Karagoz wat een mooie echo en fijn dat alles goed is met de kleine beeb. Wel vervelend dat je andere mannetje ziek is. Echo: hier gaat onze mannetje nog niet mee 2 september. Wij brengen hem eerst naar gastouder daarna direct door naar de echo en daarna moeten we gewoon weer werken. Denk dat ik het dan ook op mijn werk vertel. Verder ben ik nu heel erg moe maar misselijkheid is wel een beetje gezakt.
@karagoz mooie echo klopte de termijn ook? @oppas net mijn schoonmoeder nog eens gevraagd en ze moet werken tot 15 uur die dag dus is niet op tijd thuis dat ik dan nog naar het zh kan vertrekken, maar ik neem de kleine man mee naar het zh zij werkt ernaast en wij gaan op de fiets en mijn man komt gewoon rechtstreeks en mijn schoonmoeder neemt de kleine man mee naar huis, pikken we hem daarna daar weer op. Kunnen man en ik samen naar de echo heb ik die stress er niet bij. Ja ik moet dan even een half uurtje wachten in het ziekenhuis dat zal vast wel goed komen.
1-3-2014 Snomie 1e kindje Waiting4 amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 Marcia 1e kindje 11-3-2014 Noa86 1e kindje Yvonnevto 1e kindje 12-3-2014 Karagoz 3e kindje nova82 2e kindje mvm Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje 15-3-2014 Chaneef 2e kindje 17-03-2014 muntje 1e kindje mvm 19-3-2014 Satak 2e kindje Kriskras86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje 24-3-2014 Moiss 1e kindje Girly 1985 2e kindje 25-3-2014 Wortel 2e kindje 29-3-2014 Buddytje 2e kindje Merryn 1e kindje Afspraken lijstje 6-8-2013 Mama ien 1e echo 9-8-2013 Yvonnevto 2e echo 12-8-2013 Moiss 2e echo Kriskras86 vroege echo Snomie termijn echo 13-8-2013 chaneef intake vk 14-8-2013 Yvonnevto intake vk Wortel intake vk 19-8-2013 Tari termijnecho Waiting4Amber intake ZH + 12 weken echo VK 20-8-2013 merryn 1e echo Nova81 termijnecho Senta termijnecho 21-8-2013 Buddytje 1e echo merryn intake vk 22-8-2013 marcia groeiecho Senta afspraak gyn 23-8-2013 Waiting4Amber combinatietest Chaneef 2de echo 27-8-2013 Kriskras86 termijn echo Moiss intake 28-8-2013 mama ien intake gyn 2-9-2013 Buddytje intake vk girly1985 termijnecho 4-9-2013 Wortel termijnecho 5-9-2013 Kriskras86 combinatietest 10-9-2013 Waiting4Amber terug naar gyn 16-09-2013 Snomie 16 weken controle Even weer tevoorschijn gehaald
Oke nou dat is toch niet zo heel erg, ben je door de pcos onregelmatig eigenlijk? Sorry hoor als ik te intieme vragen stel maar was even nieuwsgierig. Mijn vriendin heeft het ook en is nu in ronde 1 met medicijnen direct zwanger, heel goed dus. @moro jouw dochter wil alleen een zusje mijn zoon een broertje als we nou ieder het "verkeerde" hebben dan kunnen wel tenminste wel ruilen @dromen ik heb weer eens de meest bizarre dromen zo grappig droom als een week dat er ingebroken wordt in huis, niet leuk maar ik weet dat het niet kan althans niet de manier waarop ik het droom dat ze via ons slaapkamerraam binnenkomen, dat gaat niet door de kiepramen met beveiliging. Verder gedroomd dat mijn nicht en ik beiden een meid krijgen en zij is 5 weken verder maar gaf het kindje de naam die wij in gedachten hebben, daar maak ik me nu heel erg bezorgd over. Mijn schoonzus is hoogzwanger en krijgt ook een meid maar daar ben ik niet bang voor dat die "onze" naam inpikken Zij heeft gezegd tegen mijn andere schoonzusje dat hun meid een naam krijgt die heel anders gezegd wordt dan dat die wordt geschreven ik ben benieuwd mijn schoonmoeder kan echt geen namen uitspreken. Dus dat wordt geheid een tongbreker, wel leuk de achternaam van mijn zwager erachter (oerhollands)
Ik stond niet meer in de lijst, dus heb mezelf weer even teruggezet voor morgen zo spannend! Afspraken lijstje 6-8-2013 Mama ien 1e echo 9-8-2013 Yvonnevto 2e echo 12-8-2013 Moiss 2e echo Kriskras86 vroege echo Snomie termijn echo 13-8-2013 chaneef intake vk Noa86 intake vk + termijnecho 14-8-2013 Yvonnevto intake vk Wortel intake vk 19-8-2013 Tari termijnecho Waiting4Amber intake ZH + 12 weken echo VK 20-8-2013 merryn 1e echo Nova81 termijnecho Senta termijnecho 21-8-2013 Buddytje 1e echo merryn intake vk 22-8-2013 marcia groeiecho Senta afspraak gyn 23-8-2013 Waiting4Amber combinatietest Chaneef 2de echo 27-8-2013 Kriskras86 termijn echo Moiss intake 28-8-2013 mama ien intake gyn 2-9-2013 Buddytje intake vk girly1985 termijnecho 4-9-2013 Wortel termijnecho 5-9-2013 Kriskras86 combinatietest 10-9-2013 Waiting4Amber terug naar gyn 16-09-2013 Snomie 16 weken controle
