De man die de cv ketel heeft geïnstalleerd komt pas 10 september terug. Het zit er niets anders op dan tot die tijd in het hui van mijn schoonouders te wonen. Ik wil het niet want ik zit niet op mijn plek hier en het bed is alles behalve comfortabel maar goed dan komt ook die zelfde week mijn keuken dus dan hebben we dat ook gehad... wie moeten nog een 1e echo hebben? of heeft iedereen het al gehad?
:x:x:x:x:x:x:x Ben ik net al een kwartier/20 minuten met een tekst bezig en druk ik op een verkeerd knopje en dan is mijn tekst weg.:x:x:x:x:x Zo een hele goedenavond dames. Nou hier nog even een korte versie: Echo`s: Van harte met de goede echo`s, prachtige foto`s en wat fijn dat alles goed is. Hier nog 1 week en 4 dagen wachten en dan mag ik mijn (onze) kleine uk gaan bekijken. Merryn: Heel veel sterkte met je broertje en hoop dat het snel weer een beetje beter gaat. Waiting4amber: prachtig en zo schattig dat badjasje. Buddytje: Hier ook een flinke offday. Moe, PRikkelbaar en kan helemaal niets hebben van andere en eigenlijk ook niet van mezelf. Karagoz: Balen zeg zoveel tegenslag in het huis. Hoop dat jullie snel lekker in jullie eigen bedje kunnen slapen in het huis. Amber: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Volgens mij ben ik nog de helft vergeten. Sorry daarvoor. Zijn hier nog mensen die ook zo vergeetachtig? Echt alles vergeet ik zo vervelend
Karagoz, Nee ik zit nog braaf op het wachtbankje (alsof ik mezelf zie typen in afwachting op mijn menstruatie op het nodforum) om onze kleine uk te mogen bewonderen. De termijn echo wordt onze eerste echo.
relaxed ben ik zeker niet. Ik loop echt op mijn tenen in huis. Mijn man is ook nog eens een persoon waar ik echt alles 100 x moet zeggen en uitleggen... bijv. over de schroef die we nodig hebben voor het bed. Gezegd dat we nog 1 soort schroef nodig hebben waar van je er dus 14 van nodig hebt. Gaat hij het bed in elkaar zetten belt hij me op en vraagt waarom we die schroef nodig hebben want het kan ook zonder... ja maar het is niet 1 schroef maar 14 van het zelfde soort.... hele discussie aan de telefoon... hij is ook gefrustreerd maar voor hem maakt het niet uit of we in ons huis zitten of niet... hij is er alleen in de avond een paar uur en de rest op zijn werk of in het nieuwe huis. En de kids zitten nog thuis... (ja klopt ik woon in het midden van NL, zuid-holland ) en die luisteren voor geen meter dus mijn grens is bijna bereikt.. sorry voor het klagen maar ik kan het nergens anders kwijt
Pff zo hehe. Hier ben ik weer. Totall loss van 2 kleine blagen. Een goede echo!! Wat een wonder. 10w5d nu, dus 13e uitgerekend. Had n invaller, wist niet eens hoe t geluid aan moest.. via de handleiding. Maar 2 armen 2 benen.. ze zei niks over maag enzo? Wat fijn al die goede echo, s .. best bijzonder allemaal goed... Nou ik ga chillen. Oud wijf haha
Oef girly. Lijkt me nu pittig! Op een kdv... Karagoz. Morgen heb ik ook de 1e echo. Is trouwens grappig. De katten willen al 3 dgn alleen maar bij me (op mijn buik/schoot) liggen. Veeel meer dan normaal.
Buddytje: Ja is pittig maar ja komt goed. Al kijk ik daar soms anders tegenaan hahaha. Spannend hoor morgen. Katten: herkenbaar, Een van onze katten wil continu tegen mijn buik aanliggen. Die wurmt zich letterlijk in allerlei bochten om zoveel mogelijk tegen mijn buik te liggen.
Dieren kunnen aanvoelen dat je zwanger bent. Ik heb hier geen dieren die dat doen... Goudvissen maar die komen alleen bij me om te eten hahaha... spannend morgen weer een echo!
