Senta hier ook gehad en nog steeds wel, hij ligt dan anders, Sowieso zag ik hem op de echo bewegen en ik voelde het niet. Komt doordat ie nog ruimte had aan zijn linkerkant.
Meiden ik lees maar even te druk om te reageren. Haha last van nesteldrang. Wil het gewoon schoon en opgeruimd hebben en dan weer verder aan de babykamer. Gisteren bij de prental wat geshopt voor de kleine. Maar zie via internet meer leukere dingen. Zoals aankleedhoesen, hoeslakens etc. Maar het begin is er. Wiegje kan opgemaakt worden. Karagoz zou ook niet vernoemen hoor. Het is een eigen persointje en geen kopie. Succes met je schoomoeder maandag. Girly, pittig nacht. Senta, komt wel goed naar de kleuterklas. Weer een proces in het loslaten Pfff en verder weet ik het niet meer, sorry.
Goeiemorgen dames, pff, slechte nacht gehad, vreselijk last van mijn darmen en gisteravond werd ik even echt niet goed, erg overgegeven en van achteren ook alles eruit gegooid... heb er de laatste tijd wel vaker last van, heb het gevoel dat ze echt tegen mijn darmen zit aan te drukken zodat die in de knel komen te liggen af en toe... pfff niet leuk! Senta: Ik had dit gevoel gisteren ook wat, heb ook het gevoel dat ze anders is gaan liggen, voel haar lang niet zoveel meer en als ik haar voel is dat helemaal onderin, tegen mijn blaas. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen hoor meid, helemaal met wat jullie al allemaal meegemaakt hebben!! Moeilijk hé? Als kleine kindjes groot worden! Lekker dat jullie beide vrij zijn Girly: Hé bah wat een gebroken nacht... Gelukkig nog een klein beetje kunnen slapen Tari: Succes met je schoonmaakdagje Hier vandaag een lange dag, van 08.30-20.00 pfffff
Blike: wat vervelend van die darmen en overgeven zeg. En succes met de lange dag. Hier nu nog even zitten dan behang eraf halen in de babykamer en daarna de badkamer gaan poetsen. Is wel nodig en daarna zien we wel verder.
Sorry als ik niet reageer op de rest.. Uitslag kweek was goed. Geen blaasontsteking of streptokokken. Wel ruim uur geleden bloedverlies gehad dus ik was nogal overstuur. VK gebeld, moest het even de gaten houden. Ik voel de baby verder wel goed, dus dat is fijn. Maar goed, nu ff flink onzeker en ik voel natuurlijk van alles
He meis geen sorry zeggen!! jemig dat is schrikken, logisch dat je nu onzeker bent en van alles voelt. Je gevoel staat paraat. Wanneer moet je wel bellen, als je meer bloed verliesd? Meis ik ga hard voor je duimen dat er alleen een vaatje is geknapt o dat het beter doorbloed is. Maar ja dat is makkelijk gezegd. Sterkte met de zenuwen en onzekerheid. Dikke knuff.
Blike beterschap! Hier nog steeds druk bezig. Maar daardoor is de kleine niet zo actief. En mijn buik zit erg in de weg de afgelopen dagen, pfff. Maar 1,5 dag wassen draaien, drogen en vouwen en de volle schone wasmanden weg gewerkt, jeeeeehhhhh. Zo fijn. De vuile was opnieuw ingedeeld waardoor het meteen gesorteerd is. Nu kijken of het werkt. Beneden kerstsfeer inbrengen en aan het schoonmaken. Dan volgende week de douche een flinke schrobbeurt geven! Heerlijk orde op zaken stellen. En de babykamer komt ook goed. Manlief heeft helaas een slechte week qua gezondheid. Dus die laten we maar even.
Kriskras: Gelukkig is de kweek goed maar wat schrikken zeg dat bloedverlies. Ook ik duim voor je dat het niets ernstigs is en dat het snel over is. En logisch dat je onzeker bent en bij ieder dingetje alert bent. Wel fijn dat je de kleine nog goed voelt bewegen. Tari: Lekker bezig meid. Kerst daar ben ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig. ben veel te druk nu en heb teveel aan mijn hoofd. Balen dat je man een mindere week heeft. Hier: ook lekker druk bezig. Behang is van de muren af in de babykamer, Damian zijn kamer is nu echt helemaal schoon, de badkamer is gedaan (alleen de tegels laat ik voor gezien die komen nog wel) en de trap naar beneden gezogen. Verder 2 wassen weggewerkt en de rest gesorteerd. Is nog geen wastrommel vol dus daar wachten we nog even mee. Nu nog even de laatste was ophangen als de wasmachine klaar is en de was opvouwen en opruimen. Dan kijken hoeveel energie we nog over hebben om onze slaapkamer even op te ruimen en dan is het denk ik alweer tijd om aan het eten te beginnen. Morgen is de beneden verdieping aan de beurt. Pffff als ik mijn eigen stukje teruglees ben ik trots op mezelf dat ik zoveel heb gedaan vandaag.
Thx.. Heb geen bloedverlies meer gehad, wel wat pijn in mn buik en harde buiken bij d minste bewegingen. Ff in de gaten houden dus anders bel ik meteen de vk.
