Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Jippie ego 13 weken 2e trimester is ingegaan.

@girly succes in denk aan je.
    @ waiting4am ber ja morgen contact met de internist. Ik ben benieuwd moet ik zeggen.

Etentje gisteren was heerlijk mijn vermoeidheid wordt ook minder vanavond weg lekker zwemmen.

2. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    nou zeg, net in paniek wakker geworden. brrrrr had nog geen dromen gehad maar nu dus wel. ik droomde dat bij de echo ons kindje dood in de buik zat pfffffft wat naar zeg ben er nog steeds nog rillerig van bah.
    @waiting4amber, hopelijk wordt het minder met de lichttherapie, succes!
    @girly, de eerste was inwendig en de tweede was uitwendig bij mij, de vk had wel gezegd dat als ze het niet konden zien ze een inwendige zouden doen, succes vandaag!
    @moro, super!

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank jullie wel allemaal.

Sorry moro dat ik gisteren niet meer gereageerd heb maar was op de bank in slaap gevallen hahaha moe? Ik? Nee hoor. ;):D

Hoe laat moe jij naar de vk moro? Hopelijk ook niet te laat. En kan ook jij van het hartje genieten.
    Balen trouwens dat jij nu zo vroeg wakker bent. Ik ben vanaf 5 uur al op en af wakker. Dus weet hoe je je voelt.

Marcia: wat een nare droom of beter gezegd een nachtmerrie zeg. Jakkes!!!!

Senta: fijn dat het een leuk etentje was en gefeliciteerd.

Sorry als ik mensen heb overgeslagen. En niet gereageerd heb op hun berichten.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, veel plezier vandaag met de echo. lekker vroeg al.

Hier ook het hartje nog niet gehoord. de 11e krijgen we deze eindelijke te horen.

Karagoz, hoe was de verjaardag?

Hier vandaag een spannende dag. Angelus gaat vandaag tot vrijdag op kamp naar terschelling. Pfff hij is nog nooit zo lang van huis geweest. Zo uitzwaaien en de andere 2 hebben studie dag dus die moet ik nog naar mijn moeder brengen. word dus niet op tijd beginnen op het werk.
    ik heb er vanacht mega slecht van geslapen, weer een proces in het loslaten. Kleine kindjes worden groot.......

5. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Echo: ik heb de laatste echo ook inwendig gehad omdat ie scheef lag. Mij kan t niks meer schelen, heb er zoveel gehad.

Zwemmen: wou ik ook gaan doen maar t is 1x per week en dan kan ik juist niet. Balen..

Ik heb gisteravond toch veel overgegeven. Bah. De eerste x in de zwangerschap. Vandaag weer werken dus hoop dat t beter gaat.

Tari, dat zal ff wennen worden....succes!

6. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tari, succes! Hopelijk heeft hij t naar zijn zin op kamp!
    @girly, succes en veel plezier!
    @muntje, hopelijk was t overgeven eenmalig

@hier heeft de kleine meid tot half8 geslapen. Ik ben heel erg misselijk. Lijkt weer erger te worden, bah! Moet om half11 naar de vk dus lekker op ons gemak aankleden.

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Nou ben weer thuis.

We hadden een hele bewegelijke uk. Was bijna niet te meten. hahaha hij of zij wilde niet stil liggen.
    Zag er allemaal helemaal goed uit. Ben wel 3 dagen terug gezet. Dus ben nu 10 weken en 4 dagen. Uitgerekende datum is 27-03-2014.

Ik weet niet hoe ik dat in de lijst moet veranderen zou iemand dat voor mij kunnen doen? Op 7 oktober mag ik om 10 over 8 voor de echte eerste afspraak naar de vk. Hartje heb ik zien kloppen maar idd niet gehoord. Was het ook vergeten te vragen was zo in beslag genomen door onze druktemaker.

hier een foto van onze uk.

Bijgevoegde bestanden:

8. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @girly super zeg!!! nu genieten!

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank je wel marcia ga ik nu zeker doen.

10. senta

senta Niet meer actief

Jippie eindelijk hebben we allemaal de echo gehad en wat fijn dat alles goed was!!!!

