Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieuwkkkk!!!' doe ik net de achterdeur dicht, ik denk wat is t nat onder mn voet.. Vreemd kan toch geen water uit de tegel komen.. Dus kijk ik nog een keer: stond ik gewoon op een vieZe naaktslak!! Ben meteen naar boven gerend om mn voet te wassen!! Bah ik vind t zo ranzig heb er nog de rillingen van!
    Hopelijk droom ik niet over slakken hahahaha

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O jakkes Moro, ja dat had ik wrs ook gedaan ja. Maar was denk ik gewoon op het aanrecht gaan zitten met mijn voet in de wasbak haha

3. senta

senta Niet meer actief

Gisteren eindelijk spulletjes wezen kijken zo leuk. Onze zoon een mooie zachte rammelaar uitgezocht voor de baby ging ook onder mijn shirt zodat de baby het kon zien.
    Tevens een pip knuffel voor zichzelf ach vooruit.
    We hebben wagens bekeken we gasn toch voor mutsy in combi met onze wensen en de hond het meest stabiel en degelijk
    E tot slot een super lief rompertje met een kleine ster erop. Zo schattig.

Mijn dag was super.

Ow ja zitten we in de auto zegt mini ineens mama krijg ik wel een broertje? Ik zeg dat weet ik niet hoor maar wil je dat dan. Ja want ik hoef geen meisje die verkoop ik wel.
    Wij hahaha begint al vroeg onze vrouwenhandelaar

4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, leuk hoor al lekker aan t shoppen!

@hier, vannacht geen rare droom gehad gelukkig hihi
    Wel vanmorgen weer alles eruit gegooid.. en dat terwijl ik wel had gegeten. Maar t is voor een goed doel zullen we maar zeggen ;) en heb nog een paar daagjes vrij dus dan is het niet zo heel erg..

5. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig geen vocht of iets dergelijks uit mn borsten!

Leuk hoor idd dat shoppen, merk wel dat het grote verschil nu bij ons is dat we eigenlijk alles al hebben.. We hoeven weinig te kopen tenzij het straks een jongetje blijkt te zijn dan enkel wat kleertjes..

Haha grappig dat ie een broertje wil! Hier wisselt het nog al eens..

Ieuwwww een naaktslak! dat vind ik ook van die smerige beesten he hahaha...

Fijne dag iedereen vandaag!

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    SentaGeweldig dat hij al zo goed aankan geven dat hij een broertje wilt en wat hij gaat doen als het een zusje is.

Hier vandaag een schoonmaakdag gepland. Zoonlief naar de gastouder gebracht zodat ik zonder onderbrekingen even goed schoon kan maken. Zit ik op de bank een broodje te eten voordat ik aan de slag ga wordt ik opeens misselijk grrrr.

Dan nu eerst maar even wat telefoontjes plegen en hopen dat het afzakt.

7. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Mijn dochter wilt ook een broertje zeg ik en als je een zusje krijg nou dan is de huis te klein haha

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier zal het ook weinig shoppen worden. Babykamer staat al ruim 2 jaar klaar.:D
    Alleen als het er 2 mochten zijn, mogen wij gaan shoppen. Maar die kans acht ik zeer klein.

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hoeven ook niet veel te shoppen.. Alleen accessoires voor de babykamer en wat kleertjes. Vooral als t een jongen is hebben we nieuwe kleertjes nodig. Maar denk dat is sowieso wel kleertjes ga shoppen, ook al is t weer een meisje.
    En onZe dochter gaat naar zolder, dus mag ik voor haar kamer lekker gaan shoppen :)

10. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Shoppen ja leuk:D:D:D:D!!

Helaas hebben we het geld niet om lekker uit ons dak te gaan. (of eigenlijk ik niet ;) )
    Ik krijg van mijn ouders wel een wiegje voor de kleine uk. Dat wilde ik al heel graag bij mijn zoontje maar omdat we een aanbieding hadden gevonden met een ledikantje was en commode met veel extra geld om te shoppen was dat geen optie.
    Moet wel zeggen dat ik nu de huidige kinderkamer niet echt leuk meer vind op een of andere manier, hebben jullie dat ook? Wil eigenlijk iets nieuws. Komt ook doordat ik een idee of beeld heb voor de nieuwe babykamer en dat kleurtje van de commode en het bedje er niet bij passen. Moeten we nog maar even over brainstormen.

