Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, hup je bed in dus!;)

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd precies wat ik gedaan heb!
    Slaap lekker allemaal en fijn weekend

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Wortel gellukig gebeurd dit ook maar enkele keren en is nietstandaard

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hier even gauw bericht van mij. Ik ben er ook een geen voorstander van hpor om bij hem in bed te gaan liggen maar ivm nieuwe omgeving en kamer begon ik te twijfelen. En dit heeft hij nooit gedaan in zijn oude kamer. Daar ging hij liggen hoorde we hem even kletsen en daarna sliep hij. Voor vandaag toch wel toegegeven. Ik geef het tot zaterdag en dan ga ik afbouwen. Helaas weer inslaap gevallen. Werd net wakker in zijn bed dus nu lekk er r snel de lampen beneden uit e n minn eigen bed in en slapen.

5. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi iedereen.

Ik heb de brakke nachten van een kindje nog niet maar toch vanaf vijf uur klaarwakker. Begon ineens te piekeren of alles goed is, en spontaan werd hij lekker druk. Maar goed, slaap niet meer kunnen vatten. Ik voel me weer wat zekerder iig. Vermoed dat ik ook soort groeispurt heb, borsten zijn ook zeer gevoelig. Anderen ook die dit ervaren, zag Senta jij ook ?

6. senta

senta Niet meer actief

@kriskras. Jep buik hard en enorm aan het groeien mijn man zegt het zelfs dat als die terugkomt van het werk ik gegroeid ben. :p
    Borsten was vorige week heel erg. Ben een natuurlijke pamela geworden.

@wortel het is heel prettig om dit te ervan na de pijn. Al is het wel en beetje pijnlijk als madam schopt aan de binnenkant van het litteken. Dat is nog erg gevoelig.

@Hoe is het met de nachtbrakers van kids gegaan?

Dromen jullie ook zoveel. Heb de hele nacht gerend voor mijn leven :p

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helaas al wakker... Wil zo graag nog slapen, maar lukt niet!! Dochter slaapt nog, man is al werken.
    Mijn buik lijkt nu juist ff stil te staan qua groei. Had wel een paar weken geleden dat t hard ging.
    Trouwens ook erg veel last van die stomme tintelende handen!!!'

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nachtbrakers: hadden weer drama vannacht. Hij stond om half 4 vrolijk bij het traphekje om mamma te roepen. Drama drama drama. Dus wwer in bed en na anderhalf uur viel meneer weer in slaap. En idere keer als ik dacht nu kan ik nog even in mijn eigen bed kwam ik overeind en werd hij weer wakker. Ben nu dus echt brak. Dit keer vanmiddag of in de ochtend maar slapen. Schoonouders belde namelijk gisterenavond op of ze damian weer een dagje mochten hebben.

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Kriskras, brakke nachten zijn nooit leuk. Zo jammer als je de slaap niet meer kan vatten, maar nog wel even wil.

Senta, jij zal wel moe zijn na een nacht rennen:D

Moro, hier geen last van tintelende handen.

All, iemand ook last van een blaas die zichzelf wil legen? Moet echt mijn bekkenbodem trainen geloof ik... Had ik de vorige keer niet zo'n last van.
    Is vast weer een familietrekje; mijn moeder wordt er volgende maand aan geopereerd.

Straks even een jas via mp ophalen. Ben uit mijn huidige jas gescheurd en had geen zin in een dure aanschaf voor die paar maandjes.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ideaal zulke schoonouders! Maar Damian heeft het dan wel sterk hoor... Hier komt hij zijn bed niet uit, maar krijst alles bij elkaar. Ik ga er ook bij liggen en soms heb ik zo'n nacht als jij nu had, maar meestal kan ik na verloop van tijd weer naast mijn man kruipen.
    Jammer dat hij zo reageert op zijn nieuwe kamer... Heb zo ook even niet de tip voor je.

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ja hier ook rare dromen ik ging een helle dag werken er werd boos dat niemand wat zij waardoor ik heel veel pijn had collega lachen nou wil je naar huis gaan ben je er met je mieders auto waar ingebroken is maar wel gaat rijden geen politie bellen en ga je nog racen opde snel weg pff haha

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen!

