Ik heb tegen mijn man gezegd, jij de andere auto, ik de joolz. Hij wil de mutsy evo, maar ik mag de joolz. 2ehands dan he, en hij zegt heb je niet liever een nieuwe mutsy dan? Pffff weet ik t allemaal. Vandaag de stad rotterdam in geweestdaarna een bbq en ik ben kapot joh. Wat n oud wijf!! S middags slapen...lekker toch! Moro, fijn dat t beter ging, ik ben juist s avonds misselijk, na t warme eten. Nu naar bed, gaaaaaaaap! Truste!
Ik ben in t ziekenhuis bevallen.. Had zwangerschapsvergiftiging en ons meisje was ook nog eens heel klein. Ben toen met 36w5d opgenomen en met 37w1d werd ik ingeleid. Heerlijk met ruggenprik!! Wil nu weer in t ziekenhuis bevallen, alleen hoop ik er nu gewoon met weeën heen te gaan.
Hier ook nog twijfel over nieuw en 2ehands voor de wagen. Het maakt mij niet zoveel uit. Scheelt wel behoorlijk in de centen en ik was het thuis en klaar. Tijd zat nog om dit te bedenken. Lekker geshopt gisteren leuke dingen gezien paar dingen gekocht. Erg leuk. Bevallen ik heb geen keus. Vorige keer alles mis gegaan wat mis kon gaan nen uiteindelijk na mislukte inleiding, mislukte ruggenprik een spoedks gehad. Bij 36, 5 Nu dus in het zh.
hey dames, er is weer behoorlijk wat afgekletst zeg! middagslaapje: gisteren voor het eerst een half uurtje kunnen slapen was heerlijk! bevallen: hier ook geen keuze maar wilde toch al in het ziekenhuis bevallen dus dat kwam mooi uit! ( altijd maar het positieve ervan inzien dan he!) gisterenavond bij vrienden geweest om het te vertellen, zeg zij ineens, goh in maart zijn wij ook met z'n drieën! Was best grappig haha. nou vandaag maar een dagje mutsen want heb nergens geen puf voor! fijne dag!!!
Marcia, je bent vandaag precies 10 weken... mijn man is een lekker broodje jam voor me halen, lief he
Wat gaan de weken eigelijk snel ook ik ben nu 10 weken zwanger ik weet nog dat de eerste 2 heel langzaam waren maar daarna pff hopelijk begint me man snel met de baby kamer haha
Goedemorgen, Hier al de broodbakmachine aan. Kippensoep maken en een appeltaart bakken. Vanmiddag visite, dus wel wat lekkers bij de koffie Hier haden wij geen keus bij de 1e en moesten wij in het zkhuis bevallen. De huisarts stopte met bevallingen en een vk was hier niet voor dit gebied. Achteraf werd het ook medisch en 2 dagen bezig geweest, ingeleid en al, vliezen te lang gebrokenen uiteindelijk een doodziek kindje door een veel te zware bevalling. Waarom ze geen kz hebben gdaan??? Hin is er door de gyn letterlijk uitgeslagen omdat hij vast zat, 2 x vacuum...... geen ruggenprik gehad..... De andere 2 thuis geboren, zefanja beneden en estrella helemaal op zolder. De vk was net op tijd bij haar. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Van de vk mag ik niet naar het zkhuis, anders bevallen we langs de snelweg eerst zien en dan geloven.
@muntje klopt haha 1 september knallen we het op facebook dan ben ik 12 weken! nog 2 weekjes te gaan dus en dat gaat langzaam zeg!!!! niet te geloven pfff! zal van de week weer eens een foto maken volgens mijn moeder ga je het al zien haha
Senta ook een heftige bevalling. Moro zwangerschapsvergiftiging, heftig hoor. Marcia wat leuk, samen zwanger met jullie vrienden. Echt grappig! En vandaag 10 wkn, 1e trimester schiet op!! Chaneef, ook al, gaat goed meiden! 2e hands wagen, waarom niet. Muntje lastig, of jou wagen of een nieuwe mutsy. Heb je de wagens al een keer geprobeerd?
Morgen de termijn echo en dan zetten wij het ook op fb! Kan niet wachten De kids e Hebben er zo zin, maar eerst naar school morgen dat gaat weer beginnen! De oudste naar groep 6, spannend.
