Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Tari, 4 kinderen is echt genoeg??? Weet je het heel zeker??? 

Muntje, al wezen proefrijden met de kinderwagens? Misschien dat je je man zo over kan halen? Ah Girly heeft hetzelfde idee!

Girly, snap inderdaad dat een Cars thema niet je voorkeur heeft voor een babykamer. Wel leuk om hem aan te mogen pakken.
    Hahah mijn man is het tegenovergestelde als de jouwe! Die had het liefst met 12 weken de box al klaar staan!

Yvonne, wat fijn dat je nu 100% vertrouwen hebt! Maar wat een nare echoscopiste! Die moeten ze met pensioen sturen! Grrrrr!
    Oh en snap dat je nog niet gericht wilt gaan shoppen hoor! Zo rondkijken en oriënteren is ook veel te leuk!

Nova, wat lief hoe je dochter reageerde op het broertje/zusje nieuws! Welke kinderwagen zou je willen en welke had je?

All, wat een mooie echo's meiden! Denk dat als ik hem van de week heb het ook wat echter gaat worden. Krijg er echt zin in!

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij hebben de Quinny Speedi... heeft 3 luchtbanden. Leek ons wel handig als we in het bos wilden gaan wandelen met de hond (wat we nogal vaak deden).
    Welke ik zou willen heb ik me nog niet zo in verdiept.. denk Joolz of zo. Maar het is meer dat ik het leuk zou vinden om een andere/nieuwe te kopen :D Niet zozeer dat het nodig is!

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    O ik ken het ik heb de zelfde zou het liefst nu een stokke willen hebben dat je kind naar jou kan blijfen kijken

4. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een quinny speedi staan! Doet het prima in het bos en wordt nu ze 3,5 jaar is nog weleens gebruikt.. Die heeft zn geld al wel opgebracht haha..

Wij hebben in november een week vrij genomen van het werk.. dan gaan we de hele zolder leeg halen en kijken wat we allemaal hebben en hoe we het kamertje gaan aanpakken.. Lijkt me nog ruim op tijd en heb er al helemaal zin in :)

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een mutsy staan.. Bevalt prima en ik geloof dat ik m alleen t 1e jaar veel heb gebruikt. Daarna de buggy (quinny zapp) en die gebruiken we nu nog. Heel af en toe als we een dagje weg gingen namen we de kinderwagen mee, omdat die plat kan liggen. Nu is dat niet meer nodig.
    Ik koop geen nieuwe voor dat ene jaartje. Al vind andere kinderwagens veel mooier.

@satak, slim om daar vrij voor te nemen. Dan weet je zeker dat t gebeurd

@hier vanmorgen niet zo heel misselijk, jeej!
    Hopelijk blijft t zo gaan vandaag.

6. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Hier is de misselijkheid ook meer stabiel en niet meer zo heftig. Geloof dat mijn lichaam beter went aan de hormonen. Soms nog wel wat zorgen of het dan allemaal nog wel goed zit, maar gelukkig duurt het niet lang meer tot de echo as maandag. Volgende week staat Lowlands op de planning, maar het ligt er echt aan hoe ik me voel of ik nog ga. Vriendin is ook zwanger, maar die is al ruim 24 weken en die trekt het wat beter. Iemand ervaring?

Spullen ed denken we hier nog helemaal niet aan. Eerste de 1e termijn maar eens doorkomen en dan nog misschien wel wachten tot de 20 weken. Maar snap heel goed dat anderen het al wel doen en zeker als er al kinderen zijn.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Met shoppen is zeg ik altijd kijken mag ;):D. en dat doe ik dan ook graag. Ook ik wacht echt de termijnecho af hoor maar fantaseer er al rustig op los Hoe ik alles hebben wil.

Heb wel een commode in gedachten maar kan het nergens vinden.zelfs niet op mp.

Ik ben wel wat moe vandaag. Kleine ligt nu net in bed maar ik twijfel of ik er ook in duik. aangezien ik nog wel wat in huis moet doen en ben bang dat ik anders vanavond niet kan slapen.

Bij ons kan de wagen nog prima mee. Hebben een maxi cosi mura.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nova en Chaneef hier ook de Quinny Speedy!:D
    Eerlijk gezegd vind ik het ook een heerlijk wendbare wagen. Maar ben iemand die snel op iets uitgekeken is.... :cool:
    Maar vind het zonde om een nieuwe te kopen.

Girly, wat heb je dan in gedachten voor een commode?

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    wortel, Ik wil graag een witte commode. Op de eerste 3 kleine laatjes op een rij en daaronder 2 of 3 grote lades.

Hoop dat je snapt wat ik bedoel op een of andere manier komt het niet goed uit mijn vingers getypt.

Hier wordt ik even :$. Ik besloot toch maar om naar bed te gaan. Wat denken jullie vertikt zoonlief het om te gaan slapen. Na anderhalf uur was hij ngo aan het het spelen dus heb hem er maar uitgehaald. Hopen dat hij zo nog even wilt slapen.

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

ik ben er nog hoor... ik ben verhuisd maar heb nog geen internet. Ik zit nu even op mijn werk. Ik werk alleen in de weekenden.