Zo, eerste week alleen zit erop. Is me reuze mee gevallen, gelukkig heeft zoontje een hele lieve fase, dus dat scheelt ook alweer haha!
    Het is trouwens nog niet eens zeker of hij voor de kerst wel thuiskomt... :( Ze lopen wat achter op de fabriek en ze lopen nou al aan hem te trekken dat hij dan misschien maar wat langer moet blijven :(

Kriskras:
    Jeetje, wat zul je geschrokken zijn van het bloedverlies. Gelukkig is het nu gestopt, hopelijk was het alleen maar een klein vaatje ofzo

Girly:
    Ik zou er niet aan toe geven om ernaast te gaan liggen, dan kom je er echt niet meer vanaf... het is even doorzetten vrees ik.
    Pff, kan me voorstellen dat je gebroken bent na zulke nachten! Lekker dat je schoonouders je zoontje even willen hebben... kun je even bijtanken!

Moro:
    Zo doen wij het ook altijd als hij een keertje niet wil slapen... Wat thankgod bijna nooit voorkomt!
    Zou inderdaad ook niet druk bezig gaan met poetsen nu, dat is dweilen met de kraan open, gewoon even om het stof heen kijken ;)

Senta:
    Ja, droom hier ook heel veel, echt de raarste dingen! Had ik bij mijn zoontje ook!

Wortel:
    Oeh, vervelend zo'n blaas... Er zijn inderdaad van die speciale oefeningen voor, maar weet zo even niet meer wat die zijn

Chaneef:
    haha grappig hé? sommige dromen :D

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zoontjelief stak net per ongeluk een een vinger in mijn oog..... hard!!! Auw!! Heb er echt behoorlijk last van, zag echt even sterretjes!

Vanmorgen even naar mijn ouders, wil nog even een dekbedovertrek voor het nieuwe bed van mijn zoontje kopen, maar heb nog geen leuke kunnen vinden. Dus hopelijk slaag ik vandaag

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    ach ja zeker maar de raarste dingen zoals dat op mijn werk medice apratuur binnen komt had ik van de week ook gedroomd dat in plaats de apparaten allemaal wilde dieren binnen kwamen:p die ze in een hoekje zette en ik me druk maken dat niemand ze water en eten gaf:p

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen...

ik heb niet zo veel moeite gehad met het door slapen van mijn kids... rond 1 1/2 jaar sliepen ze door. Alleen ze zijn altijd zo vroeg wakker. Voor de oudste geen probleem hij is 7 en gaat naar beneden en pakt wat te eten en te drinken... hij vermaakt zich wel maar de jongste niet natuurlijk... die komt om half 7 al bij ons in bed liggen...

16. senta

senta Niet meer actief

Mijn zioontje sliep door met 9 weken ben ik dan verwend?

Kreeg net het kraampakket binnen toen dacht ik ja de baby moet er ook nog uit. De mannen waren er helemaal blij mee. :(

17. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze meid sliep rond 12 weken door.. Ik moet er niet aan denken om nog jaren geen hele nacht door te kunnen slapen!

Hoe hoog komt jullie baarmoeder?? Ik heb t idee dat ie al heel hoog zit.. Baby trapt tegen mn ribben. Nog niet helemáál bovenin, maar vrij ver... Ik voel t zelf niet goed

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Helaas heb je hier geen keus in moro. Was het maar simpel......

mijn baarmoeder zat 2 weken terug op de 26- 28 lijn al boven in. Maar geen last van de ribben maar dat is 8mdat hij andersom ligt.

Woensdag mag ik weer heen.

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Bij mij zit het ook vrij hoog... mijn bm is vanaf het begin wat groter en vorige week moest ik bloedprikken om te kijken of ik geen suiker heb maar dat was gewoon goed...

in de avond kan ik ook niet echt lekker zitten omdat alles zo hoog zit, ademhalen gaat moeilijk en als ik net heb gegeten zit ik zo vol...

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    IK ben benieuwd hoe deze kleine meid gaat slapen... nu is ze overdag rustig en in de avond erg actief... soms ook in de nacht.... ik heb gehoord dat baby's hun ritme overnemen als ze geboren zijn... dat wordt wat...

mijn jongens sliepen goed, ze kwamen netjes om de 3 a 4 uur voor de voeding en bij de jongste in de nacht soms 1 x maar omdat ik bv gaf heb ik hem toch eerder aangelegd omdat ik op springen stond van de pijn en meneer sliep gewoon verder...

Deel Deze Pagina