Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha noa, mijn afspraak was ook al verdwenen. Ik heb nu die van jou gebruik en mijn afspraak toegevoegd. :)

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Tari wat fijn zeg dat je zo goed geslaagd bent op die markt. Hier langzaam op marktplaats aan het rondsnuffelen vooral om te kijken of ik de juiste commode die ik in gedachte heb terug kan vinden en een mooi ledikantje. Het wiegje krijg ik van mijn ouders. Daarmee gaat voor mij een hele grote wens mee in vervulling. Een wiegje. Door omstandigheden kon het niet bij de oudste.

Angelsounds: mixed feelings moet ik zeggen. Qua straling ofzo heb het wel vaker gehoord maar als je het 1 keer in de week doet kan het denk geen kwaad vk doet dat straks tenslotte ook. Maar ik vraag me af hoe stress bestendig ik ben. Wat als ik het hartje zelf niet kan vinden. Kan soms ook lastig zijn. Schiet ik dan gelijk in de stress of niet. Ik heb via kennissen dat ding gekregen maar weet nog niet of ik hem ga gebruiken.

Noa gefeliciteerd met je 12 weken.

Zo wordt op mijn wenken bedient bijna hahaha. Zo bijna gewn twkst om te lezen en zo weer anderhalve pagina hahaha.

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Wij zijn onderweg naar huis, gelukkig! Het was leuk maar zeer vermoeiend. Kreeg met lopen last van mn onderrug. En heel moe. Vannacht slecht geslapen op een heel hard bed. Vriendin van me zei dat mn buik echt heel groot is. Die denkt dat t er toch eecht 2 zijn hahaha ik denk van niet.
    Straks thuis alles wassen en daarna zal ik eens reageren!

4. senta

senta Niet meer actief

Goedemiddag dames, hier een rotnacht achter de rug. Veel geluidsoverlast van mijn 15 jarige buurmeisje hevig van geschrokken moet ik zeggen en kon de slaap niet meer vatten en vervolgens, maagzuuralarm!!!
    Niet leuk meer, mijn misselijkheid is zo goed als verdwenen maar de maagzuur die ervoor in de plaats is gekomen die mag wel wegblijven geen problemen mee hoor. Als iemand nog tips heeft heel graag.

Angelsound, nee komt er niet in hier, mag echt niet van mijn man, hij weet dat ik mij dan niet in kan houden en alleen maar onzekerder wordt.

Straks naar vrienden van ons en moet daar ook eten nu maar hopen dat er geen knoflook in het eten zit dat trek ik echt niet, en hopelijk verkoopt het tankstation onderweg rennies?

5. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @senta, Je hoort het vaak geloof ik toch, dat je na een ks minder snel een normale bevalling krijgt? Ik ben deze keer eigenlijk ook wel benieuwd wat het bij mij gaat worden. Lees toch wel veel dat tweelingen met een ks geboren worden. Maar ja... zien het wel! Mijn voorkeur gaat natuurlijk weer uit naar een natuurlijke bevalling. Ik las trouwens wel laatst over een 'natuurlijke' keizersnede. Misschien ook iets voor jou?

@chaneef, mooie echo!

@moro, mooie taarten! Zo leuk om te zien dat veel home-made-taarten voortaan mooier zijn dan bij de gemiddelde bakker. :p

@kriskras, Leuk al de reacties op FB.

@chaneef ook al zo'n creabea 'koekenbakker' :D

@girly, Jouw buik is zeker al flink! :) Die van mij met twee (9wkn) is minder. :) Je kan het even navragen bij de vk natuurlijk. Stel dat je ook twee ukkies verwacht, heb je nl meer foliumzuur nodig. ;)

@karagoz, Jouw buikje is ook al goed aanwezig! :)

@muggen, gewoon een ventilator aanzetten bij je bed. Word je niet geprikt.

@tari, leuk het metalen bedje. Wil je een foto maken? Ben benieuwd!

@knoflook, Kan ik ook echt amper hebben momenteel. :(

@angelsound, Wil m ook niet uit voorzorg.

@positiekleding, Ik heb net 2 broeken en een rokje gekocht. Ik ergerde me dood aan mijn eigen broeken. Mijn buik is nog niet enorm maar de baarmoeder groeit zo hard dat het een naar gevoel geeft als kleding te strak zit.