Hier: ben gesloopt en mega last van mijn rug maar ben happy en trots op mezelf al zeg ik hetzelf. Heb de energie ook nog kunnen vinden voor onze slaapkamer dus ook die nog gedaan. Nu is de hele bovenverdieping gedaan.
Senta: idd heel vervelend. Hier weer een drama met zoonlief met slapen. Weet niet goed wat ik moet doen. Hij gaat liggen en zodra ik de kamer uitloop begint hij te krijsen gewoon. En als ik beneden ben gaat hij op de overloop staan. Als ik hem weer in bed stop zegt hij mamma ook slapen. Met andere woorden kom je bij me liggen en samen slapen. Weet niet goed of ik hier nu aan toe moet geven of niet. Want op deze manier went hij aan het feit dat er iemand naast hem ligt als hij inslaapt maar aan de aneere kant deze kamer is nog zo nieuw voor hem. Iemand tip of advies?
Girly, hebben we hier ook gehad; wij hebben eraan toe gegeven (doen we 's nachts ook nog). Na een poosje (10 min.) zeg ik dan dat mama gaat en zo nog even komt kijken. Was de eerste paar keren heel moeilijk voor hem, maar nu snapt hij het redelijk. Al roept hij nog 5 minuten lang om mama; daarna is hij ook echt stil.
ik zou het persoonlijk niet doen want leer het maar eens weer af bij ons hielp het wel eens even 5 min naar beneden even wat drinken en afspreken na het drinken weer slapen in eigen bed
Hier ook zo een fase wij gaan gewoon1/2 keer even terug. Dan is het goed ebnwordt hij weer kalm. . Ik heb net heerlijk zitten janken mijn buik is enorm aan het groeien doet gewoon zeer nu haalt alle schade in denk ik.
Hi meiden ik ben ernook nog! Ziek en moe maken t zo erg dat reageren niet lukte Girly je moet doen waar jij je goed bij voelt. Mijn oudste (net 3) heeft veeeel drama met slapen gehad altijd. Ik kon hem echt niet uren laten huilen dus ben in begin alrijd naast zijn bedje blijven zitten tot hij sliep want dar voelde voor mij goed. Tot er keren bij kwamen dat hij zelfs toen na uur lang niet sliep en ik na tijdje wel wegliep en even liet huilen. Maar gedaan waar mijn gevoel t beste bij lag. En dat was bij mij van naast bed blijven zitten tot afbouwen naar even kroelen en iedere zoveel minuten terug. Naar aanhoren hoe heftig het er aan toe ging (als hij overstuur huilde kon/kan hij ook gaan spugen ervan..... Tja..) Bij mijn jongste t zelfde gedaan(niet het naast het bed zitten hoor want dat was dus niet nodig bij hem maar wel naar hem toe om kus en teurgleggen en niet urenlamg t gehuil aanhoren bijv. ) en die was en is sneller stil en makkelijker met slapen maar zeker niet anders gedaanw ant ook hem kon ik niet laten huilen hoor. En dat blijkt een betere volhouder zowiezo maar toch krijg ik hem nog steeds makkelijker in bed hihi. Wat op dit moment bij mijn jongstr werkt als hij blijft huilen en staan in bed is hem vragen waar de handjes zijn van t tutpopje en de voetjes en buikje en dan waar zijn buikje en oortjes zijn en mond hihi. Gewoon even soort afleiding even daarmee bezig en dan loop ik na minuutje weg en zeg dat je zijn knuffeltjes maar lekker moet kroelen en dan blijft t vaak stil. Ongelooflijk haha
Ik persoonlijk zou niet bij hem gaan liggen. Weet niet of je the nanny kent, maar zij doet het zo dat je in de Kamer blijft en steeds een stukje verder weg gaat zitten, tot je de Kamer uit bent. Als je kindje uit bed komt elke keer terug leggen. Liefst zonder iets te zeggen. Is heel uitputtend en je moet er echt energie insteken, maar ik ken mensen die het zo hebben gedaan en waarbij het geholpen heeft. Ik heb wel makkelijk praten denk ik.. Hier 'alleen' de eerste 4 maanden overdag een slechte slaper (lees huilbaby) gehad. Nooit 's nachts. Dat is natuurlijk veel zwaarder. Maar ik zou iig proberen hem elke keer terug in bed te leggen. Maar dan wel als je zelf de moed hebt om er voor de volle 100% mee bezig te zijn en volhoud. Anders werkt t denk ik niet.
Chaneef, en ik wil hem dus niet beneden hebben en ook geen eten en drinken meer (tanden net gepoetst), ben bang dat hij dan iedere avond wil Senta, wat moet die pijn fijn zijn na al die weken. Go girls!
@kriskras, schrikken zeg! Doe rustig aan, hopelijk gaat t daarmee snel beter @girly, jij bent druk geweest zeg! Ik heb nergens energie voor. Wij zijn lekker uit eten geweest met zn allen (zussen, kids, aanhang) en mijn moeder, die is jarig. Ze wist niet dat ze uit eten ging Thuis is het een puinhoop! Overal stof door het schuren op zolder. Beneden valt t nog mee. De rest ga ik niet eens aan beginnen nu... Als t goed is is t eind volgende week zo goed als klaar op zolder, dus kan ik in de kerstvakantie aan de poets! Gisteren zo moe dat ik om half9 al sliep. Nu weer moeite met ogen open houden