Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muntje succes bij de therapeut ik hoop dat deze wat voor je kan doen.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als ik de tijd heb dan slaap ik zeker in de middag... heb het echt nodig anders ben ik te moe om te gaan slapen. En in de nacht slaap ik ook heel goed over het algemeen...

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als ik moet werken zeker anders ben ik oververmoeid. Ik had dat zaterdag ook gedaan en nog was ik oververmoeid...

4. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    ben ook nog aanwezig hoor meiden, door de verbouwing wat minder maar na 6 januari ben ik weer heel de dag alleen thuis dus kan ik weer meekletsen! probeer nu een beetje bij te lezen!

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou werkplein kan nog niets doen want die kan pas wat doen als ik een uitkering heb. Stond met 10 minuten weer buiten. Grrrrrr.

Verder net vk geweest. Helemaal goedgekeurd. Was wel veel aangekomen. 77.1 ben ik nu. Vorige keer nog 74.1 dus toch maar proberen van de chocolade af te blijven. Verder was suiker goed . Moet over 3 weken terug en over 6 weken de groeiecho. Dan krijgen we te horen hoe groot hij is en of er actie ondernomen moet worden.

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wauwie, de fysio kon wat doen. Hij heeft mijn nek en bovenrug gekraakt. Krijg weer lucht! De baby is nu heel druk. Vraag me af dat ie ook merkte dat ik vast zat, want vond dat ie de laatste weken niet echt schopte maar meer woelde..
    Nu een kruik erin, hopen dat het beurse gevoel ook snel weg trekt ;)

Girly, lekker dan..niks wijzer. Hoeveel kg ben je in totaal aangekomen dan?

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Muntje: wat fij n dat het geholpen heeft. En dat de kleine weer zo duidelijk aanwezig is.

Ik ben nu bijna 10 kg aangekomen.

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik kreeg vandaag te horen dat er een knobbeltje is gevonden bij mijn schoonmoeder. Maandag krijgt ze de uitslag. Mijn man is er erg emotioneel over. Heb hem nog nooit zo gezien sinds ik hem ken. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Het zit niet in de familie.

9. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    o wat erg hopelijk valt het allemaal mee en is het loos alarm

allen ik heb iemand anders gevonden voor een muurschildering scheelt mij 100 euro :p en ze kan 2 maanden eerder dus eind jan is de kamer hellemaal af en compleet daar gaan we vanuit

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, pfff schiet ook niet op!
    @karagoz, jeetje, hopelijk goed nieuws maandag
    @marcia, wat zijn jullie precies aan t verbouwen?

Ik ga zo al in bed liggen... Ben echt heel moe. Vanmiddag geen tijd gehad om te slapen. Baby is wel lekker druk

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    karagoz: Jakees zeg. Hoop dat het maandag meevalt.

Chaneef: Das lekker zeg en wat fijn dat de boel dan eerder af is zeg.

moro: Alvast of inmiddels slaap lekker.

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Karagoz, wat een naar bericht. Zoveel vragen en onzekerheid. Maar het kan meevallen! Sterkte!

Girly, wat leuk jij ook vandaag naar de vk!
    Jammer dat je met je uitkering enzo niet veel wijzer bent geworden.

Tari, minder melatonine aanmaak? Oh help! Dat hoop ik echt niet! De tip die ik heb gekregen; geef maar toe aan het niet doorslapen en zorg dat je zo snel mogelijk weer slaapt, wat de oplossing daar ook voor is.

Chaneef, wat super van je muurschildering! Kan deze persoon het net zo mooi als die je eerst had geregeld?

Marcia, verloopt de verbouwing voorspoedig?

Afgelopen nacht: Geslapen tot 3 uur en toen werd zoontje wakker van een natte broek. Alles nat! Snel kind verschoond en bed afgehaald en vervolgens bij ons in bed; had geen zin in een bed opmaken.
    Het KDV laat hem op ons verzoek ook niet meer 's middags slapen en het lijkt iets te werken.:)

All, Vandaag ook bij de VK geweest. Ik ben 3,5 kilo tot nu toe aangekomen. Ze wilde dat ik preventief op suiker liet prikken (advies), omdat mijn vader ouderdomssuiker heeft. Ik heb gezegd dat ik hier het nut niet van in zag. Ze gaf aan dat het niet hoefde en dat het altijd nog kan als ik symptomen krijgen. Prima!:)
    Verder groeit de baby goed, schijnt enorm beweeglijk te zijn, maar ik voel er echt weinig van.
    Morgen alweer 25 weken en ik ben nog maar zo weinig met de komst van deze baby bezig... namen willen niet echt vlotten, kaartjes zijn we totaal nog niet mee bezig, kamertje is nog een chaos. Ik vind het gewoon niet leuk. Straks is de baby er en heb ik niet lekker kunnen genieten van deze tijd. Heb mijn gevoel met mijn man gedeeld en hij begrijpt het, maar vindt het zelf niet erg. Volgens hem hoort het bij een tweede. Ik heb gezegd dat ik in de Kerstvakantie echt wil gaan shoppen en dingen klaar wil gaan maken. Hopelijk ga ik het dan allemaal bewuster beleven.

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wortel: Ja grappig dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend en ook nog op zelfde datum controle hebben wanneer is je volgende afspraak???? Ik heb 30 december weer een afspraak bij de vk.

