Leuk he die buikbanden! Ik heb er nog best veel van de vorige keer. Ik droom ook erg raar... Gisternacht gedroomd dat ze infuus gingen prikken en een buisje lieten zitten en meer deden ze niet. Ik lag daar in t zkh maar te wachten en mijn man had ook gedroomd dat we de echo kregen en dat ze via zijn buik konden kijken hahahahaha Vannacht droomde ik dat ze mijn fiets op slot hadden gezet en ik t slot los moest maken omdat we een echo hadden. Rare bedoeling allemaal haha Ik ga lekker een dutje doen!
ik heb nog niet raar gedroomd.. alleen 1 keer over een tweeling die ik pijnloos en zonder persen ter wereld bracht... dat was voor ik mijn eerste echo kreeg
Ik meld mij ook in dit topic, ik ben 9 Maart uitgerekend van ons eerste kindje. Alles gaat prima, alleen maar heeeeeel moe!!
Leane: welkom en gefeliciteerd. Dromen. Had laatst de droom dat ik met 12 weken was bevallen van een kindje dat helemaal af was en nog volgroeid ook en het huilde. Werd dan ook wakker e schoot het bed uit op zoek naar de kleine uk hahaha. Daarna niet meer zo extreem gedroomd. Morgen lekker vrij en dan nog 1 dagje werken. En dan weekend. Heerlijk. En dan maandag eindelijk de echo pffff ben er wel aan toe hoor om de kleine uk te zien. Iemand al iets gehoord van de meiden die gister een afspraak hadden? Ben wel nieuwsgierig en benieuwd nu of het goed gegaan is.
@leane, welkom en gefeliciteerd! Hoe voel je je?? @girly, nog een paar dagen!!! @hier veel last van maagzuur! Gelukkig word de misselijkheid elke dag wat minder
Ja idd moro. We blijven braaf wachten. Nog 5 nachtjes slapen en nog 4 dagen. Man wordt inmiddels knetter van me hahaha. Hier helemaal happy!!! Ik heb de commode weer opnieuw gevonden op mp en die is akkoord gegaan. Dus gaan vrijdagavond de nieuwe commode ophalen. Trikkie misschien en geen idee waar we het op dit moment gaan laten maar dat gaat helemaal goed komen. Verder ging het eigenlijk wel goed vandaag. Wel last van mijn rug maar dat heb ik op dit moment iedere dag dus morgen maar even naar de fysio voor afspraak.
Hahaha ik begrijp je helemaal met t aftellen!! Ennuhh.. Wij hebben gisteren ook al een box opgehaald van mp. Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is. Zo niet, dan heb ik m toch ooit nodig. En ik snap echt wel dat jij de commode ook zsm wil halen, aangezien die jij in je gedachten hebt, vrij moeilijk te vinden is..
Nou idd moro. De box die ik hebben wil komt bij de prenatal vandaan maar die hebben ze dus niet meer. Vandaar dat hij dan lastig te vinden is. Dan moet je maar hopen dat mensen hem op mp zetten. En ben anders zo bang dat als ik deze laat schieten dat ik hem niet meer vind op mp en dus niet de commode die ik zo graag hebben wil in mijn bezit heb voor de kleine uk. En idd zo denk ik er ook over. Heb hem toch ook ooit nodig als het nu niet goed is maar daar gaan we niet van uit.
Wat een nacht, kleine man had besloten dat die het wel genoeg vond vannacht om half 2 , hij vond alles eng en hij was bang dat hebben we gehoord tot vanmorgen 4 uur aan toe. Ik was gesloopt. Mijn man trouwens ook. En de kleine is inmiddels alweer heerlijk wakker en gezellig. Nu mama nog, ook nog eens een verschrikkelijk drukke dag op het programma staan, blegh,
@senta, dat klinkt als een zware nacht! Succes vandaag... Ik ga zo naar mn Werk. Hopelijk vliegt de dag voorbij en is het snel morgen ben echt zenuwachtig aan het worden...
Heftig senta. Heel veel succes en sterkte vandaag. Hier een rustig dagje met even naar de markt toe en verder rustig aan.
Nou senta veel su6 vandaag dan maar neem maar een lekkere douce wordt je meschien wakker van bij mij help dit wel vaak
Thanks meiden, ik heb net idd gedoucht ging even op bed liggen en was al vertrokken. Hopelijk houd ik het een beetje vol vandaag. @moro spannend wordt het nu he, ik denk aan je nog even vol houden @girly lekker naar de markt, hier op het dorp hebben we een markt van 5 kramen is niet zo geweldig zoals je zal begrijpen.
