Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snomie

Snomie Niet meer actief

Links dus in de ochtend en rechts net. Ik heb soms al lekker zwangerschapsbroeken aan. Dat zit nu veel beter. Alleen ik kleed me om op het werk met collega's en dan hou ik nog even mn eigen kleren aan en mijn buik zoveel mogelijk in.

Bijgevoegde bestanden:

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113

Echt al een buikje mooi hoor!
    Bij mij nog plat helaas

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    @Moro. Super! Gefeliciteerd!!!

@Vertellen; wij gaan voor de termijnecho 2 weken op vakantie. Ik wil een fotoalbumpje maken met de leukste foto’s van onze vakantie. In dat album zit dan een foto bijv. 2 babysokjes op het strand, met daarbij geschreven: ‘Verwacht in maart 2014’.
    Vorige keer onze ouders een koffertje met ‘Eerste hulp bij oppassen’ gegeven met allemaal babyspul. Werd enorm leuk ontvangen!

@Senta, wat ik anders wil? Zoveel! Mijn man die bijv. bij de bevalling is en die niet bij de persweeën nog uit zijn bed gebeld moet worden. Een moeder die er voor me is en niet haar werk belangrijker vindt in de kraamweek. Geen gezeik van mijn werk in mijn verlof, geen 6 maanden bv meer, ouderschapsverlof, geen knip of scheur (maar daar heb ik niet zoveel invloed op).

@Snomie, dat zouden mijn foto’s kunnen zijn! Ik denk ook echt dat het de darmen zijn die in de loop van de dag uitzakken zeg maar.
    Vandaag in bikini buiten gezeten, met gekruiste vingers. Hoopte echt dat niemand langs kwam, want bloot kan ik het echt niet meer verbergen.

4. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Ik ben net stout geweest heb me angelsound van de vliering gehaald kan ik over een paar weken thuis ook naar het hartje luisteren geweldig gewoon bij mijn dochter had ik er ook van genoten

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi Meiden,

Hier een drukke vrije dag gehad. Had een afspraak staan en daar ben ik braaf geweest en na de boodschapen lekker naar huis. Daarna met mijn zoontje lekker met water in het badje gespeeld. Toen hij naar bed ging heb ik de onze slaapkamer schoonmaken (had schoonmaakwoede) inclusief de kledingkast uitpluizen.
    Daarna weer de hele tijd in het badje.

Helaas leid al dat harde werk tot moe zijn, een flinke koppijn en veel last van mijn rug.
    Misselijkheid heb ik gelukkig geen last van. En net een heerlijke calorieën bom gegeten. Macaroni ham kaas. Heerlijk maar zat wel een stuk sneller vol.

hier doe ik nog een foto bij van mijn buik maar hij is niet zo heel duidelijk te zien denk ik. Probeer er morgen anders weer een nieuwe op te zetten.

Hoe is het verder met alle dames hier. Een beetje te doen met de warmte??

Bijgevoegde bestanden:

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jullie hebben ook al mooi buikje. Hier ook mega last van. Na de middag raakt ie zo opgeblazen. Word lastig volgende week op mijn werk. Wil eerst mijn contract verlening afwachten. Maar dit word lastig verbergen ook al zijn het alleen de darmen :)

vandaag last van de warmte. Morgen misschien even naar het strand.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel leuke manier van vertellen! Lekker nog op vakantie, waar ga je naar toe.

8. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Senta. Fijn dat ze nu alles goed gaan checken! Opluchting lijkt mij. :)

Marcia leuk van de sieraden. :)

Moro. Fijn dat de echo goed was.

Girly. Ook jouw buik is al flink!

Snomie. Zo heb ik het idd ook. In dat avond meer dan id ochtend.

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    zo, wat een buiken al!

moro fijn een goede echo..

ik ben heel de dag misselijk. blegh. niet met braakneigingen ofzo maar constant aanwezig. ik lig ook altijd met een kussen tegen mijn buik op mijn zij, maar als die tegen mijn adamsappel komt krijg ik t al zwaar zeg maar.

om de2 uur eten helpt wel, maar mijn maag groeit daarom ook. en ik baal daar zo van he.

moest van de vk zwangerwijzer.nl invullen en doorsturen, moeten jullie dit ook? u bent te zwaar...:):)

@warmte: pfff.buitje regen is welkom.

oja, ik pies vanaf vandaag mee voor mvm. mooie badcape zeg!!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, ook al een aardig buikje!

