Het is onze eerste dus wij moeten alles nog. En het gekje is, ik had verwacht dat ik lyrisch over alle spulletjes zou zijn maar dat is dus niet zo. Vind alles wel prima, zal vastnog wel verandeten.. Ik had alleen al lang een joolz in gedachte en nu wil mijn man dus de mutsy evo. En de joolz was dus het enige waar ik wel lyrisch over ben...hm.. Yvonne hoe ging het?
Wortel, ik wil op zich wel hetzelfde kamertje gebruiken maar het probleem is dat het inmiddels een carsthema heeft. Vindt ik niet echt een pasgeboren babythema of meisjesthema als we een meisje krijgen. Dus vandaar dat we die kamer wel moeten doen.
Muntje, das inderdaad vervelend. Heb er nu ook last van. Heb nu een commode in mijn hoofd en die is nergens te vinden tevens zijn er wat meubels betreft ook niet veel te vinden voor mijn smaak. Neem aan dat als je het over Joolz en Mutsy over de kinderwagens hebt? Als ik je een tip mag geven ga met zijn tweetjes naar een babyzaak waar je ze allebei hebben en ga daar met allebei de wagens rondjes lopen. Vraag of je (eventueel onder begeleiding) mag kijken hoe hij in de auto past. En denk aan al het soorten opervlaktes waar je op moet rijden. Vaak komt er dan wel een winnaar uit. Zo niet. Weet ik het ook even niet
Hi dames! Het ging goed! Heb heerlijk kunnen kijken naar een wiebelend beebje! Man wat was ik zenuwachtig. Maar nu heb ik er 100% vertrouwen in. Dit gaat gewoon goed. Ik ben wel 2 dagen teruggezet, dus ik kom nu op 13 maart uit. Was heel grappig, want toen ze wilde meten begon het beebje echt te wiebelen met z'n kontje. Zo cute! Van die kleine armpjes en beentjes die zich strekten. I'm in love.. Lief dat jullie ernaar vragen! Wat ik wel heel vervelend vond was de echoscopiste. Ik had eigenlijk vanmorgen om 08.35 de echo, maar deze moest helaas worden verschoven. Ze kon onverwacht niet meer. Dus ik kreeg iemand die haar even overnam in de middag. Ze was erg bot en ze probeerde mij eerst de les te lezen over dat ik een brief met vragen van de verloskundigepraktijk mee had moeten nemen. Toen ik dat beantwoordde met dat ik daar nog niet eens ben geweest en daar woensdag pas zat, kwam ze met de opmerking dat dat bijna onmogelijk was en waarom ik toch ook al een vroege echo had gehad. En daarna kwam "je weet dat het vaginaal moet zo vroeg he? Maar dat was vast de vorige keer ook" Uhmm.. nee, dat was het niet, want we hebben gewoon vanaf de buitenkant kunnen zien dat het hartje klopt. Toen kwam "en naar het hartje gaan we dus NIET luisteren, want we weten niet of dat het kindje schaadt". Tsja, dat weet ik ook wel dat ze dat niet zo vroeg doen. Ik werd echt als een vervelende aanstaande moeder behandeld. Blehhh.. Hoop niet dat ik haar weer tegenkom. De eerste was ZO leuk! En nu dit.. Daarna lekker met mijn man shoppen! Heerlijk! Ook babydingen gekeken, maar op een of andere manier koop ik verder niks.. Het is nu nog steeds een beetje de nieuwsgierigheid wat er allemaal in de wereld van baby's te koop is. haha. Stom he? @Girly wat een stomme opmerking zeg! Geezzzz... @Tari ja lastig is dat op je werk he? Tis geen after-lunch dip meer, vind dat echt pittig. Ennuh lekker die naaktslak Moro haha... We hebben er gelukkig dit jaar niet zoveel meer. Ben iets te enthousiast met de slakkenkorrels geweest. Sorry voor de slakkenliefhebbers onder ons.. (bestaan die?)
Yvonne wat een mooie ecno. Maar wat een naar mens. Een echo is voor aanstaande ouders zo bijzonder jammer dat ze dat daar niet aan mee werkt door wat aardiger te zijn. Gelukkig heeft de vk hier een eigen echoapparaat. Maar geniet van je prachtige echo hoor!
Thanks Tari! Ja ongelooflijk he? Mijn vk heeft geen echoding (blijkbaar haha) anders had ze me niet naar het Martini ZH toegestuurd toch? Goed, zal het de 14e wel horen
Yvonne Wat fijn zeg dat alles goed is met jullie beeb. WAt een mooie echo. Wat een vervelend mens zeg zo te horen. Jakkes. Gelukkig maakte jullie beeb het weer helemaal goed. @ die opmerking. Ach weetje boeide me eigenlijk niet zo heel erg. Ken haar wel hoor. Is een kennis van mijn ouders en die had me een week of 3 geleden nog gezien dus snapte wel een beetje waar het vandaan kwam. Kan me er echt niet druk om maken nu. Zijn belangrijkere dingen aan mijn hoofd. Maar had het mij een maand of 3 geleden gevraagd en ik had heel anders gereageerd want toen was ik nog zo trots dat ik gewoon bijna geen buik meer had. Was gewoon 10 kilo lichter dan voor mijn vorige zwangerschap
Wat een mooie echo en klote dat ze zo deed eigelijk zou je een klacht moeten in dienen raar mens of ben ik dan te bot. Hier heb ik af en toe het gevoel dat ik al wat voel heel raar weet dat het nog niet kan maar toch want heb ook last van darmen maar dat voelt heel anders aan. Weet wel dat me baarmoeder dit keer best wel diep ligt pff wordt ik gek ??? Of heeft iemand anders dan ook al
Chaneef, Nee heb wel last van mijn darmen maar niet het idee dat ik al wat anders voel. Wel heb ik vandaag voor de tweede keer een druppeltje vocht uit mijn tepel. Dit keer de andere. Kan dit al zo vroeg vraag ik me af.