Haha tari dat is dan weer het andere uiterste. De een mag niet thuisbevallen om verschillende redenen en jij niet in het ziekenhuis. En ja de eerste lopen alweer aan het eind van het eerste termijn. Spannend hoor al die echo's die eraan zitten te komen. Hier nog maar 2 weken en 1 dag wachten en dan mogen wij ook. Helaas is het nog niet zeker of manlief vrij kan krijgen omdat er al 2 mensen van de afdeling waar hij werkt vakantie hebben. Hoop dat hij dan in ieder geval voor 2 of 3 uurtjes vrij kan krijgen en anders vraag ik mijn moeder denk ik mee. Zolang ik maar niet alleen hoef. Dan vind ik alles best.
Girly ik zou ook niet alleen naar de echo gaan. Ik hoop voor je dat je man een paar uurtjes vrij kan krijgen. Ik moest eerst om 8.45 maar doordat ik zelf geen vrij kon nemen nu pas om 15.30 uur de echo. Ik ben zo benieuwd en dan dinsdag 12 weken! Mijn dochter is binnen 41 min geboren. De vk was net weg, kon ze weer terug ko en. Inderdaad een heel verschil
Jeetje tari dat is wat ik noem inderdaad een snelle bevalling jeetje. O balen dat je dan opeens nog langer moet wachten op de echo (ook al zijn het maar een paar uurtjes)
Ik zou ook niet alleen naar de echo gaan. Hopelijk kan je man gewoon mee! Ik moet nog 12 dagen wachten! Ben echt aan het aftellen, ook al heb ik al een echo gehad. Vanmorgen weer niet overgegeven, jippie!! Al ben ik wel de hele tijd al misselijk. Vandaag denk ik een pyjama dag hier.. Ben moe en nergens zin in. En t is toch geen mooi weer
moro, wat fijn zeg dat je nog niet gespuugd hebt vandaag. Wel balen van de misselijkheid. Hier ook lui en totaal geen energie hebben. Heb al wel de keuken schoon en een was gedraaid. Nu even op de bank met de kleine man. Baby tv kijken. Straks om 4 uur hebben we vakantiebespreking met de hele club waar we mee gaan. En daarna even naar mijn schoonouders toe. Verder rustig dagje en lekker niets doen.
Deze keer wil ik in het geboorte hotel bevallen. Bij de andere 2 in het zienhuis. De oudste was prematuur en bij de 2e wilde ik het zelf. Nu ls er ern groot nieuw geboorte hıtel gekomen en ik ben daar geweest en vind het daar zo mooi en rustig. Dat ik er ook wil bevallken. İk heb mijn eigen kamer en douchr. İk hıj van mijn privacy. İk blijf er aan de bevalling nog 1 nacht en dan naar huis als alles goed verloopt natuurlijk. Gister kregen we te horen dat vrienden een baby hebben verloren door verstikking van de navelstreng om zijn nek en arm met 5 maanden zwangerschap. Ze hebben al 2 dochters en ze wilden heel graag een zoon. Bij de 20 weken echı kwamen ze er achter dat de baby was overleden en het was ook een jongetje. İk kan sinds gister aan niets anders denken nu. Vreselijk... Gistet wilde mijn de cv ketel aan zetten maar hij doet het niet. De man die hem heeft geinstaleerd is op vakantie en we moeten dinsdag er in wonen. Want mljn schoonvader kmt woensdag terug. İk hoop dat mijn man met iemand anders hem aan de praat kan krijgen...
karagoz, Bah wat een verschrikkelijk nieuws zeg hebben jullie vrienden gekregen. Logisch dat je daar heel veel aandenkt. Balen van de cv ketel hoop ook voor jullie dat jullie hem snel aan de praat krijgen. Toch wel fijn he zo`n extra getalletje erbij.
Pfff weer even een misselijkheids aanval. Zo niet leuk. Zoonlief eet niet door dus ga hem zo naar bed brengen en mamma gaat erachter aan.///hopen dat dat wat helpt. Is echt voor het eerst dat ik al zoveel dagen achter elkaar een middagslaapje moet/wil doen. En was pas om 9 uur wakker
Vanmorgen verjaardag gehad en iedereen reageerde leuk zo grappig was eigenlijk alleen maar kennissen, maar ik heb wel een flinke buik al, bizar eigenlijk. @ de 10 weken ik was van de week zo blij dat ik de 10 weken was, eindelijk van die enkele cijfers af nu alweer bijna 11 weken dinsdag de termijn echo ook al zo spannend. Misselijkheid gaat echt een stuk beter, wel moet ik nog verschrikkelijk vaak plassen in de nachten.