Tari, hoop dat je je contractverlenging krijgt! Moet je daar lang op wachten?
    Ik zie dat jouw kinderen bijzondere namen hebben. Heeft dat een reden of vind je het gewoon mooi? (sorry, vind dat altijd leuk om te weten:)).
    Wij gaan naar Zakynthos.

Muntje, lijkt me verschrikkelijk heel de dag misselijk te moeten zijn…

All, lastig hoor dat warme weer en je buik moeten verbergen. Dat is in de winter echt makkelijker! Ik heb het idee dat iedereen het ziet...:cool:

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb het idee dat hoe warmer het is, hoe misselijker ik word. Heb sinds gister dat ik moet kokhalzen 's morgens, maar gelukkig niet overgeven. Ben wel bang dat dat nog komt. Maar de ene dag gaat beter dan de andere. Gelukkig volgende week nog vakantie. Geen idee hoe ik die misselijkheid en vermoeidheid ga verbergen op mijn werk.
    Gister hebben we het aan mijn zussen verteld. Ik had cupcakes gemaakt, alleen snapte ze t niet allemaal meteen hahaha
    Vandaag lekker rustig aan doen, lekker in t zwembad hangen in de tuin!
    Fijne dag allemaal

12. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moro: gefeliciteerd!!!! Zo blij voor jou!

Ik ben gister naar de nieuwe praktijk geweest en
    Voelde me daar bij binnenkomst al helemaal
    Op mijn gemak. De mannelijke vk: wat een leukerd! Voelde me zo op mijn gemak.
    Maar.......... Hij vroeg of ik het oke vond om even te kijken. Dus ik had al verteld dat de vorige keer niet zoveel te zien was.
    Nou, nu dus ook niet. Hij was zo aan het zoeken. Ook de inwendige en hij was er nog niet gerust op zei hij.
    Het ligt helemaal in de rand en daarom niet goed te zien.

Na wat herberekenen van zijn kant kwam hij uit op hister precies 6 weken en hij vond het plaatje dan al veel beter kloppen.
    Nu 2 weken wachten.....
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
    Ik plaats mijn echo van gister er even bij.
    Iemand ook al een echo met 6 gehad? En hoe zag die eruit?
    Geduld is niet mijn schoonste zaak. :( ben zo ongerust.

Maar heb wel een goede vk gebonden. :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,1 KB
      Weergaven:
      7
  13. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai hij draait de foto. Wat vervelend. Dat was de uitwendige en dit de inwendige

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,5 KB
      Weergaven:
      5
  14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ai.. Dat is slecht te zien of niet. Ik was 6w3d. Als je wil kan ik hem nog een x er neer zetten.
    Denken ze dat er iets mis is dan??

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je op je gemak voelt daar!

De echo... Zoiets zag t er bij mij uit met 5 weken, maar bij mij was er geen vruchtje te zien toen.
    Bij jou was er dus wel al iets te zien? of alleen een holte? Vervelend dat je nu 2 weken moet wachten.. Kun je niet al over een weekje terug?

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eer een nieuwe warme dag :)

Wortel, nee wij houden van aparte namen. Het begon met de naam engel maar mijn man houd niet zo van de nl namen. Na wat zoeken vonden we angelus. En van het een komt het ander. Volledig heten ze,
    Liam angelus, indy zefanja, estrella anastastia.

Voor nu hebben we voor een meisje al een naam. Een jongen al wat ideeen.

Moro vervelend dat je zo misselijk bent nu, die warmte helpt zeker niet.

Moiss, inderdaad lastig te zien. Maar komt vast goed met de 8 wkn echo.
    Super dat je bij deze praktijk wel fijn voelt. Is erg belangerijk hoor! Net zoals straks met de kraamhulp, bij de laatste had ik er een......gebeurd nu echt niet meer.

Buikje verbergen met dit weer doe ik niet hoor. De meeste zijn toch onbekenden en sowieso gaat het niet echt lukken.

Straks lekker naar het strand!! Heerlijk.

