Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vrienden die niet feliciteren.... vreselijk! Ik vraag me wel altijd af waarom... zelf misschien ook een kinderwens? Het is goed dat je hem erop aangesproken hebt Senta. Wat gaf hij als reactie?

Ik moet zo af en toe even de test erbij pakken om te bevestigen dat ik zwanger ben. Zit goed in me vel, niet misselijk, geen maagzuur, niet meer plassen dan normaal, geen steken of bandenpijn oh en de darmen binnen zich weer rustig te houden.:)

Vandaag tot 2 keer toe ons van de domme gehouden. Wanneer had je nu ook alweer een termijnecho? Vriendin van mijn schoonzusje is 10 weken zwanger; 'Wanneer ben je dan uitgerekend?'

Wij liggen dubbel als we thuis zijn! Niemand weet het alleen wij. Ik vind dit een heerlijke periode!:)

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Belachelijk als mensen niet feliciteren! Ze hoeven het niet eens te menen maar gewoon uit fatsoen al.

Vandaag zijn we verder gegaan met het ruimen van de zolder. Er zijn laatst twee dakkapellen geplaatst maar het moet verder leeg voordat we er echt mee verder kunnen. Pff ik ben echt kapot! Wat een zwangerschap dan met je doet op zo'n moment.

3. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Maar het huis is dus nu echt een bende. Beneden staat nog een deel wat in de vaatwasser moet. En wat fijn, een groot deel kan natuurlijk sowieso niet opgeruimd omdat er een kastje nog mist. Die andere laten we nog even leeg om te checken dat die niet is besmet. Nou en dan die zolder... al genoeg over gezegd nu denk :p

Maar kan iedereen echt adviseren: Laat rijst, pasta en meel absoluut niet in de papieren verpakking maar gooi het over in een bewaarbus of doos. Karton komen ze gewoon doorheen en voor je het weet...... ieks.

4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieuwk! Beestjes zijn vervelend!

En vrienden die niet feliciteren... Pfff belachelijk!
    Hier niet meegemaakt gelukkig, maar ik zou echt wel kwaad zijn! Goed dat je er wat van gezegd hebt!

Hier gaat t goed vandaag! Vanmorgen een beetje misselijk maar dat was zo over. En zo heel af en toe tussendoor last van gehad, maar na wat gegeten te hebben trok t weer weg. Vind t toch een beetje eng dat t minder is dan andere dagen. Ga ik mezelf weer gek maken! Hoop dat t snel 30augustus is!
    Hier is mn buik nu ook wat minder, maar is ook niet gek als je al 3 dagen diarree hebt (sorry hoor..)
    Ben wel opeens afgebrand elke keer. 's morgens gaat t goed en rond 12 uur stort ik in.

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Dat misselijkheid minder wordt is normaal: je went ad hormonen. ;)

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Mijn misselijkheid was ook iets minder..maakte me ook al zorgen..weer werken na een week vakantie. Ben benieuwd hoe t gaat..

Chaneef had je vandaag de echo? Veel succes hoor!

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de misselijkheid weer helemaal terug! Hoop dat t alleen bij 's morgens blijft.
    @muntje, werkze!
    @chaneef, succes!

8. senta

senta Niet meer actief

Zo ik sta te juichen in de kamer, mijn misselijkheid wordt wat minder, alleen nog dingen als de slager daar kan ik echt niet komen, wordt echt zo misselijk tot spugen aan toe geldt ook voor etensgeuren die opeens redelijk aanwezig zijn, koken kan ik daarentegen wel al heb ik wat minder smaak.
    Ik hoop dat dit het blijft.
    Mijn buik is enorm niet normaal met name de avonden is die echt groot. Ik zal zo eens een plaatje maken van nu en dan vanavond weer, echt mega verschil nu ben ik al niet de slankste en had ook nog een flinke buik, maar zelfse de deuk die ik had van de ks is echt al helemaal glad. Bizar zo snel als dat dat gaat. Laat het nog maar even zomer blijven dan hoef ik nog geen zwangerschapskleding, met mijn rokjes redt ik het nog maar mijn broeken zitten echt niet lekker meer.

Ik ga even de stad in met de kleine man kleding shoppen voor hem en even kijken voor babydingetjes.

9. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hoi dames,

Ff weekend druk geweest. Ik had een zwager die me niet feliciteerde, mijn oudste zus is ook zwanger, haar feliciteerde hij ook niet. Sociaal gestoord noem ik hem altijd en van hem vind ik het niet erg, maar snap heel goed dat het erg heftig kan zijn!

Hier heel het weekend weer flink misselijk, maar geprobeerd om normaal mogelijk te eten. Alleen sommige dingen verdraag ik echt niet zoals vleeswaren en tomaten. Altijd erg lekker gevonden dus nu aan het uitvogelen waarvan ik niet ga kokhalzen..

Nog een weekje en dan de eerste echo! Kan niet wachten!

