Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    WaitingforAmber, dat is even heftig zeg! Gelukkig heb je zelf geen ernstige verwondingen. Balen dat de airbag niet reageerde. Zorg goed voor jezelf!

All, ik heb zojuist op de dakkapel van ons huis gestaan, om te kijken waar een lekkage vandaan kwam. Toen ik er eenmaal op stond vond mijn man het een minder goed plan, of ik alsjeblieft snel van die hoogte naar beneden wilde komen (was zijn idee hoor):D

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Jeeee waiting4amber, wat erg!! GElukkig dat j erelatief weinig hebt en de baby ok lijkt. Vind het ook raar dat de airbag niet is uitgeklapt. :( Schadevergoedinkje claimen? :p Is weer een leuke babykamer. :p

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Helllppppp zere borsten al een paar dagen pff en ook heel erg moe hier heb besloten nu al lekker naar bed te gaan

4. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, van harte met de mooie echos!!! super hoor..!

Waiting4amber, jeetje schrikken!!!! neem je tijd he meid..!

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wat willen jullie gaan/blijven doen qua sport?

Ik rijd normaal paard maar stap er zwanger niet op. (ook niet zo vroeg in de zwangerschap). Zelf zit ik er aan te denken om Yoga weer op te pakken.

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
  7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ik zit er aan te denken zwangerschap yoga of gym

Ik kan niet slapen door de hitte pff

8. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben lid vd sportschool dus blijf lekker proberen om te gaan..!

Verder heb ik bij mn dochter zwangerschaps zwemmen gedaan maar dat vond ik een btje tegen vallen nu is dat ook lastig met oppas etc, dus denk ik dat regelmatig ga proberen te zwemmen met mn dochter vanaf een maand of 6 ofzo..

9. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig alles goed, het hartje mooi zien kloppen. Pff ben zo opgelucht! helemaal in de zevende hemel :)

@waitingforamber sterkte meid!

Bijgevoegde bestanden:

10. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superrr!!!

11. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Geweldig noa, gefeliciteerd

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Mooi noa!

Waiting4: heftig.. Heb je een echo gehad om te zien of t goed is??

Ik kom van de kermis af. Heb voor 1 euro zo'n leuke Nijntje knuffel.. Had hem in 2x met zo'n grijp arm! Cool he.

Ik merk als ik de hele dag bezig ben dat meer voel in me buik. Hebben jullie dat ook?

Ik doe snel wandelen. Als de echo goed is ga ik het weer doen. Heb het 2 weken niet gedaan omdat ik bang was dat t niet goed was.
    Iemand zei tegen me dat t met pcos losser zit en langer nodig heeft om te nestelen. Is dit zo?
    Zwemmen lijkt me ook wel wat. En pufles natuurlijk :)

13. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Zooooo ik heb me net weer aangemeld bij moeders voor moeders. Kunnen we weer leuk die stinkflessen vullen. :p

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noa, gefeliciteerd met de mooie echo!
    @sporten, ik was begonnen met hardlopen, maar toen kwam ik erachter dat ik zwanger ben, dus gestopt. Het schijnt niet zo goed te zijn als je nooit sport om dan ineens intensief te gaan sporten. Dus ik denk dat ik niks ga doen... ben er op dit moment veel te moe voor. Misschien dat ik later wel wat ga doen. Hier heb je ook zwangrr en fit, misschien dat ik zoiets ga doen.

@hier, pfff ben al wakker van de hitte. En werd wat misselijk, dus maar uit bed gegaan om wat te eten. Ga zo nog ff proberen te slapen voordat mn meisje weer wakker is.

15. senta

senta Niet meer actief

Wow wat een grote groep.

@waiting 4 heftig doe je rustig aan.

@sporten bij nummer 1 paardgereden tot 5, 5 maand en gewaterpolod tot 7maand. Nu doe ik beiden niet meer ik ga denk ik zwangerschapszwemmen.

Hebben jullie het ook zo warm? Ik heb ook nog een zomergriepje te pakken ik wordt gek.

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    nou ik was ook al om 6 uur wakker door de warmte maar het groots gedeelte ben ik wakker geworden door die klote muggen pff ze weten je altijd te vinden

17. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    vanaf wanneer kan je mee doen met het zwangere zwemmen? kan hier nergens iets over vinden

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bij de vorige zwangerschapsyoga gedaan. Ik vond dat echt wat te soft. De pufles gemist doordat ik werd opgenomen.
    Hier is ook zwangerschapfit in het dorp, maar mijn vk praktijk bied ook een mooi programma aan. Eens naar informeren bij de intake en dan mijn verzekering eens raadplegen.

Straks naar mijn vriendin die zwanger is van de tweede. Laatste keer dat ze hier was, was ze net zwanger en heeft ze het nog even geheim gehouden. Nu doe ik hetzelfde bij haar.:)

19. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    die banner ga ik zo dan maar eventjes uitzoeken!goh wat wordt er weer veel gepost haha duurt ff maar ik lees me ff bij haha.
    aan de nieuwe dames, van harte welkom en gefeliciteerd!!!!
    ik ging mezelf al afvragen of het aan mij lag, maar jullie buiken groeien dus ook al!!,dacht dat het bij mij aan het snaaien lag hihi ben al totaal niet de slankste dus dacht dat het tussen mn oren zat :)
    @essie bedankt! moet zeggen dat het een hele opluchting was toen ik wat zag knipperen op het scherm!
    @waiting4amber, jeetje zeg dat ziet eruit!!!hopelijk gaat het een beetje met je verwen jezelf maar goed dat heb je wel verdiend !!!!!
    @buddytje ik loop ( samen met een vriendin) zo'n 2 tot 3 keer in de week een goeie 5 km, en ik ga een keer in de week baantjes zwemmen ( heel erg fijn dat water om je heen :) ) dit deed ik van tevoren al dus we houden vol tot het niet meer kan haha
    @noa, superecho!!!! eentje om trots op te zijn!
    @chaneef, het lijkt wel of je bloed nu nog aantrekkelijker is, vind je niet???? tis hier gewoon verschrikkelijk, de ene naar de andere kan ik naar op jacht gaan pfffft
    hopelijk is de foto ee beetje te zien maar dit is mijn echofoto :)
    2013-07-23 09.44.17.jpg
    fijne dag vandaag dames!!!!

Deel Deze Pagina