ik had trouwen een paar dagen geleden een droom gehad. Ik droomde dat ik aan het bevallen was zonder pijn of wat dan van een tweeling... Zonder pijn zie ik wel zitten maar niet de tweeling... hahaha Toen ik wakker werd moest ik wel even bijkomen en na denken of ik had gedroomd of niet
Ow ga je dan de binnenkant roze of blauw doen? Dat wil ik ook! Alleen maak ik m wel zelf! Vervelend dat je misselijkheid erger word. Ik heb net eindelijk een keer heerlijk gegeten! Een tosti! Dus voorlopig word t tosti's en worstenbrood haha
Ik droom ook steeds over tweelingen.. toch maar eens opgezocht en schijnt te maken te kunnen hebben met een 'overgang'... tja. kan wel eens kloppen Ik heb cupcakes laten maken met leuke baby's erop enzo. Zal ff foto uploaden!
Ah leuk ! Zelf ben ik ook creatief met marsepein en fondant. Ga een wiegje maken van fondant met een baby erin. Voor op Facebook .. Ik zag pas een foto van een vet blijde man en een vrouw die boven de pot hing, en dan een tekst wolk: yeah she's pregnant!! Vond m zo leuk, maar we zijn niet zo opvallend haha.. Gut in België lopen ze achter met baby spullen!! Jammer..
@kriskras wat een leuke cup cakes zeg!!!!! hier wil mijn man het geslacht niet weten dus ik denk niet dat er bij ons iets te maken valt met boy of girl haha ikzelf ben nogal nieuwsgierig, maar heb al vanaf begin af aan het gevoel dat het een jongetje word, dat wil ik eigenlijk wel bevestigd of ontkent zien haha! ik mag echt niet klagen als ik hier af en toe de misselijkheid voorbij zie komen bij iedereen, heb ik echt weinig last van gelukkig! af en toe een vlaag maar die is dan ook zo weer vertrokken! maakte me van de week een beetje zorgen want ik heb echt zo weinig klachten! Ben een beetje moe( vriendin zei gister dat ik er ook moe uitzag) en af en toe wat trekken in mijn buik + rare eet gewoontes of zin in rare combinaties haha . vorige week was het trekken eigenlijk helemaal weg maar nu is het gelukkig weer terug!! voelde me echt een beetje down eronder! morgen intake bij de vk dus ben benieuwd!!! groetjes marcia
@muntje.. Haha, dat plaatje had ik ook gezien, erg grappig! Hier vanmiddag naar de apotheek of ze iets hebben tegen de misselijkheid (homeopatisch ofzo). Zegt de dame 'tja, tegenwoordig die zwangere dames, niets mee gewend. Je moet er maar doorheen'. Uhm.. Excuse me? Nu gembertabletjes meegenomen. Tuurlijk hoort het erbij maar niets waard zijn is ook niet fijn en als zoiets helpt?.straks twee genomen, lijkt iets te verlichten iig. Medicatie wil ik levert niet nemen!
@marcia. Niet te druk om maken. Hoor genoeg dames die ook nergens last van hadden! Geniet ervan zou ik zeggen!
