Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar.. lijkt me heel vreemd! Ik weet nog bij onze dochter dat ik het iedere echo heb gevraagd omdat ik er ook bang voor was haha.. Heb jij toen ook meerdere echo's gehad?

2. senta

senta Niet meer actief

Bij 21 weken een meid. Door complicaties bij 32 weken in het zh. Extra echoen toen was het een knul. 3, 5 week later was die er met een spoed ks. Onder algehele narcose.

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah dus dat was ook geen prettige ervaring. Heb je daar veel last van gehad? Geestelijk?

De vorige zwangerschap ging mis op dit termijn. Vond t wel eng vanmorgen om naar de wc te gaan maar niks aan de hand :) deze x gaat t vast goed :D

4. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik twijfel zo he.. Of we willen weten wat t word . Aan de ene kant wel makkelijk maar ik ben bang dat ik m'n mond niet kan houden.. En een verrassing is ook leuk he... Ach k heb nog ff.. Man wil t eigenlijk wel.. Maar gaat denk niet moeilijk doen als we t niet doen..

Nog 1 dagje werken en vanavond lekker ut eten. Ben steeds bang dat ik iets eet wat niet mag. Weet alleen leverworst brie en filet uit m'n hoofd:p

5. Satak

Satak Lid

11 jul 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muntje, als je even op google intikt eten zwangerschap krijg je hele lijsten.. misschien wel handig om even te kijken haha!

Ik was bij mn vorige zwangerschap ook bang dat we ons zouden verspreken en dus hebben we tegen iedereen gezegd dat we niet wisten wat het werd ;) Dan letten mensen er ook ni zo op wat je zegt haha!

6. Tessa1991

Tessa1991 Niet meer actief

Haa Satak dat is slim! Hihi, ik ben bang dat ik me anders ook verspreek, zo is het dan mooi opgelost. Maar ik zie bij de verhalen hierboven dat ze toch nog wel 's miszitten. Tot best laat in zwangerschap. Tjaa, hopen dat je dan je spulletjes en je kamer nog niet klaar hebt! xD

7. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden..

Zo, ben er eveneens dag niet en moet mega veel bijlezen., dat ga ik strakjes doen.. Nu eerst ff de boodschapjes doen en van Didam heb ik wel ergens tijd.. Zijn druk met de tuin!!

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wij weten nog niet of we het willen weten...
    Vorige zwangerschap wisten we het niet, omdat manlief het niet wilde en ik m'n mond anders niet kon houden.
    En al hadden we het willen weten dan was het erg lastig geweest omdat ze heel lang in stuitligging lag of steeds haar benen over elkaar had!
    Wij hadden allebei een jongen gedacht, dus was wel écht een verassing dat het een meid was!

9. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    #149 Marral, 13 jul 2013
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
    Snomie: Ah, wat super zeg, alles goed en een kloppend hartje! Nu lekker genieten!!

Senta: Jeetje, dat was wel een hele omschakeling dan!!

Ik wil tzt wel weten wat het is, maar niemand vertellen (alleen hier uiteraard hihi). Ouders en schoonzus vroegen al meteen of ik het wilde weten en zei vol overtuiging dat ik dat niet wilde :) Ze geloven me. Dus dat probleem is al opgelost hihi

Jaaaa, hier vanmorgen begonnen met mvm. Geeft echt een super goed gevoel!! (voornamelijk omdat ik mijn zwangerschap er aan te danken heb denk ik, dan voelt het toch anders)

Is iemand van jullie bekend met een bloedonderzoek in Belgie voor afwijkingen? Daar kwam mijn man mee, maar ik ken het niet...

10. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Goedemorgen! (ja nog net :))
    Ik ben dit weekend de hort op. Familiedingen enzo. Gaan het morgen aan mijn ouders vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren.
    Een heel fijn weekend allemaal en ik probeer zondagavond weer bij te lezen.
    Liefs

11. Alja

Alja Nieuw lid

13 jul 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Als jullie het goed vinden wil ik me graag bij jullie clubje voegen.
    Vanochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik ben zwanger!!!!!!

We zijn er erg blij mee. Ik heb al twee kinderen van 5 en 3 jaar. We wilde nog graag alles één keer meemaken en gelukkig is ons dat gegund. Nu natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan.

12. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    gefeliciteerd alja!

13. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    hier net mijn man opgehaald, en al samen tranen met tuiten van blijdschap gehuild haha, of we het willen weten hebben we het nog niet over gehad maar dat zal wel loslopen voor ons is het niet belangrijk als het maar gezond ter wereld komt dus waarschijnlijk zullen wij het van tevoren wel gewoon bekend maken!
    morgen gaan we het de opa's en oma's vertellen dus ik ben benieuwd!!!
    heb voor allemaal een boekje met opa/oma schrijft, over vroeger voor nu. ben benieuwd of ze het alle 4 ineens snappen hahaha.
    fijn weekeind allemaal!
    groetjes marcia

14. Alja

Alja Nieuw lid

13 jul 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Tessa1991

Tessa1991 Niet meer actief

Gefeliciteerd! :) Hoeveelste ronde was het raak?

16. kriskras86

kriskras86 Actief lid

3 jul 2013
    293
    0
    0
    NULL
    Omgeving Breda
    Mij mag nog toegevoegd worden dat het om het eerste kindje gaat..

Hoe gaat het met jullie 'kwaaltjes'? Ik had voor de positieve test al een trekkerige onderbuik, die is niet weg en ben tevens met vlagen flink misselijk en moe vooral... lichaam is druk bezig dus. Toch ook nog wel erg onzeker! Kan niet wachten tot de 1e echte echo en weten dat alles goed is... Anderen ook onzeker? Ik laat het wel los en zolang er geen menstruatie komt vertrouw ik het, maar toch fijn te lezen van anderen!

Trouwens weten wij nog niet of we het geslacht willen weten. Ergens wel, maar niet weten is ook bijzonder! Ach, gelukkig nog zeker 3 maanden om over na te denken :)

17. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snomie 01-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Waiting4Amber 01-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    marcia 09-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Noa86 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Yvonnevto 11-03-2014 1e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Senta 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje / verrassing
    Tessa 13-03-2014 1e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    Nova81 13-03-2014 2e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    Muntje 15-03-2014 1e kindje jongen / meisje/ verrassing
    Satak 19-03-2014 2e kindje jongen/ meisje/ verrassing
    kriskras86 21-03-2014 jongen/ meisje/ verrassing
    Numatje 15-03-2014 1e kindje jongen/meisje/verrassing

Voila ik ben erbij..liefst wil ik een meisje maar het maakt eigelijk niet veel uit hoor als het maar gezond is
    Ik zal rustiger zijn als ik het hart hoor kloppen..nog 9 dagen dus pfff het is nu nog lastiger dan die wachtweken é qua kwaaltjes heb ik niks
    Niet misselijk niet moe niks daarom ben ik een beetje ongerust
    Ik hoest wel nogal veel en verschrikkelijk pijn zo tss mijn ribben
    Volgende week zal ik nog eens stieken naar de echo gaan :)

18. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    @ Senta: dat lijkt me even raar en flink schakelen... Had je toen ook alles echt in roze gekocht en geverfd?

@ Alja, gefeliciteerd!!!

@ Marcia, wat leuk! Fijn dat je man er weer is!

Wij willen het geslacht weten en ik denk dat ik tegen familie wel vertel wat het wordt... Want daar verklets ik me toch ! Hahaha!
    Pfff... Af en toe echt moe van dat misselijke weeïge gevoel in m'n buik... Maandag weer een echo... Kan niet wachten!!! Volgens mij heb ik nog nooit zo graag gewild dat het weekend sneller ging! ;)

19. senta

senta Niet meer actief

Wij hadden gelukkig niet alles gekocht in het roze, ik had allemaal dromen gehad dat we een zoon kregen dus geloofde het gewoon niet.

De ks onder narcose was heftig ik werd natuurlijk al ingeleid met net 36 weken en uiteindelijk na bijna 3 dagen bezig geweest te zijn ging mijn conditie en die van de kleine heel snel achteruit, ik ben er uiteindelijk goed en snel vanaf gekomen maar de kleine heeft het heel slecht gehad en het had ook geen 30 seconden langer moeten duren, hij moest gereanimeerd worden gelukkig snel weer wat op gang, uiteindelijk mocht die na 5 dagen mee naar huis wel al die tijd niet bij me geweest dat vond ik het ergste ik zag hem maar 3 keer 10 minuten per dag, en dat gaat me niet meer gebeuren daar heb ik in verhouding veel meer last van gehad.

Ik heb nu totaal geen gevoel wat het wordt. wel een beter gevoel, toen ik mijn miskraam bijna 2 jaar geleden had wist ik dat het mis zou gaan, nu heb ik dat gevoel niet, wel natuurlijk de angst.

20. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op de lijst? 3 maart, 1e kindje!

Deel Deze Pagina