Muntje wat vervelend zeg dat je er wat voor moet nemen ook al is het roosvice laxo. Hier komt het gelukkig nog vanzelf. Al is het wel een stuk langzamer zeg maar. Moest ik eerst iedere dag 1 soms 2 keer nu is het 2 keer in de week misschien en soms maar 1 keer. Sorry voor de details. Hoop voor jou dat je snel weer gewoon naar de wc kan voor de grote boodschappen. Heb net mijn album opgehaald en hij is erg leuk geworden wel dik maar wat wil je met 120 pagina s Helaas wel een hele grote fout ontdekt die ik echt mega over het hoofd gezien heb. Heb als datum voor op het boek gezet van 09-07-2012 tot 08-07-2012. Zien jullie hem ook? Nou ja niets meer aan te doen. Verder ben ik er wel tevreden mee.
Ik voel me steeds vermoeiender en 's morgens misselijker worden. Overdag gaat t redelijk. En Tsjaa.. Naar de wc gaan.. Ik heb bijna elke dag diarree, sorry hoor hahaha Wij gaan binnenkort op vakantie en dan neem ik altijd diarreeremmers mee, moet nog aan de ha vragen wat ik mee mag nemen. Neem ook ors mee voor het geval dat..
heej. Ik zag dit forum. ik ben 2 maart uitgeteld. Zou ik me nog bij jullie aan mogen sluiten? groetjes willemien
Nova: wat een leuk shirt en wat een knappe dochter heb je !! Senta: jou zoon is ook een plaatje. Als jullie kinderen toch eens kinderen zouden krijgen.... Dat worden topmodels haha. Libido... Die 1x in de 1-2 weken dat ik doe alsof ik zin heb en even op mijn rug lig en wat kreunen uitstoot? Ik slaap liever tegenwoordig. Vooral voor mijn vriend echt wennen, van iedere dag minstens 1x naar 1x in de 2 weken..... Wat een ellende allemaal met die contracten en werken... Ben blij dat ik een vast contract heb voor onbepaalde tijd. @ kwaaltjes: misselijkheid, pijnlijke borsten, maar die dingen kan ik allemaal wel hebben. Wat ik sinds een paar dagen echt vreselijk heb zijn stemmingswisselingen. En dat is iets minder leuk, en ook niet echt eerlijk tegen over mijn vriend. Het ene moment is hij de liefste op de wereld en het andere moment mijn grootste aartsvijand. Mooie nieuwe echo's dames ! En allemaal weer goed nieuws !!! Fijn hoor. Ik mag maandag voor de termijn echo...
1-3-2014 Snomie 1e kindje Waiting4 amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 Marcia 1e kindje 11-3-2014 Noa86 1e kindje Yvonnevto 1e kindje 12-3-2014 Karagoz 3e kindje nova82 2e kindje mvm Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje 15-3-2014 Chaneef 2e kindje 17-03-2014 muntje 1e kindje mvm 19-3-2014 Satak 2e kindje Kriskras86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje 24-3-2014 Moiss 1e kindje Girly 1985 2e kindje 25-3-2014 Wortel 2e kindje 29-3-2014 Buddytje 2e kindje Merryn 1e kindje Afspraken lijstje 6-8-2013 Mama ien 1e echo 9-8-2013 Yvonnevto 2e echo 12-8-2013 Moiss 2e echo Kriskras86 vroege echo Snomie termijn echo 13-8-2013 chaneef intake vk 14-8-2013 Yvonnevto intake vk Wortel intake vk 19-8-2013 Tari termijnecho Waiting4Amber intake ZH + 12 weken echo VK 20-8-2013 merryn 1e echo Nova81 termijnecho Senta termijnecho 21-8-2013 Buddytje 1e echo merryn intake vk 22-8-2013 marcia groeiecho Senta afspraak gyn 23-8-2013 Waiting4Amber combinatietest Chaneef 2de echo 27-8-2013 Kriskras86 termijn echo Moiss intake 28-8-2013 mama ien intake gyn 2-9-2013 Buddytje intake vk girly1985 termijnecho 4-9-2013 Wortel termijnecho 5-9-2013 Kriskras86 combinatietest 10-9-2013 Waiting4Amber terug naar gyn 16-09-2013 Snomie 16 weken controle