@kriskras, ja doe ik ook wel maar het is een beetje dubbel allemaal haha heel veel mensen hebben klachten en ik wandel er zo doorheen ( tot nu in ieder geval...) kan het bijna niet geloven ondanks de goede echo! groetjes marcia
Heb ik ook ladt van hoor marcia. Bijna geen klachten. Beetje moe en mijn borsten beginnen nu wat gevoelig te worden maar verder eigenlijk weinig. Heel af en toe een vlaagje misselijk en een beetje maagzuur. Dat trekken van mijn banden of zoiets dergelijks heb kk ook nog niet. Helaas moet ik nog 4 weken en 5 dagen wachten op mijn echo. Ik probeer er ook echt van te genieten hier maar af en toe slaat hier de twijfel ook toe. Zit het nog wel goed? Geen bloed is goed zegt mijn moeder dan maar dan denk ik weer hoe zit het dan met het hartje wat als die niet klopt straks. Maar daar probeer ik niet te veel bij stil te staan. Zullen ook wel symptomen zijn. Die twijfel. We wachten af. Heeft iemand nog meer last van geen meldingen krijgen via de mail?? Ik krijg ze namelijk niet meer. Snap er niets van
Zo dames, door bijna 20 pagina's tekst heen geworsteld... goede middag... hahaha... dat krijg je er van als je even van de radar verdwijnt. @ Moisse, Muntje en YvonnevtO: leuk al die mooie echo's!!! @ Moro, voel je je al weer helemaal beter? Ik zelf heb een voorgevoel dat we een jongetje gaan krijgen... Heb het ook continu over hem en hij... kijk ook in winkels alleen naar jongensdingetjes... echt heel stom, maar voelt haast als een automatisme... @ Wortel; hier ook het negen maanden boek van Paulien, erg leuk! @ Senta: mijn borsten doen ook ZO'N PIJN!!! echt nasty... kan er niet door slapen... Wel spannend als je droom zou kloppen en het zouden er 2 zijn... Ik zou het bijhouden van curves enzo bespreken met VK en gynaecoloog... wel balen dat je hier zo'n last van hebt gehad zeg, klinkt best heftig... @ Nova81, fijn dat de echo goed was, en wat leuk hoe je familie reageerde! Ik had zelf ook cakejes met muisjes gemaakt voor op mijn werk, met roze en blauwe voetjes erop van marsepein, maar die zijn met mijn ongelukje dwars door de auto heen gevlogen... was weinig van over... hahaha. @ Artamessia, Merryn, Kellebel21 en Butterfly23; welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! @ girly85, zo'n dag vol twijfel heb ik ook gehad. Voelde me sinds het ongeluk niet meer zwanger.... was en had ook opeens geen pijn in mijn borsten meer... was echt bang dat het mis was gegaan... Dag lang rot gevoeld... en volgende dag had ik opeens dubbel zo veel pijn aan mijn borsten... alsof mijn baby even wilde bevestigen dat hij er nog was... hahaha @ Chaneef, wij willen het geslacht heel graag weten. Bij ons in de buurt bij een echocentrum kan je met 14-45 weken een geslachtsecho doen en dat wil ik ook zeker gaan doen!!! Ben veels te nieuwsgierig... @ Karagoz; mooi joh, dat je man toch nog een 3e wilde en dat het zo zonder extra hulp gelukt is! Wie weet zit er toch waarheid in je dromen en krijg je er toch 2.... spannend! @ Lousie; fijn zo'n goede echo! @ Kriskras; leuk die cupcakes! En wat een stomme reactie van die mevrouw bij de apotheek... das toch nergens voor nodig... niets van aantrekken... Hier gaat alles weer wat beter. Hoewel m'n ribben, pols en hoofd (alleen die plek waar ik tegen aan gekomen ben) nog steeds pijn doen, gaat het een stuk beter, en ga ik morgen weer werken... Zal vies tegen vallen ben ik bang... Heb er niet echt zin in... Ik heb vandaag een intake gehad bij de VK. Leuk mens. En weer een echo gehad (ik ben echt zo'n mazzelaar... dat is nummer 3 alweer). Zal zo eens proberen of ik hem er op krijg... Dag toch bijgesteld naar 1 maart, wat ik zelf al dacht (vandaar dat ik m'n datum en banner niet had aangepast). Echo was echt leuk, je zag dat hij zijn armpjes en beentjes beweegt!!! Zo klein, 2,66 cm, en toch al zo druk! Echt zo bijzonder om te zien! Kon van blijdschap wel janken maar heb me ingehouden... hahaha. Echt heel slecht, maar ga zometeen shoarma maken om het te vieren... had ik opeens zo'n zin in! Kon me niet inhouden... Doe überhaupt veel impulsaankopen valt me op... toen ik thuis kwam zaten er opeens M&M's, frambozen, shoarma en salmiak in mijn tas.... Hebben jullie trouwens al nagedacht over een combinatietest? Kost 160 euro en wordt niet vergoed... wilde het eigenlijk wel doen... maar vind het niet nogal wat.... behoorlijk wat geld... Zo nu ben ik hopelijk weer even bij met lezen en reageren... pfff....
