Maart 2014

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Rph1989, Jul 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb de kraamzorg ook al aangevraagd. Alleen bij de zorgverzekering nog niet want in november ga ik over naar een andere...

2. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

Feb 19, 2013
    230
    0
    0
    Ik heb de kraamzorg ook al anderhalve week geleden aangevraagd, op advies van de verloskundige. Die zijn met 9 weken al "zo snel mogelijk aanvragen". Dus dat heb ik maar braaf gedaan...

Zorgverzekeraar nog niet ingelicht. Begreep ook dat dat bij DSW niet hoeft, dat je alleen rond maand 6 ofzo een zwangerschapsverklaring moet sturen voor je kraampakket... Maar misschien dat ik dat verkeerd begrepen heb...
    Heb de zwangerschapsverklaring al wel van m'n verloskundige gehad...

3. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren kraamzorg aangevraagd en gemeld bij de verzekering. Hier zeggen ze dat je t zsm moet regelen.. Heb ook de blije doos en felicitas aangevraagd haha

@diarree, hier weken aan een stuk gehad!! Nu soms een dag niks en een dag later weer diarree of gewoon normaal. Lekker praatje he :p

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Ja toch `leuk` die darmen. hahaha.

Moro ik heb de felicitas en blije doos ook al aangevraagd een week ofzo geleden. Ben benieuwd bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een tijd lang het tijdschrift ouders van nu gekregen. Vraag me af of dat nog steeds zo is.

5. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij krijg je die nog steeds.

Nou ik ben weer misselijk wakker geworden, bah! Maar ik moet niet klagen, teken dat t goed gaat :)

6. senta

senta Niet meer actief

Ik was al aangemeld door mijn vriendin kreeg vorige week het eerste blad al in de bus, maar is niet ouders van nu, maar de wij jonge ouder.

Wel erg leuk hoor.

7. muntje

muntje Bekend lid

Aug 2, 2012
    883
    0
    16
    Ik heb me een paar weken geleden al aangemeld maar niks gehad nog , ook wij jonge ouders.
    Bij mijn verzekering heb ik t kraampakket aangevraagd omdat ik dat boekje wou 9 maanden dagboek. Is dit genoeg of niet ik dan ook nog bellen ?

Vandaag kraamzorg regelen.

Ik plas 2 weken niet voor mvm , heb vakantie en elke z weg, dus ff niet. Die vrouw zei dat ik een code kreeg dan kon ik t zo afzeggen maar niks gehad. Dus ff bellen ...

Darmen zijn shit , hier ook..

Bij hoeveel weken zou je die vlinders in je buik gaan voelen?

8. chaneef

chaneef Bekend lid

Jan 18, 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Pff ik moet me voor alles nog aanmelden ook maar even morgen doen. Ik had bij me dochter ook eerst de zorgverzekering gebelt om te informeren welke kraamzorg ik bij hun vergoed kreeg.

Wat gaat de tijd toch hard morgen alweer termijn echo heel spannent maar wel jammer dat betekent ook dat mijn vakantie afgelopen is snik haha

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

May 15, 2013
    2,779
    743
    113
    Ja idd het was het blad wij jonge ouders en niet ouders van nu. Haal die 2 altijd door elkaar.

Vandaag een druk dagje. Eerst bij mijn nicht en haar zoontje spelen en in de middag komen mijn moeder en beste vriendin op bezoek. Ook nog even de boodschappen doen en lekker een quiche maken.

Spannend morgen de echo chaneef.

Moro gelukkig en balen tegelijk dat je weer misselijk bent. Gelukkig want dan zit het goed en is bekend maar balen want het is nooit fijn misselijk zijn.

10. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

Mar 2, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen all! Ik ga mijn best doen om weer ff bij te lezen vandaag. Druk op het werk en moe 's avonds. :s
    Hoe is het net jullie?

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen... gister na mijn middag dut was ik zo moe, duizelig en misselijk. Met moeite wat kunnen koken. Na een uurtje was het overgelukkig. IN de avond weer misselijk natuurlijk dus heb ik even snel wat kippensoep gemaakt en het was gelijk over...

Net pas opgestaan en ben nog niet misselijk... dat zelf denk ik wel straks weer beginnen...

hoe is het met de rest?

12. senta

senta Niet meer actief

Goedgekeurd bij de gyn over 4 weken gtt test was 3 kilo afgevallen. Nooit erg.

13. Buddytje

Buddytje Bekend lid

Dec 18, 2010
    785
    0
    0
    Och zo vervelend die misselijkheid van iedereen! :(

Lekker kippen soep en quiche! :D

Ik ben eerder van kantoor thuis gekomen. De kleine boef heeft me aangestoken. Grieperig keelpijn en hoofdpijn. En alsof de duvel er mee speelt. .. onwijze rugpijn.begon maandag al... heb dus net v dinsdag een afspr bij de fysio gemaakt. Nu ff slapen voordat iedereen thuis komt en honger heeft. :p

14. Buddytje

Buddytje Bekend lid

Dec 18, 2010
    785
    0
    0
    @senta. 3 kg wow!!!! :O :D

15. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

Mar 2, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    @senta nice! 3 kg!

16. senta

senta Niet meer actief

Ik had toch veld van dat gezeur om het etentje. Dat is helemaal geƫscaleerd helaas. Ben zo op mijn ziel getrapt Door een vriendin nou ja vriendin. Doet echt pijn. Ze heeft iedereen tegen mij op geprobeerd te zetten. Vreselijk. Pfff. Ga maar even uithuilen vanavond bij mijn mannetje.

17. moro

moro Bekend lid

Jul 20, 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senta, en dat allemaal omdat de dag niet goed uitkwam??!

18. senta

senta Niet meer actief

Ja inderdaad. Meer omdat wij wel gewoon gaan. Ja dat iemand het laat afweten omdat ze lever thuis is. Wil in mijn ogen niet zeggen dat de andere niet mogen en kunnen gaan. Geloof niet dat ik toestemming nodig heb. Pfff zo vermoeiend.

19. Buddytje

Buddytje Bekend lid

Dec 18, 2010
    785
    0
    0
    Grrr balen. 38.8. Vk gebeld. Moet om de 6 u 2 paracetamol pakken. Indien nodig om de 4 u. Als t over is nog 24u doorgaan. :(

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Mijn schoonvader kwam terug uit turkije en mijn schoonzus had een setje zwangerschapskleding voor me gekocht en in zjn koffer gedaan. Een zwarte broek met een elastische buik die je kan verstellen met een elastiek. İdeaal! Met daar overheen een top die ruim over mijn buik komt. Ver over over mijn heupen. Erg fijn. Heb gevraagd of ze nog een setje wilt kopen. En mijn man neemt straks ook nog mee voor me. Veel mooier en goedkoper dan hier.

Share This Page