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Volgens mij moet er nog 1 met een termijn echo. Als ik het goed onthouden heb.

12. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej! Goed nieuws girly!

Hier bij de vk geweest, bloeddruk was prima en ze kon al duidelijk mn baarmoeder boven mn schaambot uit voelen! Ze zei dat t kon zijn dat ze ff moest zoeken naar t hartje of dat we t misschien niet konden horen, maar ze zette dat ding erop en daar was ie meteen! Prachtig geluid!! Kan dus met een gerust hart op vakantie :)

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    De verjaardag was gezellig. Kleine vent heeft nieuwe schoenen gekregen en 2 goudvissen. Daarna lekker taart gegeten. Daar maak je mijn kind al blij mee. Verder niets bijzonders gedaan. Volgende week op de psz trakteren..

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @Girly1985 en @moro.... super meiden.. pak van je hart!!

15. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Mooie echo girly! Idd, nu gaan genieten!!! Leuk he Moro, om het hartje te horen! Heel bijzonder!
    Jij gaat nog op vakantie, lekker zeg!!! Veel plezier dan!

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    dank je amber.

kan nog heerlijk genieten van de echo en terugdenkend aan die bewegelijke uk. Liefst ga ik morgen weer terug haha.

Moro: wat fijn dat je het hartje zo goed hebt kunnen horen zeg.

Hier vanavond een gerecht gekookt die ik normaal heerlijk vindt en guess what? Het viel echt helemaal verkeerd.

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta, ik ben de laatste (zover ik weet) die nog geen echo heeft gehad. Woensdagavond mag ik!

Girly, oh wat heerlijk dat je een mooie echo had zeg! En toch nog iets terug gezet! Kan dus maar zo een april baby worden! Hihi kan wel indenken dat je na zo lang wachten nu wel iedere dag de baby wilt zien!

Moro, wat heerlijk dat jij ook het hartje hebt mogen horen kloppen na je echo. Voelt dan toch wat completer.

All, vandaag na 6 weken vakantie weer gewerkt. Was leuk, maar merk dat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij ben. Net als de vorige keer doet mijn zwangerschap veel met me:)
    Gisteren het boekje met de foto's van onze vakantie besteld, waarmee we het gaan 'vertellen'. Hoop zó dat het donderdag binnen is! Dan kunnen we het wereldkundig gaan maken!

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta: Wat spannend ga voor je duimen. Heb je nog helemaal geen echo gehad of al wel een vroege echo?

Wortel: Jij hebt morgen of overmorgen toch ook je termijnecho?
    Ik hoop dat dat het boekje op tijd binnen is.

Mijn moeder heeft als ze aan mijn zwangerschap denkt de datum 1 april in haar hoofd (nee geen grapje). Dus zou zomaar kunnen. Ik zelf heb werkelijk geen idee. Bij zoontje zei mijn gevoel dat hij eerder zou komen en dat klopte ook maar nu echt geen gevoel erbij.
    We zien wel hij/zij komt wanneer hij/zij wilt.

19. senta

senta Niet meer actief

@wortel. Ik zag je niet op de lijst vandaar dat ik dacht dat oefen was geweest.
    @girly ik heb er al 2 gehad hoor. Alles goed.

Fijn dat bijna alle echo's er nu bijna op zitten. Hier net weer heerlijk gezwommen zo lekker.

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Senta fijn om te weten dat alles goed is van de andere 2 echo`s.
    Zwemmen lijkt mij ook heerlijk om te ontspannen. Helemaal na een dag van vandaag.

Was zo blij met de echo dat ik spontaan letterlijk de hele bovenverdieping schoongemaakt heb. Moet alleen nog stofzuigen en dweilen. Had de hele dag vrij genomen. Zo van mocht het niet goed zijn dan heb ik in ieder geval een dag vrij. Nu onwijs last van mijn rug. Maar ja mijn bovenverdieping is nu een kwestie van beetje bij houden en dan hoef ik er niet meer al te veel aan te doen voor we een weekje weg gaan.

Deel Deze Pagina