Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    dames die vandaag hun echo hebben, succes!!!!gelukkig vandaag wat minder warm als de vorige dagen, kun je weer wat doen zo he!
    fijne dag allemaal!
    groetjes marcia

2. Snomie

Snomie Niet meer actief

Marcia : gefeliciteerd met je goede echo ! Wat fijn dat alles goed is.

Waiting4: Jeetje wat een schok meid! Hoe gaat het nu met je? Hebben ze je uk gecontroleerd in het ziekenhuis?

Noa86: mooie echo!

Moiss, muntje en yvonneVTO : Heel veel plezier en succes met jullie echo vandaag !!

Buikjes: ik heb echt al een buikje, maar het kan ook een “dik” zijn buikje zijn. Dus daar baal ik van.. Vooral omdat heel veel mensen niet weten dat ik zwanger ben (en dat wil ik nog even zo houden) dus mensen gaan er nu vanuit dat ik gewoon ben aangekomen.

Senta: heel veel sterkte de komende tijd meis. Dat jullie er samen maar sterker uit mogen komen !!

Eten: Ik heb in mijn kast een lijst hangen van het voedingscentrum met wat ik wel en niet mag eten. Die is heel goed en uigebreid ! (http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-kind-en-ik/zwanger/eten-en-drinken-tijdens-de-zwangerschap.aspx )

Hier vooral vermoeidheid. Slaap voor geen meter, en werk nog wel 40 uur per week. Ben er zo klaar mee. Nog 2 weken werken.......... Verder misselijk, pijnlijke steken en borsten en in de avond kan ik amper nog lopen. Vooral als ik echt teveel gedaan heb overdag, lijk ik wel 36 weken zwanger. Waggelen, pijn aan mijn heupen. Ik moet toch maar eens rustiger aan gaan doen denk ik.

3. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Hi! Even korte update, ben namelijk net weer op kantoor na de echo.
    Alles was goed! Een uitwendige echo gehad, het minibeebje gezien en een hart dat druk bezig was! +/- 1cm hihi Wiehooo!! De tranen rolden over mijn wangen toen ik dat zag. <3 vanavond upload ik de foto denk ik even hier. Ben benieuwd hoe de andere echo's van vandaag zijn gegaan!

4. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Misschien lukt het zo via de iphone?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27 KB
      Weergaven:
      20
  5. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    super Yvonne!!! gefeliciteerd!

6. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Thanks marcia!! Nu muntje en moiss nog! :)

7. Snomie

Snomie Niet meer actief

Whoe de eerste goede echo van vandaag ! Nog 2 te gaan haha. Gefeliciteerd Yvonne!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @yvonnevt0... super meid!

9. senta

senta Niet meer actief

@wortel inderdaad.

@echo's super alweer een goede echo weet even niet meer wie het was, ik wordt trouwens steeds angstiger voor een woensdag straks heb ik een foute echo.

@zere borsten, hmmm jep heel erg ze zijn ook echt heel erg groot.

@misselijk het wordt hier minder, mijn man zei gisteren je bent toch niet al verder? Dat zal wel meevallen denk ik het maakt me ook wel bang.

@angst ik moet ophouden met zeuren en genieten. :p

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik heb mij net her ingeschreven bij mijn verloskundige. 3 jaar geleden was ik ook bij haar en wilde graag weer bij haar komen. Zo lieve mensen werken er daar. Volgende week vrijdag eerste afspraak en we gaan een afspraak maken voor een echo.... zo spannend...

Vanmorgen was ik erg misselijk. Ik twijfelde of ik wel of niet wat zou eten omdat ik niet wil gaan spugen. Ik hield het bij een kom cornflakes en sojamelk. En dat ging goed.

11. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Thanks ladies!

@senta: JA vooral dat laatste meid! Ik maakte me ook zorgen. Zoveel zorgen dat ik er vannacht super veel buikpijn van kreeg. En het bleek allemaal voor niets! Frummel zat daar gewoon te zitten met een kloppend hartje! Succes met de spanning

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat is natuurlijk heel spannend, een eerste echo. je hebt dan wel een positieve test in je handen maar dat zegt nog niets. Je gelooft het pas wanneer je een echo hebt gehad :D

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wauw Yvonne!!

Kan iemand de klok 2 uur vooruit zetten.. Ooh zenuwen! Weet niet of ik misselijk ben van zwanger zijn of zenuwen..

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Helemaal mee eens karagoz.

Hier kreeg ik de schrik van mijn leven. Kan van de 5 lange broeken nog maar 1 echt comfortabel aan:$ . Dus heb mijn zwangerschapskleding uit de kast gehaald. Broek zit nog wel losjes maar ja. Heb er al wel een flinke buik in (voor 5 weken) waardoor ik wel even getwijfeld heb aan mijn berekening maar klopt wel en volgens mijn moeder valt het alleen nog op als je het weet maar ze vind ook dat het erg hard gaat

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Gaaf de echo's! :) ben benieuwd naar de rest.

Ik heb eindelijk de vk kunnen bellen. Ze gaat maandag overleggen omdat ik net buiten hun regio val eigenlijk. Ben benieuwd. :)

16. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvonne, gefeliciteerd met de goede echo!

Ik ben vandaag echt ziek, lig de hele dag al op de bank. Niet ech gezellig voor mijn dochter, maar kan er niets aan doen. Had vandaag lekker met haar willen zwemmen. Volgens mij ben ik grieperig en daarom zo ziek. Heb niet echt zin in eten, maar probeer het toch. Hoop zo dat ik daarom elke keer zo erg misselijk was en dat het nu wat minder word. Wat een zeur ben ik toch hihi

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Jeetje beterschap moro en ik hoop ook voor je dat dat het is.

18. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Girly. Ik denk dat dat sowieso vaak is, dat het opvalt als je het weet. Omdat jecer zelf zoveel aan denkt, denk je dat iedereen naar je kijkt of het door heeft. Hihi.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Beterschap moro!

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou inderdaad Buddytje. Absoluut. Hahaha.

Maar ja we gaan wel zien. nu vragen mensen er verder nog niet naar dus dat is voor mij een goed teken. En hoe langer ik mijn mond kan houden hoe beter het is om het zomaar te zeggen want manlief wilt het pas met 11 weken aan zijn ouders vertellen na de echo en met 12 weken als we onze verjaardag vieren vertellen we het aan de rest van vrienden en familie. Dus dat duurt nog wel even. Tot die tijd (en daarna natuurlijk ook nog) ben ik heel blij dat ik er hier over kan praten desnoods tot ik een ons weeg hahaha. Anders had ik het echt niet voor me kunnen houden hoor!

Deel Deze Pagina