Wat naar dat je niet het gevoel hebt dat je van je zwangerschap kunt genieten. Hopelijk kun je in de vakantie wat meer gaan genieten idd door middel van shoppen en klussen aan de babykamer. En mocht het een troost zijn, onze babykamer is ook nog 1 grote chaos. De helft van het behang is er nu net af en daarna moet het plafond er nog uit, stuccen, nieuw plafond, verven van de muren en daarna de inrichting. Je bent niet de enige die nog een babykamer heeft waar de chaos overheerst.

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook totaal nog niet bezig met de babykamer! Heb afgelopen weken eindelijk geshopt, maar was er daarvoor ook niet echt mee bezig. Als ik dan in mijn vorige zwangerschapsdagboek lees, voel ik me weleens schuldig. Toen waren we al bijna klaar met alles! Maar iedereen om mij heen zegt dat het bij een 2e vaak zo gaat, dus heb me er maar bij neergelegd. Wij gaan proberen in de kerstvakantie alles zo goed als af te maken. Kan ik daarna lekker bezig zijn met het inrichten van de babykamer.
    Komt vast wel goed wortel!

15. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    wortel ja deze persoon kan het ook goed die andere maakte wel helle mooie maar daarnaast is deze ook goed. ook een beetje om de kosten te drukken scheelt dit gewoon 100 euro en in plaats van eind maart kon zij al eind januari dus dat vinden wij zelf ook prettig

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Karagoz, bah, laat het snel maandag zijn en de uitslag goed zijn.

Ik vind het moeilijk om de jamer aan te kleden. Wandplank lamp, dat soort dingen..

10 kilo aangekomen :( t hoort erbij maar vind t erg moeilijk om te zien..

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    muntje dan ben je niet de enige ik vind het zelf ook heel moeilijk om te zien in de spiegel zit nu al te denken voor na de bevalling met afvallen en hopelijk hou ik dat dan ook vol.

oja hier is het kamertje ook nog een rotzooi hoor ben wel blij dat mij man daar niet tegen kan en dus als hij er eenmaal aan begonnen is ook wel door blijft gaan ikke blij:p met aankleden van het kamertje ik heb het al helemaal in gedachten hoe het gaat worden

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Even ego bericht: en zo trots op mijn grote vent. Hij ging zonder huilen of protest in zijn bed liggen en slapen. En dat de hele nacht lang. Helaas kan de kat de deur open maken waardoor die damian vanmorgen dus wakker maakte. Maar hier zit een hele trotse mamma.

Wat betreft die 10 kg: ja het is vervelend maar weet waar het van komt. Iets te veel chocolade gegeten dus dat laat ik gewoon vanaf vandaag staan en ik ga wat meer appels eten. Wat misschien ook een oorzaak kan zijn is dat ik sinds 2 weken ontbijt. Ja dat deed ik daarvoor nooit en ja weet dat dat slecht was.

19. senta

senta Niet meer actief

@muntje fijn dat je geholpen bent, gaat het nu ook wat beter?

@girly en chaneef, maar we weten toch waar we het voor doen, ik zou zeggen probeer nu dan zo gezond mogelijk te eten de rest van de tijd en aan het eind ben je alles alweer kwijt, tot 15 kilo is toch redelijk normaal?

Ik hoop nog steeds stiekem dat ik niet meer aan ga komen uiteindelijk. Maar eerst maar eens de achterstand weg zien te werken ik heb nog steeds geen tot weinig eetlust met name ,midden op de dag de lunch dat is een drama, meestal maak ik een fruitsalade.

Mag ik heel even zeuren ik word doodmoe van de mensen op fb die het allemaal over ajax en antivoetbal hebben, grrr, ben misschien wel bevooroordeeld doordat wij feyenoord in hart en nieren zijn, maar kom op draag je verlies, jammer maar helaas. Heb echt de neiging een rot reactie te plaatsen.

Ik ben trouwens toch wel heel erg kort door de bocht momenteel. zeg dingen die ik niet zo bedoel zeg maar.

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen,

Had gisteravond een kerstworkshop, was wel gezellig maar twee uur lang op mijn benen staan voelde ik wel in mijn rug en benen.... oefff
    Lag vrij laat op bed, en vanmorgen om kwart over vijf begon Nick ineens keihard te huilen, hij was niet meer van plan om te slapen dus heb ik hem maar bij mij in bed gelegd... Toen is hij nog twee uur lang aan het draaien en klooien geweest tot hij eindelijk in slaap viel.... sliepen we nét, krijg ik een een of ander doelloos appje van mijn broer... dus weer wakker :S
    Geloof dat ik tussen de middag nog maar eventjes op bed duik!

Karagoz:
    Wat balen zeg! Dat je dan niet vrij kan :( Waarom kun je niet ruilen of vrij nemen eigenlijk??
    Jeetje! Wat schrikken van je schoonmoeder!!! Sterkte, hopelijk valt het mee!!!

Tari:

Jee!! De laatste drie maandjes :)

Girly:
    ohhh, irritant dat ze (nog) niets voor je kunnen doen :S :(

Muntje:
    Oh wat fijn dat de fysio iets voor je kon doen! Dat zal een opluchting zijn zeg :)

Chaneef:
    Fijn dat je iemand anders hebt gevonden, kun je het allemaal wat eerder afmaken :)

Wortel en Moro:
    Ik heb dat ook wel een beetje, heb heel veel dingen in mijn hoofd die ik nog moet kopen, maar op de één of andere manier kan ik me er nog niet echt toe zetten....

Deel Deze Pagina