Ik herken het enorm die geurtjes en ik heb het bijv. Bij de slager kan datv echt niet hebben. @girly ik bedoel ouwehands en niet Oeganda
Dat dacht ik al senta hahaha. Geuren: vandaag voor het eerst dat ik misselijk werd van deo van manlief. Heb het nog niet gezegd maar volgende keer zeg ik het wel hoor.
Denk al, wie gaat er nu in de zwangerschap naar Oeganda! Haha... Is overigens wel een super mooi land, ben er een paar jaar geleden geweest! Geur: boh, echt erg met sommige dingen... (en eigenlijk het meest met de potten van MvM). Maar vanmorgen wel het toppunt gehad: hondje van vrienden logeerde bij ons en zat vannacht in de keuken (onze eigen hond in de kamer, hadden geen zin in speelpartijen vannacht) en nou had ze onder de keukentafel gepoept! Iiieeeekkkk die geur... moest gewoon kokhalzen terwijl ik daar normaal geen last van heb... bah bah!
Dames ik heb een vraagje ik voel sinds gisteren een soort schuivend schurend iets ter hoogte van mijn schaambeen. Zou dit lijkt mij wel vroeg maar voelt echt niet als mijn darmen. Het schuift echt. Nu zagen wij met de echo wel dat de baby bovenin mijn baarmoeder ligt. Maar. Zo spannend allemaal.
Misschien is t de rand van je baarmoeder al?? De mijne ligt vrij hoog ik heb soms t idee dat ik m voel maar geen idee of het ook zo is.
Heb ik nog geen last van senta dus zal het je niet kunnen vertellen. Hier een heerlijk dagje gehad. Dierentuin was erg leuk alleen vond zoonlief het leuker om gewoon lekker rond te banjeren en te rennen haha. Waren rond half vier al thuis dus zoonlief naar bed en mamma ook. Hadden zo`n foto laten maken door een medewerker van het part die je dan eventueel kan kopen. Hebben we gedaan was echt een leuke foto. Denk zet hem op facebook maar toen zag ik in de foto dat er bij mij al echt een buikje te zien was dus dat doen we maar niet haha. Hier nog ff rustig op de laptop en morgen plotseling een dagje werken.
@all Zo 10 weken alweer! @geurtjes ja verschrikkelijk. Ik voer sollicitatiegesprekken en sommige mensen hebben mij toch een lucht! Deo van mijn man is ook ondraaglijk, hij is nu gelukkig even geswitched, maar moet kokhalzen van zijn ene deobus (die nog lang niet leeg is helaas).En de vleesafdeling van de albert heijn..... ieuw ieuw.. Bij de slager gaat het goed, maar in de AH hangt er een vlees-schoonmaak lucht. Misselijk bij de gedachte. Ik weet niet of ik dit weekend nog online ben, maar in ieder geval een goed weekend toegewenst! Morgen ga ik samen met mijn moeder naar mijn oma om het te vertellen. Super leuk!
Yvonne heel veel plezier met vertellen. All: ja hoor hahaha het is weer donderdag op vrijdag nacht en 4 uur in de ochtend. Ik moet eruit voor de wc en kan gelijk niet meer slapen. Tevens onwijs jeuk op mijn rug hoe dat kan geen idee maar wordt er gek van.
Nou dames, ik ben t gekots elke ochtend echt beu!! Zit nu in bed crackers te eten, maar ik voel alweer dat t eruit gaat komen als ik dadelijk opsta. Dit is al dag 4 op rij! Las ergens dat t hcg hormoon rond 10 weken t hoogst is en dat t daarna afneemt, daar hoop ik dus op. Ben blij dat ik bijna weekend heb, ben eraan toe! Zo, dat was ff mn klaagzang.. Nu op naar de wc vrees ik en dan klaarmaken om nog een half dagje te gaan werken! Als ik vanavond puf heb zal ik eens fatsoenlijk reageren
ik logeer nog in het huis van mijn schoonouders maar hun bedden liggen helemaal niet lekker. Ik hoop zo dat ons nieuwe huis snel klaar is. er moet nog wat geverfd worden en dan kan ik gaan schoonmaken. Ik mis mijn eigen bed.
nou ik heb mijn qiunny speedi net maar op internet gezet wil echt een andere wagen wel is deze ook goed hoor want hij ziet er nog uit als nieuw maar als deze ook zo groot is als mijn dochter kan ik er niet lang van genieten
Goedemorgen dames wat is het enorm rustig hier, waar is iedereen? Hier begint de misselijkheid goed te zakken, gaat langzaam aan steeds beter, maar als ik dan misselijk ben is het ook echt foute boel. Gelukkig deze week nog maar 1 keer gebeurd. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekeinde? Ik ga morgen met mijn moeder samen bij de babydump neuzen, mannen blijven thuis en ik ga even zwijmelen, dinsdag hebben wij de termijnecho en als dan alles goed is maken we het aan iedereen bekend. Donderdag naar de gyn. Ben ook wel nieuwsgierig, heb een redelijk standpunt en heb dat voor mezelf ook op papier gezet en mijn man kan dan niet mee, dus moet het helemaal zelf doen, maar sinds ik zwanger ben neem ik echt geen blad meer voor de mond ik zeg alles en was dat nu ook van plan. Verder lekker rustig aan doen nu, ook de vermoeidheid wordt wat minder ik krijg wat meer energie, gelukkig maar.
54 cm en binnen 3 maanden kon ze niet meer in de bak dus kon ik haar zittent niet meer zien ze is nu bijna 3 en 1, 08 alweer de meeste mensen denken dat ze 4is
Mijn zoontje wordt deze maand 3 jaar en hij is ook best lang en lekker stevig. Veel mensen denken ook dat hij 4 jaar is. Hij bleef wel langer in de ligbak. Rond de 6 maanden ging hij er uit.
wow wat een grote kindje mijn zoontje was 47,5 cm en was met 1 jaar nog in maat 68 heel soms 74 , inmiddels 3,5 en laatste keer meten met 3 jaar was die 1,04 m maar hij is wel erg licht, nu alweer een stuk langer, denk rond de 1,08m nu maar hij weegt maar net 15 kilo dus erg tenger. Moeilijk met kleding kopen en inmiddels al schoenmaat 28 hier.
hm deze verslaving wil ik wel wat langer houden, net een heerlijk broodje brie gezond gemaakt zo lekker!
Hier de quinny speedi juist lekker lang kunnen gebruiken.. bij de geboorte gwn 50 cm en met een maand of 7 a 8 hebben we de bak eraf gehaald.. Denk dat de meeste bakken toch ook wel dezelfde grootte hebben of is dat niet zo? hier lekker van het weer aan het genieten, twee kindjes hier om te spelen dus drukke boel! Fijn weekend!
Hoi Meiden, die geurtjes herken ik wel ja! De ijskastlucht of de prullenbak blehhhh.. Gelukkig ben ik niet meer echt misselijk en de hoofdpijn is ook minder. Wel menstruatieachtige krampen waar ik soms onzeker door word. Maar dan lees ik weer dat dat het groeien van de baarmoeder is dus heel normaal. Ook heb ik alvast een afspraak gepland voor de geslachtsbepaling met 16 weken. Nog iets meer dan 5 weekjes wachten Ik vind het ook leuk om de kleine dan weer te kunnen zien..want tot de 20 weken echo wachten duurt nog zooo lang Ik heb geen voorkeur, maar mijn gevoel zei eerst een jongen maar nu steeds meer een meisje. Wie gaat er nog met 16 weken geslachtsbepaling doen?