@vleut welkom, leuk is het je eerste kindje en heb je al echo's gehad? @album ik zie de fout wel ja, maar ach gaat om de inhoud toch? Hier moet ik nog een album maken maar doe er 1 van 0-4 @ buik veranderd, nou ik had het vanmorgen ineens pas opeens mijn broeken weer iets beter, ik dacht krijg nou wat, bij mijn zoon was dat trouwens ook zo bij ruim 9 weken werden mijn darmen wat rustiger, nu hoop ik ook, al hoop ik dat ik dan wat beter naar de wc kan gaan. Hier een opstandige peuter vandaag meneer is even hondsbrutaal en ik heb hem na 10 keer waarschuwen naar boven gebracht, hopelijk slaapt die even, want ja als je 3,5 bent heb je dat totaal niet nodig natuurlijk. Mama vindt de rust ook wel even lekker. Vanavond gaan we even naar de stad even kledinghangers kopen voor de broeken die gaan we ook ophangen in de nieuwe kast, en daarna gaan we even bij de baby en tiener store in sliedrecht kijken, jippie eindelijk baby dingen kijken. En de kleine man mag wat uitzoeken voor de baby een knuffeltje hebben we afgesproken.
Hier een erg vermoeiende dag. Erg slecht geslapen! Sinds ik zwanger ben vind ik het blijkbaar fijn om op mn buik te slapen, maar naast mn pijnlijke borsten, merk ik ook al dat de buikspieren gaan tegenstribbelen. Niet alleen als ik op mn buik lig, maar ook als ik omdraai. Iemand anders ook al last van? Ik train ze niet. misschien ligt het daar aan? Mijn darmen zijn weer redelijk tot rust, de Laxo neem ik nog wel, maar kan bijna iedere dag naar de wc. Wel erg prettig! 's avonds na een klein beetje eten al enorm opgeblazen en vol gevoel... Oh, en iemand ook lage rugpijn links onder de rug? Kan me bijna niet voorstellen dat dit zwangerschapsgerelateerd is, maar na een week nog niet weg. Probeer gewoon te bewegen en te wandelen, maar voelt vervelend! Verder gister verteld aan een vriendin met een uitnodigingskaart voor een verjaardag in maart. Heerlijk dat ze dan gaan rekenen en bedenken dat ik en mijn partner dan helemaal niet jarig zijn
Oh helppp! Wat gaat de tijd snel, er is al weer een maart 2014 clubje... Waar was de tijd dat ik met veel verwachtingen meeschreef in het maart 2013 groepje... Veel plezier dames, geniet van je zwangerschap, het gaat allemaal vrij snel hoor (eenmaal dat je hem/haar in je armen hebt lijkt die zwangerschap voorbijgevlogen te zijn).
Welkom vleut! Ja podiki, ik ben blij als ik wat verder ben haha.. misschien dat ik dan wat minder taai ben haha!
@vleut, gefeliciteerd en welkom! hier een superdag gehad, vanmorgen gepoetst en vanmiddag mn zwembad opnieuw opgezet, nadat ik hem heb geruild vanmiddag want die andere was lek grrrr. maar ja tis opgelost haha nu is hij nog aan het vollopen dat duurt waarschijnlijk nog wel eventjes haha ( kan 4400 liter in, oepsie! ) vanmiddag ook nog eventjes aan de knutsel geweest, gewoon omdat ik het niet kon laten! dit is het resultaat: vond hem echt om te gieren haha kwam een voorbeeldje tegen op internet nou fijne avond dames!!!!
