Gewicht: ik weet zeker waar ik het voor doe en maak me ook geen zorgen. Gewoon nu zoveel mogelijk de lekkere dingen laten staan en pak wel een appel als ik trek heb. Senta: balen dat je nog zo weinig eetlust hebt. Maar zolang je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt moet dat geen probleem zijn toch. Blike: balen zeg zo n nacht. Helpt niet echt. Hopelijk kun je vanmiddag wat slapen.
Hoi dames! jeetje, lekker gekletst weer haha! @karagoz: jeetje alle ellende wel bij jullie :S. Sterkte! @girly: klopt idd dat ze je niet konden helpen, maar wel fijn geweest als ze je even gevraagd hadden. @kamertje: wij moeten ook nog behangen en verder aankleden. Alles met beetjes. vanavond kinderstoel halen, via bekenden erg goedkoop dus kunnen we maar vast hebben Gezondheid: vanmorgen urine ingeleverd bij huisarts. Intuïtie zat niet helemaal lekker icm de harde buiken e.d. Is een ontsteking te zien maar nu 24 uur op kweek om te zien wat precies. Heb ook gevraagd om op streptokokken te controleren, hoor iets te vaak dat vrouwen die hebben... Afwachten dus :S
Mag ik even klagen? Gisteren waren man en ik 6 jaar samen, helaas pindakaas hij was het vergeten, sterker nog hij is het nog steeds vergeten , net als onze trouwdag afgelopen jaar en mijn verjaardag vorige maand, en dan wat zeggen over mijn dementie
Senta: jakkes zeg dat hij zoveel vergeet zeg. Maar in ieder geval van mij wel nog een gefeliciteerd. Trouwens ook met de 27 weken. Bedenk me nu dat ik dat was vergeten .
Senta: Tsja... mannen, mijn kerel was het dit jaar ook vergeten :S Lullig is het wel! Je verjaardag vind ik trouwens wel héél erg... die is mijn man gelukkig nog nooit vergeten!
Blike: herkenbaar die van mij is onze trouwdag dit jaar ook vergeten maar mijn verjaardag niet. Daarbij helpt natuurlijk wel dat wij 2 dagen na elkaar jarig zijn.
Grr senta, knap dat je je man nog niks verweten heb. Hier gebeurd het niet, ik heb het er zelf al weken van tevoren over namelijk wel vertelde hij iemand dat we 5 aug getrouwd zijn, heb heel hard gelachen, was 3 nov nl.. Kreeg n pakketje bezorgd vanmiddag, afgeleverd bij de buren door tnt, ik blij eindelijk h&m, neeee is het mn kraampakket!! Ook belangrijk maar h&m is leuker
Tsja het is natuurlijk niet leuk, hij schaamde zich ook echt diep. Heb vanmorgen een berichtje gestuurd van 11-12-13 was GISTEREN een erg leuke dag. Helaas ben je nu ook ons samenzijn vergeten in navolging van onze trouwdag en mijn verjaardag. Hij stuurde ook niets terug en hij had op het werk gezegd volgens mij heb ik wat goed te maken. Inderdaad hij heeft zeker wat goed te maken. Kriskras heb je al een uitslag?
Hey meiden... ik zit ergens mee en aangezien ik het met niemand anders over kan hebben vertel ik het aan jullie... voor we het geslacht wisten hebben we samen een naam voor de baby uitgekozen. Eigenlijk eerder mijn man maar zelf had ik deze naam ook in gedachten.. Nu wilt mijn man dat we de naam van zijn moeder aan de baby geven. Ik wil dat niet. Ik hou er niet van als er zelfde namen in de familie voor komen, ik vind het geen mooie naam (heb ik niet gezegd tegen hem) en zo hele goed contact heb ik niet met zijn moeder (dat weet hij zelf overigens ook). Nu de laatste 2 dagen en vandaag vroeg hij regelmatig of we toch niet haar naam geven aan de baby. Ik wil het niet, ben erg tevreden over de naam die we al eerder hadden. Maar nu ga ik me dus schuldig voelen omdat hij het graag wilt en ik niet. Heb ook gelijk gezegd dat hij me geen schuldgevoel moet aan praten. Maar ja dat heeft hij al gedaan. Het is niet dat ik het hem niet gun, het ligt ook niet zo zeer aan de naam (het had net zo goed een andere naam zijn geweest) maar meer aan de persoon. Ik heb geen goede contact met haar. Ik doe normaal tegen haar, we zien elkaar en spreken elkaar regelmatig, we staan voor elkaar klaar maar verder voel ik niets voor haar. Kan er ook niets aan doen... Ze heeft bepaalde dingen gedaan en juist niet gedaan dat mij anders doet denken tegen over haar. Mijn man weet dit ook maar die zegt weer dat ik het moet laten rusten... wat moet ik hier nu mee?
@karagoz lijkt mij ook moeilijk. Hier is r. Vernoemd naar mijn vader en deze baby wordt niet vernoemd logisch mijn vader is de enige die dood is zeg maar. Ik zou anders voorstellen het als 2 e naam te doen?
Karagoz: Nee, dan zou ik het niet doen! Jullie moeten beide achter de naam staan... Hier wordt er sowieso ook niet vernoemd! Vind ik eerlijk gezegd ook een beetje ouderwets.
heb er ook een topic overgeschreven http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/483991-naam-voor-de-baby.html
karagoz: Pittig hoor en lastig lijkt me. Ja ik zou het niet doen aangezien jullie er allebei wel 100 % achter moeten staan. (mijn persoonlijke mening is lijkt mij ook niet leuk om zowel de oma als je kindje dezelfde naam te geven). Is een variant op die naam anders geen optie. Maar waar komt dat dan opeens vandaan dan bij je man. Want ik begrijp dat jullie al een andere naam hadden of begrijp ik dat verkeerd? Hier: Is het heel gezellig in huis (not). Ik ben heel erg moe, koud en heb een heel kort lontje. Ik vat alles verkeerd op en schiet gelijk uit mijn slof. En daar reageert manlief dan ook weer heftig op aangezien het zijn dag ook niet helemaal was. Daar kwam dus al een flinke ruzie van met manlief. Die begon thuis en eindigde in de auto bij de ah. ( en voor mij in een jankbui omdat ik op een gegeven moment niet meer weet hoe ik me moet uitdrukken en moet reageren. op Damian reageer ik ook al een stuk korter. Heel vervelend.) Dus eten is bijna klaar en dan het mannetje naar bed brengen en als die slaapt laat ik het bad vol lopen en dan ga ik in bad en naar bed.