Welkom, jij bent vroeg getrouwd, komt dag door jullie geloof? Vind het knap dat je ondanks jullie studie en geen vaste baan toch voor een kindje gaa en je gevoel volgt en niet of het kan qua geld en werk enzo!!!
Haha, ja we zijn gelovig. Maar ik volg gewoon onwijs m'n gevoel en heb er gewoon vertrouwen in dat t goedkomt. Tot nu toe altijd!
Heftig verhaal joh! Neem ook de tijd om er met anderen over te praten. Voel je niet bezwaard en probeer te genieten van jullie toekomstige kindje. Sterkte!
Hoi hoi, Ik klets graag mee. Maandag een positieve test in handen. Ben zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is nu ruim 16 maanden. Hadden besloten om voor een tweede kindje te gaan... Meteen in de eerste ronde raak.. Ongelofelijk. Ben nu 26 en werk parttime in het onderwijs.
Welkom nieuwe! Ah 4amber, verschrikkelijk..logisch dat je daar down van bent.. Ik ben nog 22 , 2 weken na de uitgerekende datum 23.. ook jong getrouwd, 20 Zitten veel jonge dames hier he.. Soms schiet ik wel in de stress, hoop zo dat t nu goed gaat.. heb veel gehoest afgelopen dagen, vond t gewoon eng..
Gefeliciteerd Josja! Muntje; snap dat alles wat er lichamelijk gebeurd dat je daar nu van schrikt... heb zelf ook dat ik me bij alles afvraag, is dat wel goed... alleen het lullige is dat het je eigenlijk niet helpt... uitgaan van het positieve! hoesten kan gewoon zijn dat je een kriebel in je keel hebt, of dat je keel net iets meer geirriteerd is... hoeft niets te betekenen toch? Tessa, wat fijn dat het zo snel raak was! Lastig he een baan vinden nu... helemaal in die sector... weet er helaas alles van... Succes... Waar zoek je precies een baan, welke regio?
Gefeliciteerd josja!! Ik ben vorig jaar getrouwd was en ben nu nog 23 als ik beval al eventjes 24... Idd veel jonge meiden leuk!! Fijne (werk)dag..
@Senta zijn wij de oudjes Ik ben 27 als ik moet bevallen en mijn vriend 29. We zijn niet getrouwd en dat hoeft voor ons ook niet, wel gaan we kijken voor een samenlevingscontract en testament.
Jaaa, hierzo. Ik moet zoooooo vaak naar de wc en de hele dag heb ik het gevoel alsof ik net een hele maaltijd op heb. Zo vol en opgeblazen dat ik totaal geen trek heb! En jullie?
Jullie oud? Ik voel me nu helemaal oud met mijn 31 jaar en ik word over 3 weken 32!! (schrik er zelf van als ik het zo type..haha)
Hihi... Je bent zo oud als je jezelf voelt toch!? Hier nog geen kwaaltjes gelukkig. Bij de eerste werd ik met 6 weken kots misselijk. Dat mag van mij wegblijven. Nog een week....
Hallo nieuwe dames, welkom! Sorry ben het overzicht even helemaal kwijt hier beginnen de kwaaltjes ook moe, duizelig, hele dag trek en veeeeel plassen..
Dat is waar! Ik voel me nog piepjong Heb hier vooral last van moeheid, gevoelige borsten, ontzettend rommelende darmen en moet steeds 'opboeren'...pfff...vies! Maar dit had ik bij de eerste ook, dus zo lang ik daar last van heb weet ik dat het goed zit! (en dat het ook weer weg gaat!) Vorige keer helemaal niet misselijk geweest of over hoeven geven. Heb alleen wel heel de zwangerschap moeten kokhalzen bij het tandenpoetsen .... maar weet van veel ook niet meer wanneer dat precies was de vorige keer!
Dat had ik ook vorige zwangerschap met tandenpoetsen!! verder toen geen kwaaltjes.. Begonnen problemen pas met 23 weken.. Gelukkig is iedere zwangerschap anders.. Moet niet denken aan nog zo'n zwangerschap
Haha zie nu dat telefoon er opgeknapt jong van heeft gemaakt Maar leeftijd is 27 hier dus senta je bent niet oud hoor!
Geen last van klachten hier denk dat ik iets verder zwanger ben ben uitgegaan van duur van 32 dagen maar zat geen regelmaat in. Met dag 28 al knal test