Marral super man!! Girly ik voel me ook zo, dagen onzeker. Zo bang ben ik dat t hartje niet meer klopt. En t volgende moment mijmer ik weer weg naar maart toe. Op t moment slaap ik liever als dat ik actief ben in bed haha. Mijn man is nu de toekomstige baby kamer aan het leeghalen, hij wil zo graag iets doen voor de baby haha.. ik laat hem maar vind t schattig..
Muntje, wat lief van je man. Inderdaad lekker laten gaan. Marcia haha nee hoor geen freak, hihi Hier ooit door een medium gezegd, echt heel lang geleden, dat hij meerdere kindjes zag staan die stonden te wachten totdat ze bij mij mochten komen. Net was er niet 1, 2, 3 maar...... toen dacht ik haha nou dat bepaal ik altijd nog zelf. Eh nou nr is one his way, nee niet gepland...... Zo heb ik bij mijn eerste zwangerschap het boek, mam luister je gelezen. Heel intressant. Pfff mijn dochter heeft echt niet haar dag. Van het weekend haar bed verkocht en vandaag mama en papaweer te werk. Daar had ze erg moeite mee zei mijn moeder. Ze vroeg de hele tijd wanneer mama kwam....toch even allemaal te veel. Herken dit van mijn oudste, welke asperger heeft haar dus maar even gelaten. Ze wilde apart eten buiten in de tuin. Prima voor haar werkte dit goed. Totdat ze voor de zoveelste keer viel.....maar goed nu op vliegenjacht met papa Sorry moest het even kwijt..... Ik ga haar nu even lekker instoppen.
Argggg! Sinds donderdag geen internet thuis gehad! Nu inmiddels een nieuwe modem en we kunnen weer los. @bibi gefeli met je zoon! @marral wat gaaf! Double trouble!
Marral: wauw, gaaf zeg twee kindjes!!! Feliciteren: heel vreemd als mensen uit je vriendengroep dat niet eens doen! Zou ook erg benieuwd zijn naar de reden... Kan eigenlijk weinig anders bedenken dan bijv zelf ook kinderwens hebben maar dat het niet lukt oid??? Hier vandaag de tweede echo gehad en alles zag er goed uit! Ons boontje is nu 2cm groot en dat is precies goed volgens de termijn. Nu al 2x 1 dag verder gemeten, dus de termijn is tot op heden vastgesteld op 12-3-2014 (ipv 13-3-2014)... ben dus een dagje verder
Fijn esseie! Ik heb steeds zin in mini loempias, die dingen eten we nooit maar heb er zoooon zin in he.. apart he.
Hey meiden hier weer even een update van mij. En daarna ga ik lekker naar mijn bedje toe. Vanmiddag ging het weer iets beter was wat minder snel geirriteerd en kon over het algemeen weer wat meer hebben. Misselijkheid is weer weggetrokken wat ook wel helpt. Heb het met manlief over de echo gehad en die is heel nuchter en zegt dat ik me volgens hem te veel druk maak en ik zo zwanger ben als wat. Met mijn hormoontjes en boobies die zo gevoelig zijn. Door hem kijk ik er weer wat positiever tegenaan en kan ik er voor mijn gevoel weer tegenaan om nog 4 weken te wachten. Alle meiden met een mooie en goede echo super gefeliciteerd. Wat het geslacht betreft: Mijn vriendin had het met mijn eerste zwangerschap ook goed. Die wist vanaf dag 1 dat ze het wist wat het zou worden en dat had ze goed. Haar gevoel zegt nu dat het een meisje wordt. Ze heeft zelfs al een badpakje gekocht haha. Ik zelf heb geen idee, maar we willen het wel weten.
Bekijk bijlage 342191 hier nog een foto van mijn echo ben 1 dag eerder uitgerekent dus op 15 maart 2014 en onze uk had een mooi hartje
Marral, wat ontzettend gaaf om twee kindjes in je buik te mogen hebben! Fantastisch! Gefeliciteerd! Echo's; wat een fijne berichten vandaag meiden!
