Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

@girly ik begrijp je helemaal, hier is mijn man dan flink feyenoord supporter, maar ook liefst de hele zondag voetbal aan het kijken, vanmiddag moeten we op kraamvisite dan is dei al pissig dat ik dat afgesproken heb, de babykamer werkt die niet aan door ik ga nu zelf aan de slag en best meneer vraag niets meer aan hem straks is het ineens klaar. :p

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey meide naar ben wel een beetje blij dat ik niet helemaal de enige ben. Heb het er net over gehad met hem en hij bedoelde het niet zo en snapte niet waar ik die constatering vandaan haalde. Dat hij dat wilde ipv helpen bij mijn nichtje. Hij zei het alleen maar. Hij bedoelde er dus verder niets mee. Snap het niet meer zullen de hormonen wel zijn dat ik gelijk zo ben. Verder over de kerstboom niets gezegd. Hoeft voor mij niet namelijk dit jaar.

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan maar 1 ding zeggen: ben zo blij dat mijn vent niet van voetbal houdt!!!
    Heb t in t verleden wel ervaren, dus weet wat het is...

Mijn man is de vloer op zolder aan het leggen :) dochter kijkt dora en ik val zo af en toe in slaap op de bank haha lekker zondag dus!

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moro: JA daar kun je alleen maar blij mee zijn. En lekker hoor zo`n luie zondag. Fijn dat je man de vloer aan het leggen is. Weer iets wat jullie af kunnen strepen.

5. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @karagoz, wat vervelend heel erg veel sterkte en hopelijk valt het mee.
    @moro, nou we zijn nu klaar met het kamertje en een nieuw plafond zit er in de douche ( + geschilderd) de overloop,trappenhuis en de eetkamer is nu gestuukt en geschuurd dus die kunnen zo in de verf. het nieuwe kozijn staat nu in de eetkamer en dan moeten de deuren ( 2 stuks) en kozijnen nog haha dus we hopen 31 december daarmee rond te zijn haha . wat een gave taart zeg!!!
    @senta, heel begrijpelijk ik kan die onzin nu ook ff allemaal niet handelen, drama's die zich afspelen op facebook enzo zit ik echt no way op te wachten haha ben ik dan ook wel heel duidelijk in ;)
    @wortel, wat betreft je bekkenbodemspieren ( blaas) zou je misschien eens kunnen kijken voor ben wa balls, ze worden in 50 tinten gebruikt maar zijn ook erg goed om je spieren te trainen daar!
    hier gelukkig ook een man die niet van voetbal houdt ( althans die het alleen 1 uurtje kijkt op zondag om bij te kunnen blijven met praten op het werk haha) maar die al wel flink last van de mannelijke versie van nesteldrang heeft haha. woensdag alweer de 28 weken echo, gaat zo snel! en aanstaande vrijdag de pretecho! hier gaat het verder goed met kwaaltjes enz. inderdaad wel stijf rond de heupen en af en toe verlies ik al wat vocht uit mijn tepel ( jullie ook??) verder heerlijk aan het genieten van het gerommel in mijn buik, als we dan een keertje niet aan het verbouwen zijn haha.

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Marcia: jeetje wat hebben jullie al veel gedaan zeg. Schiet dan al aardig op dan of niet. Leuk al die echo's in het verschiet zeg.

Vocht uit tepels:ja dat komt me erg bekend voor. Hier ook. En ik geniet ook van alle beweging in mijn buik. Merk wel dat ik steeds lastiger van de bank kom. Heb een heerlijk stukje in de hoek maar opstaan wordt er niet makkelijker op.

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje da's idd een hele verbouwing marcia! Kun je er tijdens je verlof extra van genieten :)
    Hier gelukkig nog geen lekkende tieten!
    Is er een reden dat je met 28wk een echo krijgt?

@girly, ik merk t met schoenen aandoen. Alsof ik de baby dan dubbelvouw hahaha

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moro:
    Ja, er komt sowieso een waterdichte molton om ons matras heen... Vorige keer knapten mijn vliezen ook in bed..
    Heb inderdaad ook nog wel wat over van de vorige keer, denk dat ik die gewoon ga aanvullen met wat losse spulletjes!
    Wat een mooie taart zeg :)

Wortel:
    Bedankt voor de lijst!!
    Ik heb vorige keer vijf dagen in het ziekenhuis gelegen, dus ja, weet niet echt wat je nodig hebt...

