Hier weet mijn afdelingsmanager het, omdat ze bezig is meer mensen aan te nemen, zodat ze weet wat ze te bieden heeft qua uren. Verder weet nog niemand het eigenlijk... Ouders en schoonouders gaan we inlichten na de eerste echo op 26 juli. En dan zal de rest wel snel daarna volgen denk ik zo... Ga ook nog een t-shirt laten maken of bestellen met een leuke tekst erop voor ons andere meisje!
Hallo dames Mijn uitgerekende datum is ook rond 15 maart..2de rond icsi is het uiteindelijk gelukt..gisteren echo gehad..dat klein zakje klein maar het is er wel..krampen heb ik ook af en toe gehad zolang er geen bloed bij is dan mag je gerust zijn
Hoi allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen...ik heb vanochtend ook positief getest maar ben nog steeds in shock.ben bet voor 6 weken terug gecurreteerd na de derde miskraam in 8 maanden tijd.en nu dat we eigenlijk op het punt stonden om er een punt achter te zetten omdat ik het niet nog een keer asn kan om ons kindje te verliezen is het gelijk weer raak.ben toch ook weer blij, maar zie zo ontzettend tegen de volgende weken op.blijft maat door mijn hoofd gaan het gaat toch weer mis.ben 34 en heb al twee kids waar ik heel dankbaar voor ben.hoop dat jullie je goed voelen
satak, welkom hier! ongeveer zelfde datum dan! Leuk! hier heb ik het alleen verteld aan mijn ouders. Ouders man krijgen het ook binnenkort te weten en mijn zusje. andere zus later (woont ver weg, wil het zelf vertellen). Werk krijgt het te horen als ik 12 weken zwanger ben, en de rest ook hier ook mvm, ook al vaker meegedaan! hier helaas 3 miskramen gehad (niet tijdens deze poging tot zwanger worden, maar eerder) erg verdrietig! hopen dat het nu "gewoon" goed gaat. numatje welkom hier redannie ook welkom hier!
Is het misschien een idee om een lijstje te maken? Zullen we hem op (voorlopig uitgerekende datum) volgorde zetten? Ik ben vast begonnen Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/meisje/verrasing
I mag niet klagen he, maar ik doe het toch even, man wat voel ik me beroerd. Zere tieten die al van c naar d zijn gegroeid in 2 weken. wie ze hebben wil mag ze hebben per direct. verder ben ik vreselijk opgefokt de hormonsters vliegen elkaar nu al in de haren, botst ook lekker met mijn peuterpuber van 3,5 en dan maar niet te vergeten dat ik kots en kots misselijk ben niet dat ik moet spugen maar wel nergens zin in alles stinkt, bah. Dan vergeten we nog maar even het 4-8 keer per nacht moeten plassen. en et feit dat ik zo moe ben, Maar jullie horen mij niet klagen ik heb het er graag voor over, het is alleen totaal anders als bij mijn zoontje behalve van mijn bekken en later zwangerschapssuiker nergens last van gehad. Laat me dat nu dan maar bespaard blijven. (suikers eet ik in ieder geval niet momenteel dat voelt aan als een bom die in mijn mond ontploft zo veel smaak)
Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/meisje/verrasing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrasing
welkom allemaal!!!!hopelijk voelen jullie je goed! hopelijk is mijn man het ermee eens om het volgende week te vertellen aan de ouders, maar dat is nog eventjes afwachten!! gelukkig dat er meer zijn met die krampen en dat het blijkbaar heel normaal is! het is bij ons de eerste dus alles is nieuw haha. numatje: klein maar er is wel iets toch,fijne zeg! redannie, wat erg! hopelijk gaat het deze zwangerschap allemaal zoals het hoort! senta: leuk idee!! hoe doe ik mee? groetjes marcia marcia 1e kindje 09/03/2014 jongen/meisje/verrassing
@numatje &redannie Welkom! marcia 1e kindje 09/03/2014 jongen/meisje/verrassing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/meisje/verrassing
marcia 09/03/2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/meisje/verrassing
marcia 09/03/2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje / verrassing Tessa 13-03-2014 1e kindje jongen/ meisje/ verassing
Snomie 01/03/2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing marcia 09/03/2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje / verrassing Tessa 13-03-2014 1e kindje jongen/ meisje/ verassing Vandaag dus DE echo. Spannend. Alles was goed! Ik heb een hartje gezien EN gehoord. Wat ontzettend speciaal. Ben echt compleet verliefd. Nu over anderhalve week controle bij de verloskundige. Ik heb een hele mooie echo foto op mijn telefoon staan maar nog niet ontdekt hoe ik die hier kan plaatsen.... Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd! ! Dat we in maart maar allemaal mooie en gezonde kindjes krijgen
Snomie! Wat heb jij al snel een echo zeg. Ik heb de eerste pas halverwege augustus. Is dat normaal of ben jij vroeg?
Snomie 01/03/2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing marcia 09/03/2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje / verrassing Tessa 13-03-2014 1e kindje jongen/ meisje/ verassing Nova81 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje/ verassing Zo heb mezelf ook even toegevoegd... Wij hebben over 2 weken een echo bij 7+1wkn.
tessa: die van mij is ook over 2 weken al, met 7 weken volgens mij verschilt dat per verloskundige....
Wat fijn Snomie!! Superbenieuwd naar je echo foto natuurlijk. Ik mail de foto meestal naar mezelf en dan kan ik hem op de computer openen en uploaden.
Ik ben vroeg Tessa haha. Ik heb er al 4 gehad nu. Komt omdat ze bang waren voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus hebben ze alles goed in de gaten gehouden. Had vandaag de laatste echo bij de gyn om te kijken hoe ver ik ben. 22 juli intake bij de verloskundige en dan nog een echo Yvonne Ik ga het zo proberen. Thanks voor de tip.