en die is alleen met de kerst gesloten... dat wordt thuis dus mij klaar maken en op mijn werk omkleden en gelijk door rijden. Ik mis dan wel het belangrijkste moment.. baal er enorm van. Ze is de enige meid in de naaste familie van mijn man en de rest zijn allemaal jongens op mijn kleine meid na...
Chaneef, lekker opgeschoten het kamertje, leuke wieg! Senta hier ookal weken zder slecht slapen maar dan kan het straksalleen maar meevallen toch? wortel lastig geen doorslaper, en zeker niet goed voor je huewelijk. Ik ben daar straks ook weer vreselijk bij bang voor. Onze jongste 2 hbben 4 jaar niet door geslapen en helaas kwamen ze niet tegelijk ' s nachts. Daar word je geen gezellig persoon van.......tips heb ik niet. Wij hadden alles geprobeerd maar niets hielp. Toen maar gewoon wat drinken geven dan konden we het snelst weer verder slapen. En nu dus nog slaap ik slecht volgens de arts omdat ik te kort melatonine aanmaak. Mijn lichaam heeft gezegd je gebruikt het toch niet dus dan maar minder aanmaken. Maar ik vertik het om slaaptabletten in te nemen. Karagoz, o dat zal je dan net zien. Balen dat het belangerijkste moment dan mis. Maar wel o wijs leuk voor hun natuurlijk Kriskras ook al slechte nachten. Gaan jullie dan overdag naar bed? Ik doe dit dus niet bang dat ik dan nog slechter slaap. Gisteren weer naar zw.yoga geweest. Erg leuke groep maar we zijn maar 3 die al kids hebben. Veel is voor mij herhaling maar de oefeningen voor ontspanning vind ik heerlijk en wat actieve yoga. Oke het is nog steeds relexed mag wel iets pittiger maar toch even een uurtje met mezelf en de kleine man bezig. Die heeft het dan heerlijk naar zijn zin