Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Sex.... hier ook even op een lager pitje. Gewoon lang niet altijd zin. Bij mij veranderde dat wel even vanaf de 3 mnd vorige keer. :p

2. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    Marral gefeliciteerd! !! Was het te verwachten of was het even schrikken? :p

3. senta

senta Niet meer actief

@marral wow gaaf zeg.

Reactie eigenlijk geen hij werd vuurrood en begon te stotteren ik heb gezegd dat het me enorm tegenviel en vervolgens weer weggelopen. Ga geen tijd en moeite doen. Voor dat soort mensen.

ik heb lekker geshopt met mijn kleine man. Alvast wat longsleeves en een gave sweater. Verder geweldig setje van babyface voor mijn schoonzusje heel erg mazzel mee winkel is failliet en alles 70 % dus betaalde maar 10 euro voor shirtje broekje en sokjes.

Nu wachten op de internist belafspraak vanmiddag.

4. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Buddytje, het was beide eigenlijk. Ik ben via hormoonbehandelingen zwanger geworden en wist dat ik 2 eitjes had. Maar was er zo van overtuigd dat het er maar 1 zou zijn... Dus was eigenlijk toch wel erg schrikken hahaha. Dus eerlijk gezegd moet ik nog even aan het idee wennen, maar het is wel heel bijzonder!! (en vast ook heel druk straks in huis ;) hahaha)

5. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Marral gefeliciteerd wauw 2 hartjes. Wist je dat er een kans was of kwam dit echt als complete verassing.

Kan dat dan zomaar zonder medische indicatie? Moet ik daar mijn verloskundige voor bellen of moet ik naar zo'n speciaal centrum? Deze echo wordt die dan vergoed?
    Wat een vragen toch weer:(

6. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Girly, zie berichtje boven jou berichtje ;)
    In een echocentrum kun je dan terecht, kun je gewoon zelf bellen voor een afspraak. Is iets van 25 euro, maar wordt niet vergoed helaas...

7. mama ien

mama ien Lid

29 jul 2013
    25
    1
    0
    Ik werk in de diervoederadditieven
    Zwijndrecht
    Volgens mij worden die vroegtijdige echo's gewoon vergoed!

Wat een super nieuws!! 2 hartjes is toch wel erg bijzonder! Volgens mij schrik je altijd wel even van het nieuws dat er 2 babytjes gaan komen. Straks wel 2 keer zo hard lopen, maar niet vergeten ook 2 keer zo veel genieten!! Super hoor!

8. mama ien

mama ien Lid

29 jul 2013
    25
    1
    0
    Ik werk in de diervoederadditieven
    Zwijndrecht
    Als je het via je verloskundige speelt moet het zeker wel lukken hoor die vergoeding. Toen ik 30 weken was wilde ik voor de fun nog een echo maken (wel gewoon 2d) maar dan heb je de mooiste foto's zeggen ze. Dus erheen gegaan met het idee dat ik het zelf moest betalen. En toen zei ze dat ze het wel via de verzekering ging regelen. Alleen moest ik dan betalen voor het cdtje. Dus voor 5 euro een mooie echo gehad!

9. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    @marral gefeliciteerd! Super twee hartjes!

Ik krijg ook een vroege echo. zelf geboekt bij een echo centrum, kost idd €25,-. Geen idee of het bij mij vergoed gaat worden, maar heb het er graag voor over!

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, wow 2 hartjes!! Gefeliciteerd!

Via de vk krijg je de echo wel vergoed. Als je zelf via een echocentrum gaat niet.. Ik zou t die 25 euro wel waard vinden. Dan is je onzekerheid misschien weg.

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank jullie wel. Ik ga het er eens met manlief over hebben. Voel me op dit moment gewoon zo'n zeikw*f. Moet vertrouwen hebben dat alles goed gaat komen maar vandaag is het gewoon zo'n dag waarbij je overal aan twijfelt

Jullie ook thnx for putting up with me

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Marral, wat leuk 2 hartjes, lekker veel shoppen :)

Girly, geen ziekerd hoor. Kom op meis. Ik zou het ook bespreken, al zal je het zelf moeten betalen. Als dat jou meer zekerheid geeft. Zwanger zij na is echt geen appeltje eitje hoor en die onzekerheid kan erg lastig zijn maar ook logisch. Het is een dierbaar kleintje die in je buik zit en natuurlijk wil je weten of alles goed gaat.