Hier 's avonds ook een opgezette buik, broek moet echt los dan en na een klein beetje eten het gevoel alsof ik drie borden op heb. Nog niets aangekomen, ruim een kilo afgevallen en dat blijft nu al ruim een week zo.

Hoe is het bij jullie en seks? Moet er echt even niet aan denken, maar schijnt normaal te zijn.. mn man vindt het niet erg zegt hij, maar ergens baal ik zelf ook wel!

10. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Dank je wel dames moet wel nog even wachten pff

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Ik durf op dit moment geen sex te hebben weet dat het kan maar durf het gewoon niet bij mijn dochter had ik nergens last van

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Na 3 wkn vakantie weer aan het werk. Zo lastig om nog niets te zeggen.
    Kids naar oma gebracht en straks weer ophalen.

Sex eh... geen probleem

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt ff geen behoefte aan sex. En dat is meer omdat ik de hele dag door misselijk ben. Soms zet ik me er ff overheen.. Moet mn vent toch tevreden houden hahaha

14. mama ien

mama ien Lid

29 jul 2013
    25
    1
    0
    Ik werk in de diervoederadditieven
    Zwijndrecht
    Anderen moeten je gewoon feliciteren hoor, het kost toch niets? Ben wel benieuwd naar hun reactie hoor toen je het vertelde aan zijn beste vriend! De vorige keer toen ik zwanger was (dat uitliep in een mk) hadden we het wel iets eerder verteld tegen de familie, en mijn zwager vind het altijd zo leuk (hij is ook erg trots op zijn neefje) dat hij weer oom wordt had het verteld tegen zijn beste vriendengroepje. Maar daar werd hij ook niet echt gefeliciteerd door een van zijn vrienden. Dit heeft hij later toch wel even gezegd! Haha stoere oom.

Ik ben trouwens super misselijk, het houd niet op. Het komt er dan niet uit, maar heb wel het gevoel alsof ik tegen die grens aan loop.

Mijn zoontje van bijna 2,5 jaar snapt het nog niet zo goed hoor, hoeft ook nog niet. We hebben het hem wel een beetje verteld, maar nog niet helemaal uitgelegd, dat komt nog wel. Vind het zelf ook nog wat raar om te vertellen eigenlijk...:)

Morgenmiddag de echo om 13:00!! Heb er veel zin in. Maar als ik eraan denk dat ik daar moet liggen krijg ik het wel erg benauwd. Wat als er iets is? De laatste echo die ik had wat erg verdrietig en voelde ik dat aankomen. Ik lag echt te stuiteren met tranen in mijn ogen, met een heel klein beetje hoop op een wonder...brrrr :(

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook met eten dat ik weinig eet, maar toch vol zit alsof ik heel veel op heb. Hier bijna 2 kg afgevallen maar dat komt denk ik ook van de buikgriep nog.
    Vorige zwangerschap ging t ook zo, en toen heel weinig aangekomen dus ik hoop dat t nu weer zo gaat.

16. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Een vriendin van me had me ook niet gefeliciteert maar ze zei wel gelijk een rede dat ze het pas doet als de kleine geboren is . En ook mijn broer die doet het pas na 13weken vanwege vorige jaar een miskraam

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden hier even een baaldag. Heb van alles:(. Ik ben misselijk de hele dag al, ik heb het gevoel dat ik om een boe of bah al kan huilen, ben heel erg moe, ik kan niets hebben wordt daarom snel boos en het idee dat ik gewoon nog 3.5 dagen moet werken helpt ook niet. Verder weer een verschrikkelijke twijfeldag. Zou het wel goed gaan. Doet de kleine uk het nog wel? Waarom moet ik nog 4 weken wachten op mijn echo.
    Echt ik baal van deze dag. Nou even genoeg gemekkerd.

Sex? Nee voor mij hoeft het niet. Kan me ook heel moeilijk ontspannen maar af en toe zet ik het dat even opzij en doe ik mijn best voor manlief.

18. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    gouda
    Waarom vraag je geen vroege echo aan heb ik ook gedaan mag vandaag een echo hebben

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Oef mijn dag is het ook niet. Kan weinig/ minder hebben. En toevallig is die uk niet in zijn hum en huilt ontzettend snel. Pff. Kom je thuis van boodschap pen doen hebben mijn luidruchtige irritante buren weer keihard de radio aan in de tuin en waren weer ah schreeuwen. Het zijn op zich echt lieve mensen maar een totaal andere levensstijl en gewoonten. Verschrikkelijk. Zelf baal ik daarbij wel dat ze (vooral zij) minder lief is tegen haar dochter. Min god wat wordt er veel tegen geschreeuwd. :(

20. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Net een echo gehad! En er waren 2!! kloppende hartjes!!
    Dus ja, alles maar dubbel kopen ;) hahaha

Girly, idd, je kunt gewoon eerder een echo krijgen hoor. Bij een echo bureau kan dat sowieso altijd geloof ik. Stelt je wel gerust dan. Sterkte vandaag!!

Deel Deze Pagina