Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Dank je wel!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @merryn, wat heftig meid... heel veel sterkte

3. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    @ Muntje: balen van die schimmelinfectie! Snel naar de Huisarts en er iets voor halen... Toch?

@ Yvonne, Moro en Senta; hoop dat jullie snel minder last hebben van alle kwaaltjes... Blijft toch goed vervelend als je er zo'n last van hebt!

@ karagoz; lekker handig van die aannemer! Niet echt netjes!

@ Senta; wat lief van je opa en oma

@ Tari; mooie echo!!! Wat fijn dat ze zo de tijd nam!!!

@ merryn; jeetje... Heftig verhaal van je broer... Wat erg! Snap dat je echo dan even bijzaak is en aan je voorbij gaat... Wel heel lief dat hij zo begaan is met jou en de baby!!! Ik duim voor je dat het snel beter met hem gaat!!! Sterkte!!!

Hier vandaag 2 x een 12 weken echo gehad... Eerst bij de intake op de zwangerschapspoli, daarna bij de verloskundige... Heb niks gezegd ;) en genoten samen met m'n vriend! Was echt leuk! Alles is goed, groeit goed, blaas, maag, hersentjes, armpjes en beentjes zagen er goed uit... Hij was druk aan t bewegen in ZH, dus duurde lang voordat ze hem kon meten... Hè wat naar ;)

Daarna bij verloskundige nam ze ook de tijd, dus echt volop pret gehad! Hartje gehoord! Net een trein! Hahaha! Dendert voort! Ze dacht al te kunnen zien wat het werd... ! Erg leuk! We gaan met 15 weken ook een geslachtsecho doen, dus dan weten we of ze gelijk had...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,6 KB
      Weergaven:
      15
  4. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @waiting4amber, wat een mooie echo! En wat leuk dat je er 2 hebt gehad! Ik zou ook niks zeggen hoor :)
    Jij kunt al heerlijk genieten nu!

Wat zal het fijn zijn als iedereen de termijnecho heeft gehad.. Dan kan iedereen genieten. Maar nog ff een paar weekjes geduld!

5. senta

senta Niet meer actief

Ik kan niet slapen ben zenuwachtig droom over luiers, tig baby's, kinderwagens en weet ik het wat allemaa. Ieder uur gezien.

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, succes vandaag!

@hier heb ik een onzekere dag, bah! Ik ben zó minder misselijk dan afgelopen week dat ik me echt zorgen maak. Moest wel kokhalzen vandaag, maar nadat ik crackers op had was 't ver over. Ben wel iets misselijk, maar ik vind 't gewoon vreemd dat het opeens minder is. Ik ga de vk straks maar even bellen, wie weet kan die me geruststellen... Pfff ik wil gewoon weten of alles goed is!

7. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ach Senta. Erg is dat. Ik krijg gelukkig mijn nichte en neefje de hele dag. Net 3 en 10 maanden. Dus afleiding genoeg ik moet om kwart over 4. Ik droomde juist dat me nichtje in t water viel. We gaan eendjes voeren. Erg he die dromen. En vooral dat ik niks deed:s

Merryn; wat erg zeg. Ik hoop voor jullie. Dat het snel beter met hem mag gaan. Al zijn dan de zorgen nog niet weg begrijp ik. Hoe oud ie hij? Toch veel plezier met je echo.

8. senta

senta Niet meer actief

@merryn sterkte met alles hopelijl geeft jullie spruit hem kracht.

@muntje ik droom de meest bizarre dingen wordt af en toe lachend en of huilend wakker.

@moro ik herken dit heel erg mijn misselijkheid is ook veel minder is op zich logisch maar maakt me ook onzeker.
    Als ik nu misselijk wordt komt ook alles eruit direct. Dus hoop dat het nog minder wordt. Heb al paar keer moeten dweilen afgelopen week

9. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Senta; balen van die dromen.... succes vandaag en veel plezier!

Ook voor Merryn en Nova veel plezier met jullie echo's vandaag!

Moro; ik ben nu bijna helemaal niet misselijk meer! Bij mij is dat ook gewoon steeds minder geworden afgelopen anderhalve week. Nu nog soms echt heel even en dan is het zo weer weg... Denk niet dat je je er zorgen om hoeft te maken...

Muntje; jij ook een echo vandaag? of andere afspraak?

10. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Mijn "broertje" is 29, oftewel ruimschoots volwassen. Dank jullie wel voor de lieve woorden.
    Inmiddels toch wel spannend de echo vanmiddag (pas om 4 uur), ook wel zin in! Ben heel benieuwd.