17. senta

senta Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@moiss fijn dat je een praktijk hebt waar je je beter voelt, had jij een onregelmatige cyclus eigenlijk? Ik ben bij mijn zoontje meer dan een week teruggezet ook rond de 6a 7 weken maar het is helemaal goedgekomen.

@tari mooie namen, ik geef eerlijk toe het is niet mijn smaak maar houd wel van namen met een verhaal.

@wortel heerlijk naar zakynthos wel goed smeren hoor.

@misselijkheid en warmte ik denk wel dat het met elkaar te maken heeft ja, heb het echt heel erg met die hitte zodra het paar graden minder is gaat het wat beter,

Hier zo maar op naar het zwembad met mijn net bevallen schoonzus met 3 kindjes inclusief baby van 3 weekjes, en mijn schoonpapa, en natuurlijk mijn kleine man.
    Heb net op de markt een mega voorraad fruit gehaald en ga dit zo even snijden en schoonmaken kunnen we lekker verantwoord snoepen met zijn allen.

Hier trouwens mot met de buren, voor de zoveelste keer, ben er zo klaar mee.

18. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @snomie, ziet er goed uit zeg!!!
    zal zo een foto erbij zetten van mijn buik, die was al rond voordat ik zwanger was dus dat scheelt niet zo heel veel denk ik hahaha vanmiddag zwemmen bij vrienden maar hopen dat ze niets opvalt! :)

@girly ik herken je schoonmaakwoede haha krijg steeds te horen dat ik op mezelf moet passen, zeker met dit warme weer ( moeder, schoonmoeder en Mn vriendin die het weet) :)
    @buddytje dank je, doe het al bijna 10 jaar dus kan straks lekker voor mezelf aan de knutsel met zilveren babyvoetjes, geboortestenen enz. haha:D
    @muntje, ach dat was hier ook ze hebben wat gesjoemeld anders zat Mn BMI al boven de 40, nu nog net eronder maar ja kwam van BMI 44 af dus tis nog te overzien zeg maar!;)
    @mois ik was 6 weken en 3 of 4 dagen en zoveel verschil zit er niet in tussen jouwe en mijne hoor, komt vast goed!!! had je al wel een kloppend hartje?
    iedereen een fijne dag gewenst!! en hou jullie een beetje rustig als het kan he dames!
    hier mijn buikfoto: 2013-08-01 16.16.08.jpg
    fijne dag dames!!!
    groetjes marcia

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Moiss wat fijn zeg dat je je zo op je gemak voelt bij deze praktijk (hopelijk klopt de grammatica hahaha)
    Maar wel vervelend die onzekerheid om de echo. Ook al duurt het lang wel fijn dat je over 2 weken weer kan.

Tari dat heb ik ook hoor. Liefst trek ik alleen maar bikini aan maar dat gaat helaas niet op het werk maar echt wel iets lekker luchtigs aan en me niet druk maken om mijn buikje.

Senta veel plezier daar

Marcia ja dat zegt mijn moeder ook tegen mij doe je rustig aan en drink je wel genoeg. Ga anders even lifgen als zoonlief op bed ligt. Dar soort dingen alsof ik met deze hitte kan slapen overdag. Ik zal vandaag even een duidelijkere buikfoto erop zetten. Mijn pauze zit er weer op. Op naar de warmte

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wauw ik heb het al heel lang niet zo stil gezien hier op het topic.
    Hoe is het met iedereen?

Hier goed hoor. Alleen mega rommelende darmen die zelfs zo nu en dan een flinke kramp geven. En dunne ontlasting. (Sorry voor details). Ben al blij dat ik geen obstipatie meer heb op dit moment maar dit is wel het andere uiterste hoor.
    Verder was ik vergeten iets van een cracker mee te nemen in de bus vanavond toen ik vanuit mijn werk naar huis ging dus ik werd vet misselijk in die bus. Oeps moest eerder uitstappen en heb ergens snel in een bosje alles eruit gegooid. Luchte wel een beetje op gelukkig. Daarna gewoon een half uur wachten op de volgende bus en ddat ging helemaal goed gelukkig. Nu net naar lekker gegeten en straks in een lekker lauw badje

Deel Deze Pagina