Hier vandaag ook 'officieel' verteld aan onze dochter van net 3 jaar... Of ze het nou al helemaal écht snapt weet ik niet, al zei ze wel dat mama een baby kreeg. Ze wist ook al dat het een zusje was zei ze..haha, ben benieuwd! Toen ik vertelde dat ze mama dan kon helpen als de baby er was zei ze: 'ja, flesjes geven!' en 'misschien lust de baby ook wel ranja' haha... en dan ook nog uit een mooie beker! Geweldig! Yvonne: mooie echo!!! Nieuwe spullen: babykamer is nog goed, moet natuurlijk alleen een nieuwe naam aan de muur en de hartjes vervangen worden door iets anders als het een jongen is! Wil nog een nieuwe (ergonomische) draagzak kopen, beco of zo... en eigenlijk ook een nieuwe wandelwagen, maar daar is vriendlief het eigenlijk (nog) niet zo mee eens...
Had het een en ander getypt maar tis blijkbaar verdwenen.. Tari, super mooie duidelijke foto zeg! Bij mij is het een stuk lastiger te zien hoor, wat dat betreft is inwendig wel veel mooier! Chaneef, ik denk dat het onmogelijk is dat je al iets voelt haha.. maar goed kben dr ook geen expert in dus weet het natuurlijk ook niet zeker! Hier volgende week weer werken.. pff zie er best tegenop! Heftige en drukke groep op het moment en de werktijden zijn uitgebreid.. dus werken van 10 tot 20 uur.. hoe ga ik dat volhouden aangezien ik eind van de middag gwn doodop ben tijdens mn vakantie?!?!?!
@Yvonne, jammer dat zo'n mens t dan toch een beetje verpest.. ik zou een klacht indienen of bij t maken van de volgende afspraak even melden dat je die vrouw niet wil. @girly, dacht ik.. Haha goed van je dat je gewoon nee zei! Ik ben zo blij dat we de grote spullen niet meer hoeven te kopen. Alleen kwam ik er net achter dat er wel een nieuwe kledingkast moeten kopen voor onze meid. Die er nu staat is nog van de babykamer. Wij hebben se meubels wit met donker houtkleur. En de muren zijn heel licht paars, paarse gordijnen enz.. Dus gaat allemaal veranderen! Heb er wel zin in om eraan te beginnen. Als ie t doet... Dit is mn buikje van vorige week!
moro, mooi buikje hoor. Leuk toch dat verbouwen aan die kamer(s). Ik vind het ook heerlijk hoor. Helaas mag ik niet verven dus ja. Helaas is manlief nog niet zo enthousiast als ik dat ben dus het schiet allemaal niet echt op. Hij is echt zo van het komt wel goed, we hebben alle tijd. pfffff zeer vermoeiend is dat moet ik zeggen. Maar dat is zijn karakter.
Ik weet nu al dar ik op t eind aan t stressen ben of alles op tijd af is. Vorige keer lag ik in t ziekenhuis en manlief was de plinten nog aan t plakken haha
@nova wat een lieve reactie van je dochter op het beebje! En ook nog eens uit haar lievelingsbeker <3 Wel fijn dat we zo'n gemengd groepje hebben qua 1e, 2e, 3e, 4e kindje. Met de nieuwe mama's kan je checken of je niet de enige bent die zich bepaalde dingen afvraagt en de andere dames spreken uit ervaring. Zo leuk! Sorry, moest ik even kwijt. Nu slapen, druk weekend met familie en etentjes voor de deur. Pffff Heel fijn weekend iedereen!
Dat is absoluut zo Chaneef!! Bij ons mag ik de vorige keer niet mee tellen moro. Wij zaten nog midden in de verbouwing van ons huis. Hadden geen warm of stromend water niets. (ben bij mijn ouders thuis bevallen wat wel bijzonder was. Was dezelfde kamer waarin ik denk 17 jaar geslapen heb.)
Eh, dan heb ik een uitzonderlijke man . Die zou graag alles inrichten en kopen, aangezien ik log even wil wachten gooit ie t nu op een andere auto.. Ik heb pas al een 4 deurs gekocht, heb gewaarschuwd als ie vanmiddag met een 4 deurs aankomt dat mensen dingen gaan vragen haha! Ik kon vannacht op mijn buik liggen! Apart want kon al een poos niet omdat t pijn deed. Droomde wel weer heel levendig dat ik een mk kreeg . Zo raar. En ik pas mijn lange broek nog jee! Ben er wel blij mee want vind t nog zo vroeg om kleding te kopen. Weet niet wie het zei, maar ik vind dat ook fijn aan t groepje. Divers, ( zodat ik eindeloos kan vragen wat er normaal is en wat niet haha)
Mooie echo Yvonne,, je ziet zoveel meer met 9 weken heel bijzonder! Jammer dat die vrouw zo deed, laat haar, ze had haar dag niet! Geniet ervan meis !!