Met mij gaat alles goed, vaak misselijk, moe en niet lekker in mijn vel. Ik heb al nieuwe bh's gekocht ook gelijk een maat groter want als de bv goed lukt dan worden ze erg groot. Dus ruimte is erg nodig. Maandag eindelijk mijn eerte echo. Ik ben zo zenuwachtig. Ik heb nog geprobeerd om het eerder te krijgen omdat ik me erg onzeker voel. Ik kan nog niet geloven dat ik zwanger ben. Ik kijg het ook niet uit mijn hoofd. Blijf er maar aan denken de hele dag. De tijd kruimpt ook voorbij naar maandag.

Verder niet zo veel bijzonders. Veel vrienden en familie weten het al. En waren erg verrast want ze zagen het niet aankomen. Mijn eigenkleding kan ik nog gewoon aan maar begin toch wel een buikje te krijgen vooral in de avond.

Ik ga weer verder maar ik kom vanavond weer even terug lezen...

11. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Nou mijn broek zat toch erg strak hoor , de hele dag met de knoop open gelopen :p maar goed, ik weet dat de darmen ook wel weer is mogen gaan werken..

Ik hoor veel dat de mutsy onder uit zakt, het kindje in het zit gedeelte zeg maar.. Ervaring??

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb het ook erg snel benauwd en ik ruik alles nu zo strek. Veel erger dan eerst. Ik durf soms niet eens adem te halen want ik word soms zo misselijk van de geuren die ik ruik...

13. senta

senta Niet meer actief

Ik heb een mutsy 4 rider gehad oudste model geen seconde obderuit gezakt. Wat mij opviel donderdag was dat de maxi cosi en de quenny zoveel speling hebben op de bak echt wel 10 cm was net een schommelbak.

De joolz en bugaboo vinden wij niet mooi of echt te lasg voor mij als . Rugpatient of mijn man van 1.90
    Xadventure ziet er zo nep uit. Beetje plastic fantastic kan aan mij liggen hoor
    De koelstra vindt ik wel wat maar is groot onderstel wil ook de hond mee kunnen nemen.
    Easywalker 2e hands weinig te vinden erg duur anders.

Ons is de mutsu goed bevallen we weten nog niet wat we foen maar denk 2e hands dectransporten of transit.

Ik vindt de mima xari geweldig maar in geen 1100 jaar dat il dat geld voor ern wagen uitgeef. Geef mij maar gebruikt doet het lang zoveel pijn niey als de bagger er na 2 keer opzit omdat ik in het bos ben geweest.

Wij zijn aan het klussen vandaag pfff ben er klaar mee maar elkaar niet de hersens in geslagen.

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ muntje, hebben wij nooit last van gehad met onZe kinderwagen.
    @karagoz, erg he al die geuren! Ik heb er vooral 's morgens last van.

@hier een lekker dagje gehad. Bijna niet misselijk, wel erg moe maar daar valt mee te leven ;) vanavond eens een poging wagen om op tijd mn bed in te duiken. Morgen druk dagje met 2 verjaardagen. Gelukkig tussendoor wel even thuis zodat onZe dochter een middagdutje kan doen ( en ik ook hihi)

15. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xadventure NIET kopen!! Hadden wij gedaan... In elke winkel ging t alarm af! En een vriendin had er ook 1 en dat wiel brak gewoon af! Bleek dat dat model niet goed was en dat je m terug kon brengen en een nieuwe uit mocht zoeken. Wilde de wwinkel m eerst nog maken omdat die vrouw er niets vanaf wist. Na veel gedoe hebben we toen de Murray genomen en geen moment spijt van gehad! Weet alleen niet meer welke we hebben... Transporter ofzo denk ik

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb een xadventure nog van mijn jongste zoontje die er nog netjes uit ziet, alleen de kussen en de rest van de ligbank wassen en hij is weer lekekr fris

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb nergens last van... die van mij doet het nog goed en er gaat geen alarm af

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Girly, ik begrijp wat je wil! Zal denk ik heel lastig worden... kan me niet herinneren er ooit eentje gezien te hebben.
    Misschien moet je juist naar andere ladekasten gaan kijken en dan hopen dat je de juiste hoogte vindt. Dus even niet meer de babyzaken in;)

Senta, ik kan me niet herinneren dat er speling op de bak zat bij Quinny, maar het ding is ook alweer 3 jaar oud, dus misschien dat de nieuwe versie er last van heeft?

19. senta

senta Niet meer actief

Het was echt bizar de verkoopster zei dat het hoorde dat die zo soepel was. Mijn man zei gelijk fijn joh in het bos kind stuitert de bak uit.
    Mijn schoonzus had een c merk kinderwagen gekocht die haf het ook xo erg de kraamverzorgster had gezegd laatst dat ze het bijna allemaal zo erg hadden. Bizar.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hier een mutsy uit 2003. 4 rider. Nooit problemen mee en als er wat kregen we meteen een nieuw onderdeel. Helaas heeft na al die jaren een paar muizen aan mijn wandelwagenkap geknabbeld. Het valt nog mee, maar toch balen.
    Nu een wagen uit de jr 50. De mutsy gaat naar oma. Ik vind de wagenbak van tegenwoordig te klein en mijn kids zijn vrij lang.

Deel Deze Pagina