mooie echo's !!!!! @moro beterschap blegh hopelijk snel weer op de been, is niets met dat warme weer zeg!!! ik dacht dat salami niet mocht, oh wat fijn!!!!!en bifi worstjes mogen dus ook!!! wauw maakt mn dag weer goed fijne avond dames, ik ga voor de airco zitten!!!! groetjes marcia
Ja klagen houden we van.. hihi. Nou een tweeling leek me wel leuk, maar wij hadden dus kans op een drieling en daar kreeg ik het warm van hoor. Er zat bij mij nog wel een zakje maar zat geen vruchtje in. Ik ben al blij met 1 Had moiss ook niet een echo? Wat word er veel geschreven hier he!!
Ja Moiss had vandaag ook een echo vandaag. En als we niets te klagen hebben zijn we niet gelukkig zeggen ze weleens
Wat word hier veel gekletst! Hier ook lekker veel misselijk en alles wat er bij hoort hoop dat t van korte duur is, want gaat de hele dag door..behalve 's avonds! Kheb vandaag een bikini gekocht 75F... wow... meer dan een cupmaat gegroeit gewoon! Ben benieuwd waar dat eindigt.. van mij mag mn buikje eerst wel gaan groeien! Over 13 nachtjes termijnecho met 10, 5 week...Kan niet wachtten!
Gefeliciteerd met je zoontje.. ik dacht buddy?! Super gaaf die echo fotos en helemaal fijn dat het weer positieve waren! Ik vind het best knap dat de vk je op bijvoorbeeld twee dagen terug kan zetten.. hoe kunnen ze dat zo precies zien vraag ik me dan af... Hier overigens ook een vk buiten de regio en hier was het geen probleem! Ben absoluut niet tevreden over die van ons in het dorp dus ben er nu heel blij mee
Muntje: Mooi de echo!! Satak: Thanks! Verloskundige: Ik hoop dat ze het bij mij ook willen. Ik zit echt net buiten hun grensgebied en ik ben al lang 'klant' geweest tijdens de eerste zwangerschap in hun vaste ziekenhuis dus ik hoop dat ze er mee akkoord gaan. Het is zo irri dat de andere vk-praktijk bij mij om de hoek niet mee willen naar 'mijn' ziekenhuis ondanks dat het even ver rijden is als die andere. Maar ik ben aan het duimen dus. Ze hebben daar vroege echo's met 7-8 weken trouwens. SALAMI: Tijdens mijn eerste zwangerschap stond overal dat je het gerust kon eten. Op het voedingscentrum zeggen ze nu heel wat anders: Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum
Hoi dames, Hier ben ik dan eindelijk. Was eerst even al jullie berichtjes aan het lezen. Zit ik hier toch gewoon te snotteren achter de pc. Vanmiddag de echo gehad en gelijk daarna kwam nog mvm. Was even helemaal kapot. Net ook nog mijn broertje op bezoek geweest die erg nieuwsgierig was naar de echo. Dus nu even eindelijk tijd om wat te plaatsen. Op de echo nog niet echt veel te zien. Had ik ook wel verwacht maar het is wel heel fijn om te weten dat we gewoon 5,5 week zijn. Niemand die mij nog aan het twijfelen brengt nu hoor hahahahaha. HCG was bij mvm wel heeeeeel hoog. Urine was eigenlijk gewoon doorzichtig (vriendlief dacht dat het water was) en toch een hele mooie streep. hihihi Leuk! Volgende week starten met het plassen in de kannen. Ik heb de echo's niet heel goed kunnen fotograferen... Plaats er nog 1. Kijken of die duidelijker is. Ze heeft trouwens alleen een uitwendige gedaan. Maar is er op de inwendige niet meer te zien denken jullie?
Ben benieuwd naar de echo van Moiss! Ik ga nu wel slapen, want ik ben hartstikke vermoeid. Welterusten dames en tot morgen. Edit!: Wow mooi Moiss!!
en nog 1..... Nu wachten tot 12 augustus. Dan de volgende echo. pfff nog 2,5 week. Ik ben zo ongeduldig!!!!