@girly ik hoop het inderdaad, hier al wel een echo gehad en daarbij klopte het hartje dus daar houden we onszelf maar aan vast dan!! hier gewoon alle meldingen binnen! groetjes marcia
Weet even niet meer wie die nare opmerking kreeg bij de apotheek, maar tegenwoordig wordt er ook wel wat meer van ons vrouwen verwacht; buitenshuis doorwerken bijvoorbeeld. Grrr kan hier echt kwaad om worden! Totaal geen professionele instelling als je het mij vraagt. Combinatietest; hier niet. Eigenlijk wachten we nog op een uitslag van de klinisch genetica of mijn broer een erfelijke vorm van verstandelijke handicap heeft. We vertrouwen op het persoonlijke oordeel van de professor dat dit niet zo is. Maar als ik eraan denk knijp ik hem wel; wat als... mijn man denkt hier namelijk heel anders over dan ik... Vandaag enorm hard gewerkt; heel veel meubels gesjouwd en uitgepakt en kasten ingericht samen met mijn collega's. Ik was flink moe 's middags maar heb doorgezet. Morgen pak ik mijn rust wel weer. Het is toch wel heel fijn om het eerst trimester deels in je vakantie te mogen doormaken. Lekker alles in mijn eigen tempo.
Waiting4Amber, bedenk ook goed wat je met de uitslag doet van zo'n test. Daarbij krijg je risico percentage en weet je het nooit echt zeker. Succes met het maken van je keuze.
Natuurlijk denk ik daar over na Wortel... Anders zou ik zo'n test niet overwegen... Hier nog even 1 van de 3 plaatjes van de echo van vanmiddag...
Wij laten geen combinatietest doen. Hebben we vorige keer ook niet gedaan en heb geen reden om het nu wel te doen. Ik zou me alleen maar druk maken om zo'n uitslag. Pfff donderdag de echo! Begin nu wel wat zenuwachtig te worden. Ik hoop dat morgen de dag snel voorbij is! Gelukkig hebben we 's morgens de echo al, dat scheelt een hoop wachten en gestres
Hier ook steeds meer klachten die ik bij de andere zwangerschappen totaal niet had, raar eigenlijk dat ik na 2 zwangerschappen nu onzekerder ben naar mijn gevoel hihi. Ik heb ook veel last van me gehele buik, z'n zeurderig gevoel in me liezen wat doortrek over me gehele buik. Ik heb helaas nog geen echo gehad, waarschijnlijk bij de eerste intake 13 aug. Al twijfel ik heel erg, dat ik misschien niet al verder ben dan 6 weken... Me buik is flink opgezet en voel me maar zo vol hihi ( om het zo maar te noemen) Misselijkheid is hier ook niet zo tof, denk dat ik ook maar iets homeopathisch ga aanschaffen Euhmm ik zit weer op me zeurmodus hihi Hier krijg ik trouwens ook geen mail bij nieuwe berichtjes heel vaag?
Combinatietest hebben wij bij de eerste laten doen, deze was qua percentage goed. Bij de tweede dit niet meer laten doen en nu ook niet, ze zien na mijn idee ook veel op de normale echo
Hey dames, Hier weer terug in het druilerige weer na een heerlijke dag zeeland vandaag met mijn kleine man en mijn vriendin met haar 2 kindertjes. We waren bij haar ouders op de camping. Ik ben vandaag gelukkig niet extreem beroerd geweest wel veel "last" van mijn buik en ook een beetje van mijn heupen. Ik ga er maar vanuit door het vele en zware lopen. Wel een super dag gehad en de tijd vliegt ook lekker zo, morgen naar de vk in het zh ben eigenlijk best wel heel erg nerveus nu.