Heb ook nieuwe schoenen in de uitverkoop gekocht. Even een paar goede gympen ivm rug.

@fysio, Volgende week alvast een afspraak want mijn bekken en onderrug ligt soms al dwars.. :(

@kinderwagen, Ik ben al een beetje aan het oriënteren geslagen. Ik ga de mountainbuggy duet en bugaboo donkey uittesten waarschijnlijk. Die duet is even breed als mijn huidige mura4! Heeeel fijn. Ben benieuwd.

6. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @senta, pepermunt en een zuurtje helpt bij mij bij buikpijn/brandend maagzuur.

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    DSC_0256.jpg

Mijn buik vandaag... Alleen staat de foto weer op zn zij, krijg t niet voor elkaar om m recht te zetten

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    mooi buikje moro! nou ja buikje, buik! :)

Buddy, zal zo even een foto plaatsen.

Hier een anders gelopen dag dan gepland. Moesten onverwachts eerder de kids halen. Dus weinig kunnen doen op boven. Echt hoor dit gaan we nooit op tijd redden........ het wil gewoon niet vlotten zeker niet als er 3 ruziende kids om je heen hangen of als je weer heen en weer moet rijden. Baal er behoorlijk van.
    Maar goed, het is niet anders.

Senta vervelend zeg geluidsoverlast. Voordat je dan weer in slaap ligt....

Moro jullie hebben nog geen echo gehad? Spannend dan want wie weet zijn het er 2. Maar manlief dacht dat hier ook. pfff moest er even niet aan denken. maar ach anders had het niet anders geweest. :)

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wauw moro jij hebt idd ook al een mooie buik.

Wie weet buddytje. Over 8 dagen weten we hoeveel het er zijn. En muggen ja ventilator is stuk gegaan dus dat gaat belaas niet werken. Gaan straks maar op muggen jacht.

Knoflook: komt u maar. Het is bijna hoe meer hoe beter.

Maagzuur: valt gelukkig mee.

Misselijk: alleen als ik moet eten.

Tari: ja vervelend is dat he als de dag niet verloopt zoals jij dat wolt of gepland hebt. En niet op tijd klaar zijn en te weinig tijd hebben is zo herkenbaar.

Hier eens gaan bedenken wat we gaan eten. Schoonouders net de deur uit (eindelijk) zijn echt schatten van mensen hoor maar soms ......

10. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marcia, wat lief dat je vriendin moest huilen! Hoe reageerde je opa?
    @Karagoz, kun je niet slapen door maagzuur ofzo? Of gewoon zomaar...?
    @Buddytje, hopelijk ben je er op tijd bij met fysio. Had je vorige keer ook veel last?
    @Senta, altijd vervelend geluidsoverlast! Ik slik hier gaviscon tegen 't maagzuur. Rennie werkt bij mij niet echt.
    Als 't echt erger wordt hier dan ga ik weer over op drank, dat werkte vorige keer het beste.
    @Girly, ik heb vorige zwangerschap de angelsound vooral in het begin gebruikt. Toen ik haar eenmaal voelde bewegen bijna nooit..
    Je moet wel zeker weten dat je niet meteen gaat stressen als je 't hartje een keer niet kan vinden. Ik vind 't voor nu fijn, maar over
    een paar weekjes gaat ie de kast weer in ;)
    En al iets gehaald tegen de muggen? Mag je tijdens de zwangerschap eigenlijk alles gebruiken?
    Wij gaan over 2 weken op vakantie en wil voor de zekerheid wel wat meenemen.
    @Noa, yeah 12 weken :D Wel een nadeel ja als je al zo "vroeg" de termijnecho hebt gehad.
    @ Tari, we hebben wel een echo gehad.. met 7 weken. Toen was 't er maar 1 dus ga er maar vanuit dat 't nog steeds zo is haha
    Vervelend als 't opruimen niet zo snel gaat als dat je zelf wil...

