Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    @Moro Hier mag je gerust even zeuren hoor! Beterschap!

2. senta

senta Niet meer actief

Hoe was het met de echo's??

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Wauw wat een wonder dames!!! 7,5 mm . Sta nu op 6 w 3D maar in de brief voor de vk staat wel 15 maart als datum. Dus laat m'n banner maar even zo..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      4
  4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Muntje wat een mooie echo meis. Gefeliciteerd

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Mooie echo!!

6. senta

senta Niet meer actief

Had je al wel mooi hartje dat vond ik altijd zo mooi.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Geprobeerd even te slapen maar lukte niet door de hitte... bah

Ik kan mijn kleding nog aan. Ik heb 14 dagen mee gedaan met de ramadan en ben 2 a 2 1/2 kilo afgevallen. Ik kwam er pas dinsdag achter dus ben woensdag gestopt met het vasten. Een lichtelijke buik heb ik wel maar dat komt meer door mijn darmen. Gister zo opgezwollen buik dat het net leek of ik veel verder was. Zo gevoel had ik ook...

8. senta

senta Niet meer actief

@snomie handig lijstje mijn man heeft hem gelijk voor me uitgeprint. Ik heb er wel moeite mee hoor met bepaalde dingen ik lust bijna alles, al kan ik vandaag helaas ook weer een hoop niet verdragen.

Nu heb ik al dagen zin in een wrap met gerookte zalm, tot nog toe nog niet gedaan, maar weet niet of ik het vol kan houden, vriendin zei dan ga je naar de visboer ik zeg en ja wat dan? Daar komt de gerookte zalm net zo hard uit een vacuum verplakking helaas al bij 4 verschillende Goede visboeren gezien dat ze ze daaruit halen. Maar bij mijn zoontje bijvoorbeeld heb ik die "regels" nooit gehad, salami, ik heb me er gewoon misselijk aan gegeten zoveel, koffie vreselijk veel gedronken echt wel 8-10 bakken per dag daar leefde ik op de eerste tijd. Eh serrano ham net zo. Biefstukje at ik toen wel af en toe doorbakken, ei kwam ik later achter dat dat om mij gaat niet om de baby, dus nu heb ik gezegd ik eet 1 x per week een half hard gekookt eitje.

Ik heb het daar nu best wel moeilijk mee moet ik zeggen,

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Gerookte zalm, heerlijk! Ik eet het nog steeds maar ik bak het eerst e dan maak ik er een omelet van. Dat mag je wel zo eten.

10. senta

senta Niet meer actief

Gebakken gerookte zalm lust ik echt niet, ik kan momenteel niets eten wat gebakken is. helemaal geen vlees dat vindt ik dus echt vies.

11. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Beterschap moro!

12. Snomie

Snomie Niet meer actief

Ja die salami, daar baal ik van. Ik had gisteren ZO veel zin in van die bifi worstjes. Maar ik durfde het niet. Daarom maar een reep chocolade gekocht.

13. Snomie

Snomie Niet meer actief

Mooie echo muntje ! Heb je al een hartje gezien?

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogen bifi worstjes niet? Heb ik gisteren op haha

Mooie echo muntje!

Hier buikgriep te pakken... Heb al 2 X boven de pot gehangen! Hopelijk blijft het hierbij. Maar eens kijken of mijn dochter morgen ergens kan spelen, dan kan ik uitzieken.

15. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Gefeliciteerd dames met de mooie echo's! Ik moet nog ruim twee weken wachten.. Pfff!

Hier vandaag de eerste keer gespuugd.. Druk bezig geweest, gaan zitten en toen was t teveel. Schrok er behoorlijk van! Rest vd dag behoorlijk misselijk, probeer wel gewoon te eten en dan gaat t een uurtje beter. Maar we klagen niet ;)

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja heel klein hartje. Zo apart!!

Mogen bifi en salami niet? Hoezo niet?
    Ik eet best wel is een hard eitje, is dat slecht dan?
    Kriskras; ah spugen is vies..

Na week 7 komen de meeste klachten he..

17. Snomie

Snomie Niet meer actief

Ik heb het even opgezocht. Je mag wel salami jeuh. Alleen niet de verse salami, maar die word hier toch nergens verkocht.

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Echt erg waarom klager we altijd wil je zwanger worden lukt het niet klaag je dat het niet lukt. Zijn we zwanger klagen we over de symtomen haha lol de helle dag al last van misselijkheid en voel me ook zo vol ik heb gelukkig nog niet gespuugt

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dan hier een niet klager::D

Ik vind het heerlijk dat niemand het nog weet van onze gezinsuitbreiding. Ik geniet echt van de steken rondom mijn buik (herken ze van de vorige keer en is voor mij een bevestiging dat er een baby aan het groeien is), begin wat vermoeider te worden, waardoor mijn man wat harder loopt:D'
    Ik kan lekker nog mijn eigen kleding aan, al kijk ik ook wel uit naar de positiekleding.

Dit is de heerlijke periode waarin je nog ze fijn met z'n tweetje kan fantaseren en niemand commentaar heeft op wat je doet, eet of hoe groot je buik al wel of niet is.:)

Wat een super mooie echo's meiden! En zelfs kloppende hartjes! Gefeliciteerd!

20. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Dat is wel lekker dat jd haast nergens last van ik weet nirt wat ik moet denken van die steken bij me dochter had ik er geen last van

Het valt me mee dat nog niemand hier een meerling verwacht maar nov nie te iedereen heeft een echo gehad waaronder ik zelf

Deel Deze Pagina