Hoi dames, Allereerst alle nieuwe dames: WELKOM! Voor iedereen die een goede echo heeft gehad: GEFELICITEERD! Eigenlijk zou er een soort van samenvatting moeten komen. Nu ben ik elke keer aan het bijlezen en het moment dat ik bij ben, ben ik te moe om te reageren. Plus ik onthoud zo slecht... Zit met pen en papier naast me te noteren wat ik wil zeggen en wanneer ik wil typen is mijn hoofd zo leeg als wat. Dus alle dames, excuses voor het niet reageren op jullie vragen of gewoon jullie gebeurtenissen. Ik heb wel alles gelezen. Girly ik herinner me jouw vraag nog heel goed. Vocht uit de borsten? Ik heb er nog geen last van op dit moment. Dus ik kan je ook niet helpen helaas. Ik ben even een soort van online geweest (wel af en toe lezen maar niet reageren). Maar vandaag moest het er toch echt van komen. Sinds vanochtend bruin bloed verlies. En ik maak me zo ongerust. Het was inmiddels al gestopt maar sinds vanmiddag weer..... Ik heb de VK wel gebeld en ze heeft geprobeerd me gerust te stellen maar veel kon ze ook niet. Morgen hebben we de echo maar oooo wat duurt het dan lang zeg. Ik kan wel janken. En het liefst zou ik dat ook gewoon doen. Maar ben op mijn werk helaas. En wederom zooooo moe. Als ik mijn hoofd op het bureau neerleg ben ik binnen enkele seconden weg denk ik. zelfs na een cup a soup.... hahahaha Heeft iemand ook al bloedverlies gehad? Essie? Jij had het toch ook? En bij jou is het goed toch? pffff.... vind mezelf wel een beetje egoïstisch...
Yes! We hebben zojuist een erg mooie echo gehad. Hartje klopt heel goed en klein beetje beweging al! Baby ligt dicht tegen de buikwand schijnt dus nog even en het is bij mij al te zien. ZOoooooo opgelucht en blij!
Karagoz, vervelend meis. Gelukkig had je nu een mooie echo. Senta beterschap, ik hoorde van friso pas toen ik het hier las. Ik vind het heel naar voor ze, maar mabel kan nu wel verder. Ik bedoel het niet zo cru, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Moiss, he meis vervelend. Ik ga morgen voor je duimen. En niet schuldig voelen hoor. Echo zijn mag hoor! Ik heb hier altijd 2 pag. Open. In de een lees ik en in de ander type ik meteen mijn reactie Kriskras mooie echo! Chaneef, feta mag volgens mij hoor. Kids mee, als je niet anders kan gewoon doen. Vaak is er in de wachtruimte wel wat speelgoed. Hier gaan ze met de 12 weken echo mee. Was geen probleem. Maar ik lees dat het al opgelost is. Met de 20 neem ik ze niet mee. Even een geniet moment voor ons zelf, tenminste als alles goed is en daarom neem ik ze dan niet mee. We doen wel een pretecho. Bij alle 3 gedaan. Wat is de techniek voorruit gegaan zeg Verder, pff zal blij zijn als ze weer naar school gaa, ze zijn zo druk en luisteren momenteel slecht. Ze moeten nu verplicht hun kamer opruimen Ik ga vanavond weer eens een nieuwe beloning lijst maken en taken die ze mogen gaan doen. Doen ze het niet, valt er niets te verdienen. Werkt vaak erg goed. Weer even duidelijkheid.
@kriskras, mooie echo! @moiss, dat is schrikken! Hopelijk morgen een mooie echo, al snap ik best dat de tijd je nu veel te langzaam gaat.. @Friso, zulke dingen doen mij echt niks... Of ben ik zo'n hardzak?? @hier echt se hele dag last van mn maag! En ben echt uitgeput! Vanavond moet ik echt vroeg naar bed, wil ik morgenochtend rustig wakker willen worden. Heb echt een uur nodig voordat ik me redelijk voel. Normaal kleed ik me eerst aan enzo voordat ik ga eten, dus moet nu ff mn schema omgooien nu ik weer moet werken.
Verloskundigenpraktijk het Ooievaarsnest Nou inderdaad feta mag ik heb het op internet gevonden eigelijk mag je best veel kaas soorten hier de link voor andere dames
@mois, dat is schrikken zeg, hopelijk morgen alles goed! @kriskras, mooi!!!!gefeliciteerd! @karagoz, goed zeg! gefeliciteerd!!!
Hallo Dames! Wat een leuke site.. Ik ben net zwanger en op 29 maart 2014 uitgerekend! Ik vroeg me af of sommige van jullie ook last hebben van buikpijn als je een enorm drukke dag hebt gehad de dag ervoor? Ik heb het namelijk nu twee dagen gehad, de eerste dag erger als de tweede maar gelukkig geen bloedverlies. Donderdag naar de verloskundige en as maandag de eerste echo. Ik ben 23 en voor mij is het de eerste, voor mijn vriend (32) is het de derde dus iets minder spannend haha. Groetjes Lysanne