Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Vandaag verder gegaan op zolder. Alle baby spullen uit gezocht. Pff nog een hoop te doen. Maar wel leuk weer al die baby spullen :)

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    O ja ik vind ook dat we leuke groep hebben. Lekker gevarieerd :)

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    #1143 Karagoz, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    babyspullen en al dat grut... voorlopig hier nog even niet...

eerst ons huis orde zetten. Ons nieuwe huis is bijna klaar na maanden verbouwen, deze week schoonmaken, spullen op zijn plaats zetten en er in wonen... Keuken komt pas 9 september, erg balen maar is neit anders...

We nemen een kinderkamer set van ikea. Muren en meubelen wit en de rest in de kleur van het geslacht. Ons bugdet is op het moment niet zo hoog na al de verbouwingen dus we maken het niet bond deze keer maar blijft wel leuk als er een nieuwe baby komt

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Klopt inderdaad dat de wagenbakken van tegenwoordig onwijs klein zijn... Ik begrijp dat niet goed; hoe langer ze kunnen liggen hoe beter.

Karagoz, hier ook nog even geen babyspulletjes hoor. Maar ik ben er dan ook nog totaal niet mee bezig.:)

All, wat is het toch fijn dat sjaaltjes in de mode zijn!:) Verbloemen mooi mijn buik (al vroeg mijn schoonvader wel waarom ik vandaag een sjaal om had!:cool:)

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb de hele dag al steken in mijn vagina zeg.. niet prettig hoot.
    Is dit echt je baarmoeder?

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja wortel ik heb ze idd ook nog nooit gezien. Wie weet gewoon als kastje bij de ikea ofzo. Maar de huidige commode kan ook nog wel hoor. Misschien dat ik hem kan gaan verven. Moet ff met manlief overleggen. Ik vezin alles wel zo mooi maar er is iemand anders die natuurlijk ook mee beslist.

Hier een dag van luiheid, lekker bank hangen en van zoontje genieten. Moet wel zeggen bracht hem rond half 1 naar bed. Met de gedachte als hij slaapt ga ik ook nog even liggen maar nee hoor meneer sliep pas om 3 uur en toen kwam net minn zus langs dus dag slaapje. Kon ook niet weigeren zus binnen fte laten want ze weet niet dat ik zwanger ben.

7. senta

senta Niet meer actief

Pfff de klus zit erop ik ben gesloopt. Pfff jeetje ik kan niet. Meer het redultast mag er zijn. Morgen nog even opruimen en wat naar zolder dan mini halen die is logeren bij mijn moeder. Was wel even makkelijk.

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Grrr lag ik heerlijk al vanaf 10 uur te slapen. Moest ik een half uur geleden naar de wc en daarna toch niet meer kunnen slapen! Hebben een mug op de kamer en kan hem niet vinden nu uit frustratie maar even beneden zitten met een glaasje water.:x

9. senta

senta Niet meer actief

@girly nog kunnen slapen?

Ik heb heerlijk geslapen in onze nieuwe kamer. Ook fijn dat we even bij konden slapen zonder om half6 gewekt te worden. Heerlijk rustig even. Maar gelukkig straks weer halen de kleine man.

10. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Leuk senta! Nee ik moest naaar beneden voor een broodje dus t iss gedaan met de slaap...

11. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.. Ik word onzeker van mezelf! Gisteren en vandaag wel misselijk 's morgens maar het is eerder over. Daar word ik onzeker van.. Ga ik me afvragen of alles wel goed is. Dan duren die 3 weken tot de echo wel heel lang! Ik kots liever elke ochtend hahaha

12. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er heel mooi uit hoor!!

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta ja gelukkig wel. Heb hem wel vaak gehoord hoor dus dat wordt voor vanavond een nieuwe missie. Vindt de mug.
    Ik ben zo blij met mijn zoontje die kan zich als hij wakker is heerlijk vermaken in zijn kamer. (Dat houd in alles uit de onderste la van de commode trekken en met een auto op het bed spelen), dat ik pas om half tien echt wakker werd van zijn geklets.
    Hier verder alles goed merk wel dat ik nog steeds moe ben maar ja.

Verder ben ik ook nog heel onzeker of alles wel goed is met de beeb. Heb echt heel weinig symptomen. Op de moeheid na. Zelfs de bandenpijn die ik bij mijn zoontje had heb ik eigenlijk nog niet echt gehad. Doet wel zeer als ik mijn neus snuit.

14. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen 10 min nadat ik mijn bericht geplaatst heb, Word ik weer misselijk, en ben ik aan t kokhalzen! Dus niks om me druk om te maken

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Haha moro, het is zoiets als vraag en u zult krijgen.
    Maar fijn dat het weer terug is zodat je weet dat het goed zit.
    Wel succes met de misselijkheid

16. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik ben blij dat ik al een week niet meer misselijk ben hoor! haha.. hoop ook echt dat dat zo blijft!

Heerlijk dat je zoontje je zo laat uitslapen! Hier gelukkig ook een uitslaper, word rond 8 uur wakker en slaapt dan lekker nog een uurtje verder bij mij in bed..

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    En daarom zie ik zo op tegen een tweede kindje... Onze spetter van 2 jaar komt gemiddeld 1 keer per nacht en is iedere morgen rond 5.30 uur wakker!

Lekker dat die kids van jullie zo kunnen uitslapen!

Moro, haha moet wel om je tweede berichtje lachen! Toch hoop ik wel dat na een mooi echo de misselijkheid afneemt!

Girly, relax! Hier ook nauwelijks symptomen. Laat je niet gek maken door alle misselijke dames hier. Nog even en dan heb je de echo!

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    ja wortel. Me niet gek laten maken en 9 van de 10 keer lukt dat ook. En idd nog 3 weken wachten en de tijd gaat redelijk snel gelukkig.

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heb jij ook niet een echo bij je intake? Ik heb vorige week ontdekt dat ik die dan dus heb.
    Jij moest toch ook deze week naar de vk? Morgen?

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nee hoor ik niet. Ik mag 2 sep onze uk gaan bekijken en dan heb ik ook soort intake. Verder rond week 15 mijn aller eerste echte afspraak na termjnecho.

Deel Deze Pagina