Wat een leuk idee wortel. Hoop dat ze het leuk gaat vinden maar komt waarschijnlijk wel goed. Hier een goede nacht gehad werd zelfs een kwartier voor de wekker wakker. Nu aan de vieze koffie. Manlief heeft dark roast en ik regular maar die s op. Straks met de bus naar mijn werk (met als resultaat aan het eind van de dag geen rug meer over voor mijn gevoel). Hoop dat de auto snel gemaakt is. Hij staat nu wel bij de garage. Weet even niet meer wie (sorry) maar degene die een echo heeft vandaag veel plezier.
Beroerd opgestaan koorts bleggghhh niet echt pijn ergens misschien een griepje ik ga er lekker terug in @karagoz volgens mij had jij de echo vandaag veel plezier.
He dames, zit een beetje met n dilemma. Ik heb het zo in mijn rug, dat ik er beroerd van ben. Er zit een wervel verkeerd. Word daar ecbt heel naar van. Normaal gesproken werd dat gekraakt en ging t goed maar dat mag dus niet als je zwanger ben. Er zijn ook therapeuten die het wel doen. Momenteel ben ik in staat om t gewoon te doen maar wat nou als er wel complicaties komen? Maar zo is t toch ook niets?? Word er echt depri vanhoor.
@muntje ik zou even overleggen met je vk @hier, opgestaan om naar de wc te gaan en toen maar meteen boven de pot gehangen.. Niet erg fijn met een lege maag! Zit nu te eten maar denk dat t niet lang blijft zitten...
Muntje idd even met vk overleggen. Senta Beterschap hoop dat je snel weer opknapt. Hier weer een buschauffeur die als een gek reed met als resultaat een extra stop voor mij en lang leve de bosjes.
Ik heb een griepje te pakken dat kan niet anders, zit en hang de hele tijd al boven de pot, blegh zweet breekt me uit aan alle kanten, zo maar even lekker naar buiten met de hond en kleine man, moet een klusje voor mijn schoonmoeder doen, misschien knap ik op in de frisse wind. @misselijke dames, die misselijkheid is niet leuk meer, mag we weer overgaan hoor.
hallo dames, wat wordt er weer veel gekletst zeg! voor degenen die vandaag de echo hebben, succes!!! hier eventjes een weekeindje verwijderd geweest van internet haha manlief was afgelopen vrijdag weer thuis, na 2,5 lange weken dus lekker een weekeindje voor onszelf gepakt! Gister heerlijk uit eten geweest samen en verder flink opgeruimd enz. manlief kreeg het ook op z'n heupen haha. @kinderwagen: mijn vriendin heeft er een van maxi cosi met 4 wielen, een heerlijk robuust ding dus wil wil ik ook erg graag! manlief maakt het niet uit want die gaat er toch niet achter lopen roept hij nou al . @kinderkamertje, de kozijnen moeten nog 1 keer in de lak ( doet mijn man) en dan kunnen we gaan behangen ( glasvezelbehang) en gaan sauzen. verder nog niet echt gekeken naar meubeltjes, ik denk dat we het vrij simpel houden. fijne dag allemaal vandaag!!!!
Hey meiden, ik heb even een vraagje ik heb de 20e een nieuwe afspraak voor de termijnecho in het ziekenhuis, mijn man wil uiteraard mee, maar ik heb echt geen oppas voor de kleine man, zou ik hem mee kunnen en mogen nemen? Mijn man was dan van plan gewoon een beetje op afstand te blijven zitten ook voor stel het is niet goed, dat die eventueel weg zou kunnen lopen of de kleine er niet teveel van mee krijgt? Ik heb echt alles geprobeerd maar iedereen is juist die dag aan het werk en de enige die niet werkt is op vakantie.
@Senta, klinkt als de buikgriep die ik heb gehad een paar weken terug... Beterschap! Kun je de kleine man niet naar iemand brengen zodat je wat uit kunt zieken?? @ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze dochter krijgt morgen een t-shirt aan met 'psst mijn Mama heeft een baby in haar buik' en dan maar afwachten hoe snel de gastouder t ziet! Heb ook besloten t wel op mn Werk te vertellen morgen, omdat ik me vandaag echt zo verrot voel! En die dagen heb ik al meer gehad, dus zal vast niet de laatste zijn! Dus dan word t erg lastig om vrolijk te doen op mijn werk. Zometeen boodschappen doen, zelfs daar heb ik geen zin in!
@ muntje bah! Vervelend zulke rugpijn! Heb ook ontzettend veel last van mijn gewrichten, maar het klinkt bij jou nog een tandje erger. Idd overleggen met je vk @senta hangt van de echoscopist af denk ik. Ze raden het af, maar heb ook wel eens gehoord dat kinderen meemochten. @karagoz een mooie echo toegewenst! @all een fijne dag toegewenst!