Senta: ja das niet echt veel nee 5 kramen. Hier staan er een stuk of 20 denk ik. Ook niet veel boeiends hoor maar is wel groter dan. Tevens maar even naar het hobby winkeltje. Kijken of ze inmiddels mijn kleur op voorraad hebben om mijn pixxel project af te maken. Hopelijk vind mijn moeder hem leuk. Eerst was ze vet enthousiast over de foto die ik aan het maken ben. En had ik alles gekocht en ben ik al op de helft en weet je wat ze zegt. Nou achteraf vind ik het helemaal geen mooie foto. Ik snap hem niet meer maar ze doet het er maar mee haha als hij klaar is.
Iedereen bedankt voor het welkom in deze hoek. We hebben inmiddels al 3 echo's gehad. De eerste echo was om te bepalen hoelang ik zwanger ben. Dat we het niet precies wisten komt dat we er helemaal niet mee bezig waren, ik was gewoon aan de pil. Als 15 jaar, en nu is er toch een vluchtig zaadje doorheen gekomen Ik voelde me al een hele tijd niet lekker, ik was zoooooo moe, niet normaal. Naar de dokter geweest om bloed te prikken en die belde me op om de uitslag te geven van het bloedonderzoek, ZWANGER! Ik heb de hele dag vast aan de bank gezeten, ikke zwanger, wij die geen kinderen willen Toen mijn vriend thuis kwam gelijk het nieuws verteld en we waren het er al heel snel over eens dat het gewoon zo moest wezen. Dus de eerste echo gehad en toen waren we 8 weken en 2 dagen. Daarna een gewone termijn echo gehad, Toen werden we in eens 5 dagen vooruit gezet, we hebben heel week 11 bijna overgeslagen. Op de 2 echo dachten ze een vleesboom te zien en daarom moesten we deze week weer komen voor een echo, gelukkig was er niks meer te zien, het was waarschijnlijk de baarmoeder die toen samen kneep en dat een donker stukje op de echo aangaf. Nu hebben we pas weer een echo met 20 weken. Maar ik zit er zelf aan te denken om een vroege geboorte bepaling te laten doen bij 16 weken bij een pret echo buro, iemand daar ervaringen mee ? Of er het dan al duidelijk kan zien ?
1-3-2014 Snomie 1e kindje Waiting4 amber 1e kindje 4-3-2014 Tari 4e kindje 9-3-2014 nova82 2e kindje mvm Marcia 1e kindje Noa86 1e kindje 10-3-2014 Senta 2e kindje mvm 13-3-2014 tessa 1e kindje Yvonnevto 1e kindje muntje 1e kindje 14-3-2014 Chaneef 2e kindje 16-03-2014 Karagoz 3e kindje 19-3-2014 Satak 2e kindje Moro 2e kindje 21-03-2014 Kriskras 86 1e kindje 23-3-2014 Essie28 Mama ien 2e kindje 24-3-2014 Girly 1985 2e kindje 25-3-2014 Wortel 2e kindje 26-3-2014 Moiss 1e kindje 29-3-2014 Buddytje 2e kindje Merryn 1e kindje Afspraken lijstje 27-8-2013 Kriskras86 termijn echo Moiss intake 28-8-2013 mama ien intake gyn 30-8-2013 Moro termijnecho 2-9-2013 Buddytje intake vk girly1985 termijnecho Moro controle vk 4-9-2013 Wortel termijnecho 5-9-2013 Nova81 combinatietest Kriskras86 combinatietest 9-9-2013 Yvonnevto controle vk 10-9-2013 Moiss 12 weken echo Waiting4Amber terug naar gyn Noa86 controle VK 11-09-2013 Tari controle VK 12-9-2013 Nova81 uitslag combinatietest bij gyn Karagoz terug naar VK 16-09-2013 Snomie 16 weken controle marcia controle vk 17-09-2013 chaneef 14 weken controle vk 19-09-2013 Senta bezoek gyn 21-09-2013 Noa86 Geslachtsbepaling 16 weken 18-10-2013 Yvonnevto 20 weken echo 22-10-2013 Senta 20 weken echo Hoi dames! Tijdje niet online geweest. Dinsdag 2e echo gehad. Officieel nu de termijnecho en zoals ik zelf al had berekend 2 dagen teruggezet. Ipv wat de VK zei. Alles was super met de baby. Maag en blaas zaten zelfs vol, erg grappig om te zien. Volgende week de combinatietest. Hier verder alles goed. 's avonds is mijn buik wat opgezet maar verder niets te zien nog. Misselijkheid nog steeds aanwezig helaas. Ik hoop ergens wel dat dat voorbij gaat, het remt me behoorlijk. Vd week paar dagen naar Zandvoort geweest, lekker uitwaaien maar dat vele lopen..jeetje, vermoeiend Ik heb niet alles gelezen verder, maar volgens mij gaat het verder goed met iedereen!
@leane, wat een mooie verrassing!! En met 16 weken kunnen ze vaak al zien wat het is. Hier doen Ze t vanaf 17 weken, maar ken er ook die t vanaf 15 weken doen. Ik vond t vorige x heel leuk omdat het een pretecho is en niet een medische echo. Kijken ze toch anders vind ik.