Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    İk ben soms ook behoorlijk misselijk. Geen moeite om te eten. Nu eet ik in de ochtend cornflakes met melk en dat gaat goed.

2. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier staan de cornflakes ook klaar! En pap vind ik nu ook lekker hahaha brood moet ik echt niet aan denken!

Maagzuur heb ik gelukkig geen last van. Hoop dat dat zo blijft. Dat heb ik de vorige keer 8 maanden gehad... Verschrikkelijk!!

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    hier heb ik weer last van eet ik niet dan wordt ik misselijk

4. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    Hier begint het aardig op te komen vorige week was het af en toe met vlagen, maar vanaf gister ben ik toch wel gedurende de hele dag misselijk..( gelukkig zonder spugen)
    Bij hartige geuren krijg ik al kok neigingen :(

Begint het bij jullie ook in de nacht? Ik wordt er zelfs wakker van.
    Neem snel een cracker en dan zakt het iets weg... Iemand nog tips?
    Dit niet zo erg gehad bij me vorige zwangerschappen, ook me boobies zijn zo groooot pff voel me net Lola Ferrari hihi

5. senta

senta Niet meer actief

Hier nu ook yoghurt met crusli brood gaat echt fout.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Was erg leuk gisteren!!
    Ouders en schoonouders waren dus met een smoes een uurtje eerder gekomen en dachten dat het was om even te helpen met alles klaar zetten...
    Maar toen wij met koffie kwamen en daarna de met muisjes versierde cakejes was de verassing erg groot!! Zo leuk!
    Mijn moeder en schoonmoeder hadden het meteen in de gaten, maar mijn vader en schoonvader snapten het niet meteen, haha...mannen!
    Zo fijn om niet meer zo geheimzinnig te moeten doen.
    Na de echo van volgende week ga ik het ook op mijn werk vertellen en aan de rest van de vriendengroep!

Boh, ben vandaag ook niet vooruit te branden...
    Al naar de dierentuin geweest met dl (abonnement) en nu ik eenmaal op de bank zit heb ik helemaal nergens meer zin in! Moet eigenlijk nog dingen opruimen van gisteren en een keer stofzuigen... zo toch maar eens opstaan!

7. senta

senta Niet meer actief

Zo herkenbaar zo futloos ik kan ook echt niet in beweging komen, doe alles maar op mijn gemakje, mijn schoonmoeder zei vanmorgen wel van je bent wel veel beroerder als bij r he? Dat zelfs haar het opvalt zegt wel genoeg denk ik.

Ze maakte ook een opmerking over dat weekendje weg volgend jaar daar moet ik maar even nog niet aan denken, dat de baby dan waarschijnlijk tussen de 4 en 6 weken oud dan een weekendje gewoon even 5 moeders heeft en ik alles maar los moet laten.
    Hm komt goed maar nu nog niet aan denken. :(

Ik ga zo proberen er een paar happen spinazie in te krijgen met hoop ik wat ei, heb ik in ieder geval wat binnen.

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou eindelijk home sweet home. Ik ben op de bank geploft. eten heel makkelijk restjes chinees voor de mannen en ik eet noodles kip. Verder in de relax stand en heel vroeg naar bed.

vorige zw had ik ook heel snel enorme (.)(.) maar nu valt het nog mee. kan mijn beha s gewoon nog aan. Wel heb ik nog maar 1 gewone broek die ik pas dus moet echt wat zwkleding gaan aantrekkenn. Maar dat is nu nog weer net te groot. Echt zo`n tussenmaat heb ik nu zeg maar. Pffff lastig hoor.
    iemand anders daar ook last van?

Nova wat leuk dat het zo leuk ontvangen is

9. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Ik pas alleen nog mijn sportbh, ook erg onhandig. Broeken heb ik nog niet echt geprobeerd, jurkjes zijn met dit weer lekkerder. Maar daar verwacht ik niet direct problemen, ik heb veel overgewicht dus ik denk dat er bij minder snel iets te zien is.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nova, wat enorm leuk om te lezen hoe er op je zwangerschap werd gereageerd!

@Maagzuur, hier niet, maar vorige keer wel aan het eind. Ik moest toen Antagel van de vk bij de apotheek halen. Heerlijk! Kan het iedereen aanraden als je er last van hebt.

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    aaaargh mijn tekst weg!!!!!!

pf in t kort dus maar weer..

ik zit.heerlijk een paar dagen in de ardennen..ook erg moe dus de week vrij.is heerlijk nu. eet wel veel ongezond.. dus zo maar us een mandarijn pellen..