Met de termijn echo gaat mijn dochter van bijna 3 gezellig mee wel hebben we al de eerste echo gehad dus voel me er nu meer zekerheid bij dus vandaar. En hopelijk begrijp ze het dan ook meer de vrouw die de echo geeft die vond het geen probleem gaan wel vaker kinderen mee dus wat jou beter lijkt zou ik zeggen en ja als je echg geen opas heb zou ik je kind gewoon mee nemen kan niet anders denk ik zo Ik had bij me zelf wel is het inwennig vind ik het zelf ook niet fijn hoor. Ik moet nu iets minder dan 2weken wachten op de termijn echo en deze week ga ik een zwangerschaps taart maken als proef voor als ik het op me werk vertel heb er zin in.
Ik heb geen keus en als ze problemen maken parkeer ik hem gewoon bij de receptie gaan ze daar maar even babysitten Nee ik heb geen keus kan hem moeilijk thuis laten, daarnaast heb ik ook al een eerste echo gehad wat natuurlijk niets wil zeggen maar mag hopen dat dat beroerde niet voor jan met de korte achternaam is
Ik heb ook een Stokke staan, en ben er zoooo blij mee. Hij blijft ook ontzettend mooi en je kunt hem goed schoonmaken. Heb hem in 2010 gekocht en per 2011 maart gebruikt en hij ziet er nog als nieuw uit! Hij rijdt echt super, alleen als je over een grasveldje wilt lopen gaat het wel maar is erg hobbelig. Maar dat is denk ik bij alle kinderwagens zonder luchtbanden.
over het meenemen van kinderen bij de echo, als ik in de wachtkamer zat van het ziekenhuis gingen hele families mee naar binnen. Ook soms met meerdere kinderen. Ik zou het zelf dan niet doen, omdat mijn kleine man in paniek raakt als ik daar moet gaan liggen. Hij is ook wel eens mee geweest naar de huisarts en dat was niet echt prettig. Maar goed hij is nu wel iets groter, en papa is er dan ook bij natuurlijk. Dus wellicht als we wat verder zijn ik hem een keer meeneem.
Als je geen oppas hebt, gewoon meenemen! Jij bepaald wie er bij is vind ik! Ze zeggen heus niet dat hij niet mee naar binnen mag.. Wij nemen onze dochter pas mee naar de echo als we geslachtsbepaling laten doen rond 16/17 weken. Ze zegt dat ze een zus wil, geen broertje! Dus gaat nog wat worden als t geen zus is hahaha
Hier gaat ons zoontje ook gewoon mee met de echo. We hebben het nog niet bekend gemaakt, dus kan hem niet ergens droppen. En mochten ze er inderdaad problemen mee hebben, dan mogen zij babysitten Hier scoliose (vergroeiing van de wervelkolom) en merk nu wel dat mijn rug minder kan hebben. Alles is wat weker dan normaal. Gelukkig niet zo erg last dat ik gekraakt moet worden o.i.d. al probeer ik wel 2 keer per jaar een sessie bij de manueel therapeut te doen.
Hey meiden, 11 uur mijn echo gehad. Alles zag er goed uit, je herkend toch toch wel een beetje baby qua vorm. Hartje klopte goed ik ben alleen wel 4 dagen terug gezet wat ik ook wel verwachtte want ik ben door de pcos onregelmatig. Dat was bij de andere zwangerschappen ook. Gelijk eerste foto gekregen. Ik heb de kids in de wachtkamer laten zitten want ik wist niet of het inwendig gedaan zou worden en dan wil ik de kids er niet bij hebben. Maar het was uitwendig dus ik was daar erg blij. De volgende keer gaan ze gewoon mee naar een echo als ze niet op school zijn. Gister wat buikpijn maar niet bij baarmoeder maar door de darmen. Paar uur later werd ik wakker en echt gewoon 15 minuten op het toilet gezeten door diarree. Sorry voor de details. Ik had het gevoel als of alles uit mijn lichaam zo het toilet in ging. Voelde me erg leeg. Daarna geen klachten meer. Oudste zoon heeft sinds zaterdag koorts, buikpijn en diarree. Ik maakte niet zo veel zorgen, veel drinken en zetpil dan gaat het over. Maar vanmorgen zat er vers bloed erbij dus gelijk aan de huisarts geweest. Hij heeft een keelontsteking en de slijm die zijn keel produceert slikt hij in, zijn maag en darmen worden daar door geïrriteerd dus diarree en overgeven als gevolg. Hij ziet er verder goed uit dus medicatie is niet nodig, uitzieken en veel drinken. Pak van mijn hart...