Hahahahaha die is leuk!!! Wij hebben t vandaag aan onze dochter van bijna 3 verteld. ze snapt er niks van dat Mama elke keer ziek is.We zeiden dat Mama een baby in dr buik heeft maar geloof niet dat ze t al snapt. We hebben gezegd dat ze een broertje of Zusje krijgt, toen riep ze zusje!! En dat de baby nog heel klein is en nog moet groeien, dat t heeeeeel lang duurt. En toen sprong ze van de bank af en ging ze verder spelen haha
@ Marcia, supergrappig dat shirtje!!! @ Vleut, welkom! @ Moro, mooi hoe je dochter reageert.. Komt vanzelf dat ze er meer van gaat begrijpen...
Euhm.......... tja! wat wilde ik ook weer tegen wie zeggen.. Chaneef, fijne vakantie lekker van genieten! Iemand, ik dacht Snomie? heerlijk die vakantie in het onderwijs, vet jaloers hier hoor!!! Wij hebben het vd week ook aan onze dochter van 3,5 jaar verteld omdat we er niet onderuit kwamen dat ze vandaag mee zou gaan naar de echo. Pff wat is dat ingewikkeld voor zo een kleintje zeg.. haha Mama heeft een baby in haar buik, leuk he?! zij: oh kan je je buik dan nu open maken, dan kan ik het even zien. HAHA! steeds zulke dingetjes.. Vandaag dus de echo gehad, gelukkig was ie helemaal goed!!!! Ik snap alleen niet meer zo goed hoever ik nu ben dus ik houd het maar gwn op 8 weken hoor.. Ze had twee weken gemeten, 1 x kwam eruit 7w5d en 1x 7w6d.. Naja het zal wel, over drie weken hier ook weer een echo en as maandag intake! Weer lekker terug van vakantie ook vandaag.. bliksem had ingeslagen tijdens de vak en nu blijkt de wasmachine kapot.. pff egt niet handig!!! Ben ook doodop nu! Heeft iedereen nu een eerste echo gehad??
@satak, hahaha heerlijk hoe die kleintjes kunnen reageren! En da's balen van de wasmachine. Verzekering misschien?? Pfff ik moet dit weekend 2 taarten maken en dat terwijl ik doodmoe ben!! Heb er dus weinig zin in... De volgende moet ik net voor onze vakantie maken, Word dus stressen! En daarna stop ik er ff mee.. Ben ff klaar met de hobby!
Jaa zeker verzekering, er is nog veel meer kapot! Dinsdag komt de nieuwe wasmachine als het goed is, maja toch vervelend he! Ohh succes met je taarten, blijven bedenken dat het voorlopig dan de laatste zijn
Moro: Nog even en dan mag je lekker van je vakantie genieten. Satak: O das vervelend zeg. Heb zelf een keer 2 weken zonder wasmachine gezeten. Snap hoe dat voelt. Hoop dat je snel weer kan wassen. Hier zijn mijn schoonouders weer terug van vakantie en zijn vanavond even op visite geweest. Ook hebben we verteld dat onze zoon een grote broer wordt. Ze waren erg blij en vonden het erg leuk. Het eerste wat mijn sm zei ws dat mijn droom gelukkig niet uitgekomen was. Had namelijk een droom gehad dat ik net voor het feest van hun 40 jarig huwelijk moest bevallen net zoals bij mijn zoontje. Daar ben ik van bevallen 1 dag voordat het feest van zijn 60 jarige verjaardag. Verder vandaag een super dag gehad eigenlijk. Alleen schrok ik me rot vanmiddag. Kwam net onder de douche vandaan en stond me aan te kleden. Er zaten wat pluisjes op mijn tepels dus ik haal ze er vanaf en er kwam gewoon vocht uit mijn tepel. Weet heel zeker dat het geen water nog was van het douche. Iemand anders daar ook ervaring mee met dit termijn??