Vervelend die misselijkheid steeds. Hier gaat het wel, continu een beetje misselijk, maar niet overgeven. Wel soms wat erger en ik merk dat warm eten soms lastig gaat, eet maar beperkt, maar goed.

11. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @tari, prachtig!! nu lekker genieten!
    @merryn, heftig, heel veel sterkte.
    @waiting4amber, heel vervelend die 2 echo's ;) ook helemaal prachtig!!!
    @senta succes vandaag!

hier ook al aan het aftellen, donderdagavond eindelijk de termijnecho!!! zo benieuwd!verder alles hier hetzelfde, nog steeds geen tot weinig klachten, al krijg ik nu wel een donkere lijn van mijn navel tot mijn schaambot, is dit niet erg vroeg??
    buik wordt ook ronder en harder, dus ik ga er maar vanuit dat ik me geen zorgen hoef te maken met deze verschijnselen!

12. senta

senta Niet meer actief

Ik ben tenminste niet de enige die de hele dag moet wachten op de echo, wel balen dat ik nu pas donderdag naar de gyn moet gaan, of beter gezegd weer.

13. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Merryn; wat is je broer nog jong om nu al zo'n verschrikkelijke prognose te krijgen... In ieder geval heel veel plezier vanmiddag bij je echo... ik hoop dat het jou en je broer een stukje opvrolijkt!

Misschien een stomme vraag (sorry...) maar waarom baal je daarvan Senta? Gaan ze dingen doen die je niet leuk vind?

Heb net een te cute badjasje besteld voor onze baby...
    Kan hij niet gelijk aan... maar dat komt nog wel! ;)
    Zo grappig... Misschien kenden jullie ze al, ik nog niet...

Boy Shark Badjas - Kids Clothing - Devico

Had het nijlpaardje al besteld voor m'n schoonzus... hoop dat hij snel binnenkomt... Nu het haaitje voor ons zelf...

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @echo's.... leuk al die goede echo's! Bij mij konden ze ook voor 70% zeggen wat het was met 12 weken en ze had nog gelijk ook!
    Ik weet niet wanneer ik weer een echo krijg. Ze heeft er niets over gezegd. Ik hoop nog wel 1 voor dat ik de 20 weken echo heb.

Gister het huis voor het grootste gedeelte schoon gemaakt. Ik moet alleen nog op de BG de vloer stofzuigen en dweilen. Dat is me een werk want die vloer is echt vies. Vandaag gaan we niet naar ons nieuwe huis om te wonen want de cv ketel geeft een storing aan. De installateur is op vakantie en de aannemer ook. Het bedrijf waar de cv ketel vandaan komt willen niet komen. We moeten een andere installateur vinden. Lekker service zeg. En we zijn de schroeven van ons bed kwijt. Zo meteen even ikea bellen om te vragen of de schroeven van hun kunnen krijgen.

Het zit ons ook echt niet mee zeg... Ik was gister ook erg moe. Ik voelde het goed in mijn bekken en rug. Vannacht liep ik ook helemaal scheef van de pijn naar het toilet en vanochtend ook. Nu is het over maar ik ben nog erg moe en misselijk...

15. senta

senta Niet meer actief

nee hoor dat absoluut niet maar zo zonde van mijn tijd voor een gesprekje van 10 minuten met gyn moet ik toch weer flink in de weer. Half uur op de fiets kind mee. Ach je hoort me niet klagen maar jammer dat het niet anders gepland wordt.

16. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Dan kan ik me voorstellen dat je er geen zin in hebt... :( Als ik bij de gynaecoloog kwam kreeg ik altijd een echo... dus vandaar dat ik me even af vroeg waarom je geen zin had... ;)

17. senta

senta Niet meer actief

dat krijg ik straks ook, maar nu zal het wel niet, is het 2 dagen eerder dat ik de termijnecho heb gehad.

18. Amber81

Amber81 Lid

20 aug 2013
    9
    0
    0
    omgeving Tilburg
    Hallo meiden,

Heb net pas dit forum ontdekt.
    Ik ben op dit moment 10 weken en 3 dagen zwanger van een tweeling (15 maart 2014 uitgerekend).
    Aanstaande maandag hebben we de termijnecho.
    Kan bijna niet meer wachten en vindt het allemaal erg spannend.
    Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen over alle zwangerschapsperikelen.

groetjes Amber

19. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    welkom amber, en gefeliciteerd!
    @senta dat kan ik me voorstellen, succes!
    andere dames met een echo vandaag ook succes!! geniet ervan!

20. senta

senta Niet meer actief

@amber welkom

Deel Deze Pagina