@Hier hebben we toch alvast maar een afspraak gemaakt voor een pretecho.. beetje vroeg, omdat we de termijnecho nog moeten krijgen hahaha
    10 oktober weten we of het een jongen of meisje is! Wij zetten 't vrijdag na de echo op fb, al weet bijna iedereen het al :)

11. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Pff ik had vandaag een verjaardag van mijn moeder nou iedereen daar wist daar dat ik zwanger ben zeg ik tegen me man even van de week aan mijn broer vragen of hij de tuin wilt doen omdat ik nu beter niet kan tuinieren alles voor zorg. Kreeg ik gelijk minimaal 8 mensen op me af me man was op dat moment wel weg gegaan dus hij had niks mee gekregen ik trok het dus niet meer dus ben naar buiten gegaan kwam gelukkig mijn broer tegen en ben met hem mee naar huis gegaan even rust alles wat ik deed was ontzin behalve de katten bak dus ik trok het niet en even uit gehuild bij mijn broer en schoonzus

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    had net in de "zwanger special" een leuk jurkje gezien die je op verschillende manieren kan dragen. Zei mijn allerliefste man dat ik 'm wel mocht bestellen en ook nog een mooie spijkerbroek :D helemaal blij, kan 't jurkje nog mooi mee op vakantie!

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chaneef, vonden ze het onzin dat je niet wilde tuinieren??????? Pfff.. lekker laten gaan! Ik doe 't ook niet nu!!! Ze zeggen niet voor niets dat het slecht is

14. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Pff ja maar niet alleen tuinieren ook van op de kinderboerderij dat ik wel in stallen mag en van dat rauw vlees niet eten ontzin is ja en als je dan iedereen tegen je in gaat op 1iemand na waar ook niemand naar luisterd

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wat vervelend chaneef dat er zo tegen je gedaan werd zeg. Gelukkig kon je bij je broer terecht.

Wat leuk moro dat je dat dan nog net mee op vakantie kan nemen.

Ik heb op bonprix even zitten kijken heb daar ook wel wat leuke dingen gezien. En niet alleen voor mezelf maar ook voor de grote draak en de kleine uk.;)

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    chaneef: al een beetje bijgekomen?
    Wat een vervelende reacties kreeg je. zo jammer als iedereen zich tegen je keert. Kan me voorstellen dat je overstuur bent weggegaan.
    Met handschoenen aan mag je trouwens wel in de tuin werken, maar dat terzijde.
    doen waar jij je goed bij voelt en als anderen dat niet leuk vinden nou jammer dan.

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    het bedje word nog wel bekleed. Hadden we bij die van mijn dochter ook gedaan. Wil zelf leuke lakentjes maken. en nog op zoek naar een leuk dekentje. Het dekbedje wat ik erbij kreeg bewaar ik voor als het kindje ouder is.

wist trouwens niet dat bonprix ook voor zwangere vrouwen had.
    moro dat jurkje is leuk he en zeker multifunctioneel.
    Waar ging je ook al weer naar toe op vakantie?

tja en die stress, er moet nog genoeg gebeuren. Om precies te zijn 4 slaapkamer ( 2verdiepingen) En we hebben van 4 van onze 5 verjaardagen voor dec. dan nog sint, kerst oud en nieuw en dan nog de verjaardag van onze oudste zoon. Een week voor de uitgerekende datum hebben de kids ook nog een week vrij maar nee ik heb geen zwangerschapsstress echt niet hoor........

Ik ben wel al bezig met de sint inkopen dan zijn die alvast maar binnen maar ik moet wel opschrijven waar ik het heb liggen. Vanwege alle verbouwingen maar bij mijn moeder verstopt.

20. Buddytje

Buddytje Bekend lid

18 dec 2010
    785
    0
    0
    @chaneef, Verschrikkelijk dat soort lui/opmerkingen! Ieder moet het lekker voor zich weten.
    Ik ben altijd kort maar krachtig: Gewoon mond dicht allemaal want het is mijn lijf, mijn kind en ik doe het zo... NEXT!
    En je hoeft je alles behalve te verantwoorden hoor! ;)

Ik wil ook nog even verder neuzen voor jurkjes en truitjes. Broeken zitten vaak niet meteen goed dus die durf ik nooit online te kopen maar de rest lukt miss wel. :)

@tari, ook al zo'n mooie buik!
    En mooi bedje. Echt gaaf hoor! Moet denk wel aan de wanden bekleed worden ivm de spijlbreedte of niet?

Deel Deze Pagina