15 aug intake bij de vk en.20 aug 2e echo. spannend!

ik voel de hekel tijd een.soort bal ofzo in me buik. de hele dag is er ook een.gevoel

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    hebben jullie dat ook? zou het een groeiende baarmoeder zijn?

nieuwe dames! welkom.. !

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu sinds een paar dagen echt t idee dat mn baarmoeder aan t groeien is. Geen steken, maar net of ik de hele tijd mn buikspieren inspanning, maar dan alleen onderin mn buik.
    Ik pas mn broeken nog wel maar zit niet heel lekker, dus vooral rokjes aan met dit weer. Zwangerschapskleding is nog te groot. Mijn buik is ook groot aan het worden! Pfff... Darmen!

Hier lekker rustig avondje voor de tv :)Fijne avond!

14. senta

senta Niet meer actief

Hier alleen voor de tv mijn Mannetje is weer verhuizen. Hij komt zo weer naar ik ben zo moe.
    Ik draag alleen maar rokjes mijn broeken passen Nog wel maar zit niet lekker nu.
    Nog 2 nachtjes dan naar het zh. Weet nog steeds niet of ik dan gelijk de echo krijg. Wacht af. Kijk er nu al naar uit.

Morgen dagje Zeeland met mijn vriendinnetje en de Kids.

15. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Wow wat wordt er toch veel getypt! :D

Hier gaat het super tot nu toe. Heb veel energie en overal zin in. Het is allen elke keer van korte duur want dan val ik weer om van de vermoeidheid. :p Vanmiddag gewoon ook bijna 2 uur geslapen toen de kleine boef op bedje lag.
    Verder gevoelige borsten maar niet misselijk. Af en toe een beetje maagzuur. Verder kan ik gewoon alles hebben qua eten. Was vorige keer idd wel anders. Vlees en brood kreeg ik niet naar binnen. Maar vorige keer wist ik het pas met 8 weken dus wie weet wat me nog te wachten staat.. :cool:

Ik voel mijn baarmoeder ook onwijs groeien. Dat zeurderige en trekkerige gevoel. Onderbuik ook al flink opgezet.

Morgen ochtend de vk terug bellen om te vragen of het akkoord was dat ik bij hen kom.

Ook om 11:00 de vrouw van MvM over de vloer.

Ik ben weer helemaal creabea ineens. Druk aan het haken geslagen. Ik zag ook deze: Ravelry: Crochet Baby Converse pattern by Suzanne Resaul Zoooo cute!! :D

En die: Ravelry: Baby Moc-a-Soc - Booties pattern by Bekah Knits

16. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah buddytje!!! Doe je t ook op verzoek :) ik wilde die converse kopen kon via marktplaats.. Denk die geef ik aan mijn man als de echo goed is. Maar ze waren er al snel vanaf..te leuk !!

Donderdag komt mvm hier.. Ik hoop dat ze geen reclame op de auto heeft of iets. Anders weet de hele buurt genoeg..

17. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Bij mij had MVM bewust geen reclame op de auto. De chauffeur die de flessen weer komt ophalen blijkbaar ook niet. Vandaag eerste keer.

Ik word wel erg misselijk van de geur in die flessen. Houd mn adem in, maar toch. Weet ook nog niet of ik doorga t/m 16 weken. Is een goed doel, maar soms ook wel een gedoe. Maar alle beetjes helpen!

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @buddytje, schattig!!! Idd... Maak je ook op verzoek?
    Ik ben alleen creabea met taart en cupcakes! Ga dus ook cupcakes maken om t nieuws na de echo donderdag aan mijn zussen te vertellen.

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben helemaal niet creatief met het maken van cupcakes. Een normale cupcakes met frosting dat lukt mij nog wel maar verder niet... hahaha

Als we straks het geslacht weten dan laat ik een taart maken met een tekst Its a boy of its a girl.

In onze familie vinden ze het niet eens erg als ik gewoon zou zeggen ipv een taart bijv. Zo enthousiaste mensen zijn het niet helaas...

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vanmorgen weer lekker misselijk. Cornflakes eten ging nog wel maar niet met veel smaak. In de auto zat ik ook niet lekker in mijn vel. Dan had ik het weer warm of dan weer koud. Vieze geuren worden alleen maar erger bij mij en dat maakt mij nog misselijker.. bah..

vrijdag eindelijk naar de vk! Ik wil zo graag een eerste echo... voel me nog zo onzeker of ik wel of niet zwanger ben...

Deel Deze Pagina