Pijnbestrijding:
    Gaan jullie voor pijnbestrijding tijdens de bevalling?? En welke dan?
    Ik heb altijd geroepen dat ik dit keer een ruggeprik wil, maar ik begin steeds meer te twijfelen...

Girly:
    Goed gedaan!!! Fijn dat het toch is gelukt :)
    Wat betreft je man, daar zou ik ook flink pissig van worden!! Gelukkig inderdaad hier ook geen voetbalfan!

Hier:
    Een beetje een rotdag... Slecht geslapen, en zoontje was vanmorgen ook erg hangerig... pfff was het maar gauw weer maandag, tenmiste wat afleiding.....

Marcia:
    Wat zal het lekker zijn om straks alles af te hebben :)

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige keer een ruggenprik gekregen. En dat terwijl ik toen elke keer zei dat ik dat niet wilde. Maar ik werd ingeleid en de weeën deden echt pijn! Toen de vk zei dat t nachtwerk zou worden heb ik om pijnstilling gevraagd. Zij belde de gyn voor een ruggenprik. Heerlijk was het! Vooral omdat ik toen heel snel al op 10cm zat en persweeen had, zonder dat te voelen. Heb dus bijna niets gevoeld.
    Deze keer wil ik als t kan in t geboortecentrum bevallen dus zonder ruggenprik. Ik hoop dat ik t gewoon helemaal zelf kan doen deze keer.

10. senta

senta Niet meer actief

@pijnbestrijding ik heb werkelijk waar geen idee, hoop dat als het weer een ks wordt dit keer de ruggenprik wel gezet kan worden. Daarnaast hoop ik heel erg normaal te kunnen bevallen maar pethidine injectie wil ik niet meer.

@ kraambezoek was zo lief en schattig net weer zo een klein meisje

@nichtje je is flink zieker dan gisteren, ze ligt nu aan de sonde voeding en krijgt zuurstof.

@kraampakket ik had er de vorige keer geen heb het ook weinig gemist moet ik zeggen, door de ks had ik weinig tot geen controles, vloeien had ik aan mijn nachtverband van kotex meer dan voldoende, en flesje alcohol was zo gehaald. Ik hoop nu normaal te mogen bevallen en dan ook wat eerder thuis te zijn, hier is die al binnen

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Kraampakket ook al in huis

Vandaag druk bezig geweest naar de gamma g eweest rolgordijnen gehaald en halve manen voor op de trap ook vanwege dat mun dochter van de week van de trap gevallen was hoop dat het helpt. Lekker met korting bonnen betaalt scheelde 140 euro wat voel ik me weer goed daar bij.

Dus me man heeft de rolgordijnen bij onze dochter opgehangen en ik heb 2 trappen met de halve manen geplakt ziet erveel leuker uit

Mijn man vanmiddag hoestdrankje aan me dochter geven zegt hij schat is het bekertje lek de helle aanrechtblad onder de hoestdrank dus ik zo van nee schat je hebt het bekentje op zun kop ik lag hellemaal dubbel nu nog als ik er aan denk

Ook hebben we ook nog bezoek gehad dus mijn dag was goed gevult en bij jullie

12. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Chaneef: Kan me voorstellen dat je daar trots op bent. Zoveel besparen. En lekker veel gedaan dus.

Pijnbestrijding: Heb ik niet gehad ( tenminste als je de verdoving voor de knip niet meetelt). Dat hoop ik dit keer toch weer te doen.

Kraampakket: Moet ik nog binnen krijgen maar heb ook niets meer liggen van de vorige keer dus alles is wel nodig.

Verder weet ik het niet meer.

Hier: Heel lief. Man is wel de wedstrijd wezen kijken maar daarna zijn we naar mijn nichtje gegaan om ons vervolgens op de mac te trakteren. Zo fout maar zo lekker. Nu weet thuis en we gaan zoonlief maar weer naar bed brengen. Ben benieuwd hoe het gaat. we wachten af.

13. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @girly, ja heel veel inderdaad maar goed man was ook 2 weken thuis, en strakjes nog een week gelukkig we zijn nu zo ver dat we kunnen gaan voorstrijken en verven!
    @moro, ik kan al genieten want ik werk niet meer haha ( ben bij de reorganisatie van schoenenreus in januari 2013 ontslagen) . ik krijg met 28 weken een extra echo bij de vk omdat mijn BMI boven een bepaald punt zit.
    @kraampakket, hier nog niets binnen.
    @pijnbestrijding, ik ben van mezelf nogal flauw voor pijn "daar beneden" ( tenminste dat denk ik zelf) dus ik denk dat als het mogelijk is ik voor een ruggenprik ga

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Senta:
    Arm kindje, komt het wel goed met haar??

Chaneef:
    Zo handig als dat soort winkels op zondag gewoon open zijn!! Hier in het dorp is er één supermarkt drie uurtjes open op zondagmiddag, en dat is al heel vooruitstrevend ;) Lijkt me ideaal om dat soort dingen ook lekker op zondag te kunnen halen!
    Oeh bah, dat is echt een plaktroep, die siroop op het aanrecht!

Girly:
    Hopelijk gaat het een beetje beter vandaag!

15. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    nou dat is sinds begin november toegestaan hier in gouda dus haast alle winkels doen er gelijk aan mee ook alle supermarkten heerlijk hoor even wat vergeten en je kan er al heen

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaneef, besparen is altijd leuk!
    @senta, jeetje.. Hopelijk komt ze er snel bovenop! Hoe oud is ze?
    @marcia, oh hihi nou, dan kun jr nu al lekker genieten :D
    @girly, hopelijk helpt t als je het een paar nachten zo doet.. Succes!

Hier is alles elke zondag open, ideaal!
    Wij hebben lekker bij mn schoonouders gegeten. Dochter heeft vanmiddag niet geslapen, dus die was gesloopt! Eigenlijk moest ze nog in bad maar we hebben haar slapend dr pyjama aangedaan en die ligt dus lekker te slapen. Morgen weer een dag om in bad te gaan :)

17. senta

senta Niet meer actief

Hey meiden. Aangenaam lekker weekend gehad?

Morgen 28 weken. Mijn buik is bizar gegroeid afgelopen week. Net dacht mijn kat erop te van liggen dat heeft ze 3 minuten volgehoudrn toen is ze er blazend vanaf gegaan boos kijken naar mijn buik. Hilarisch gewoon.

@nichtje is net 3 maandjes Nog erg klein dus. Ze is heel ziek en verwachten dat ze nog wat zieker gaat worden. Maar ze heeft geen koorts dus behalve het makkelijker maken kunnen ze niets.

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: jeetje heftig van je nichtje. Hopelijk knapt ze snel op. En wat zal onze kat blij zijn te horen dat ze niet de enige is die weggejaagd wordt.

Winkels: hier zo nu en dan een koopzondag maar in het dorp naast van ons zijn 2 supermarkten open en we wonen tussen Amsterdam en Utrecht in dus komt goed.

Hier: helaas had onze man weer veel moeite en ik heb eerst op het krukje gezeten maar heb vanavond behoorlijk last van mijn rug en zat zowat te janken op het krukje van de pijn in mijn rug dus helaas voor mijn eigen be niet ik er even naast gaan liggen. (Misschien heel fout maar mijn rug trok het niet anders). Hij was binnen 10/15 minuten vertrokken toen ik naast hem lag.

19. senta

senta Niet meer actief

Hier en kleine man die al de hele nacht aan het spoken is Hoe doe je een jongentje van bijna 4 die echt serieus te moe is even wat extra slaap in laten halen.

Vroeger naar bed spookt die een 1, 5 uur langer.
    Mag nat bed hoofd die zichzelf wakker.
    Uitslapen wat is dat?

T weidt er niet gezelliger op

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: wat vervelend voor jullie allebei zeg zo n avond. Hopelijk is hij wel redelijk snel in slaap gevallen.

Hier weer helemaal trots. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen en kwam nu nrt rustig zij bed uit. Aangezien hij er gisteravond een stuk vroeger in lag dan normaal is het logisch dat hij wat eerder wakker is geworden.

Deel Deze Pagina