Bij mijn jongste kreeg ik van week 8 tot week 13 elke week een echo in 2d en 3d voor een speciaal onderzoek in het ziekenhuis en ik had mij aangemeld toen. Ik wil dat nu graag ook weer maar ze doen het niet meer... zo jammer... ik was echt ver went met al die echo's en nu heb ik er maar 1 gehad... afkicken hahaha enne... mijn man werd net gebeld dat er iemand is die naar de cv ketel kan komen kijken... eindelijk... ik hoop dat hij het gratis doet want we geen extra geld meer over
@ merryn, Nova, Senta en Muntje; fijn al die goede echo's!!! Ik zou zeggen... Foto's Jammer dat je man er niet bij kon zijn Nova... @ amber: welkom! Een tweeling! Wat leuk! Ben ook reuze benieuwd naar jouw echo!!! Lijkt me leuk om te zien dat er 2 kleine wintertjes in je buik groeien en bewegen! @ buddytje; hopen dat de yoga werkt en morgen een betere dag wordt! @ Moro; je bent geen zeur! We zijn allemaal wel eens onzeker! @ Senta; balen voor je broertje... Uit elkaar gaan is nooit leuk... Misschien vrolijkt de echo en het nieuws hem juist op? @ girly: begrijpelijk dat je zo weinig kan hebben als je zo moe bent... Hier nog 1... Geloof dat m'n vriend het echt zwaar gaat krijgen... Hahaha! @ karagoz; balen dat je nog zo lang moet wachten zeg... En ach... Mannen? Pffff... Hopen dat die man van de cv ketel snel komt! Hier vandaag bonje om niks met m'n vriend... Shit hormonen... Heb echt tegen hem staan schreeuwen... Niets voor mij... En dan ook nog eens heel lief vragen hoe het met me gaat daarna... Pffff... Wat een eikels zijn het toch Ahhhh... Hij heeft t echt niet makkelijk met me op dit moment... Morgen dagje vrij en donderdag op jacht naar een nieuwe auto waar een kinderwagen in past ben benieuwd... Gaan kijken naar een Skoda fabia... Nog nooit in gereden... Dus ben heel benieuwd...
Omg! Ik dacht ff reageren op iedereen, maar opeens 2 pagina's vol gekletst!! Dus weet t allemaal niet meer hahaha en op mn telefoon is teruglezen lastig. @Amber, welkom! En wat leuk zeg een tweeling. Al aan het idee gewend? @girly, gelukkig komt 2 september steeds dichterbij!! @karagoz, wat een ellende zeg! Hopelijk kunnen jullie toch snel in jullie nieuwe huis gaan wonen. @waiting4amber, die hormonen he... Pfff hahaha ik kan op dot moment heel snel huilen en dat heb ik normaal echt niet!! Hier 2 katten die constant bij/op me willen liggen. Dat geeft me dan weer een goed gevoel Ik ga lekker naar mn bedje, val bijna in slaap op de bank!
Yeah! 10 weken zegt mn banner alhoewel dat misschien pas morgen of overmorgen is.. Ik vind t iig leuk staan hihi
Goedemorgen dames. Hebben jullie dat ook dat die bandenpijn af en toe flink steekt? Met name met omdraaien in bed doet af en toe flink steken weet niet hoe je het noemt. Ik ben opgelucht na gisteren heb ook heerlijk geslapen vannacht. Ga nu mijn zwangerschapsdagboek invullen. Eindelijk. En maandagavond voor het eerst zwangerschap zwemmen. Lijkt me erg leuk en later ook lekker. @karagoz ik hoop zo voor jullie dat die meneer de cv gerepareerd krijgt. Kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Verder ja wij ook in zuid holland. Ter hoogte van de a27 en a15 zal ik maar zeggen. @muntje pittig he al die kids om je heen. Ik moet vandaag oppassen op de kleintjes van mijn vriendin zijn ook erg druk. Maar goed even doorbijten. Vanavond naar de mondhygiëniste daar moet ik het natuurlijk wel melden. @buddytje ga eens slapen joh.
Goedemorgen. Ik zat vanmorgen op de bank en kreeg in een keer zo'n ongesteldheiskramp. Jeetje dat was weer even puffen. Zullen mijn banden of baarmoeder wel zijn. Kunnen ook mijn darmen zijn ben al een paar dagen niet voor se grote boodschap naar de wc geweest. Daar gaan we lekker vanuit dat het 1 van de drie is. Verder heb ik het gisteren aan de collega's vertelt. Kreeg er vragen over en ben alweer 9 weken en kan het echt niet meer verborgen houden dus ach. So be it. Nu weer aan het werk. Nu al wel last van mijn rug en voel weer wat krampen opkomen. We gaan het zien. Iedereen die vandaag echo krijgt heel veel succes en plezier.
Goedemorgen! Hier niet echt misselijk geweest, wel kokhalzen en weer bijna overgeven. Daarna was t weer weg dus t zal wel goed zitten. Ik heb de laatste dagen last van mn onderrug. En een soort van spierpijn in mijn onderbuik. Alsof ik de hele tijd mn spieren aanspan. Ik denk dat t mn baarmoeder is ofzo.. @buddytje, pfff lastig als je wakker ligt! Nog kunnen slapen? @Senta, ik hen vaak een steek als ik te snel opsta en dan een rare beweging maak op de 1 of andere manier @girly, vervelend dat je niet naar de wc kan.. Hier zei mijn dochter vanmorgen opeens: Mama je buik is dik! En ik had expres een wijder shirtje aangedaan! Niet iedereen weet t op mijn werk. Tot nu toe heeft niemand iets gevraagd
Ik had dit ook heel erg en drink nu iedere morgen 2/3 glazen lauwwarm water op mijn nuchtere maag en kan opeens veel beter naar de wc toe gaan, het smakt wel vies maar het is het proberen waard.