Kleding wacht ik ook mee. Eerst kijken of alles goed is en wil eigenlijk eerst weten welk geslacht onze uk heeft. Maar kijken doe ik al wel ;)

Verder is hier de badkamer bijna af. Heb nu ff een pauze ingelast. Alleen het toilet, stofzuigen en dweilen en dan klaar. Heb zelfs de tegeltjes gedaan. Pffff wat een rotklus is dat zeg. Maar eer van je werk heb je wel.

11. senta

senta Niet meer actief

Echt veel hebben we ook niet nodig bedje hebben we nog commode ook. Maar we wonen nu in een ander huis dus moeten we echt een nieuwe kamer maken. Ook leuk hoor. Verder klerrtjes ik hoid van basic en neutraal dus heb alles al maar zal vast wel wat bij komen.

12. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Zenuwachtig!

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvonne, Hoelaat moet je??

14. senta

senta Niet meer actief

Spannend yvonne

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Spannend Yvonne

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Yvonne, alles goed gegaan?

Naaktslak onder je voet, gatver, heb het ook een keer tussen mijn tenen gehad, zo goor.

Shoppen ja hoor! Er zijn te veel nieuwe leuke dingen na 6 jaar.
    Hier meerdere bedjes, mede doordat ze redelijk dicht op elkaar zaten maar ook omdat ik graag bij ieder kindje een ander kamertje wilde. Lang leven marktplaats :)
    De kinderwagen een mutsy, wel intensief gebruikt. Deze gaat nu naar oma en voor ons een ouderwetse.

Kleertjes hadden we al aardig wat weg gedaan maar nu weer veel weg gegooid, zag er niet fris meer uit en de vlekken gingen er ook niet meer uit, heel naar :)

Meiden verder geen puf na een hele week werken, op het werk geef ik alles, lijkt het wel en 's middags stort ik in.
    Zo eten doen en dan bankhangen. Het weekend een verjaardag en verder op zolder, anders gaan we het niet redden.

Dd kids zijn deze week ook niet echt in hun doen, hier willen ze graag een zusje.

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja hoor hier weer een nuttig bestede vrije dag.

Omdat ik me op die 5 minuten misselijkheid na erg goed voelde heb ik de bovenverdieping maar even aangepakt. Badkamer weer helemaal schoon inclusief alle tegeltjes (rot klus), Zoonlief zijn kamer is weer helemaal schoon en onze slaapkamer hoef ik nog maar 1 klein stukje. Ook het kastje van de logeerkamer naar onze kamer verhuist aangezien we daar binnenkort willen gaan slopen. Nu eigenlijk geen fut meer om iets te doen.
    Ben ook nog even naar het dorp geweest en daar vroeg iemand of ik nou zo`n buikje gekregen had? Ik zeg ja dat klopt. Ben je soms zwanger vroeg ze en daarop zei ik glashard NEE. (aangezien we de echo willen wachten zeggen we gewoon dat het niet zo is. Ben gewoon veel aangekomen.;) )

Hier nog even een foto van mijn buik nu. Hij hangt nu echt over mijn broek heen en hij zakt erg naar beneden. Is dus opeens niet meer echt een zwangerbuikje.

Bijgevoegde bestanden:

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, lekker bezig geweest zeg heerlijk is dat he.
    Haha goed ontweken die vraag, hier vragen ze het niet maar zie ze wel kijken en denken, tja. Ik zeg niets. :)

Fijn dat je misselijkheid weer afzakte.

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, zoiets zeg je toch niet??? Weet niet of het een hele goede bekende was, maar ik zou zoiets nooit vragen! Maar goed afgekapt hoor! Laat ze opvliegen!

Ons kamertje is white wash met grijs en destijds had ik lime groen als accent. Nu denk ik dat het hetzelfde blijft. Wederom willen wij niet weten wat we krijgen. En volgens mij ben ik daar hier zo'n beetje de enige in...

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel dat denk ik ook :D
    Bij de 1e twee wilde wij het ook niet weten, maar ik vond het de vorige keer wel erg leuk. Tevens willen we het weten om praktische redenen. We hebben al wat nodige spullen maar er moet ook nog wat bij en ik ga nu niet dubbel kopen, dus roze en blauw bedoel ik. Word hierna niet meer gebruikt, nee echt niet hoor 4 is een mooi getal :)
    Maar het is een mooi kado en wat het word maakt ook niet uit. ( ik ben er te ongeduldig voor :D

Deel Deze Pagina