Ik zal blij zijn als ik mijn termijn echo heb, ook al heb ik een echo gehad.
    Voel me soms zo gewoon, vanmorgen een goeie ochtend maar vanmiddag na de koffie kwam de maag weer en meteen doodop.

En zieken mag hier daar zijn we voor, dat is het finne van een forum ;)

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Feliciteren vind ik om wel zo fatsoenlijk. Gewoon aso als ze dat niet doen. Wat ze er van denken moeten ze zelf weten maar voor iemand blij zijn is toch niet zo lastig......sommige mensen.

14. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @marral, cool zeg dubbel gefeliciteerd!!!dat wordt shoppen!!!:p
    @sex, het is hier echt verschrikkelijk en ik zal blij zijn als ik vrijdag mn vent weer thuis heb pffffffff anders hadden we altijd al een hoog libido maar nu is het bij mij de afgelopen week totaal door het dak geschoten! en dan nog dubbel frustrerend omdat mn man er niet is grrrrrrrrrrr:):x
    @girly, gewoon je gevoel volgen als je die echo wilt gewoon laten doen!!!
    en wat betreft dat feliciteren, vind ik ook het minste dat iemand kan doen kom op zeg beetje fatsoen houden toch!?:(
    hier 2 dagen aan de diaree dus maar ff ors gehaald, ben eigenlijk wel blij dan heb ik toch nog symptomen behalve het trekken in mijn buik en af en toe een vlaag van misselijkheid ( heel snel ook weer weg) plus een superhoog libido! ben wel heel blij dat ik me zo goed voel hoor begrijp me niet verkeerd maar bij geen klachten ga je zo twijfelen of alles wel goed zit!! dit heb ik natuurlijk maar niet tegen mn man gezegd want die zit al zo ver weg en maakt zich toch over alles al zorgen (doe je rustig aan, til je niet te zwaar, niet in de tuin werken hé enz. enz. ) ;)
    nou dames ik ga zo eens lekker een paar baantjes trekken, fijne avond allemaal!!
    groetjes marcia

15. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    oh nog eventjes snel tussendoor, hebben jullie ook een heel sterk gevoel welk geslacht jullie beebje is??? ik heb al vanaf het begin het gevoel van een jongen maar het duurt nog zo lang voor we het weten, als manlief het ook wil weten haha!

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Haha marcia herkenbaar hoor dat libido :)

Hier ook aleen heel sterk gevoel. Wij denken een meisje. Mede doordat we een meisje al meteen hadden.

Dit was bij mijn 2e zoon ook het geval, alleen toen dachten we dat het een meisje werd. :)

Maar met de 20 wkn echo weten we het.

Wie wil het nog meer weten?

Zo ff eten koken.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ik bedoelde dus meisjenaam. (Lastig hoor typen......)

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk een jongen, maar dat dachten we de vorige keer ook en dat is toch echt een meid!
    Wij laten met 17 wk een geslachtsbepaling doen. Dan kunnen ze met de 20 wk echo nog ff nakijken ;)

19. senta

senta Niet meer actief

Ik denk ook een meid net als iedereen om me heen vraag me niet waarom. Nog een week of 7 dan weten we het. Krijg extra groeiecho bij 16 weken:D

20. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @tari, gelukkig dan ben ik geen freak of nature hahaha!

ik ben na het plotselinge overlijden van mijn oma( hartstilstand, 67 jaar) vorig jaar naar een paragnost geweest, die in ieder geval 1 jongen voorspelde (maar niet zei of het de eerste zou betreffen) en verder dat ze 2 kinderen zag maar dat we niet alles moesten willen weten qua geslacht enz haha zou kunnen dat mijn gevoel daar vanaf hangt maar ik heb zo het gevoel van niet eigenlijk. Ze zat in ieder geval met de leeftijd van 27 jaar wel goed ;) manlief wil het niet weten van tevoren maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig haha

Deel Deze Pagina