Wat super al die plaatjes wel even aanpassen hoor op de lijst. Hier kleine man verteld net mijn schoonzusje zei heeft mama en baby in de buik keek die in de winkel onder mijn shirt. Nee joh. Vanavond toch maar verteld ging die heel lief doen kusjes geven en aaien het licht moest uit en de baby moest okm een verhaaltje horen en knuffelen. Zo schattig.
Wat een goed nieuws allemaal!! Fijn! @Senta, ahh schattig! Ik kan niet wachten om t onZe dochter te vertellen. Ben zo benieuwd naar haar reactie.. Maar we wachten nog even. @hier is de misselijkheid er in de ochtend nog heel erg, maar overdag word t wat minder en daar ben ik heel blij mee! Zit wel heel erg onder de pukkels.. Echt erg! hopelijk trekt t snel weg.. Ziet er niet uit!
@girly, mijn man was zo bij de vorige zwangerschap, toen kreeg ik geen vroege echo en was heel onzeker. Hij niet.. Wanneer heb je je echo?!
Mooie echo weer! Hopelijk ziet die van mij er ook zo'n beetje uit vrijdag! Fijn dat de echo's van vandaag zo goed zijn gegaan. @Moro hier ook dikke pukkels helaas @senta wat een lief kereltje hebben jullie! Wordt vast een goede grote broer!
Senta wat lief zeg. Moro ik heb op 2 september mijn echo dus nog even geduld. Gelukkig wel al om 9 uur in de ochtend. Hier weer helemaal ok op de vermoeidheid na maar dat zal nog wel even duren voor dat dat voorbij is Had vandaag toch ff moeite met wat trekken we aan. Rokje om het een beetje te verhullen is te fris nu dus toch maar mijn zwangerschapsbroek en een zwart truitje aan zodat als hij omhoog kruipt het niet gelijk opvalt dat het mijn broek is daaronder. Zijn jullie al aan het smeren met iets van een buiklotion of creme?
Ik werd zojuist wakker van de kleine man die kusjes op mijn buik aan het geven was. Zo schattig. @smeren nog niets ben daar erg laks mee.
1-3-2014 Snomie 1e kindje Waiting4 amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 Marcia 1e kindje 11-3-2014 Noa86 1e kindje Yvonnevto 1e kindje 12-3-2014 Karagoz 3e kindje Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje nova82 2e kindje mvm 15-3-2014 Chaneef 2e kindje 17-03-2014 muntje 1e kindje mvm 19-3-2014 Satak 2e kindje Kriskras86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje 24-3-2014 Moiss 1e kindje Girly 1985 2e kindje 25-3-2014 Wortel 2e kindje 29-3-2014 Buddytje 2e kindje Merryn 1e kindje Afspraken lijstje 6-8-2013 Mama ien 1e echo 9-8-2013 Yvonnevto 2e echo 12-8-2013 Moiss 2e echo Kriskras86 vroege echo 13-8-2013 chaneef intake vk 14-8-2013 Yvonnevto intake vk Wortel intake vk 19-8-2013 Tari termijnecho Waiting4Amber intake ZH + 12 weken echo VK 20-8-2013 merryn 1e echo Senta termijnecho 21-8-2013 Buddytje 1e echo merryn intake vk 22-8-2013 marcia groeiecho 23-8-2013 Waiting4Amber combinatietest Chaneef 2de echo 27-8-2013 Kriskras86 termijn echo Moiss intake 28-8-2013 mama ien intake gyn 30-8-2013 Senta afspraak gyn 2-9-2013 Buddytje intake vk girly1985 termijnecho 4-9-2013 Wortel termijnecho 5-9-2013 Kriskras86 combinatietest 10-9-2013 Waiting4Amber terug naar gyn
Ik smeer al wel. Anders jeukt het ook merk ik. Word echt niet goed van mezelf. Misselijkheid is nog goed aanwezig en ik blijf zo onzeker. Ik ben zo bang dat t mis is. Voel me er gewoon down onder. De vorige mk voelde ik me ook down die dagen ervoor... Dus dan gaan me gedachtes alweer... Pff wat moet ik hier mee zeg.