Heb je nog wel hartaktie gezien? Mijn VK zei me dat je bij inwendig wel meer ziet van het beebje, maar ook niet heel veel meer. Ook de termijn zou nog lastig in te schatten zijn. Hoewel ik bij jullie wel allemaal lees dat de een vooruit en de ander teruggezet is qua dagen?? Misschien kan ze het of durft ze het niet aan. haha
Nee. Geen hartje gezien nog..... Ik moet toch echt geduld hebben. Zo erg hè dat wachten!!!! Maar goed. Ons pixeltje is vandaag voor het eerst op de foto gezet en dat is toch wel cool! Ook al is er nog niet veel te zien
Moiss van harte gefeliciteerd met jullie pixeltje. Op naar de volgende echo. Jij hebt er vast gewoon al 2 gehad als ik mijn eerste krijg haha. Geniet ervan
Ja ik geniet er zeker van. Alhoewel ik steeds meer ga twijfelen over de praktijk waar ik nu zit. 5 verschillende met wie ik allemaal een keer te maken krijg. Zodat ik geen vreemde aan het bed krijg. Heel fijn natuurlijk maar 5 vind ik wel echt to Much!!! Beetje lopende band gevoel had ik toch wel. Maar misschien lag dat ook aan mij..... Ik wacht de volgende echo af en anders zoek ik een ander. En girly: jij heb dan wel een echo waar je meer op ziet hopelijk. Hahahahahaha van mij nu is nauwelijks iets zichtbaar toch? Maar..... Ik neem hem wel overal mee naartoe. Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor. Ik moet nu 2,5 week wachten en dat maakt me eigenlijk al gek. Hahahahahaha Naja, rustig aan doen en ik ga genieten van het moment en dan hopelijk over 2,5 week een kloppend hartje. Jij moet de 14de toch girly? Dames met de echo's vandaag. Zien er mooi uit hoor!!! Yvonne en muntje. Wow!!! Zo bijzonder. Dat er gewoon iets in je huik zit en groeit!!!!!
Moiss wat fijn dat je nu al een echo hebt gehad was daar een speciale reden voor? Jij bent net 1 dag na mij uitgerekend. En met echo fotos ben ik altijd zo lomp ik zie bijv bij jou dus echt niet waar je babytje ligt haha is echt nog nieuw voor me
Hey moiss ja das waar ik zal wat meer zien idd op de echo en nee ik mag pas 2 september dus moet nog even. Wat naar dat je dat gevoel hebt bij de praktijk. Hopelijk snel beter gevoel.
Fijn dat je gerustgesteld bent Moiss! Ik zie er ook weinig in, een ander moet mij bijna altijd vertellen wat wat is Hier ook pas de eerste echo in september. Ik kan prima wachten, maar dat komt misschien ook wel doordat het voor mij de tweede is. De eerste keer was ik ook onwijs ongeduldig. Straks maar eens een zwangerschapsdagboek kopen. Had ik bij de eerste ook en dat is super leuk! Nog meer meiden die dit gaan bijhouden?
@wortel nog niet aan gedacht eigenlijk! Wel erg leuk! Heb je nog tips wat een leuk boek is? Ik ga trouwens dit weekend maar even andere bh's kopen. Jemig wat groeien die hard zeg! Fijne dag vandaag!
Ah cool moiss!! Mooi hoor! Ik ben bij fbto verzekerd. Daar krijg je t 9 maanden dagboek, kraambezoekboek en baby's eerste jaar. Van Paulien nogwat... Dus dat à ik vanavond allemaal uitzoeken. Wij jonge ouders opgeven ,ook leuk.. En gister mvm ingevuld!! Ben benieuwd .. Nog 1 dag werken. Echt ik zweet aan alle kanten momenteel kam ik er niet tegen hoor..
@essie, ik verlies al wat urine zo nu en dan. En mijn buik was flink opgezet. De vk wilde toch even controlerwn of ik niet stiekem al verder was. Er is ook nog niet heel veel te zien dan alleen een klein donker rondje in het midden. En daarin ligt ons pixeltje wat nog echt maar een pixeltje is. Ik heb de zwangerschapsagenda waar ik ook dingen in opscjdikf. Is wel anders dan een dagboek. Ik ken mezelf een beetje en weet dat ik niet trouw ga schrijven... Dagboek is nooit iets voor mij geweest. Ben wel altijd jaloers geweest op mensen die dat wel konden. Lijkt me heerlijk.
Niet goed hoor als je bh's hard groeien Nee zonder gekheid mijn (.)(.) gaan met de dag meer pijn doen, en mijn tepels zijn echt enorm gevoelig man zegt iedere keer mag ik er niet mee spelen . Nee is alleen maar het antwoordt. Kan niet eens lekker liggen slapen zonder dat ik wakker wordt van de pijn, heb normaal een c cup maar als ik nu kijk denk ik dat al voor een flinke d moet gaan, ga morgen ook maar nieuwe kopen.