Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    #481 Karagoz, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt: 24 jul 2013
    Hi,

ik wil mij toevoegen aan de maart groep. Gister positief getest en uitgerekend op 12 maart, vandaag 7 weken. Het kan ook iets minder zijn vanwege een onregelmatige cyclus. Als alles goed gaat wordt het ons 3e kindje. Ik ben moeder van 2 jongens.

Ik had het zelf niet zo snel verwacht. Ik heb pcos en bij de vorige zwangerschappen moest ik ziekenhuis is en ziekenhuis uit. Hormonen slikken en veel onderzoeken ondergaan. Ik moest van mijn gyn eerst kijken hoe mijn cyclus was omdat ik net getopt was met de pil. De cylcussen waren erg goed wat ik niet ha verwacht omdat ik vroeger nooit ongesteld werd zonder medicatie.

Ik ben ook een soort dieet gaan volgen. Ik eet geen producten waar hormonen in zitten en blijkbaar heeft dat goed resultaat gegeven.

Omdat ik toch een beetje onregelmatig was durfde ik deze maand ook geen test te doen omdat ik rond mijn ongie altijd misselijk ben. Deze maand dus ook. Maar nu ben ik 3 weken overtijd en gister deed ik toch maar een test en gelijk was hij positief. Echt niet verwacht zo snel

2. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    welkom nieuwe!!! gefeliciteerd..

volgens mij was juni/juli een vruchtbare maand. zo zeg..

ik ben steeds om 3 uur wakker. en dan ook klaar wakker he. moet ik natuurlijk weer piesen. vanacht drama. smeer al dagen tegen een schimmelinfectie en t word alleen maar erger.. pff t liefst duw ik er een ijsblok in. dus de dokter maar ff gevraagd of ze wat klaarlegt bij de apotheek. de zalf die ik nog had mag niet als je zwanger ben.

ik loop daar best wel tegen aan he, dat je van alles niet mag of beter niet kunt nemen.
    slikte best wat pijnstillers, ben ik ook mee gestopt. mn spierontspanners mocht al niet meer toen ik begon aan de kinderwens.. al zulke dingen.

nog 1 dag.. morgen de echo!!!!

zag een mooie voorbij komen.
    ik hoop zo dat er wat te zien is met 6w5d. :D
    ben ook wel trots dat ik 'zo ver'ben. hihi
    en t koelt af vandaag he. jeeeeeh

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    oehhh spannend eerste echo. Ik ga zo de verloskundige bellen.

4. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    karagoz, welkom en gefeliciteerd!
    muntje: wat vervelend zeg!!! ik sta ook regelmatig te denken ( in de winkel of voor de koelkast enz....) mag ik dit nou wel of niet... pff best vermoeiend haha
    hopelijk heb jij morgen ook zo'n prachtige echo!!!
    groetjes marcia

5. senta

senta Niet meer actief

Meiden ik heb net verschrikkelijk nieuws gehad, mijn moeder belde net huilend, ze is voor poliepen in de baarmoeder in het ziekenhuis geweest vorige week en er zijn er enkele verwijderd, ik moet heel eerlijk zeggen ik heb nooit meer gedacht dat ze ook nog een uitslag moest krijgen, stom zwanger denk ik. In ieder geval ze heeft het zelf ook stil gehouden, ze is gisteren geweest en het is niet goed. Ze kunnen het nog geen kanker noemen, maar de cellen zijn zeer onrustig en alle poliepen die er nog zitten moeten verwijderd worden, de hele baarmoeder halen ze er niet uit, vraag me niet waarom, maar het is niet goed dus, ik ben zo verdrietig, waarom nou dit weer, belde net mijn man ook al huilend, ik ben zo bang om ook haar kwijt te raken, 7 jaar geleden is mijn vader namelijk aan kanker overleden.

Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @senta ... jeetje meid. Ik hoop dat alles goed komt met je moeder. Kan me voorstellen dat alles van je vader weer naar boven komt. Blijf positief da zal je moeder hard nodig hebben... sterkte

7. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @senta, wat een verschrikkelijk rotnieuws hopelijk kunnen ze snel wat gaan doen hieraan, echt heel erg. heel veel sterkte daar.
    groetjes marcia

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    @senta, wat een *** nieuws, heel veel sterkte de komende tijd.

9. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    He heel veel sterkte met dit nieuws

10. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Vanochtend bij de huisarts een verwijsbrief voor de gyn opgehaald en gelijk een afspraak gemaakt. Eerste echo met 8 weken. Spannend.

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb mij ingeschreven bij een verloskundige praktijk, Moet ik nog langs de huisarts voor een verwijs brief? Ik weet niet hoe het gaat. Bij de vorige zwangerschappen was in behandeling in het ziekenhuis en daar ging alles van zelf

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik zou wel de huisarts ff bellen om te melden dat jr zwanger bent

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat moet dan even wachten want hij is op vakantie

14. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Senta: Jeetje, wat een vreselijk nieuws!! Heel veel sterkte! Hopelijk komt het allemaal goed met je moeder!!

15. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    @ Senta, jemig meid, wat een rotnieuws!!! Kan me voorstellen dat je daar goed verdrietig van bent! Sterkte meis, ook voor je moeder! Hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid krijgen en je moeder gewoon weer opknapt hierna!!! Denk aan je!

@ Marcia, mooie echo joh!!! Leuk!

Hier geradbraakt... Alles doet pijn... Blauwe plek op m'n gezicht wordt dikker en zakt uit... Denk dat t straks een blauw oog wordt...
    Wordt een fraai plaatje ;)
    Kan nog lastig uitleggen dat ik niet aan de zwaardere pijnstillers mag op m'n werk... Heb het nog niet verteld door dat ongeluk (wilde dat gisteren gaan doen) en over de telefoon vind ik ook zo lullig

16. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    dank je waiting4amber!
    hopelijk ben je snel weer een beetje op de been zeg en kun je het snel vertellen op je werk!!!
    succes!
    groetjes marcia

17. senta

senta Niet meer actief

Thanks lieve meiden.
    Ik ben net even bij dr geweest. Maak me zorgen om dr maar ze is heel relaxt. Waarschijnlijk gaan ze tijdens de operatie de baarmoeder spoelen maar dat hoort ze nog.
    Ik ben blij dat ze er zo onder is 1 ding heb ik geleerd men voelt zijn eigen lichaam het beste aan een ze zegt mijn tijd is het nog niet hoor. Dat voelt prettig

Net bloed geprikt voor mijn schildklier en nog maar een week tot de intake in het ziekenhuis Ik ben benieuwd. Ow en net even geluncht met mijn zoon bij de grote gele m.

18. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @senta hopelijk valt het allemaal een beetje mee en is het spoelen voldoende! Je hebt groot gelijk om bij de grote gele m te lunchen, als je jezelf niet kietelt...
    sterkte daar!
    groetjes marcia

19. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ senta, Jeetje, dat is geen leuk nieuws. Heel veel sterkte en ook voor je mams natuurlijk.

@ waiting4,
    Ik denk dat je nog wel meer pijn gaat krijgen... Spierpijn..... Hoop het natuurlijk niet voor je. En je werk... joh dat komt wel. Nu even lekker aan jezelf denken!

Hier flinke buikpijn vandaag. Ook misselijk. Stond er vanochtend mee op en trekt maar niet weg. Verder steken/ trekken in mijn linkerzij, onderbuik.. naja eigenlijk gehele buik. Rugpijn vanaf mijn billen tot halverwege mijn rug.
    Jeetje, ik voel me echt een zeur.... We zijn pas net begonnen. Ik moet nog ff..... Durf al bijna niet tegen mijn vriend te zeggen waar ik last heb. hahaha al vind hij het niet erg.. maar voel mezelf dan zo kleinzerig... hahahhaa

20. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, dat is klote nieuws! Hopelijk helpt t spoelen en komt je moeder er weer helemaal bovenop.

@moiss, hier nog zo'n 'zeur' hihi
    Ik heb vandaag echt een klote dag! Die misselijkheid word alleen maar erger. Zin in eten heb ik niet maar het moet. Heb hoofdpijn en ben moe!
    Ik hoop zo dat die misselijkheid snel weg trekt. Dit hou ik echt geen 8 mnd vol hoor! Vraag me echt af hoe ik t verborgen moet houden als ik over 3 weken weer moet werken. En ik vond zelf de vorige zwangerschap de eerste weken het moeilijkst.. Door die misselijkheid. Ik kan er gewoon niet goed mee omgaan denk ik. Niks helpt ook. Zo, fijn dat ik hier ff kan klagen :)

Deel Deze Pagina