Na 1 1/2 u nog 38.0... hap gebeld. Als t binnen de gestelde 4 u boven de 38.5 komt moet ik terugbellen.
Nou mij boeit t niet, voel op zich niet extreem ziek maar koorts is de 1e 3mnd gevaarlijk voor kindjes. Daar maak ik me meer zorgen om.
@buddytje, hopelijk zakt de koorts!! Beterschap! @karagoz, fijn dat hun t mee kunnen nemen, zeker als t zoveel scheelt met hier! @hier niet veel te melden.. Gaat eigenlijk wel goed. Wel moe en misselijk, maar het is bijna weekend
@karagoz. Is het gewone klefing of meer traditionele of stel ik nu een hele domme vraag? @buddytje hopelijk snel zaken die koorts
Waaaaaaaahhh!!! Ik heb net de angelsound toch maar van zolder gehaald, ook al had ik mezelf voorgenomen om m pas ná de echo te gebruiken.. Zet m op mn buik en ik hoor gewoon heel duidelijk de hartslag van de baby!!! Ben zo blij hihihi
O dat is mooi ik heb het ook geprobeert maar mijn uk ligt te ver naar achtere zeiden ze bij de vorige echo maar hopelijk kan ik mijn uk binnen kort ook al horen
Thanks meiden. Ik kan het nu mooi onder de 38 houden. Echt een opluchting hoor. tot half 7 maar weer! (Paracetamol tijd )
Na een week niet overgegeven te hebben is het weer terug en dat op een lege maag.. Pfff hopen dat t eenmalig was!
Moro echt super leuk en bijzonder om het hartje al fe kunnen horen zeg. Buddytje fijn dat de koorts nu is gaan zakken hopelijk blijft het zo. Hier stap ik zo in de auto op naar laatste werkdag voor het weekend. Verser voel ik me eigenlijk ook best goed. Gisteren kraamzorg geregeld. Way een gedoe zeg. Verder vannacht weer lekker lek geprikt door de muggen. Jeuk jeuk en mog eens jeuk.
goedemorgen dames!! @buddytje, wat vervelend hopelijk blijft het nu onder de 38! @moro, dat is et mooiste geluid in heeeeeeeeeeeeeeeeeel de wereld zeg!!! gisterenavond mijn termijnecho gehad, alles prima!! 4,5 cm lang en zo verschrikkelijk druk! armpjes en beentjes constant in beweging haha ook het hartje gehoord "smelt!" wat is dat een gaaf geluid zeg!! gauw de angelsound halen bij mijn vriendin vandaag haha. ook weer verder gezet, ik ben vandaag 11 weken en 3 dagen!!!! dus na het weekeind mag het EINDELIJK op facebook geknald worden haha zit ik al zo lang naar uit te kijken zeg!!vanavond met mijn 2 beste vriendinnen uit eten dus die ga ik het vanavond vertellen! hier de foto!!! fijne dag dames!!!!
@buddytje... voel je je al wat beter? Hier vannacht geen oog dicht gedaan. Mijn schoonvader is gister gekomen dus die sliep in de logeer kamer, de kids bij mij in bed en manlief op de bank. Mijn jongste snurkte en allebei waren ze erg actief tijdens hun slaap, dan weer links dan weer rechts, dan weer deken weg en dan weer toe dekken, het was ook snik heet in bed en moest nog vaak naar de wc... wat een gedoe. Ik kon ook niet verder slapen dan half 7... Hopelijk kan ik vanmiddag nog even slapen. Morgen gaan we met een nichtje naar duinrell. We kregen 4 kaartjes gratis bij een abonnement dus gelijk gebruik van maken voor dat mijn man naar Turkije gaat volgende week. Leuke afsluiting van de zomervakantie.
Moro gaaf die angelsound, jammer van t overgeven... Buddy hopen dat t de goede kant op gaat nu. Beterschap. Karagoz, slecht slapen is shit. Ik slaap ook al nachten slevht door de schimmelinfectie. Zodra ik me bed zie begint de ellende daar op een of andere manier. Marcia mooie echo! Bijzonder he. Wij hebben een filmpje met de telefoon gemaakt, kunnen we terugkijken .. Wij gaan vandaag naar zeeland voor n week. Weet niet of k wifi heb..jullie merken het vanzelf
@muntje is het nog niet minder geworden? Ik heb een keer schimmelinfectie gehad... wat een ellende zeg... Ik slaap dagen slecht omdat het bed niet lekker ligt en dan nu 2 kids naast is het helemaal feest
Sorry voor ik nog meer domme dingen zeg was niet beledigend bedoeld hoor. Ik ben momenteel niet zo goed in communiceren geloof ik.